Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Max vind ik ook een hondennaam, Juultje. Maar Stan is superleuk! Jammer.. Je gaat dus voor kort en krachtig, leuk hoor.
Mogge!

Ja, het wordt wel weer kort, maar krachtig.

Heb je nog gesport Luni?

Compu, nog huizen gespot?
Goeiemorgen

Ik heb om het meer gewandeld,eer ik thuis was met de auto was ik klam en bezweet en alle motivatie om eens lekker de sportschool in te gaan was verdwenen

De wandeling daarentegen,was heerlijk.Wel een paar spetters regen maar daar bleef het bij

Ik had mn bikini onder mn jurkje zodat ik kon plonzen als ik daar behoefte aan had maar dat water ziet er minst aanlokkelijk uit

We zullen er ooit wel achterkomen hoor Juultje,reken maar!
Wandelen is ook sport toch?

Regen? Hier is het erg benauwd, bah.

Haha, ik denk ook wel dat jullie ooit achter de naam gaan komen
Morge, lekker 30 !!!vandaag, zometeen naar ergo en fysio therapie, dan vanmiddag met vriending naar de P.dag. grote zomermarkt bij ons 1x per week.

Nou Luni het wordt zaterdag wel één van de minste dagen, en ik hoop dus dat het zondag droog blijft ivm feest van de kids.

Nehhh Max, ben zeer benieuwd welke naam het wel word :-)))

Nou ff gereedmaken en wegwezen.......
Vind ik ook Juultje,had er ook een goed gevoel over

We gaan niet naar het festival,kaartjes kosten toch ruim 50 euro en daar komt de rest nog bij.Voor dat geld wil ik niet in de regen lopen Misschien valt het mee maar ik wilhet risico niet nemen!

Zondag wordt het wel goed hoor Eef,volgens het KNMI
Voor de zuidoever van de Zegerplas heeft de provincie een negatief zwemadvies afgekondigd. Wie daar toch gaat zwemmen, loopt het risico om ziek te worden.

Nou,gelukkig dat ik niet ben gaan zwemmen
Daar ben je mooi aan ontsnapt dan!
Zo wat zijn die kaartjes duur!!!! Nee dan wil ik ook niet het risico lopen :-((

:-))) gister pas half 2 thuis van de kroeg (afsluiting van de pulledag). Ik dacht dat ik vandaag lekker kon uitslapen! Wordt ik 7 uur wakker richting toilet en toen weer terug in bed dacht ik.....Kon niet meer slapen want mijn twin is vandaag 15 geworden, en dan lig ik te draaikonten in bed, ik wil ze bellen en ze feliciteren. Maar t is nog te vroeg ze slapen nog....

Vandaag nog ff genieten van t weer, alhoewel we nog de boodschappen voor zondag moeten halen pffff.

Ik drink mijn koffie nog op en dan bel ik ......
Goeiemorgen

Eef,van harte hoor maar ik snap het niet,ze wonen toch bij jullie? Bel je ze dan in hun slaapkamer??

*Kwartje gevallen*

Die kaartjes zijn zeker duur en met alles wat er bijkomt kun je rekenen op totaal 150 euro pp..

We hebben nu ook geen zin meer haha

Juultje,hoe ging het met slapen?
Gefeliciteerd, Eef!

Das wel erg veel geld, dat dan letterlijk in het water zou vallen, Luni. Dat zou ik er ook niet voor over hebben.

Was het bij jullie ook zo warm en benauwd vannacht? Ik heb niet veel geslapen in ieder geval. Vanmiddag maar weer even een uurtje naar bed. En naar de bieb, want ik heb vannacht m'n boek uitgelezen. Iemand nog tips?
Ik heb laatst " de Vliegeraar" gelezen,echt prachtig! Zat met tranen op mn wangen bij de laatste bladzijde.

Ik was om 5 uur wakker en daarna nog wat gedommeld tot kwart voor 7.

Ik sliep wel rond half 10 al dus al met al een goeie nacht gemaakt..Hoewel ik niet echt last van de warmte heb merk ik wel dat ik sneller moe ben 's avonds.
Hoe gaat dat bij jullie op het werk als er een cadeautje moet worden gekocht voor iemand? Wordt er dan een bedrag 'voorgeschreven' of geeft iedereen gewoon wat hij/zij wil? Ik ben vanuit mijn vorige baan gewend dat iedereen zelf bepaalde wat hij gaf, maar hier wordt er een bedrag voorgeschreven en dat vind ik persoonlijk nogal vreemd. Over een paar weken is een collega 25 jaar getrouwd en geeft een feest waarvoor wij als afdeling ook zijn uitgenodigd. Nu is er bepaald dat we per persoon 15 euro geven. Ik vind dat best veel geld (en ik ga nog eens niet naar het feest ook). Of stel ik me aan?
Vliegeraar heb ik ook gelezen, mooi boek was dat inderdaad! Ik heb nu net Het huis van de moskee uit, was ook mooi.
Bij ons is dat helemaal niet geregeld.ik denk dat de afdeling in zo'n geval iets met elkaar doet.

Ik hoor nergens bij dus ontspring de dans altijd..

Ik vind 15 euro ook best veel,maarhet zou me om het principe gaan,niemand mag wie-dan-ook verplichten om aan een kado mee te doen hoor.

Ik zou uit pure dwarsigheid niets geven

Bij ons krijgt iemand die bijv. zoveel jaar in dienst is een link per email voor een kadoplan,je mag dan online een kado uitzoeken; dat wordt opgestuurd.

Er is een heel kadoplan,voor elk kantoor hetzelfde maar betaald door het bedrijf.Beter
quote:Juultje schreef op 07 augustus 2009 @ 09:55:

Vliegeraar heb ik ook gelezen, mooi boek was dat inderdaad! Ik heb nu net Het huis van de moskee uit, was ook mooi. Is dat van dezelfde schrijver?
Eef gefeliciteerd! Mooie leeftijd he.. Voor jou 15 jaar geleden dat je het zoooo druk had. Vandaag ook druk?

Belachelijk Juultje! Maarja, verplicht gedoe. Geef maar een peper en zoutstel haha.
Nikitah, het gaat over boeken! Waar ben je?
Ik heb laatst ook Tirza gelezen,van Arnon Grunberg, gelezen.Dacht dat het moeilijk lezen zou zijn,literair enzo,maar viel me alles mee. Niet helemaal wat ik echt leuk vind maar wel goed te doen.
quote:luni schreef op 07 augustus 2009 @ 09:59:

[...]

Is dat van dezelfde schrijver?

Volgens mij niet, het is van Kader Abdolah.

Het cadeau gaat ook per afdeling, de afdeling heeft dus bepaald wat iedereen moet bijdragen. Ik ben er ook nog niet uit of ik wat geef, het feest is op de avond van mijn laatste werkdag voor mijn verlof en ik kom helemaal niet terug op die afdeling.

Hmm, peper- en zoutstel, die hebben we nog wel liggen als relatiegeschenk voor klanten die trouwen. Mooi logo erop, wat wil je nog meer
quote:compu schreef op 07 augustus 2009 @ 10:07:

Nikitah, het gaat over boeken! Waar ben je? Heel dicht bij mij in de buurt
Compu,ik dacht gisteren nog aan je,of meer aan je uitspraak " ergernisseizoen" (oid?)

2 Buren verderop hebben ze een baby en een dochter van 2,meisje kan niet gewoon praten,alleen gillen...wordt niets van gezegd. Ze waren gisteren allemaal in de tuin + visite,ook met luidruchtige kinderen.De baby heeft de hele avond gehuild en het meisje gegild. Rond 9 uur gingen ze naar binnen( vind ik laat met kleine kinderen,.zelfs met deze temp??)

Nog wat...toen ik de gordijnen dicht deed even voor half 10 zag ik mn buurmeisje van 3 in de tuin lopen,met een magnum-ijsje

Ligt het aan mij??
Nee hoor, Luni, dat ligt niet aan jou. JD ligt soms ook wel later in bed, maar eigenlijk nooit door de week en in het weekend alleen als we ergens heen zijn geweest of we bezoek hebben. Verder gaat ze door de week om 19.00/19.15 uur naar boven, in het weekend soms wat later, maar maximaal 20.00 uur als er niets bijzonders is. Met visite kan het dus wel later worden, maar dan moet ze niet gaan gillen, want dat is bij JD een teken van vemoeidheid en gaat ze dus naar bed. En een magnumijsje kan ze niet op, als wij er eentje eten krijgt ze hapjes/likjes van ons

Wat ergernissen betreft, erger ik me vooral aan de dichtsbijzijnde buren in de straat direct naast ons huis. Die dochters zijn in de leeftijd dat ze vriendjes krijgen, waardoor er elke avond een paar scooters staan de gassen in de straat, wat een pokkeherrie komt daar uit zeg! O ja, en auto's die het nodig vinden om te parkeren direct naast onze tuin en er dan in te blijven zitten met draaiende motor.

't Is rustig op mijn werk, het is maar goed dat ik halve dagen werk, ik heb niet eens werk om een hele dag te vullen. Hoe is het bij jou Luni, ook weinig te doen? (gezien je aanwezigheid op het forum )
Heb ik dat gezegd? Weet er niks meer van. Leuke uitspraak zeg!

Van de week kwamen onze buren thuis met de kids van het strand, het was tegen 22.30 uur. Die kids moeten de volgende dag erg moe zijn en vallen hun ouders dan heeeeerlijk lastig.
Zie je,die mensen zijn gewoon niet goed,het ligt niet aan mij dus

Ik heb de hele week een soort van werkzaamheden gehad/gecreeerd maar vandaag houdt het weer op.Ik heb 1 reis te boeken maar ik wacht op antwoord

Ja Compu,dat is jouw uitspraak! Ben je weer in verwachting soms?? Of algemene vaagheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven