Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
hoi allemaal, kleine update: ben vandaag voor controle in het ziekenhuis geweest en alles is nog steeds goed, dus ik mag nu weer verder onder controle bij verloskundige. Ben nu bijna 35 weken, nog 2 weekjes en dan mag ze wat mij betreft geboren worden.
Wat voor behang hebben jullie eigenlijk uitgekozen fanatic?

Annika, ik blijf gewoon doorduimen!

Ik, hoe is het bij jou? Baby nog in buik?

Mexx? Kom je nog eens langs om te vertellen hoe het nu met jou en je zoon is?
En daar was ik! Fijn dat alles goed is en dat baby nog zit!
Fijn, ik!! Trek je het nog met die warmte?

Mexx, ik ben inderdaad superbenieuwd naar jouw verhaal!!

Fanatic, als de kamer klaar is: foto op haifs! (geldt ook voor de andere babykamerklussers natuurlijk).

Ik ben net naar de kapper geweest (voor het eerst in een half jaar, schaam schaam schaam) en -al zeg ik het zelf- het zit best leuk! Da's altijd afwachten met mijn haar (want nogal dik en stug en veel en zwaar en soms ook pluizig) Ik kreeg wel een hele preek van de kapster dat het zo droog was en dat ik er maskers in moest smeren en vaker naar de kapper moest enzo.... Hmm, ik zal me iets meer als een echte dame gaan gedragen in het vervolg.
GW : We hebben 3 soorten behang. Bovenste helft zijn vlindertjes (dezelfde als van de bebe jou badcollectie) dan hebben we een band met een hondje in het lichtgeel (hondje is ook van de bebe jou badcollectie) en de onderste helft zijn verticale strepen in het geel/roze/lichtgroen/lichtblauw/lichtbruin. Dus het is een leuke unisex kamer.

Specu : Zal nog wel ff duren voordat de foto's er komen. We zijn nog lang niet klaar. Moet ook nog achter gordijnstof aan (zucht)

Pff, de kapper... ik zal heel eerlijk zijn, als ik 1 keer in het jaar ga is het veel. Ik haat de kapper....
@ Moom en Husky; als ik cijfers zie, gaat mijn brein op de spaarstand. Nooit iets van begrepen en dat komt ook nooit. Nou ja, ik kan natuurlijk wel enig financieel rapport maken voor mij werk, maar qua termen is het huilen met de pet op.

Blijft spannend hier. Bij elke piesbeurt (en dat zijn er nogal wat) ga ik toch stiekem kijken. En nu heb ik een beetje buikpijn en maak ik me weer zorgen. Bah, zou ik helemaal niet moeten doen...

@Annika; ik had rond dag 21 ook zo'n soort bloeding. Helder bloed voor ruim een halve dag en de volgende dag een soort rozig/bruinige afscheiding. Kan dus heel goed een innesteling zijn. Hopen maar!!!!
Nou fanatic, dan wacht ik gewoon nog even rustig af! Ik geloof dat ik zelf voor een rustigere babykameraankleding (mooi woord) zou kiezen, maar ik had al begrepen uit jouw voorgaande berichtjes dat je niet van rustige kleuren houdt!

Poll, niet zenuwachtig worden (zoooo begrijpelijk uiteraard). Buikpijn is heel normaal aan het begin van een zwangerschap.

Annika, ik hoop echt dat het voor jou iets soortgelijks is als voor Polleke. Anders is het ook wel weer heel zuur dat je cyclus ineens zo raar gaat doen. Nee, het is vast gewoon een innesteling! Ik duim voor je.
Annika, opzich klinkt je verhaal wel een beetje als dat van poll, dus ik blijf hoop houden! Of heeft het ondertussen al echt doorgezet?

Poll, wat duurt de 19e dan nog lang he? En ik kan me wel voorstellen dat je iedere keer gaat kijken of het nog goed zit. (Had ik ook al en dat zonder een miskraam in mijn voorgeschiedenis). Een beetje buikpijn kan wel gewoon bij een zwangerschap horen hoor, ik heb ook nog steeds af en toe buikpüijn, niet heel erg, maar wel aanwezig.

Fanatic, ben erg benieuwd hoe jullie babykamer er uitziet, ik denk dat ik het voor mezelf ook iets te druk zou vinden (en tering, wat een werk, 3 soorten behang). Ik probeer manlief steeds te porren om te gaan beginnen met het leegruimen van de babykamer, maar hij vertoont nog niet veel activiteit helaas.... nou ja, we hebben natuurlijk ook nog wel even. Maar we willen een deel van de boekenkast naar de woonkamer verplaatsen, hebben alleen niet plek voor de hele kast, dus dat betekent ook dat een deel van de boeken weer moeten worden opgeslagen in de kelder en dat moet hij dan natuurlijk wel gaan uitzoeken!

Ik vroeg me vannacht trouwens ineens af of die babykamer waarop wij bieden wel in de auto zou passen.... maar dat zou toch wel moeten kunnen, als je alles uit elkaar haalt? Achterbank plat. Wat denken jullie?
Mijn nieuwe piesdag is 10 september....

Echt om wanhopig van te worden. Hoeveel maanden moet ik dit nog gaan volhouden, die teleurstelling elke keer? Ik ga eerst maar even keihard janken, daarna zien we wel weer.
Speec, weet niet wat ik moet zeggen. Behalve dat het gewoon K*T is en veel voor jou. Extra zuur dat je man er nu niet is.
gvd speec. wasdatnu???
ohw nee speec, hele dikke voor jou, wat verschrikkelijk k*t zeg!!

Ik: fijn dat alles nog steeds goed gaat!

gw: ik vraag me af of dat zou passen, zou je anders niet een karretje kunnen lenen? onze babykamer had nooit niet achter in de auto gepast..
hmm, we hebben geen trekhaak, dan moeten we denk ik maar een klein busje huren.
lieve speec

Hier nog steeds beetje bruine smurrie. Ik wordt er erg onzeker van. Hoop aan de ene kant dat het innestelbloeding is natuurlijk, maar aan de andere kant ben ik ook zo bang dat ik gewoon ongesteld ben en zoooo vroeg dan al.
Specu, kom maar bij mij dan janken we samen!

Wat is het leven toch ontzettend klote en oneerlijk soms. Huil maar lekker even en doe vandaag alleen maar waar je zin in hebt. En helaas moet je je daarna weer opladen voor de volgende ronde. Ik weet hoe het voelt jammer genoeg. Maar tot nu toe is het elke keer weer gelukt om niet een hele ronde lang te zitten janken dus dat zal nu ook wel niet gebeuren. En begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel het allemaal goed. Weet namelijk precies hoe je je voelt....

Hele dikke knuffel voor jou

Sterkte lieffie
aaah, wat een lieve woorden, rain. dat moet je goed doen, speec!
Jullie zijn zo lief!

En nu moet ik nog harder huilen....
liefies! Hier gratis draadloos internet op de bejaardencamping. Ga vanavond hopelijk een beetje reageren maar wil Polleke en Mexx feliciteren met zwangerschap en zoon.

Dikke knuffel voor specu!

doeiiiii
En voor Annika. Ik hoop dat het bij jou wel raak is!
ach speec, nu moet ik ook bijna huilen.

becky, hoe is het met de zonne-allergie? Nog geen last?
heej wat leuk, bericht van becks! hoest daar?
@GW : Het kamertje is juist helemaal niet druk, ik vind het er heerlijk rust gevend. De vlindertjes zitten niet op 1 cm van elkaar hoor, is juist heerlijk verspreid. 3 soorten behang is idd een werk, vandaar dat we het ook uitbesteed hebben. Is echt niets voor mij om dat te gaan doen en voor mijn vriend ook niet. Maar iedereen vindt het prachtig. Ik hou idd niet van rustig saai behang... hoort niet bij een kinderkamer vind ik, daar moet het vrolijk zijn en niet egaal en saai (ja ja, ik heb echt een hekel aan egale kleuren die ook nog eens suf van kleur zijn). Bij een te drukke kamer denk ik eerder aan een kamer die compleet in het Lime Groen is (om maar een voorbeeld te noemen) zo'n kleur kan toch niet relaxed zijn voor een kind...

Met de achterbank plat kan je vaak een hoop vervoeren! Maar het ligt maar net aan de afmetingen. Is het de kamer die je op MP had gevonden?

Ik zit me even geestelijk voor te bereiden, heb zometeen een kinderverjaardag. De verjaardagen van mijn neefjes worden gevierd, die waren 16 & 26 juli jarig maar toen was zo'n beetje iedereen met vakantie... dus ik zit heel de middag tussen de kinderen *zucht*
Oh speec, zie nu net jouw bericht. Wat een tegenvaller en wat ontzettend klote voor je....
haha fanatic, over een paar jaar ben je zelf aan de beurt qua kinderverjaardagen!

Ik ben trouwens heeeeeel erg benieuwd naar je behang, kun je niet alvast een foto op de hyves zetten?

Het gaat idd over de kinderkamer die ik op MP heb gezien. Ik twijfel wel nog steeds een beetje of ik een complete set wil of alleen maar een ledikant en commode. (We hebben nog een mooie witte kast die eigenlijk een beetje 'over' is). Neig naar het laatste en dan heeft het vervoersprobleem zich ook weer op gelost want een commode en ledikantje moet echt wel passen met achterbank plat.
Knuffel speec! Je hoeft hier niemand uit te leggen hoe je je voelt. Jank maar en wij snappen je wel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven