2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
jeetje zeg wat gaat dat snel.

Teddy thanks voor weer een nieuwe! Maareh is 1 tabel niet genoeg?
hahaha ja 1 tabel is meer dan zat. Mijn computer hield er mee op. Zal ook nog even een link plaatsen
super Teddy, wat ben je toch snel!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ik zat even bij de nieuwe topics te kijken en zag ineens onze naam staan. Was even in de war, maar begrijp nu dat we weer over een limiet zijn gegaan. Even het oude topic checken....
Joehoe, topic nummer 3! Wat zijn we toch sterren in virtueel kletsen. Wordt nog wat met de meeting. Kunnen we niet beter een lang weekend plannen ?
Hmmmm, ja dus. We kunnen dus per x zo'n 250 pagina's volkletsen... Ik zie dit jaar nog een deel 4 en 5 komen...

Teddy, te gek dat je het zo snel hebt opgepakt.

Michigan, bedankt voor je post. Rossiaman durfde de envelop niet open te maken. Hij begreep niet wat die onbekende envelop in de brievenbus deed hahaha. Ook ik moest even nadenken, maar super bedankt.

Teddy, heeft mini met het mooie roze briefje van Michigan zitten spelen

Vera, hoe vondt veraman de verassing van de BBQ??
Ellein, cross!!! We kunnen heel centerparcs afhuren?
Niemand lekker in de tuin op deze zwoele zomeravond?
Stuurt Michigan mooie roze briefjes? Met parfum ook nog?
Nee bij ons waren er net regen spetters, en daar hou ik niet zo van...

Mijn bloeduitslagen waren trouwens goed, maar ik blijf me beroerd voelen. Veel pijn in mijn buik en ik kan volgens mij een heel weeshuis aan melk voorzien....toch zonde eigenlijk dat ik er niets mee doe...
Mimpje, wel fijn dat je bloeduitslagen goed zijn, maar dan heb je dus nog geen conrete oorzaak voor je klachten. Ik vind het echt heel vreemd dat je borsten nog steeds melk geven. Bij mij is het echt opperdepop, komt geen druppel meer uit. Ik heb ook geen idee hoe je er vanaf kunt komen eigenlijk. Hier geen wolkje aan de lucht te bekennen trouwens.
In de tuin? Het is hier harstikke donker en bewolkt....

Ellein, sneller reageren op Michigan haar tijdschriften uitverkoop, dan krijg je er vast ook 1.

Mimpje, fijn dat de uitslagen goed zijn. Gaan ze nu nog wat verder onderzoeken omdat je je nog steeds niet lekker voelt? Of is het klaar nu en moet je het er maar mee doen?

Teddy, wat bedoel je nu eigenlijk met de algemene forum meeting op de 31ste oktober. Of is dat iets wat ik op de mail moet vragen en hier moet deleten?
Ik vind het ook heel vreemd, helemaal omdat ik ook niet zelf gevoed heb. T blijft een raadsel.
Ik kan hier trouwens ook wel tijdschriften uitverkoop houden, heb nog wat kek mama's, kinderen en nog wat meer.

roep maar hoor!

Rossia ik heb zelf besloten het even aan te kijken. Er zijn denk ook wat andere dingen die dwars zitten, dit weekend het feest in verwegistan en dat voelt toch raar dat ik hier zit...
Mimpje, heb je weleens geprobeerd om het leeg te kolven met je hand? Kijken wat er dan gebeurt. Misschien breekt je lichaam dat niet af maar moet het er gewoon uit en is het dan klaar.

Rossia, dan ga ik nu eens even buienradar checken, want hier is het echt een zwoele zomeravond. En wat doet vriendlief: die nokt hem. Had liever met hem een glaasje gedronken in de tuin. Maar helaas
rossia 31 oktober is er een grote forum meeting, zie de overige pijler, daar ga ik naar toe.

mimpje, fijn dat de uitslagen goed waren, maar wel balen dat je nou nog niet weet waar je aan toe bent.

oh en ellein, ik heb net al weer even in de tuin gezeten, De deuren staan hier open, maar zit nu lekker voor de tv
Teddy, geweldig! Topic nummer 3. Nummer 4 en 5 moeten we zeker redden!

De bbq stond nog maar net te branden, manlief kwam verheugd over de verrassing thuis, begint het te regenen! Gelukkig hebben we een zonnescherm die in dit soort gevallen als regenscherm fungeert, dus we hebben lekker gegeten. Het was trouwens snel weer droog.

Mimpje, vreemd dat de uitslag goed was maar dat je je nog zo rot voelt. En dan die melk.... bij mij lijkt het ook steeds minder te worden. Raar, raar.

Centerparcs lijkt me gezellig!
Oh, wij zitten hier nog wel even goed zie ik.
jaaa centerparcs...gezellig
oh en ik had geen parfum op mijn roze briefje...

wel grappig om iemands handschrift ineens te zien
We kunnen nu ook nog maar 15 berichten per pagina beppen. Dan zitten we helemaal snel aan de 250 pagina's vrees ik

Teddy, ga je vreemd ? Meeten met "vreemden"........ Gekheid . Cool trouwens dat je daar naartoe gaat! Hoe kom je daar zo bij?

Vera, handig zo'n scherm! Wel lekker gegeten dus. Heb ook wel weer zin in een keertje bbq. Veeeeel te lang geleden vind ik zelf.
Haha we maken er gelijk een weekend van! Zal een feest worden zeg met al die kleintjes.
Ik ga even wat chippies pakken. Heb ik wel zin in..... en een glaasje wit denk ik . Tot zo.....
hmm lekker Ellein, ik zit aan de (magere) yoghurt met aarbeien en cruesli. Je moet er wat voor over hebben he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven