2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Ik lees ook wel veel op kinderen, soms ook wel grappige dingen die ik als nieuw topic voorbij zie komen. Heb meestal geen zin om te reageren, zeker niet als er weeeeer zo'n welbekende discussie dreigt te ontstaan. Volgde wel trouw het topic van Zoyla trouwens.
quote:Teddy82 schreef op 05 augustus 2009 @ 21:25:

en het huishouden is gedaan daar gaat het bij mij dus mis
Ik klik meestal even de nieuwe topics aan als het interessant is, maar ben voor de rest op andere topics niet echt een actieve meeschrijver. Merk dat ik ook al minder lees en schrijf op het ivf/icsi topic. Vind ik af en toe niet eerlijk van mezelf, maar heb er dan gewoon even geen tijd en puf meer voor.
zou zomaar kunnen dat iemand mij herkent. Vind ik niet zo erg. Veel dingen die ik hier vertel vertel ik ook aan mijn vriendinnen. Tja als die dat lezen is de link snel gelegd. Echte prive dingen houdt ik voor mezelf.

mimpje ik ga naar frankrijk, met een tussenstop in belgie en op de truegweg in luxemburg
Ellein, waar gaat het topic van Zoyla over?
Gezellig Rossia. Lekker het water op of doen jullie dat niet? Ga je nog fietsen daar dan? Of kom je op de koffie? Heb zaterdagmiddag wel tijd trouwens
zoyla schrijft over haar dochter met leukemie. pittig topic
Het leven met een kind met kanker. Over haar dochtertje. Veel dingen gelezen met tranen in mijn ogen. Nu is dat topic wat overgegaan in een wat algemener topic over kinderen met kanker, en toen ben ik wat minder daar gaan lezen.
Ik lig ook altijd in een deuk bij het topic over peuterhumor. Geweldig gewoon!
Ligt even aan het weer of we het water opgaan. Even afwachten dus.

Dat klinkt inderdaad heel heftig. Dat topic heb ik nog niet gezien.
Teddy, heb je wifi op de camping?
Jaaaaaaa, vriendlief is er weer!
Gelukkig Ellein, komt het toch nog goed
ja die is ook leuk, of de verkeerd begrepen topictitels...of leuke combinaties is de top 10 lijst.

verder de zijn thuis topics ook vaak hylarisch. Help mij hamster is ontsnapt, of mijn badkamer staat blank, wat nu.
quote:Ellein schreef op 05 augustus 2009 @ 21:32:

Teddy, heb je wifi op de camping?ik hoop het
En dan natuurlijk de topics: ik slik al jaaaren de pil, heb nog nooit sex gehad, ben ik nu zwanger?
Druk hier!

Ik lees ook veel andere topics, soms reageer ik, maar ik heb soms zulke negatieve reacties gekregen dat ik dat maar niet vaak doe. Wel eens wat mensen proberen te helpen met hun vragen. Wel leuk dat je erheen gaat Teddy, maar ik vind onze meeting al eng genoeg!

Ellein, ik woon trouwens in het westen, verder bij jou vandaan dan Rossia. Ik woon dus wel dichter bij Rossia en ik geloof dat Rossia heeeeel dichtbij elkaar werken. Klopt dat, Rossia?
die van die verkeerd begrepen topictitels is ook hilarisch!
Ik moet altijd smakelijk lachen om de antwoorden van sommige forummers. Van die sarcastisch/ironische antwoorden. Errug vermakelijk.
Oke Vera, toch niet wat ik dacht dus. Volgens mij begint het weer wat te dagen......

Daarom reageer ik ook lang niet overal. Beetje afhankelijk van wie er al gereageerd hebben en welke toon het topic heeft.

Ik kijk even rechts: we zijn niet de enige die weer een nieuw topic moeten openen. Allemaal oude topics in een nieuw jasje.
Vera, die eerste zin van mij ging over je woonplaats . Staat er een beetje raar zie ik.
vera daar moest ik eerst heel erg aan wennen aan die reacties, maar nu vind ik ze soms nog steeds ongepast maar meestal wel precies wat ik denk, maar toch maar niet opschrijf
Was mij al opgevallen inderdaad. Iedereen moet weer een nieuw deel openen.

Ik heb net even gekeken, maar ik dacht dat jij dichterbij de camping van mijn ouders woont Ellein, maar het is nog 3 kwartier rijden daar vandaan. Ik dacht echt dat het een kwartiertje ofzo was.

Vera, ik werk in de buurt van Schiphol. Weet even niet zo snel waar jij werkt....

Ik moet altijd heel erg lachen om de topics : ben ik zwanger. Er is er dan altijd 1 die zijn glazen bol er even bij pakt.
er is zelfs een glazen bol topic rossia. hihi voor al je vragen
Rossia, die afstanden vinden wij dichtbij . Het slingert inderdaad nog wel wat die kant op. Plaatsje in, plaatsje uit, plaatsje in, plaatsje uit. Je mag ook wel gewoon zeggen dat je niet wilt hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven