Favourites in Rotterdam

29-07-2009 20:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar eet jij graag in Rotterdam?

Mijn favourites:

- Hotel New York

- Riva's

- De pannenkoekenboot
Inderdaad, de Blue bar. Wat er nu zit, geen idee. Kom niet zo vaak meer in die richting.

Wari San (schrijf ik dat goed) is trouwens ook erg lekker!
Abrikoos (tapas in delfshaven)

Hemel op Aarde

Look

kade 4

Shabu Shabu

Ik woon trouwens boven O'pazzo, maar ik geef wel de voorkeur aan de pizza's van Angelo. De entourage van O'pazzo is overigens wel fantastisch!
anoniem_36895 wijzigde dit bericht op 04-08-2009 18:57
Reden: toevoeging restaurant
% gewijzigd
Fred

La Vilette (huisrestaurant;-))

Urban, gezellig koffie drinken en super carrot cake

Rotown, enkel om drankje te doen in een ongedwongen sfeer

Witte Aap, voor de late avond en geen zin om te dansen (niks voor niks door Lonely Planet uitgeroepen tot 1 van de beste cafe's ter wereld :-D)

La Stanza, errug lekker eten alleen jammer van het personeel

Loods, superpersoneel en laatst nog gegeten en dat was echt goed!

Bazaar, als ik op zwart zaad zit, maar wel uit eten wil

Geen fan van Shabu Shabu, maar wel Sumo (de kleine, de grote vind ik 3x niks)

Tai Wu blijft de beste Chinees met topassortiment dim sum

Zeezout toen het nog van de Blijker was

De Tuin, tja alleen vanwege de tuin

De Harmonie vond ik niks

Hotel New York, alleen voor de plateau fruit de mer

Amarone vond ik tegenvallen had daar echt meer van verwacht, eten was goed, maar sfeer... nee niks voor mij

Vroeger had je Foody's en dat was ook errug goed
Oja en Angelo Betti, maar eigenlijk alleen omdat het bij mij op de hoek is en ik de Italiaanse sfeer gezellig vind.
Oh en voor een drankje ga ik graag naar de Tiki bar....relaxte muziek en goede sfeer:)
Parasol,

Als je toch boven O'pazzo woont, dan moet je eens je pizza's bij Due Tonino halen (GoudseSingel). Is dichterbij dan Angelo Betti en ik vind de pizza's van Due Tonino lekkerder.

Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.
quote:Pompiedoe schreef op 04 augustus 2009 @ 19:02:

Oja en Angelo Betti, maar eigenlijk alleen omdat het bij mij op de hoek is en ik de Italiaanse sfeer gezellig vind.Heeee pompidou...zijn wij buren
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:absoluteEinstein schreef op 05 augustus 2009 @ 10:30:

Parasol,

Als je toch boven O'pazzo woont, dan moet je eens je pizza's bij Due Tonino halen (GoudseSingel). Is dichterbij dan Angelo Betti en ik vind de pizza's van Due Tonino lekkerder.

Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.Dan ga ik die pizza's eens proberen! Thnx...woon nl nog niet zo lang op deze stek...ben alles aan het uitzoeken;)
Grote afknapper vond ik dippers en fondue. Eten was wel redelijk maar best duur, en de bediening was heel slecht. Kan natuurlijk aan de avond gelegen hebben, maar toch.
quote:niesie schreef op 05 augustus 2009 @ 18:30:

Grote afknapper vond ik dippers en fondue. Eten was wel redelijk maar best duur, en de bediening was heel slecht. Kan natuurlijk aan de avond gelegen hebben, maar toch.Daar heb ik eens gegeten toen ze 3 maanden open waren....wij hadden echt een superavond! En werden juist heel goed bediend. Maf dat dit dan zo kan veranderen....of misschien ligt het idd aan de avond.
Dineren doe ik ook niet snel at Hot. NY maar high-tea daar is me heel goed bevallen! Lekkere thee en ook zeker lekker hapjes bij de thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven