Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Trouwens.. al nieuws over je man Rainz?
Mamz..ik ga je zo even bellen.Heb je nr nog van de BH..
De huisarts had het vermoeden dat hij een ruggewervel had gescheurd, maar in het ziekenhuis bleek het mee te vallen. Op de foto's was niets te zien, dus hij ligt nu stijf te zijn in bed.

Hij heeft nog niet veel pijn, maar de huisarts heeft hem ook al gewaarschuwd dat hij een hels weekend tegemoet kan zien met flink veel pijn. Pijnstillers al gehaald bij de apotheek.

Morgen gaan we even naar de auto, de laatste spullen eruit halen voor hij naar de sloop gaat. Hij is ontzettend blij dat niemand naast hem zat, diegene had het nooit overleefd en hijzelf mag echt van geluk spreken dat hij levend de auto uit is gekomen. Zelfs de ambulancemedewerkers stonden enorm verbaasd dat hij met 1 sneetje uit de auto stapte. Ze hadden er al opgerekend dat ze een dode uit de auto konden gaan halen.

De schrik zit er bij mij goed in. Ik ben blij en boos tegelijk, de tranen zitten al de hele dag hoog.

Gelfling je hebt een aardige lijst weggewerkt, *pluim*

Zoeb, wat fijn dat je een dag weg kunt, heerlijk even er tussenuit!
Niet te geloven Rainz dat het zo goed is afgelopen. Het duurde zo lang dus ik dacht al dat jullie naar het ziekenhuis waren.

De schrik zal er best wel inzitten bij jullie. En als je de auto ziet nog meer zo te horen. Het zal wel een flinke klap zijn geweest. Jeetje je moet er niet aan denken hoe het af had kunnen lopen.Sterkte meis.
Eerst even eten maken (koude schotel) later meer.

Wel een Engel met een hoofdletter trouwens Rainz!

mamz, ik heb ook nog wel zo'n oplader denk ik zo maar. Zal zo even kijken! Scheelt je weer portokosten En ik moet die ketel toch nog even afgooien
Whaha Fus, ik had op de BH al gevraagd wat dat waren. Portokosten. Ik had er echt niets voor willen hebben hoor zelfs geen porto. Maar als jij er eentje hebt is het ook goed.Dan heeft Mamz hem ook sneller denk ik.
Wat zijn jullie toch allemaal lief!

Mamz, ik heb vanmiddag even op de BH gekeken, waardeloos hoor.

Rainz, gelukkig dat het 'meevalt' voor je man. Ik hoop dat de pijn ook mee gaat vallen voor hem.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Rainz..mijn reaktie staat op BH.

Vriend haalt het niet met werken dus ik zag mijn plan om Mamz te helpen al in het water vallen.Met dank aan Zoeb(creatieve oplossing)Oudtse 2 hier even naar oma,sjorbanden mee en Familie Mamz krijgt een lift van Coebergh..

Fuss hoe voel je je na je val van trap..alles bont en blauw?

Zoeb..alvast heel veel plezier!Op zn Jonnas...Geniet!!

Ik ga koffie zetten en bijlezen!!
Rainz, wat klinkt dat heel eng, hoop dat het meevalt met de pijn dit weekend..

Jijzelf had toch ooit ook al een ongeluk? Het zit jullie niet mee dan zeg. Verdere reactie op de BH, had je post eerder nog niet gezien.

Coebergh, je bent een engel! Jullie allemaal trouwens, maar met name mijn zoons zullen je heel dankbaar zijn morgen.

Uitgeput, Muis ook, al geeft hij het niet toe, dus wordt een vroegertje vanavond. Hysterisch seizoen, die zomer *had ik al eerder geschreven geloof ik*
Kleintje hier is ook uitgeput. Steeds laat naar bed ("want het is vakantie!") en een uitslaper is ze ook niet echt .

Ik ben trots op de oudste. Die kocht vanmiddag ondanks 50% korting twee (nog steeds dure!) blouses van haar eigen geld.

En van mij kreeg ze als 'beloning' nog een polo en een riem bij de C&A, samen voor 6 euro.

Buitenom het stofzuigen dus niks gebezemd.

Morgen is er weer een dag.
Coebergh, ik vind het echt TOP van je dat je Mamzelle zo helpt!

Mamzelle, ik heb ook nog een zooi opladers liggen voor het geval dat...

Rainz, reactie op de BH.
quote:coeberghmetijs schreef op 07 augustus 2009 @ 19:16:

Rainz..mijn reaktie staat op BH.

Vriend haalt het niet met werken dus ik zag mijn plan om Mamz te helpen al in het water vallen.Met dank aan Zoeb(creatieve oplossing)Oudtse 2 hier even naar oma,sjorbanden mee en Familie Mamz krijgt een lift van Coebergh..

Fuss hoe voel je je na je val van trap..alles bont en blauw?

Zoeb..alvast heel veel plezier!Op zn Jonnas...Geniet!!

Ik ga koffie zetten en bijlezen!!

Ehhhh Hoezo met dank aan Zoeb??

Graag gedaan hoor, als ik dan maar weet waarvoor.

Als ik je niet meer 'spreek' Zoeb: Ik wens je alvast een hele fijne dag morgen!

Geniet!
Godsamme rainz wat moet jij geschrokken zijn

Coebergh, je bent een lieverd!

Zoeb, veel plezier!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gold dank je. Ik ga zeker genieten. Heerlijk heb er al helemaal zin in. Het kan eigenlijk niet slechter uitkomen met dat dorpsfeest hier zondag. Maar hell ik ga genieten. Zeker weten.

Nu nog even een en ander gaan doen, want morgenvroeg heb ik er geen niet veel tijd meer voor.

Keuken opruimen

kamer stoffen en zuigen (kan wel morgenvroeg)

Ramen wassen?? Nu regent het en lukt het natuurlijk ook niet.

Doe ik alleen de voorkant maar voor het oog.

Huisversiering maken voor het dorpfeest zondag. Maar dan moet ik morgen even zonnebloemen halen en ergens een paar complete planten mais wegsnaaien. En dat kan ook zondagmorgen nog.

Gaat vast lukken.
Alweer dubbel.
Oh Zoeb, nog even...

Die jurk (middeleeuws?) wilde je daar echt vanaf?

Ik hoor net dat ik ook zonder mijn toneelkostuum in stijl door de stad moet lopen, dus dat is dat misschien toch wel leuk. Of die zgn piratenjurk? Kan die niet door voor een middeleeuws burgermeisje?
Coebergh en Mamz, de kinders mogen ook gerust even bij ons hoor! Kunnen ze in de speeltuin spelen, laat maar weten of het nodig is. Meer kan ik helaas even niet aanbieden, nu met het klussen.

Zoeb, veel plezier morgen!

Coebergh, hoe is het eigenlijk met jullie huis afgelopen?

Mijn bil is blauw. Donkerblauw. En daar waar de muggenbulten zitten zit geen blauw. Heeft die mug me dat even mooi bespaard

Vandaag niet zoveel gedaan qua klussen. Stukje muur gewit. Wel een bank besteld en een matras gekocht.

Nu zo lekker slapen, morgen weer hard aan de slag.
Ai, Fuss, klinkt pijnlijk.

En alle dagen een beetje doen, ook dan komt het af. En daarbij, voor meubels zorgen is ook klussen!

Als ik al die lieve dingen zo lees zou ik willen dat ik (alleen vandaag hoor!) ook in B woonde!
quote:Goldielocks schreef op 07 augustus 2009 @ 21:20:

Oh Zoeb, nog even...

Die jurk (middeleeuws?) wilde je daar echt vanaf?

Ik hoor net dat ik ook zonder mijn toneelkostuum in stijl door de stad moet lopen, dus dat is dat misschien toch wel leuk. Of die zgn piratenjurk? Kan die niet door voor een middeleeuws burgermeisje?

Ja die piratenjurk kan wel door voor middeleeuws.

Ik zal er een foto van maken.

Die andere is echt superdik. Die is van hele dikke velours gordijnen gemaakt. Je zweet je daar in augustus een bult in als je er mee buiten moet lopen. En die hangt bij een vriendin als het goed is. Al zo'n jaar of tien. Ik kon er niet meer in namelijk. Maar ik zal haar effe mailen. Want ik weet dat ze hem nog heeft hangen.

De piratenfoto komt eraan.
This is it.

Wel maatje heeel groot. tsja.

Wauw. Die is mooi!

En die mag weg?
Klopt Mamz, ik heb vorig jaar een auto-ongeluk gehad, alleen met dit verschil dat ik stilstond en een ander tegen mij aan knalde.
Zo, terug van het sporten. Was eigenlijk te warm en dat vonden meer mensen, eerste anderhalf uur waren we zelfs de enige twee aanwezigen en uiteindelijk kwamen er vier mensen bij.

Wel lekker rustig

Heb m'n hele lijstje voor vandaag dus afgekregen en ga nu even bijlezen
Zoebie veel plezier morgen

ik ga morgenochtend mijn neefje aanmoedigen bij zijn afzwemmen dus ik kruip snel mijn bed in tot morgen dames en slaap lekker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven