Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
**Long Distance deel 12**

kan ook dicht
Dank jullie wel dames, ze zijn gesloten
quote:Viva Angel5 schreef op 03 augustus 2009 @ 21:49:

[...]

Uitgelogd wordt er een standaard aantal berichten weergegeven per bladzijde (15) en ingelogd wordt het weergegeven volgens jouw voorkeuren. Ik heb het bv op 50 staan.

Toevallig heb ik vanmorgen gekeken hoe ik dat zou kunnen veranderen in mijn profiel. Er staan nu standaard 15 berichten per pagina, ik wil er dus meer per pagina.

Maar ik vind die optie om dat te veranderen niet in mijn profiel.
Ik ben dan wel geen Angel , maar dat lukt door hier boven naar Forum te gaan en dan op Voorkeuren. Je ziet dan onder Algemeen de mogelijkheid om dit aan te passen: Toon maximaal .. berichten per pagina
quote:LadyPhoxy schreef op 06 augustus 2009 @ 16:00:

Ik ben dan wel geen Angel , maar dat lukt door hier boven naar Forum te gaan en dan op Voorkeuren. Je ziet dan onder Algemeen de mogelijkheid om dit aan te passen: Toon maximaal .. berichten per pagina

Mijn dank is groot oh non-angel!

Het is gelukt dus!
Non-Angel ook mijn dank voor je behulpzaamheid
Graag gedaan hoor! Ik dacht ook engeltjes willen wel eens van het mooie weer genieten!
Veel te heet hier! (En gelijk is er duidelijkheid over de noodzaak van schaduwplekken in de tuin! )
Hoi Angel 5. Ik heb een nieuw topic hoe zet je iemand uit je hoofd geopend. Ik moest een oude link doorsturen van het topic dat dicht gaat. Sorry, geen idee hoe ik dat moet doen... is deze melding genoeg?
quote:tantetje schreef op 07 augustus 2009 @ 14:18:

Hoi Angel 5. Ik heb een nieuw topic hoe zet je iemand uit je hoofd geopend. Ik moest een oude link doorsturen van het topic dat dicht gaat. Sorry, geen idee hoe ik dat moet doen... is deze melding genoeg?hoe zet je iemand uit je hoofd deel 2

Angel Tantetje bedoelde bovenstaande topic. (heb even link voor je geplakt Tantetje)
Kunnen de topics:"en dan maar gewoon je telefoon uitzetten :-S en het topic: vriend voelt zich beklemd maar hij beklemd mij ook verwijdert worden ivm mijn privacy? Vind er toch teveel privacy gevoelige google informatie op staan. Alvast bedankt! Ik mail je ook even met persoonlijke uitleg.
quote:BeautifulMind schreef op 08 augustus 2009 @ 00:45:

Kunnen de topics:"en dan maar gewoon je telefoon uitzetten :-S en het topic: vriend voelt zich beklemd maar hij beklemd mij ook verwijdert worden ivm mijn privacy? Vind er toch teveel privacy gevoelige google informatie op staan. Alvast bedankt! Ik mail je ook even met persoonlijke uitleg.
quote:BeautifulMind schreef op 08 augustus 2009 @ 00:45:

Kunnen de topics:"en dan maar gewoon je telefoon uitzetten :-S en het topic: vriend voelt zich beklemd maar hij beklemd mij ook verwijdert worden ivm mijn privacy? Vind er toch teveel privacy gevoelige google informatie op staan. Alvast bedankt! Ik mail je ook even met persoonlijke uitleg.Waar moeten we op googelen dan? Dit is weer een nieuwe quiz he? Ik wist het wel!
Ik ben later gewoon geheel serieus in gegaan op wat eraan de hand was en hoe het in elkaar zat en kreeg daar erg flauwe reacties op. Op zich wel begrijpelijk maar op een gegeven moment erg flauw en vervelend aangezien ik wel serieus was in wat er aan de hand was. Er staan dingen in die behoorlijk gedetailleerd zijn en die mensen uit mijn privé leven makkelijk kunnen herkennen. Ik gaf de informatie prijs om erover te discussiëren en heb ook gevraagd of het quiz gebeuren wel een keer genoeg was geweest en ik wel serieus verder wilde met het topic en dus ook serieus vragen wilde beantwoorden. Al typ ik niet super mega snel en moet ook even nadenken per vraag kan niet in 1 minuut een compleet antwoord terug schrijven. Als dat dan niet kan en er steeds door wordt gegaan op hetzelfde dan heeft het topic toch weinig zin lijkt me?

Dan heb ik liever dat het topic verwijdert wordt. Ik heb er zo verder weinig aan maar kan wel makkelijk herkend worden.
Heb jij pech, ze verwijderen geen topics.
Het topic van de supermarktman is ook verwijdert ivm privacy of niet dan?
BM , heb je de reactie van Q nog gelezen op je topic ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:BeautifulMind schreef op 08 augustus 2009 @ 01:02:

Het topic van de supermarktman is ook verwijdert ivm privacy of niet dan?In jouw geval heeft het er meer mee te maken dat je reacties krijgt die je liever niet hebt...weinig te maken met privacy.
Quiz vragen etc en daarover doorgaan begint op een gegeven moment irritant te worden ja. Als ik dan serieus het probleem vertel en daar serieus mee verder ga en mensen ook daar erg flauw over verder gaan dan heb ik het op een gegeven moment wel gezien. En ook steeds door blijven gaan. Dan ben ik het ook een keer zat en heb dan zoiets van laat maar lekker zitten zo. Ik deel prive dingen omdat ik ook inzie dat er wel meer verteld moet worden om inhoudelijk erop in te gaan maar daar wordt dan alleen heel flauw over gedaan.

Als je zelf vind dat je 100% gelijk hebt is het wel moeilijk om daar een ander standpunt over in te nemen en ook als mensen dan dingen zeggen die je idd liever niet wilt horen. Omdat ik gewoon vond dat ik gelijk had hierin. Als veel reacties bestaan uit onzin bestaan en een paar serieuze dan ben ik het op een gegeven moment ook wel zat om normaal en serieus door te blijven posten. Vind het dan nogal zonde van de dingen die ik dan heb gedeeld en haal ze dan liever ivm herkenning weg.
Maar als iedereen in jouw straatje had meegeluld dan was die eventuele herkenning niet zwaarwegend genoeg geweest om het topic weg te halen?
Ok, sorry BeautifulMind. Ik zie nu op het topic zelf dat je hartstikke ok (imho) reageert. Vind ik wel top van je, dat je sowieso nog reageert al eigenlijk
Dat kan ik nu niet zeggen. Nu is het ook wel een combinatie geweest van de overheersende flauwheid en het gevoel niet serieus genomen te worden in iets wat voor mij wel degelijk een probleem is. Want ik begon het topic al erg voorzichtig ivm herkenbaarheid dus waarschijnlijk had ik mijn posts wel wat aangepast zoals ik nu ook heb gedaan omdat er toch veel herkenbare dingen in staan.
Een beetje lol moet kunnen.

Overigens, jij bepaalt met wie jij afspreekt en ik bepaal waar en hoe ik wens te posten.

Daarna is er weer serieus gepost.

Dus.
Een beetje lol moet idd kunnen maar op een gegeven moment moet dat ook wel over zijn lijkt me. Soms ga je namelijk wel te ver. En voor mij was dit persoonlijk wel te ver terwijl een ander misschien wel vind dat ie eeuwig door kan gaan. Zo kan ik ook mijn grens aangeven toch?

Maar ik waardeer idd de serieuze reacties wel heel erg trouwens! :-)
Dit was nog niks

Dus persoonlijk vind ik dat je een tikkie overdrijft, wellicht omdat de emoties bij jou wat hoog opgelopen zijn door het hele gedoe met je vriend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven