Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
ZZZZ

hhh
hhhhhhhhh hhhhhhhhh

hhhhhhhhhallo MissM, tijd niet gezien, saai geweest de laatste tijd?!
jeetje das saai een nieuwe topic openen.

we hebben 3000 saaie berichten gepost.wat een prestatie

nou daar neem ik een wijntje op.

PROOOOOOOST lieve saaie mutsen!!!
hoi Lotje en miss Mara.

alles goed saai bij jullie...
Gristus Here me Ziele wat is het hier fucking boring.
weet je wat ik voor saais heb mee gemaakt.had ik nog niet verteld.een klein kereltje van een jaar of 6 met gipspootje

met zn rolstoel die was voor ut podium neer gezet door een collega.want dat arme kind zag helemaal niks.toen jeroen vd boom klaar was met optreden, had mn collega dat ventje op gepakt en backstage gedragen.

jeroen heeft hem um ook

op zn armen gepakt en liep met hem rond te sjouwen.

ventje bleef dr bijna in, janken en gillen van blijdschap

en helemaal toen nick en simon ook inmiddels gearriveerd waren.handtekeningen op zn gips neergezet. was echt zoooo vreselijk gaaf.

de bekende mannen waren ook zichtbaar ontroerd door dit ventje. ze zijn toch nog steeds echte mensen.Jeroen is echt aardig.begroete mij gelijk en legde heel spontaan zn hand ff op mn schouder.

hij nam lekker nog ff de tijd om handtekeningen uit te delen en wat te praten met zn fans.hij wilde zelfs voor zn fans zonder hek er tussen op de foto,maar dat vonden wij geen goed idee.
bedtijd....morgen vroege dienst en poetsen bij maatje.saai dus.

truste liefjes
quote:snjokorn schreef op 05 augustus 2009 @ 22:32:

hhhhhhhhh hhhhhhhhh

hhhhhhhhhallo MissM, tijd niet gezien, saai geweest de laatste tijd?!Zit in een saai buitenland. Weinig te melden dus. God, wat kan vakantie saai zijn.
Un nieuw Saaaaaaaaaaaaai topic! Wow wat saai. Even weltrusten zwaaien *zwaait heel enthousiast naar iedereen*

... the saga continues....
Known to cause insanity in laboratory mice
Oh, hoe verschrikkelijk, MissyM!

Dush, je zwaaide veuls te enthousiast, joh!

Kenniehierniehoor.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:MissMara schreef op 05 augustus 2009 @ 23:14:

[...]

Zit in een saai buitenland. Weinig te melden dus. God, wat kan vakantie saai zijn.Da's geen excuus, ik zit ook saai in het buitenland hhhhhhhhhhhh
quote:desteny schreef op 05 augustus 2009 @ 22:38:

jeetje das saai een nieuwe topic openen.

we hebben 3000 saaie berichten gepost.wat een prestatie

nou daar neem ik een wijntje op.

PROOOOOOOST lieve saaie mutsen!!!We waren al ver over de 4000!!! Wat kan het leven toch saai zijn.
Dezzz; leuk voor dat jochie. Makes your day.

Dushi; niet té enthousiast he anders krijg je een waarschuwing.
kiekeboe saaierds.tijd voor mn dutje.heb gewerkt tot 15.00uur.morgen mag ik zelfs tot 16.30

wat bof ik toch.....
Goh, jij bent een bofferd. Ik mag maar tot 16.00 (pruil).
nog geen dutje gedaan.nu hoeft ut niet meer.rol straks wel op tijd er in.ga nu nog ff naar ut strandje met de hond.fijn zwemmen.
Ik wil alleen een waarschuwing als ik die krijg van een leuke vrijgezellige man.

Het blijft lang saai warm Dez dus dat zwemmen gaat helemaal goed komen.

Heb vandaag heel saai de hele dag in de zon vertoeft. Gewoon saai naar mensen gekeken en saai niets gedaan!

*kwam trouwens een hele saaie man tegen, een waar ik mee gelinkt ben via een datingsite. Was al van plan om afscheid te nemen van die saaie site. Maar nu ik hem in het echt gezien heb (als het goed is heeft hij mij niet herkent door mijn enorme zonnebril) in het voorbij gaan ben ik helemaal klaar met die site. Kansloos saai!
Sow dat saaie varkentje heb ik even virtueel gewassen!
Doessssie mischien zijn er wel andere leuke mannen op die site???bedoel 1tje zo akelig saai,wil toch niet zeggen dat ze allemaal zo zijn?
Ja tuurlijk zijn die er Dez, maar daar wordt ik dan weer niet aan gekoppeld. En ik heb wel eens deze leuke mannen ook op andere sites gezien dus ik verplaats me gewoon daarheen denk ik. Eens kijken of dat wel werkt.
Dushi; je moet natuurlijk wél je góeie zonnebril opzetten...

Die heb ik permanent op Snjo.

Maar meiden: zouden jullie een man willen van pak hem beet 40+ die nog noooooooooooit een relatie heeft gehad (wat overigens nog geen afknapper is) Maar ook nog nooooooooooooooooit heeft samengewoond (niet eens als student ofzo) en nog steeds zijn mams zijn broodjes laat smeren elke morgen, mams die het bed opmaakt, zijn was doet, kortom hij hoeft niets uit te voeren -vind ik ook een grote fout van mams- en geen kostgeld betaald.????

Ik dus niet. Kijk ergens moet je op basis van profiel, foto en teksten een lijn trekken. De mijne ligt bv al bij deze man. Maar heb legio saaie voorbeelden hoor. Net als dat die mannen ook een lijn trekken waar mijn persoontje in beeld komt. Niet elke man valt op mij en zal ook mij afschrijven nog voor ik wat gezegd of geschreven heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven