LGZW Deel IV
woensdag 5 augustus 2009 om 20:52
Eens even kijken of we hier verder kunnen....
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!
Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.
1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend
Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug
Hier vind je deel 3
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:54
Ik haal het gewoon van mans rekening (rabo) als ik met iDeal wil betalen, maar bij veel webwinkels kun je ook met creditkaart of eenmalige machtiging betalen (en dat laatste kan weer wel bij tri*dos). Ik denk eerlijk gezegd dat het binnen afzienbare tijd wel mogelijk wordt, want ze krijgen er zoveel klanten bij de laatste tijd (omdat ze ook erg crisis-bestendig met geld omgaan) dat ze hun diensten volgens mij snel ontwikkelen.
vrijdag 7 augustus 2009 om 21:59
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:02
Ja, bij de meeste banken zijn het Wereldpassen, maar er komt een nieuw systeem en IN*G en AS*N hebben daar al op ingespeeld met nieuw type pas, maar die wordt niet door alle buitenlandse pinautomaten gelezen (soort wet van de remmende voorsprong dus). Pinnen in buitenland is bij Tr*iodos trouwens gratis, dat is wel uitzonderlijk.
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:03
hihi, vraagbaak.
Ze vroeg een tientje per uur, maar na een paar weken heb ik haar opslag gegeven (40 voor 3 uurtjes) omdat ik 10 niet zoveel vond en ik erg tevreden was. Degene die in jouw stad woont is haar beste vriendin (en neemt nu tijdelijk haar werk waar) dus ik weet niet of die dezelfde tarieven hanteert, maar dat zal wel ongeveer. Het is echt een heel lief meisje dat ontzettend stipt is (te vroeg komt soms ) en hard werkt. Ik vind haar eigenlijk beter dan mijn 'gewone'.
Ze vroeg een tientje per uur, maar na een paar weken heb ik haar opslag gegeven (40 voor 3 uurtjes) omdat ik 10 niet zoveel vond en ik erg tevreden was. Degene die in jouw stad woont is haar beste vriendin (en neemt nu tijdelijk haar werk waar) dus ik weet niet of die dezelfde tarieven hanteert, maar dat zal wel ongeveer. Het is echt een heel lief meisje dat ontzettend stipt is (te vroeg komt soms ) en hard werkt. Ik vind haar eigenlijk beter dan mijn 'gewone'.
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:05
Oh, dat wist ik niet van die nieuwe passen. Ik heb van mijn IN*G rekening (die blijft met de overstapservice nog 13 maanden bestaan) ook een nieuw pasje gekregen, daarmee kan ik dus niet in het buitenland pinnen? Wat slecht, dan gaat de service gewoon achteruit. Je zult er maar in het buitenland achterkomen.
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:10
Ok Elev dat klinkt wel goed. Wij hebben maar een klein huisje dus ik weet niet of 3 uur dan niet teveel is maar ja zo'n kind moet ook weer niet te weinig uren krijgen kan ik me zo indenken.
En wat doet ze dan in je huis? Of spreek je dat af? Wat is normaal? Ik heb duidelijk nog nooit hulp gehad. Vind het ook een klein beetje decadent eigenlijk.
En wat doet ze dan in je huis? Of spreek je dat af? Wat is normaal? Ik heb duidelijk nog nooit hulp gehad. Vind het ook een klein beetje decadent eigenlijk.
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:31
De hulp uit pienstad is nu steeds halve weken in het appartement van mijn hulp om haar werk te doen (ze heeft heel veel vaste klussen want ze krijgt als buitenlandse studente geen stufi). Ze (die uit pienstad dus) gaat het komende half jaar als au pair werken maar wil voor wat extra cash ook ernaast schoonmaken. In feb begint ze met studeren en wil ze er ook naast werken (want: geen stufi). Je kunt gewoon afspreken hoeveel uur je nodig hebt hoor, voor twee uur komt ze heus ook wel. En je spreekt af wat je gedaan wilt hebben, ze strijkt ook als je wilt. De mijne doet de vaste dingen (stoffen, zuigen, dweilen, badkamer en wc) en elke week iets anders erbij: oven, koelkast, ramen, noem maar wat. Ik vond het ook erg decadent eerst, zeker omdat ik niet zoveel werkte, maar met elevmeis in de buurt kom ik echt niet aan veel poetsen toe, en 's avonds heb ik echt geen zin meer. Ik ben Chiek niet zoals je hoort. Bovendien is zij gewoon blij met haar baantje en kan het haar echt niks schelen wat ik intussen doe, soms zit ik hier gewoon te spelen met elevmeisje, lekker elitair. Maar je kunt haar gewoon laten komen terwijl je werkt natuurlijk. Trust me, je wilt nooit meer anders.
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:42
zaterdag 8 augustus 2009 om 09:26
Ben ik hoor Beng.
Lag al meer dan een uur wakker in bed. Lag heerlijk maar kon niet meer slapen en dat werd wel een beetje irritant. Hier is het volgens mij volledig afgekoeld. Het is ook heel grauw buiten. In huis is het weer gewoon lekker in ieder geval.
Had daarnet wel iets grappigs. Ik was aan het denken aan alle lieve nieuwe jongetjes hier en toen dacht ik opeens oh misschien is die van ons ook wel een jongetje. Was voor het eerst dat ik een gevoel daarover had. Want tot nu toe zat ik wel te grappen over zij enzo maar ik heb werkelijk geen idee wat het zal worden. De gedachte en het gevoel van een jongetje waren ook snel weer weg dus ik heb nog steeds geen idee maar vond het wel een grappig momentje.
Bengie we moeten voor ons en Elev ook maar even een poll opzetten.
Lag al meer dan een uur wakker in bed. Lag heerlijk maar kon niet meer slapen en dat werd wel een beetje irritant. Hier is het volgens mij volledig afgekoeld. Het is ook heel grauw buiten. In huis is het weer gewoon lekker in ieder geval.
Had daarnet wel iets grappigs. Ik was aan het denken aan alle lieve nieuwe jongetjes hier en toen dacht ik opeens oh misschien is die van ons ook wel een jongetje. Was voor het eerst dat ik een gevoel daarover had. Want tot nu toe zat ik wel te grappen over zij enzo maar ik heb werkelijk geen idee wat het zal worden. De gedachte en het gevoel van een jongetje waren ook snel weer weg dus ik heb nog steeds geen idee maar vond het wel een grappig momentje.
Bengie we moeten voor ons en Elev ook maar even een poll opzetten.
zaterdag 8 augustus 2009 om 09:54
Heb zojuist 4 polls gemaakt op de groep voor Sjip, Elev, jou en mij Pienie. Ben benieuwd naar de voorspellingen!
Ik heb geen idee eigenlijk, mijn sterke voorgevoel van een jongen verdwijnt steeds meer naar de achtergrond. Ik weet het gewoon echt niet. Hoe moet je het ook weten?! 50% kans op elk smaakje zullen we maar denken.
Ik heb geen idee eigenlijk, mijn sterke voorgevoel van een jongen verdwijnt steeds meer naar de achtergrond. Ik weet het gewoon echt niet. Hoe moet je het ook weten?! 50% kans op elk smaakje zullen we maar denken.
zaterdag 8 augustus 2009 om 10:02
Pien ik heb juist het idee dat je een meisje krijgt. Is ook nergens op gebasseerd natuurlijk, misschien gewoon omdat ik je een lief meisje-meisje vind maar die kunnen ook lieve jongetjes bakken haha. Maar als ik moest gokken zeg ik een chicka voor jou en Sjip, en bestel ik een jongetje voor Elev als afwisseling en ik denk Beng ook ook een jongetje?? Nou maar kijken wat ze van die bestelling maken
zaterdag 8 augustus 2009 om 10:23
zaterdag 8 augustus 2009 om 12:28
Rustig hier! Iedereen aan het uitslapen of druk bezig? Ik heb er alweer een halve werkdag opzitten. Foto's nabesteld (van de bruiloft, die gaan we tijdens onze vakantie in een album plakken), naar de markt, boodschappen. Nu lig ik met pijn in m'n bekken op de bank. Toch weer een beetje te veel dus. M'n vader stelde voor dat ik met Sproetekind naar hem zou komen voor een weekendje. Maar als ik dan straks na de voeding vertrek, ben ik er pas om 18.00/18.30 en morgen wil ik dan ook niet al te laat naar huis, dus weet niet of het de moeite waard is. Bovendien gaat Sproetekind deze week ook nog 2 dagen naar beide oma's en een keer mee naar mij eigen opa. Dus misschien een beetje te veel van het goede. Komt in september dan wel weer een keer.
Ik heb de polletjes trouwens ingevuld hoor!
Ik heb de polletjes trouwens ingevuld hoor!
zaterdag 8 augustus 2009 om 12:45
Klinkt zo al als een druk programma sproet, zelfs zonder logeerpartij dit weekend. Ik zou ook gaan voor uitstellen tot september.
Balen dat je bekken weer opspeelt zodra je iets te veel doet. Moeilijk om je grenzen niet te overschrijden he.
Ik zag Neempje vanmorgen ook even online idd, maar ze heeft geen berichtje achtergelaten dus. Hopelijk gaat alles goed en is het ei inmiddels gevonden en bevrucht
Balen dat je bekken weer opspeelt zodra je iets te veel doet. Moeilijk om je grenzen niet te overschrijden he.
Ik zag Neempje vanmorgen ook even online idd, maar ze heeft geen berichtje achtergelaten dus. Hopelijk gaat alles goed en is het ei inmiddels gevonden en bevrucht
zaterdag 8 augustus 2009 om 15:50
He wat irritant Sproet dat je bekken nog steeds zo opspeelt. Wel veel gedaan vanochtend. Lekker ondanks de pijn.
Ben net ook heerlijk door de stad geweest. Moest wat kleine boodschappen doen en grote boodschappen. Ben nu ook wel even gesloopt. Moeie beentjes. Dus zit met J*amin snoepjes op de bank met de beentjes omhoog. Wil nog een beginnetje maken aan schilderen vandaag. Ga ik zo doen.
Eigenlijk moeten de snoepjes weg want ik ging net voor het eerst een positiebroek passen (strak model dat wel, bij de H en M). Had ik gewoon maat 42 nodig. Weeeeeeeeeeeh!!!! Vond zo'n band ook niet echt lekker zitten eigenlijk. Ik houd het bij de jurkjes denk ik.
Oh en ik heb ook nog de hele badkamer geboend. Door de hulp in de huishouding praatjes ging ik me toch wat schuldig voelen gister. En het resultaat is een glimmende badkamer. Ben er dus ook nog niet uit voor mezelf of ik een hulp mag.
Duft wat een heerlijke foto's. Zag op je Hyves ook al van die leuke.
Inderdaad verlof dames waar zijn jullie?
Luus ik hoop dat jij je mini aan het showen bent aan je ouders samen met Luusman.
Ben net ook heerlijk door de stad geweest. Moest wat kleine boodschappen doen en grote boodschappen. Ben nu ook wel even gesloopt. Moeie beentjes. Dus zit met J*amin snoepjes op de bank met de beentjes omhoog. Wil nog een beginnetje maken aan schilderen vandaag. Ga ik zo doen.
Eigenlijk moeten de snoepjes weg want ik ging net voor het eerst een positiebroek passen (strak model dat wel, bij de H en M). Had ik gewoon maat 42 nodig. Weeeeeeeeeeeh!!!! Vond zo'n band ook niet echt lekker zitten eigenlijk. Ik houd het bij de jurkjes denk ik.
Oh en ik heb ook nog de hele badkamer geboend. Door de hulp in de huishouding praatjes ging ik me toch wat schuldig voelen gister. En het resultaat is een glimmende badkamer. Ben er dus ook nog niet uit voor mezelf of ik een hulp mag.
Duft wat een heerlijke foto's. Zag op je Hyves ook al van die leuke.
Inderdaad verlof dames waar zijn jullie?
Luus ik hoop dat jij je mini aan het showen bent aan je ouders samen met Luusman.