Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 8 juli 2009 om 08:48
quote:nouschi schreef op 07 juli 2009 @ 21:57:
Bij firefox ziet het er ook heeel raar uit hoor.Ik werk thuis op een Apple. Misschien dat dat iets uit maakt?
Bij firefox ziet het er ook heeel raar uit hoor.Ik werk thuis op een Apple. Misschien dat dat iets uit maakt?
woensdag 8 juli 2009 om 08:53
quote:Mamasaar schreef op 08 juli 2009 @ 01:00:
Knutselkind in "Thuisblijfmoeders"
Een spammert.
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.
Knutselkind in "Thuisblijfmoeders"
Een spammert.
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.
woensdag 8 juli 2009 om 11:55
Gezocht: moeders met omgangsregeling voor hun kind(eren)
is verhuisd naar het prikbord.
is verhuisd naar het prikbord.
vrijdag 10 juli 2009 om 19:40
quote:gizz schreef op 10 juli 2009 @ 14:11:
Stefaniekes maakt reclame voor kinderkleren met 50 % korting
Stefanieke heeft mij gemaild om het topic te verwijderen.
Dat heb ik gedaan. Maar heel erg bedankt voor het melden.
Stefaniekes maakt reclame voor kinderkleren met 50 % korting
Stefanieke heeft mij gemaild om het topic te verwijderen.
Dat heb ik gedaan. Maar heel erg bedankt voor het melden.
donderdag 16 juli 2009 om 10:06
quote:maroon5 schreef op 15 juli 2009 @ 22:45:
Zou je mijn topic Kinderallegoloog willen verwijderen? Kon mijn eerder geopende topic niet meer vinden, maar inmiddels dus wel , en al geknipt en geplakt, dus is deze overbodig!Ik heb hem voor je gesloten.
Zou je mijn topic Kinderallegoloog willen verwijderen? Kon mijn eerder geopende topic niet meer vinden, maar inmiddels dus wel , en al geknipt en geplakt, dus is deze overbodig!Ik heb hem voor je gesloten.
vrijdag 17 juli 2009 om 13:07
quote:qwertu schreef op 17 juli 2009 @ 12:35:
Klikkerdeklik: spam
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.
Klikkerdeklik: spam
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.
vrijdag 17 juli 2009 om 23:21
Engeltje Vier ik heb een posting gedaan en krijg het advies om Borodini hierover te raadplegen als 'ervaringsdeskundige'. Gelet op haar topics lijkt me dat een goed idee. Ik kan om onduisterere redenen haar niet te vriend maken zonder uitleg of verwijzing naar mijn topic en dat lijkt me wel zo juist. Ik heb wel een vriendenoproepje gezonden, maar dat lijkt me zonder achtergrondmuziek ook zo raar. Toch wil ik graag met haar in contact komen, gesteld dat zij dat wil. Hoe pak ik dit aan?
Groetjes, Muis
(Topic: MCDD, ervaringsdeskundigen)
Groetjes, Muis
(Topic: MCDD, ervaringsdeskundigen)
zaterdag 18 juli 2009 om 10:34
zondag 19 juli 2009 om 12:05
quote:borodini schreef op 18 juli 2009 @ 10:35:
Of ik tsjek mijn mail gewoon en zie dat je al een uitnodiging hebt gedaan
Tis al opgelost dus :-)Mooi!
Of ik tsjek mijn mail gewoon en zie dat je al een uitnodiging hebt gedaan
Tis al opgelost dus :-)Mooi!
zondag 19 juli 2009 om 12:05
quote:DJ Momo schreef op 18 juli 2009 @ 10:32:
hi viev, ons topic "geheime genootschap 2e streepje" zat al weer aardig vol. heb een nieuwe aangemaakt. wil je de oude van een slotje voorzien? tnx.Done!
hi viev, ons topic "geheime genootschap 2e streepje" zat al weer aardig vol. heb een nieuwe aangemaakt. wil je de oude van een slotje voorzien? tnx.Done!
donderdag 23 juli 2009 om 11:31
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2009 @ 11:13:
Waarom staat het topic over Karlijntje, zusje van Thijs* op slot?Omdat de moeder van Karlijntje dat liever had.
Waarom staat het topic over Karlijntje, zusje van Thijs* op slot?Omdat de moeder van Karlijntje dat liever had.
maandag 27 juli 2009 om 22:31
Hallo viva angel,
Hoe kan ik de titel van mijn topic veranderen>
Ik heb namelijk een hele stomme fout gemaakt, de topic zou moeten zijn wie ook een tweede kindje in maart/april 2010!
En ik heb dus 2009 geschreven.......stom, stom! Nu krijg ik straks verkeerde reacties van mensen die hun tweede kindje in maart/april 2009 hebben gekregen.......
Kun jij het veranderen? Of kan ik dat zelf?
Heb geprobeerd bericht te wijzigen, maar ik kom dan niet meer bij de titel.
((
Ik hoop dat je mij kan helpen! ALvast bedankt!
Hoe kan ik de titel van mijn topic veranderen>
Ik heb namelijk een hele stomme fout gemaakt, de topic zou moeten zijn wie ook een tweede kindje in maart/april 2010!
En ik heb dus 2009 geschreven.......stom, stom! Nu krijg ik straks verkeerde reacties van mensen die hun tweede kindje in maart/april 2009 hebben gekregen.......
Kun jij het veranderen? Of kan ik dat zelf?
Heb geprobeerd bericht te wijzigen, maar ik kom dan niet meer bij de titel.
Ik hoop dat je mij kan helpen! ALvast bedankt!