Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Mag die gloeilamp daarboven een tandje zachter?
Alle reacties Link kopieren
Binnen: 25 graden.

Buiten: 30 graden, zonnig.

Aantal zomerse dagen: 3 / 5

Aantal tropische dagen: 1 / 3

Hittegolf: Nee

quote:Solomio schreef op 07 augustus 2009 @ 12:38:

Kunnen de warmte-lovers niet een eigen topic openen?Ik dacht aan een topic met de titel: Brrr, wat koud!. Maar die wou ik opstarten als het -5 graden is of kouder. Nou... dat is het voorlopig niet.
World of Warcraft: Legion
Als de zomer voorbij is is er maar 1 ding wat ik mis,op blote voeten lopen,dat doe ik het liefst het hele jaar door maar ja beetje koud als het -5 graden is.
ja heb ik ook, ik loop wel graag op blote voeten, of slippers
Pfff 32 graden hier buiten met een strak lichtblauwe lucht en de bladeren zijn ook uitgeteld ze hangen zo stil
Hier heeft het net een beetje gedrupt.

Zat onderweg in de auto, twee keer moeten wipen , en toen was het al over.

Maar lekker waaien nog steeds
Binnentemperatuur 27 en buiten op de thermometer 34,geen zuchtje wind en een stralend blauwe hemel,hier komt geen regen voorlopig zo te zien....
En de tuin is hier op het noorden,was het zuiden had je geen BBQ nodig voor het vlees...
Ik zit hier zonder airco de dag weg te puffen op mijn werk. Pfffft!

Niet te doen.

Op zich houd ik wel van warm weer, liever dan dat het regent. Helaas houdt mijn huid er wat minder van. Ik krijg al snel uitslag van de warmte en heb zonne-allergie. Dat bekent goed insmeren met mijn speciale zonnebrandcrème en niet zwemmen in de zee (te zout) of het zwembad (teveel chloor). En das dus bestwel balen...
ik hou van warm weer, maar dt is gewoon vies benauwd

helaas nog werken van 1800-2300 uur pfffffffffff
@wolletje, dat is balen! Ik hoef gelukkig nog maar een uur...

Tiktak..
normaal ben ik niet vies van een lekker zonnetje, maar vandaag is het ZO benauwd! Het is hier binnen niet te harden, we wonen 4-hoog in een appartementje, onze slaapkamer ligt aan de schaduwzijde, dus daar is het lekker koel, maar in de woonkamer.... de thermo staat op 29.5 graden! ppffffffff
quote:Frutje schreef op 07 augustus 2009 @ 16:11:

Tiktak..

ja zekers balen, maarja overdag werken netzo hoor.

ik werk in de zorg....en bij 'ons' ook geen airco. dat word dus weer flink zweten
quote:Frutje schreef op 07 augustus 2009 @ 16:11:

Tiktak..

ja zekers balen, maarja overdag werken netzo hoor.

ik werk in de zorg....en bij 'ons' ook geen airco. dat word dus weer flink zweten
ahum..1x was ook genoeg geweest....
Das drie keer balen! Haha! Ik ga kijken of er hier animo is voor een borrel... Koud biertje of rosé met ijs zou er best ingaan.
suc6 ..nog ff

ik ga wat eten maken..geen zin maar moet
Binnen: 25 graden.

Buiten: 30 graden, zonnig.

In huis is het 25 graden. Als ik naar buiten loop, krijg ik een klap voor mijn kop. En toch loopt er niemand met een moker rond... hoe kan dat?
World of Warcraft: Legion
shit,ik vind het normaal heerlijk dit weer maar vandaag vind ik het helemaal niks.......
Heeeeeeeeerlijk dit weer!!!

benauwd? Ik heb nergens last van iig....jammer genoeg is t weer over met t weer...maar genoeg mensen zo te lezen die daar blij om zijn
Zon_27, pliezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, maak het nou niet erger dan het al is. Met zo'n nick mag je hier echt niet komen hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Sorry dames, ik zit hier heerlijk in de airco en vanavond gaat ook de airco in de slaapkamer aan. Het ziet er buiten wel vies benauwd uit. Het is bewolkt en zelfs een beetje mistig (ik zit op 31 hoog). Nog 3 kwartier, dan mag ik in een zweterige trein en bus
Bijna 1700 uur en de temperatuur loopt nog steeds heel langzaam op.

We hebben een vogelbadje in de tuin,was helemaal leeg terwijl ik er pas weer water had ingedaan,zonet dus maar weer gedaan,maar nu geen vogel te zien die hebben ook de schaduw opgezocht,in de vroege ochtenduren zie ik er altijd wel eentje in badderen....
Bij mij in de woonkamer is het 30,2 graden, appartement met plat dak en veel glas.

In de slaapkamer heb ik een mobiele airco staan, dus ik lig daarom nu met laptop op bed, te genieten van een lekker koud ijsje....
Hier waait het lekker door. Tis duidelijk iets koeler (als in: iets minder warm) dan gisteren om deze tijd.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven