Raad de lokatie deel 2

05-08-2009 21:46 3022 berichten
Deel twee van dit fotospel! Het eerste topic hadden we al helemaal vol...

Plaats een foto van een plek, gebouw, wat dan ook, en laat de ander raden waar dit is... mocht het te lang duren, is een hintje natuurlijk wel op z'n plek!

Degene die het geraden heeft, post een nieuw plaatje. And so on and on and on...

Voor degene die niet weet hoe je plaatjes post: je pakt een leuk plaatje, kopieert dit onder een rare naam naar je bureaublad (anders kunnen we namelijk in de url zien wat het plaatje voorstelt), gaat naar www.tinypic.com , uploadt het plaatje en pakt de tweede url van boven. Knippen, plakken, klaar!
Alle reacties Link kopieren
okee, jullie zitten in mijn stad, moet nu dus ff opletten
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
welke foto zijn we nu aan het raden? Zie zoveel voorbij komen.....gaat het om de voormalige v&d?
hoek grote markt, broerstraat......op de hoek zit nu dougles, maar wat zit er ook al weer naast? Jamin, Mac donalds?

Op de andere hoek, zit de huidige V&D

oei, oei, woon hier 800 meter vandaan....maar ben niet zo'n winkelaar....

ElCid, Bakker Bart (lekkere broodjes zalm) zit op hoek broerstraat/ziekenstraat......

andere hoek....
Kom net terug uit Haarlem blijkt het restaurant al sinds 2003 gesloten te zijn ... knap lullig.

Wat zijn jullie met z'n allen in Nijmegen aan het doen???

De tip was: niet Haarlem maar 1 hoofdstad verderop!

het moet het huidige v&d zijn, zonde dat die mooie gebouwen weg zijn. Een goede hoekfoto kan ik niet vinden. Panini, zit in het v&d gebouw, precies op de hoek.
Als je op deze site klikt: http://www.nijmegencity.nl/diversen/his ... ustrie.htm

hebben jullie gelijk.
de foto komt uit nijmegen.....

http://www.nijmegencity.nl/diversen/his ... ustrie.htm
Wat zou het dan anders kunnen zijn, Koppel? De foto is exact hetzelfde
Op een andere site stond het vermeld als Weesperstraat Amsterdam vandaar!

Mea culpa: Ik geloof dat de beurt aan Teigera of Lin67 is?

Overigens leuk dat we in jou stad terecht zijn gekomen Lin67.
Kan de Viva-jury erbij worden gehaald? Wie mag door naar de volgende ronde Teigera of Lin67?
Ik heb even Teigera geroepen, ze was satétjes aan het rijgen in de keuken quote:Koppel schreef op 07 augustus 2009 @ 20:15:

Op een andere site stond het vermeld als Weesperstraat Amsterdam vandaar!Ja, dat dacht ik eerst ook, maar dat kón het niet zijn (na Street View), vandaar dat ik toen uitweek naar Haarlem
Ik geloof dat Lin67 persoonlijk foto's is gaan maken van de locatie. Dus dan zou zij de exacte locatie hebben.
Nijmegen is gebombardeerd in de 2e Wereldoorlog. Waar de grote witte vlek is daar stond de V&D:

Ehm, volgens mij heb ik een foto geplaatst van de huidige toestand van jouw foto. Daarnaast, t spel heet "raad de lokatie" en dat heb ik dus gedaan. Ik heb zelfs nog aan je verzoek voldaan van een foto!

Ik gooi er dus een nieuwe in, weer even iets heel anders:

Is deze natuurlijke brug te vinden in Monument Valley?
Burdah Rock Bridge in Jordanië?
Koppel, dat is niet het geval.

Edit: ElCid, het is wel het goede land, maar niet de goede brug. Het gaat mij vooral om de naam van het gebied waarin deze brug zich bevindt.
Wadi Rum, Zawaideh woestijn
Jabal Umm Fruth Rock Bridge?
Wauw, ElCid, dat je ook de naam van de brug hebt gevonden is wel heel erg knap! Hij wordt ook "Al Fruth" genoemd, heeft meerdere namen daarom vond ik dat te moeilijk om te vragen. De brug bevindt zich inderdaad in de woestijn Wadi Rum.
Zal ik er dan maar 1 doen:

Waar bevindt zich dit havengebied?

ik ben geen foto's maken, veel te benauwd buiten. Dus we pakken de draad weer op bij het havengebied......Teigera had het als eerste goed....Toch wel grappig om mezelf even te verdiepen in mijn eigen stad.
IJmuiden?
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven