is het "onze generatie" ??
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:30
Hallo ....
Naar aanleiding van mijn laatste date ervaringen , zit ik met een vraag ...
Ligt het nou aan mij of lijkt het wel of grootste meerderheid van de mannen en denk toch ook wel vrouwen zich niet willen binden ???
Ik bedoel moet je eens zien hoeveel mensen een SV hebben en dit als ideaal bestempellen ..we de lusten maar vooral geen lasten..
Wel een vaste SV, maar vaker als 1 of 2 keer per week afspreken zit er niet in want we willen vooral onze vrijheid behouden en vooral door kunnen gaan met onze sociale drukke leventje ...
Als ik om me heen kijk en ook lees hoor je niet anders....Mensen die gaan trouwen en of al heel lang samen zijn is cker in mijn omgeving meer de uitzondering als de regel..
Iemand een mening hierover ????
Naar aanleiding van mijn laatste date ervaringen , zit ik met een vraag ...
Ligt het nou aan mij of lijkt het wel of grootste meerderheid van de mannen en denk toch ook wel vrouwen zich niet willen binden ???
Ik bedoel moet je eens zien hoeveel mensen een SV hebben en dit als ideaal bestempellen ..we de lusten maar vooral geen lasten..
Wel een vaste SV, maar vaker als 1 of 2 keer per week afspreken zit er niet in want we willen vooral onze vrijheid behouden en vooral door kunnen gaan met onze sociale drukke leventje ...
Als ik om me heen kijk en ook lees hoor je niet anders....Mensen die gaan trouwen en of al heel lang samen zijn is cker in mijn omgeving meer de uitzondering als de regel..
Iemand een mening hierover ????
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:04

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:06
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 23:04:
[...]
STOP niet verder zoeken,deze wil ik..
Wow nooit geweten dat er op internet zoveel moois te vinden was..
Hoe kan ik met hem in contact komen?Lid worden he, van een datingsite, wel betaald en zo maar dit is een topper, ik zou voortmaken, zulke zijn zo weg tuurlijk.....
[...]
STOP niet verder zoeken,deze wil ik..
Wow nooit geweten dat er op internet zoveel moois te vinden was..
Hoe kan ik met hem in contact komen?Lid worden he, van een datingsite, wel betaald en zo maar dit is een topper, ik zou voortmaken, zulke zijn zo weg tuurlijk.....
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:09
quote:korenwolf schreef op 04 augustus 2009 @ 22:51:
Die piek is rond je 28ste, meen ik me te herinneren. Zeg maar de leeftijd dat je je druk loopt te maken waarom die ene man niet wil blijven, in plaats van dat je zoveel mogelijk mannen te grazen neemt terwijl je libido nog meezit.
Fout!
De Piek ligt bij vrouwen rond de 40, vlak voordat de menopauze inzet. Truukje van de natuur, dat je nog effe gauw gaat baren.
Die piek is rond je 28ste, meen ik me te herinneren. Zeg maar de leeftijd dat je je druk loopt te maken waarom die ene man niet wil blijven, in plaats van dat je zoveel mogelijk mannen te grazen neemt terwijl je libido nog meezit.
Fout!
De Piek ligt bij vrouwen rond de 40, vlak voordat de menopauze inzet. Truukje van de natuur, dat je nog effe gauw gaat baren.

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:10
quote:eleonora schreef op 04 augustus 2009 @ 23:06:
[...]
Lid worden he, van een datingsite, wel betaald en zo maar dit is een topper, ik zou voortmaken, zulke zijn zo weg tuurlijk.....
Oeh ik ga me meteen aanmelden.!!!
Dit toppertje,dit lot uit de loterij wil ik niet mislopen..
JAAAAAAH I'M IN LOVE
Nooit geweten dat liefde op het eerste gezicht echt bestaat..
[...]
Lid worden he, van een datingsite, wel betaald en zo maar dit is een topper, ik zou voortmaken, zulke zijn zo weg tuurlijk.....
Oeh ik ga me meteen aanmelden.!!!
Dit toppertje,dit lot uit de loterij wil ik niet mislopen..
JAAAAAAH I'M IN LOVE
Nooit geweten dat liefde op het eerste gezicht echt bestaat..

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:16
quote:korenwolf schreef op 04 augustus 2009 @ 23:12:
Suup, nog even een wijze raad en dan ga ik te bedde. Je moet natuurlijk niet alleen op het uiterlijk af gaan. Zou deze prins wel een mooi karakter hebben? Zou hij niet een .. hoe sms je dat ... een playa zijn?
Nou ja zijn karakterfouten bedek ik gewoon met de mantel der liefde.
Niemand is helemaal perfect ook ik heb wel wat karakterfoutjes.
Ik vertoon zo nu en dan wat stalkerig gedrag en kan soms wat hysterisch zijn en soms dan hang ik gillend aan iemands been enzo maar dat is allemaal niet erg toch?
Suup, nog even een wijze raad en dan ga ik te bedde. Je moet natuurlijk niet alleen op het uiterlijk af gaan. Zou deze prins wel een mooi karakter hebben? Zou hij niet een .. hoe sms je dat ... een playa zijn?
Nou ja zijn karakterfouten bedek ik gewoon met de mantel der liefde.
Niemand is helemaal perfect ook ik heb wel wat karakterfoutjes.
Ik vertoon zo nu en dan wat stalkerig gedrag en kan soms wat hysterisch zijn en soms dan hang ik gillend aan iemands been enzo maar dat is allemaal niet erg toch?

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:21
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 23:16:
[...]
Ik vertoon zo nu en dan wat stalkerig gedrag en kan soms wat hysterisch zijn en soms dan hang ik gillend aan iemands been enzo maar dat is allemaal niet erg toch?Welnee! Zolang je geen hond bent, die moeten afgemaakt als ze dat doet, toch?
[...]
Ik vertoon zo nu en dan wat stalkerig gedrag en kan soms wat hysterisch zijn en soms dan hang ik gillend aan iemands been enzo maar dat is allemaal niet erg toch?Welnee! Zolang je geen hond bent, die moeten afgemaakt als ze dat doet, toch?
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:22
quote:eleonora schreef op 04 augustus 2009 @ 23:02:
[...]
Laat ons dat eens beoordelen Summer, doe jij ook eens een kiek van jou? Ik zoek binnen no time een amand voor je hoor.....Ik heb hier een kiekje van mij en mijn beste vriendin, ik ben die in het gele jurkje
[...]
Laat ons dat eens beoordelen Summer, doe jij ook eens een kiek van jou? Ik zoek binnen no time een amand voor je hoor.....Ik heb hier een kiekje van mij en mijn beste vriendin, ik ben die in het gele jurkje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:23

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:25
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2009 @ 23:22:
[...]
Ik heb hier een kiekje van mij en mijn beste vriendin, ik ben die in het gele jurkje
[afbeelding]
Ze zullen voor je in de ríj staan.
Laat me eens kijken......
Deez bijvoorbeeld.
Houdt van: hobby's, gezellige dingen doen maar ook lange strandwandelingen maken en bowlen en heeft als motto, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd (zie foto zegt de schat er bij)
[...]
Ik heb hier een kiekje van mij en mijn beste vriendin, ik ben die in het gele jurkje
[afbeelding]
Deez bijvoorbeeld.
Houdt van: hobby's, gezellige dingen doen maar ook lange strandwandelingen maken en bowlen en heeft als motto, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd (zie foto zegt de schat er bij)
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:25
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2009 @ 23:23:
[...]
Aaahhhhhhhhhhhh......mag ik ook komen?
Laat ik bij de orthodontist leuke gekleurde elastiekjes om mijn beugel zetten....
Ja tuurlijk summertje ik wil jou vragen als 2e getuige samen met Leo..
Zou je dat leuk vinden en neem gerust je nieuwe verkering mee hoor..
[...]
Aaahhhhhhhhhhhh......mag ik ook komen?
Laat ik bij de orthodontist leuke gekleurde elastiekjes om mijn beugel zetten....
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:31
quote:eleonora schreef op 04 augustus 2009 @ 23:25:
[...]
[afbeelding]
Deez bijvoorbeeld.
Oh deze is echt perfect voor summer,die 2 passen echt bij elkaar dat zie je zo..!!!
Leo waarom begin je geen huwelijksburo,je bent er echt geknipt voor hoor.
[...]
[afbeelding]
Deez bijvoorbeeld.
Oh deze is echt perfect voor summer,die 2 passen echt bij elkaar dat zie je zo..!!!
Leo waarom begin je geen huwelijksburo,je bent er echt geknipt voor hoor.

dinsdag 4 augustus 2009 om 23:35
Ik ga nu naar bed en vast beginnen met de ABC's voor zowel Summers als Supers bruiloften, die ongetwijfeld snel gepland gaan worden. Ik hoor wel welke kleur jurk ik aan moet als bruidsmeisje/getuige/ceremoniemeester.
Ik heb al wilde dagdromen van mensen die ik dan allemaal op een rij zet, en dat het bruidspaar er langs kan lopen, om te feliciteren en zo. Misschien dat ik zelfs iets van rijst regel, om mee te gooien, nah ja, ik borrel over van de ideetjes!
Let op mijn woorden, dat hele single groepje hier in voor het eind van het jaar getrouwd, met behulp van het onvolprezen www! Wát nou; ik blijf lekker alleen, als je zúlke unieke manspersonen van het net kunt neerladen......
Ik heb al wilde dagdromen van mensen die ik dan allemaal op een rij zet, en dat het bruidspaar er langs kan lopen, om te feliciteren en zo. Misschien dat ik zelfs iets van rijst regel, om mee te gooien, nah ja, ik borrel over van de ideetjes!
Let op mijn woorden, dat hele single groepje hier in voor het eind van het jaar getrouwd, met behulp van het onvolprezen www! Wát nou; ik blijf lekker alleen, als je zúlke unieke manspersonen van het net kunt neerladen......
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:36
quote:eleonora schreef op 04 augustus 2009 @ 23:25:
[...]
[afbeelding]
Deez bijvoorbeeld.
Jeetje....wat een spetter zeg
Maar zou hij niet way out of my league zijn?
Weet je toevallig ook of hij houdt van lekker eten?
Dan kan ik namelijk op onze eerste date een heerlijke spruitjes stamppot maken, de liefde van een man gaat ten slotte door de maag....
[...]
[afbeelding]
Deez bijvoorbeeld.
Jeetje....wat een spetter zeg
Maar zou hij niet way out of my league zijn?
Weet je toevallig ook of hij houdt van lekker eten?
Dan kan ik namelijk op onze eerste date een heerlijke spruitjes stamppot maken, de liefde van een man gaat ten slotte door de maag....
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:38
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 23:25:
[...]
ECHT????
Wat een eer!
En tuurlijk neem ik Hendrikus mee als dat mag, ik weet zeker dat hij er waanzinnig uitziet in een smoking
[...]
ECHT????
Wat een eer!
En tuurlijk neem ik Hendrikus mee als dat mag, ik weet zeker dat hij er waanzinnig uitziet in een smoking