Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jouw duedate is nog niet deze maand toch??
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goedemorgen!

Mmm gissen is begonnen. Ik zal het in het wit posten voor (zwangere) vrouwen met (hormonale) gevoeligheden.

Op ons pleintje achter was een meid (crackverslaafde?) bezig met 5 mannen-->orale bevrediging en dat bij daglicht!!)

Gatverdegatver!!! Het is toch van de ratten besnuffeld!!

Hel wat rottig van je auto zeg. Zal wel een bom duiten gaan kosten of probeer je het op die garagemannen te schuiven?

Stond je met Mare ergens? Hoop dat je 'm gauw weer terug hebt.

Arme Mare en haar spenenvriendje.. Zou ik ook een heel mooi kado tegenover zetten. Eerst even inpiratie opdoen bij speelgoedwinkel en boekjes lezen over afkicken en dan... Succes wederom!
Zat ik toch in de goede hoek met mijn bordeel

Te aardig Suus? Ik vind je anders vaak beheurlijk scherp
Morgen!

getverdegetver Compu... Kan me jouw gevoel heel goed voorstellen...

Zo. nu ga ik aan de gang, moet voor de koffie iets nuttigs hebben gedaan. (behalve jullie van geklets voorzien dan hè...)
Exact Star! Welke contreien ben jij opgegroeid dan? Ik denk toch niet je huidige woonplaats?

Bridges, wanneer moet jij weer beginnen? Volg. week al?

Leuke vak. foto's! Ziet er knus uit aan de campingtafel. Vriend beetje gek achter het stuur hihi.
Volgende week vergaderen, klas inrichten, alles doorspreken met (wederom nieuwe) duo etc. Dus dit is zo'n beetje mijn laatste vakantiedagje...
Ik heb Compu net in de stad ontmoet
quote:compu schreef op 07 augustus 2009 @ 10:04:

Exact Star! Welke contreien ben jij opgegroeid dan? Ik denk toch niet je huidige woonplaats?

Jawel
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2009 @ 11:23:

Ik heb Compu net in de stad ontmoet

Dat was leuk! Word je aangesproken met ' Compu?'

Hoeveel krijg je ervoor, Vish? Waren ze gul of niet?

Echt Star? Dacht dat het daar toch wel redelijk beschaafd was..

Behalve de kuilengraver dan.
Vergeet Dries Roelvink niet
quote:compu schreef op 07 augustus 2009 @ 11:52:

[...]

Dat was leuk! Word je aangesproken met ' Compu?'

Hoeveel krijg je ervoor, Vish? Waren ze gul of niet?

Nou is toch 5x een tientje weetje dat loopt lekker op hoor ken ik weer op de hoek me grammetje hale weetje.
quote:Star schreef op 07 augustus 2009 @ 12:05:

Vergeet Dries Roelvink niet Waaaaat??? Ben ik vlakbij Ries Droelvink geweest?? Dat heb je me niet verteld!!!
Ja da's ook een dorpsgenoot Vis. Had dat gezegd dan had ik je even bij hem afgezet nu hij weer singol is
Sjiiiiiittttt...nou ja ik maak denk ik toch geen kans met mijn ongebruinde huid en ongebleekte haardos.
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2009 @ 12:17:

[...]

Nou is toch 5x een tientje weetje dat loopt lekker op hoor ken ik weer op de hoek me grammetje hale weetje. Voor dat bedrag weet ik ook nog een leuk jobbie.. Dichtbij huis en je kinderen kunnen ondertussen lekker spele..
Hahaha Compu, prachtig.
Ooooooh, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr getverdegetver Compu, ik ril echt van jouw ellende. Katten lenen?

Star, wat relaxed zeg, zo´n oma en zulk water. Welk boek lees je?

Suus, trek je het allemaal? Je forumt wat af zeg, haha.

Juud, wat schiet het al op zeg, die operatie. Zie je er tegen op? Heb je hulp thuis dan?
Bridges, wat gaat jouw vakantie snel! Dat wordt even wennen denk ik! Ik heb over twee weken een sollgesprek op mijn huidige werk. Ze hebben me gevraagd voor wat anders, ben benieuwd.
Hallo, ik ben weer terug van logeren! Het was heel leuk, maar ben helemaal afgebeuld door mijn vader, ik had een fietskar gehuurd en onder het mom van "Jonathan vindt het zo leuk" de hele omgeving van alle kanten weer gezien, en nu eelt op mijn derrière.

Ik ga later weer bijlezen, ik moet meteen weer aan het werk, spoedklus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha Vish en Compu, dat is leuk! Afgesproken of spotte Vish je spontaan?

Mal: fijn, je bent er weer! Klinkt leuk! (op eelt plekken na dan, dat wil ik me even niet visualiseren...)

Jin: oeh dat is spannend? Meer info op de groep? Ja, vakantie is snel gegaan. Volgende week weer vergaderen en inrichten en zo. Ook wel weer leuk hoor, al vind ik het wel erg spannend. Nieuwe klas die niet je van het schijnt te zijn, weer nieuwe duo, adjunct die weg is waarvoor we tijdelijk een nieuwe hebben en dus binnen team moeten kijken hoe nu verder... Maar goed. Ook weer leuke uitdagingen! En ik krijg een digiboard! Zegt jullie misschien niks, maar lijkt mij erg leuk om mee te werken!

Zo. Ben zeer productief geweest. huis schoon, ramen gelapt, bedden verschoond, boodschappen binnen en in de tuin gezeten! ik verdien straks een plakje cake! (gisteravond gebakken en moest meteen aan Star denken toen ik de kom uitlikte...)
quote:Star schreef op 05 augustus 2009 @ 20:05:

Plaatje Jin?

CTG? Nee, waarom zou ik die krijgen? Wat weet jij wat ik niet weet? Oh, dat krijg je hier standaard vanaf een x aantal weken, mag je met je buik zo´n riem om en dan hoor je weet ik het hoelang de hartslag en wordt er gekeken of je al weeen hebt.
Oooh, Compu, schaam, ik lees nu net je witte stukje. Haha, heb je niks aan mijn katten. Eerder wat aan een stel poezen .

Mal, leuk zeg, zo´n logeerpartijtje. Helemaal moe dus. Succes met de spoedklus.
Jawel, Bridges, ik snap je verrukking over het digiboard. Mijn broer krijgt er ook eentje en die is ook helemaal halleluja daarvan, dus ik leef met je mee . Ik mail je wel even over baantje.
Haha ja ik vind het dus echt gewoon een leuk speledingetje! Kun je mij helemaal blij mee maken! maar goed, dat is "pas" donderdag, haha!

even jullie oordeel: misschien ben ik opgehitst door al het nieuws etc, maar toch. wat zouden jullie doen? Volgende week zie ik al mijn collega's weer. (stomme) gewoonte is om iedereen te zoenen na grote vakantie. Zouden jullie dat doen i.v.m. griep? Ik weet dat meerdere verder op vakantie zijn geweest. En handen extra desinfecteren straks, ook i.v.m. al die kinderen? Of is dat te...
Oh je, lastig. Het leeft hier nog niet zo, dus ik zou denk ik gewoon zoenen, lastig, lastig. Als iedereen het doet zou ik het wel doen denk ik. Of je gaat als de nieuwe Michael Jackson verkleed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven