Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
oh en poll, bedankt voor de hm tip. Ik had er niet eens aan gedacht dat die ook kleren voor zwangeren hebben. En de hm zit ook hier dus daar gaan we binnekort even kijken

Erine, snowpatrol was ook erg gaaf! Het was eigenlijk echt een heel gave avond!

En goed gedaan hoor yaya, gewoon voor jezelf opkomen!
quote:germanwings schreef op 06 augustus 2009 @ 09:16:

momo, ik ga een grafiek voor je bijhouden, zo enthousiast als elke ochtend de nieuwste data worden doorgegeven, daar moeten we iets mee doen!whahaha, is goed hoor als je dit al enthousiast vind, ik word pas echt laaiend enthou als ik de vage tekenen van een zie. overigens ben ik benieuwd hoe enthou ik nog van het weekend zal zijn.
Goedemurge!!!!

Gw.Je kan heel makkelijk on-line bestellen bij h&m vanaf de mama-afdeling,heb ik ook gedaan.En ben bij c&a geweest en de prenatal.Lang leve de leggings want die heb ik gewoon in de 'gewone'winkels gekocht maar dan maat xl(is nog wel iets te groot maar dan groeit ie maar mee )

Ben de laatste dingen aan het inkopen voor de vakantie,....

Moet alleen nog een paar goede boeken hebben.

Heb van de week Genesis al uitgelezen,en gister Echte mannen eten geen kaas.

Is niet echt handig,ten eerste had ik die gekocht voor op vakantie.En ten tweede krijg ik allemaal nare dromen van die verhalen.Ik droom toch al zoveel de laatste tijd

Opa mag weer naar huis vandaag,de kransslagader bij het hart zat verstopt...maar kan met weer een pilletje worden opgelost.
Goedemorgen,

Goed gedaan Yaya!

Wel grappig Moom dat je nu zelf kouder bent. Kun je geen tropen rooster werken?

Mm 3000 is inderdaad niet veel, zitten we zo aan! Ga je na het tempen niet meer slapen Moom?

Gw je kunt bij de hm in de internetshop ook heel goed bestellen, ik doe dat regelmatig. Staat ook zwangerschapsmode op. Dat was Party haar tip ook al zie ik X-D!! Ja he snowpatrol is gaaf, heb ze op pinkpop gezien en ben daarna meteen cd’s gaan kopen. De Script vind ik ook erg goed.

Gelukkig Party dat opa weer huiswaarts mag!

Zooo ik ga effe wat eten en weer verder verven, wij hebben geen warm water hier, heel vreemd!
Erine,moet je wel de rekeningen betalen ...

Wat ben je baai de wee aan het verven???
Dit las ik net....

Drama met Nederlandse baby in Frankrijk

RENNES - De zeven weken oude baby van een Nederlands stel in Frankrijk heeft een dodelijke val gemaakt op een pier. De moeder van het meisje liet de kinderwagen even los om een foto te maken, waarop het wagentje naar beneden rolde, omsloeg en zeven à acht meter lager een betonblok raakte.
Oh getver, wat een gruwlijk bericht!

Momo, ik heb gisteren ook een thermometer aangeschaft, dus als het bloeden hier losbarst, kan ik jullie ook op de hoogte gaan houden van de schommelingen in mijn lichaamstemp (daar verheugen jullie je zeker al op? )

Snow Patrol is leuk!!

Party, ik ben nu "De Chinees" aan het lezen van Henning Mankell. Ik vind hem leuk. Op vakantie o.a. "het diner" van Herman Koch gelezen. Vond ik ook leuk, maar heb je wel snel uit. Ik heb nu nog liggen "de pianostemmer" van Pascal Mercier en "het spel van de engel" van Carlos Ruiz Zafon. Ben erg benieuwd naar deze boeken, maar kan je dus nog niet zeggen of ze de moeite waard zijn.
quote:speculaas78 schreef op 06 augustus 2009 @ 11:08:

Momo, ik heb gisteren ook een thermometer aangeschaft, dus als het bloeden hier losbarst, kan ik jullie ook op de hoogte gaan houden van de schommelingen in mijn lichaamstemp (daar verheugen jullie je zeker al op? )

ik wel hoor!!!
Ik heb op vakantie het spel van de engel gelezen, zo mooi! Ik moet nu voor ijsland ook nog even nieuwe boeken uit gaan zoeken, zat ook al over het diner na te denken, maar als je die zo snel uit hebt is dat natuurlijk weer niet handig.

Ik ga het dan trouwens wel druk krijgen met temp. bij houden en momo en speec, pff.
ach, ik bedenk me ineens dat we die van speec niet hoeven bij te houden, die gaat gewoon samen met mij maandag een feestje vieren!
in dat kader klinkt mijn "ik wel hoor" wat onaardig. wil natuurlijk helemaal geen tempies van jou zien, speec!
Oke ladie's dank jullie voor de boeken tips.Heeft iemand hier nieuwe buren van saskia noord(t)of het dagbooek van een geisha al gelezen.??
check! dagboek van een geisha! ik vond hem leuk!
geisha idd mooi

en nieuwe buren ook, maar dat vind ik ook wel altijd boeken die je heel snel uit hebt.

Iedereen lunchpauze ofzo?
nog niet, over 20 minuutjes ofzo
Dagboek van een Geisha is moooooi!
Oke dan bestel ik die nog ff!!!Pff het is hier warm....Ik ga zo maar eens lekker lezen in de tuin...
hier is het ook warm, bij de nieuwbouw besloten ze nl. dat ze best op de airco konden besparen.....
wat,da's ook niet aardig he....
hier gaat het beter, met de warmte. ze hebben de airco aangepast.
bizar speelgoed!
hmm, ja, redelijk van de pot gerukt...
Ik heb trouwens vanmorgen stiekem een zwangerschapstest gedaan. Ik weet dat het stom is, want ik zit pas op dag 29 en mijn cycli duren gewoon lang. Maargoed, ik kon het niet laten. Hij was negatief uiteraard.
verdomme speec. stom!!

(moet iets genuanceerder reageren vandaag geloof ik. stom dat ie NEG is natuurlijk, niet dat je getest hebt)
WIEHOE! een enorme brainwave! iets waar ik al ruim een week op loop te puzzelen nadert nu echt zijn voltooiing.

*blij is*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven