LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Oh, en vanaf vandaag ben ik hoogzwanger. Nog 5 weken te gaan (of 7...)!
Haai Mien, lekker aan de sop

Sproet, dat behang hihi, ja toen het erop zat heb ik wel een paar keer naar lief gekeken; tis wel heftig he , maar ik weet zeker dat het met 2 stoere tafellampen, teaktafel en kast echt heel mooi wordt... Hier staat inderdaad het hele huis in verhuisdozen, ik zou het liefst nu overgaan maar ja, is wat lastig nu de vloer nog gelegd moet worden.

Heb jij nog wat spannends op t programma vandaag? of gisteren?

Beng! Je hebt naast een kleding-tic óók nog eens een serviestic!

Liefje, dankjewel voor het opsturen echt heel lief!
Beng, jij bent echt erg! Aan de andere kant weten we dat we bij jouw kraamvisite kunnen rekenen op een 6-gangendiner met alles erop en eraan (ook amuselepels toevallig?)

Mien, je hebt dus echt nog tot week 35 gewacht met je babywasjes . Bij ons wisselt het nogal met was. We hadden altijd een kleine witte was (eigenlijk alleen beddengoed en dat dus niet eens iedere week, zie LGZW topic III) en nu dus wel heel veel babyspul iedere week. Verbazingwekkend hoeveel rompertjes, spuugdoekjes en slabbetjes er doorheen gaan. Het is zo jammer trouwens dat Sproetekind met het warme weer afgelopen weken bijna geen kleertjes aan had. Ik heb hele leuke broekjes, truitjes en mutsjes die hij nog nooit heeft gedragen. Hopelijk past hij ze over een paar weken nog.
Geen wilde plannen hier (over een jaar of 18 weer ). Maar straks komt een vriendin even langs om ons nog te zien voordat we op vakantie gaan, dus dat is wel gezellig. Ik heb vanmorgen weer en half uur buiten gelopen (even stevig doorlopen, dus zonder wandelwagen), probeer ik nu iedere dag even te doen. Bestemming vandaag was de begraafplaats aan de overkant. Beetje rare plek misschien, maar het is er écht heel mooi. Kwam nog wat interessante grafstenen tegen. Er liggen veel zigeuners (Roma of Sinti, ik weet het niet) en die hebben echt megalomane graven. Echt geweldig groot met veel zwarte hoogglans stenen en gouden letters enzo en ingegraveerde foto's van de overledenen. Maar het mooiste zijn nog de ingegraveerde foto's van hun auto's (Mercedessen). Echt waar! En één jongen staat met een fruitautomaat op de foto, op z'n graf dus!
Haai!

Neem, van wat ik van de anderen begrijp wordt jullie huis supermooi, ik ga zo gelijk de foto´s kijken!

En wat bagger dat je nog geen ei bent tegengekomen... , maar kan het zijn dat het langer duurt dan een maand? Dus dat je volgende maand wel regelmaat in je cyclus hebt? misschien even een belletje naar het ziekenhuis, of misschien staat het in de bijsluiter? Kan me wel goed voorstellen dat je er stevig van baalt hoor, je wilt gewoon dat alles het doet, dat is toch niet teveel gevraagd? (helemaal gelijk hoor!) Ik doe zometeen een stuk of wat zwangerschapstesten naar je op de post, zie dat maar als een positieve instelling: je hebt ze vast snel nodig!

Sproet, voor de lol over een begraafplaats lopen?

Ik vind begraafplaatsen altijd eng en griezelig, zou er ook nevernooit alleen heengaan, bbbrrr...

Heb nog geen bierkratten, en ook nog geen ziekenhuistas klaarstaan. Morgen eerst maar eens de kraamzorg bellen, want daar heb ik nog niks van gehoord en daar krijg ik de kriebels van

Beng, wat een hoop spullen heb jij dan zeg, wow! Wij hebben alleen standaard servies van de zweedse gigant (hele set voor 25 euro geloof ik, heb gelijk 2 dozen gedaan ) Maar moet erbij zeggen daqt ik heel goed ben in weggooien; gebruik ik het niet, dan gelijk weg ermee, naar de kringloop bijvoorbeeld.

Verder hebben we sinds vanmorgen opeens geen stroom mee hier echt superirritant!! Man is al de hele middag aan het puzzelen en uitproberen, maar tot op heden geen succes helaas... Zit hier nu dus met een bij de buren opgeladen laptop (aardige mensen )
Neem retecool behang.

Chiek kun je even hier langskomen om dingen weg te gooien. Ik kan dat namelijk niet zo goed. Kwam net een doos tegen met verjaardagskaarten van 8 jaar geleden en nog meer van dat soort dingen. Maar ben wel een eind gekomen met weggooien. Maar er moet nog veel meer.
Oh, Pien, zo herkenbaar! Ik bewaarde ook altijd echt álles (kattebelletjes, vakantie-ansichten, bioscoopkaartjes, college-aantekeningen van 3 studies geleden). En als ik dan ging opruimen dan ging ik ook nog eens eerst al die kaarten zitten lezen. Maar sinds onze verhuizing van 2 jaar geleden ben ik er wel beter in geworden. Toen móest er gewoon goed worden opgeruimd (80% van m'n cassettebandjs weggegooid, had alles inmiddels op cd). En nu houd ik het veel beter bij, al denk ik dat er wel weer wat vuilniszakken gevuld kunnen worden over 3 maanden. (Nooit gedragen kleding waarvan je hoopt dat je het ooit nog eens zult aantrekken bijv.)
Hihihihihihi ja klinkt heel herkenbaar Sproet.
Oh god ja, klinkt heel herkenbaar.

Bij ons staan dus ook allemaal dozen inmiddels beneden. ik was zelf begonnen met één voor één een doos van zolder halen om die eens uitgebreid uit te pluizen en weg te gooien wat weg moest. Nu had lief gisteravond een energiekick waar ik eng van werd en heeft álle spullen van zolder gesleept en neergezet. Door elkaar en hij heeft allemaal dozen nog ingepakt en uitgezocht. Nu ben ik helemaal onrustig omdat ik het overzicht kwijt ben

Haha, maar leuk te lezen dat jullie dat ook hebben.

Chiek, goed dat je de kraamzorg eens gaat bellen, ik snap dat je er onrustig van wordt! Jij ook vast heeeel erg bedankt voor je pakketje, ookal zo lief. Pfff ik krijg er echt tranen van hoor!

Het kán nog zijn dat het ietsje langer duurt, ik verlies nog niet alle hoop. Maar ik moest helaas gewoon 4 tot 6 weken wachten, of er een menstruatie op zou treden (in geval van geen ei dus niet) en dan mocht ik weer bellen om te kijken wat de volgende stap zou zijn. Dat betekent wel weer provera geloof ik, en dan gaat er dus weer zo'n maand overheen voor ik met de tweede clomidkuur mag beginnen. Dat zal dan wel de dubbele dosis zijn (tevens de hoogste dosis). We zullen wel weer zien. *zucht*

Maar chiek, hoe is het nu met de jeuk en andere klachten? Geniet je al wel van je verlof? Ookal is het nog maar pas begonnen?
Ik vind het trouwens wel naar dat ik hier af en toe even kom sippen, zeker nu de stemming zo euforisch is met al die mooie kinderen. T komt misschien ook door de nodige bevallingen die naderen in mijn omgeving: vriendin die ná mij stopte met de pil gaat bijna bevallen, vriendin van mn ex bevalt bijna en mn schoonzus is bijna uitgerekend. Ik voorzie een lastige periode. Vooral omdat ik heel lang hard hoopte en ook wel dacht dat ik vóór hun bevallingen toch op zn minst zwanger zou zijn.

*kan iemand me even een schop onder mn kont geven?*
Ik geef je gewoon nog een dikke knuffel Neempje ipv een schop onder je kont.
@Sproet

geen amuselepels, wil ze wel graag hebben !
Thanks Beng!

Amuselepels..hm die heb ik dan weer wel. Toegegeven, ik heb ook een beetje een serviestic. Voornamelijk voor waterkannen en heul mooie mokken/schaaltjes
Oh die heb ik nog in de aanbieding Beng. Nou ja ik heb ze van schoonouders gekregen en weet dus niet of ik die zomaar weg mag geven.

Neempie tuurlijk krijg jij geen schop onder je hol. Als jij wilt sippen dan kom je sippen. Dat vind niemand erg, dat weet ik heel zeker. Alsof er hier niet eerder gesipt is. En ook de mensen met hele mooie kinderen willen misschien nog wel een keertje sippen en dan kan dat toch ook. Dus spui wat je spuien wil meis. Het is nou niet alsof jij altijd maar zo negatief loopt te zijn hier, in tegendeel!!

Volgens mij hebben we binnenkort ook gewoon een meeting nodig. Even weer met zijn zoveel mogelijk allen. Zal wel lastig worden denk ik......
Als een kraamvisite bij iemand thuis niet lukt dan kunnen we ook een keukenwarming bij mij doen? Of misschien in Utrecht in een cafe afspreken of op een ander centraal punt? Ik vind het ook tijd voor een meeting!!!
Ik had een hele glasserie met vazen, bonbonschaal, koekjesschaal, stolp, waterkan, olielampen etc. Maar de meeste items zijn gesneuveld dankzij onze vorige kat.
We hebben weer stroom!! JOEHOE!!!

Neem, ik geef je ook geen schop hoor, want ik begrijp je volkomen Iedereen heeft af en toe een dip, en jij ook, en dat mag ook. Het hoeft hier toch niet alleen maar leuk te zijn? Ook als je je even wat minder voelt mag je dat hier vertellen, daar zijn we ook voor hoor!

Pien, wanneer zal ik bij je komen weggooien? Ik ben er écht hele goed in hoor

Ik ben ook voor een meeting, utrecht is wel lekker centraal denk ik voor de meesten (helemaal in het midden krijg je het nooit), er is daar sinds afgelopen week een Starb*cks geopend.....dus had sowieso al plannen daar een keer heen te gaan op zéér korte termijn
*gaat NU ovutesten voor Neem zoeken*
Zullen we een nieuw meetingtopic openen op de groep??
Heb t gelijk maar gedaan! Ik hoop zo dat we snel wat kunnen afspreken!
Zo, daar ben ik weer. Neem, ik heb er 10 gevonden, maar ik ga er stiekem één gebruiken voor de grap. Eens kijken hoe het met die streep staat als je 35 weken zwanger bent. Verder had ik nog 2 kortingsbonnen liggen van de ovutestjes en 1 van de zwangerschapstestjes. Is toch weer goed voor 3x 5% korting op een bestelling. Ik geloof alleen niet dat je ze allemaal op 1 bestelling mag gebruiken.

Ik las iets over servies? Ik wil heel graag een mooi bijelkaar passend servies en glasservies, maar we wachten maar gewoon tot we verhuisd zijn. Anders sneuvelt er weer van alles en de krijgertjes die we nu gebruiken doen het prima.

Ga even terug lezen.
Oh Nemootje, natuurlijk mag je sippen! Het is ook allemaal niet even leuk zo. Maar wat Chiek al zegt, je hebt haar zwangerschapstestjes vast eerder nodig dan de ovutestjes die ik je nog ga opsturen. Nog een:
Bij 35 weken heb je toch veel minder HcG in je urine? Denk niet dat ie dan nog knalpositief reageert. Ik mag nog maar 3 weken meedoen met MvM voor de HcG.
Hallo meisjes!

We zijn een heerlijk weekend (oké, één nachtje maar het voelde als een heel weekend) in antwerpen geweest, echt super. Toen we thuiskwam begon elevmeisje te brullen ('dat is de eerste keer dit weekend' zei mijn zus, en bedankt ), heel gezellig. Ik houd het er maar op dat ze heel moe was, want ze gilt boven nu ook de boel bij elkaar terwijl man haar probeert in bed te leggen. Het is nu wel heel erg krijsen-bijna-stikken, ik probeer me er niet mee te bemoeiend, maar misschien dat ik toch maar even ga kijken. (Echt erg, zo iemand ben ik dus ja, die vindt dat ze het beter kan maar wel zeurt dat man haar nooit naar bed doet.) (Oh gelukkig, het aardige toontje van man is vervangen door daadkracht, eindelijk, en het gillen stopt meteen. Veel te lief die man. )

Neempie, wat wordt jullie huis mooooi! Wow! En wat gezellig dat je hier weer bent. Dat ingehaald worden is dik waardeloos natuurlijk, vraag maar aan Luus, die had ook zo'n babyboom in haar omgeving tussen de twee zwangerschappen. Er valt niks te zeggen om dat minder rot te maken, behalve dat júllie kind straks natuurlijk mooier is dan al die andere bij elkaar.

Beng, wat veel servies!! Hoe vaak gebruik jij die spullen? Jij hebt wel een aardig aantal kooptics inderdaad. Misschien moet je er straks eentje inruilen voor luiers en melkpoeder, want dan kun je lekker elke week los.

Chiek, wat was er nou aan de hand met de stroom? De wietkwekerij van de bovenburen stond tegelijk aan met jullie wasmachine en toen gingen de stoppen door?

Mien, je moeder die komt schoonmaken, die neemt haar oma-taken serieus zeg. Of valt dit nog onder moeder-taken? Want dan krijgen elevmeis en boontje toch wat te klagen denk ik.
Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad Elev!

Hmmm, mijn moeder komt ook heus niet schoonmaken. Die is evt. wel bereid om iemand te betalen om hier te komen schoonmaken gok ik zo Denk dat mijn kwaliteiten ook ophouden bij het trekken van de portemonnee. Slechte opvoeder ben ik he Nja, op huishoudelijk gebied moet ons kind maar wat meekrijgen van Bengman dan komt er misschien nog iets van terecht. Of een weekje in de leer bij Chiek, dat kan ook.

En dat servies (18-persoons ) heb ik echt allemaal nodig hoor! Zal eerlijk bekennen dat ik die soepterrine 1x heb gebruikt in 9 jaar tijd. En de dekschalen komen ook niet zo heel vaak tevoorschijn... Maar ja, ik heb toen een uitlopend servies gekocht voor een prikje en kon er later niks meer bij kopen. Dus toen heb ik alles maar gewoon genomen zodat ik iig geen spijt kon krijgen. Wie weet verkoop ik de hele zut nog eens aan een Wedgwood verzamelaar die helemaal gelukkig wordt soepterrines, roomstelletjes, eierdopjes en dekschalen en bijpassende ovenschalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven