LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Dus Nemo kan als ze morgenavond thuis komt de deur niet meer openen omdat er allemaal ovutesten op de mat liggen?

Neem, wat balen dat die clomid nog niet lijkt aan te slaan. Maar heb vertrouwen hoor! Het komt vast wel weer op gang.
Sjippie die angst had ik dus ook een beetje. Maar hier valt het reuze mee. Eigenlijk gaat het heel langzaam maar dan zijn er dagen dat je in de spiegel kijkt en opeens toch echt verschil ziet (net alsof het dan overnacht is gebeurd zeg maar ). Maar ik ben nu na 3 1/2 maand ook nog geen walvis. Dus het zal wel loslopen.

Bengie helemaal vergeten voor jouw mijlpaal vergeten te juichen. Heb het ook zo druk. :-D

Chiekie op je vakantie vraag reageer ik wel op de groep. Dat zet ik liever niet hier.
Druiven in enorme hoeveelheden werken bij mij ook laxerend idd. En ik kan het ook nooit bij een paar laten, die hele bak moet gewoon leeg!

Stap 1 van het postplan is uitgevoerd. Ik heb de adressen overgeschreven in mijn agenda. Nu nog de kaarten schrijven en op de bus doen. En de ovutesten voor Neem idd opzoeken en opsturen.

Heb een nieuwe verslaving, ben helemaal verslingerd aan karvan cevitam citroenlimonade met spa marie henriette. Heerlijk!!!!
Pienman laat net zo'n lief berichtje achter op mijn voice mail dat ik er helemaal van moet huilen.
Die citroenlimo hebben wij ook altijd in huis. Vind die met cranberry ook erg lekker, niet zo zoet. In het z-huis kreeg ik altijd Raak, echt zo'n ouderwetse smaak en mierzoet, maar na een 2 dagen was ik er echt verslaafd aan.

Arme Sproetekind heeft het zó warm steeds. Ik heb hem vandaag tussen de voedingen door al 2 x extra water gegeven. Hij wordt dan veel te vroeg wakker en als 'ie dan een flinke keel opzet krijgt 'ie meteen een plakhoofdje. Gelukkig vanaf morgen koeler weer. En ons vakantiehuisje is straks ook lekker koel binnen.
Hey Sproet helemaal niet mee gekregen dat je op vakantie gaat. In NL of wat verder? Lekker hoor!!
We gaan naar een huisje in Frankrijk. Twee weken lang. Hé nu bedenk ik me opeens dat Sproetman en ik nog nooit meer dan 1 week op dezelfde plek hebben gezeten op vakantie. Meestal trekken we rond en vorig jaar zaten we 1 week ergens. Kijk er erg naar uit, lekker buiten de hele dag, samen overdag voor Sproetekind zorgen en even geen geregel en gedoe. Moeten jullie even niet te veel typen hoor, heb daar geen internet (ook geen tv of wat dan ook trouwens, vind ik ook wel erg lekker)
Oh wat heerlijk Sproet!!!! Dat lijkt mij de perfecte vakantie met een baby. Er zal vast wel wat te doen zijn in de omgeving zodat je er nog op uit kan.
We moeten juist veel tikken zodat we 3000 berichten hebben voordat Pienie op vakantie gaat.

Jullie vakantie klinkt ook heerlijk Sproet!
Over testen gesproken. Weten jullie hoe een zwangerschapstest vroeger ging? http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwangerschapstest

Mijn moeder heeft bij mijn broer nog zo'n 'kikkerproef' gehad. Absurd hè? Dat ze niet al het hcg in je urine of bloed konden meten, maar wel dit?
Sjippie, wat een brutaliteit, die schoonvader! Nou was jouw schoonfamilie sowieso niet bijzonder subtiel of meelevend, meen ik me te herinneren. Volgende keer gewoon zeggen dat jij tegenwoordig met z'n tweeën bent, dus deel je je gewicht ook gewoon door twee. Zo doe ik dat, 35 kilo ben ik nu. En de baby ook.

Sproet, wat idioot die kikkerproef!! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Is het dus nog maar zo kort geleden dat die werd gebruikt, dat je moeder dat nog heeft gehad??

Lekker, jullie vakantie trouwens!

Ik vond het vandaag trouwens het benauwds van de hele week, bah bah bah. Bij wie regent of onweert het al??
Naaaa die kikkerproef!!! Nooit van gehoord.

Elev ik vind het zo raar dat je jezelf als stevig bestempeld. Zo zie ik jou helemaal niet.

Hier was/is het trouwens echt 100x minder benauwd. En nu al helemaal. Het is bewolkt maar lekker fris. Niet koud, gewoon goed. Maar geen regen of onweer.
quote:Peanutje schreef op 07 augustus 2009 @ 20:25:

Elev ik vind het zo raar dat je jezelf als stevig bestempeld. Zo zie ik jou helemaal niet.

En dat ben je ook helemaal niet! Kijk anders nog maar eens naar je foto's in dat groen-witte jurkje als je ons niet gelooft.

Ja, maf hè die kikkerproef, mijn moeder vertelde dat vanmiddag. Mijn broer is van '69.
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 20:42
Reden: je gelooft met een 'd', Sproet toch!
% gewijzigd
Ik wist dat al, van die proef! Wij hebben een docent medische geschiedenis die echt heel leuk college geeft en hij vertelde er een keer over.

Hier een luchtvochtigheid van 82 procent volgens buienradar... Nog geen regen, maar zo te zien duurt dat niet lang meer. 19 graden buiten, dat is wel erg fijn!
Ik zal het eens aan mijn schoonmoeder vragen, want man is van '68. Wie weet heeft zij ook nog zo'n test gehad. Ik vind het in elk geval héél omslachtig!

Enne, ik vind mezelf gemiddeld genomen niet stevig, maar ik zou gewoon een paar kilo lichter moeten zijn. Ik ben namelijk heel slank gebouwd (als brugpieper had ik volgens de grafieken ernstig ondergewicht), dus het is niet mijn bouw ofzo, het is gewoon niet nodig. Maar ik heb geen complex hoor, man houdt niet van magere latten en vindt me prachtig.

Maarre, Pientje, ik hoorde jou toch vanmiddag klagen over cellulitis?
Op netwerk legt iemand frikandellen op de barbecue, gatver! Bij 85% van de stellen is het barbecueen de taak van de man. Ik word altijd een beetje recalcitrant van dit soort berichten. Ik kan toevallig heel goed vuurtjes stoken!
Hier begint een fris briesje te komen, maar ik heb even de balkondeuren dichtgedaan, want de buurjongen is bezig met de decoupeerzaag. Het is hier in huis nog steeds 27 graden!
Gatver frikadellen! En toch schijnt het de meest gegeten snack in NL te zijn. Ik kan ook goed fikkie stoken (heb niet voor niets 2 oudere broers) en tóch laat ik het vaak aan Sproetman over en maak ik de salade
Ehm ja dat was ik inderdaad vanmiddag Elevie maar je zou die kuiten moeten zien. Jakkes!

En tuurlijk heb jij geen complex, nergens voor nodig.
Mien, medische geschiedenis lijkt me zo'n onwijs leuk vak! Zou er bijna college's voor gaan volgen.
Wij gaan dit weekend barbecuen en ben benieuwd hoe dat gaat want volgens mij hebben we er allebei geen kaas van gegeten.

En frikadellen (zou toch zweren dat het frikaNdellen zijn) zijn echt kei smerig!!! Blegh!
Ja dat is raar hè, iedereen zegt frikaNdellen, maar in het woordenboek staat frikadellen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel

ok niet meer dus
zó belangrijk is de spelling van frika(n)del nu ook weer niet
Hey Pien, Laal en Luus zijn niet meer zwanger hoor!

Het is idd frikadellen, maar dat bekt niet zo lekker als frikandellen.

Sproet, je mag van mij best een keer mee naar college. Met ongeveer 350 studenten valt een extra ziel in de collegezaal niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven