Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik speel nog even mijn laatste hit en dan ga ik naar bed.

Trusten!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geen idee eigenlijk Vish of ik bepoteld mag worden
quote:Dierewier schreef op 07 augustus 2009 @ 21:12:

Ah Popstars, dat begint ook weer....

Kess ipv wie is de mol is er op ned 3 "wie is mijn ex". Kunnen we nog een beetje raden

Popstars! Ja, dat vind ik toevallig écht leuk. Ik kijk maar heel weinig tv, maar áls ik kijk, dan graag lekkere trash.

Wie is mijn ex ken ik niet. Zal eens een poging wagen, zodat we weer eens samen tv kunnen kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2009 @ 21:36:

Heb even rondgevraagd maar de tattooshop hier staat ook heel goed aangeschreven, denk dat ik gewoon hier ga.Oeh, spannend! Wordt het die afbeelding die je me laatst gemaild had? Mooi hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Gnocchi. Klinkt heel vies. Heb het gelukkig nog nooit gegeten.
Loretta is De Mol. Punt.
Knotsies zijn heerlijk, maar dus niet met mijn saus.

Ja die afbeelding Kess, moet hem nog even met pen zowel wat ronder als puntiger maken en dan istie klaar om geplakt te worden.

En nu moet ik een beschuti van de grond gaan rapen, er zat hagelslag op, joepie.
Vish, doe je suiker door de saus? Heb ooit van een echte Italiaanse geleerd dat dat zure smaak en gevolg van zurigheid opheft. Hier werkt t goed.

Ik vind knotsies zo lekker

Ik ga zo meteen even koeken naar je profielfoto, Kesske

Picknick was leuk, niet war maar geen regen. Hele avond op t strand geweest. Wel regen boven zee zien hangen Daarna The Wrestler gezien, was echt onder de indruk. Mooie film en Micky is gewoon echt het personage.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja echt onder de indruk? Ik ben helemaal geen Mickey Rourke fan en voorstukjes deden me ook niet zo heel veel. Aanrader dus?
Ja, vind ik wel. Heel mooi gefilmd, en dat merkte ik dan wel op maar zat nog steeds helemaal midden in het verhaal en leefde mee met personages (heb ik niet heel vaak zo erg) en het loopt als een trein, het verhaal.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*suiker noteren in recept*

Mickey Rourke vind ik echt heel eng, heb een keer een droom over hem gehad dat hij achter me aanzat en hij rende zo hard dat zijn wangen heel hard flapperden.
Nemo speelt heel enthousiast met Polly Pocket, zo schattig. Eentje heet Vishnu Nu gaan ze op bezoek bij Ome Willem.
Gnocchi is het aller lekkerste zonder saus, alleen met parmezaan of pecorino. Less is more in de Italiaanse keuken. :-)

En Nemo is schattig.
Zit jij hier gewoon in een hoekje van het theehuis te stiekemen? Hoe is het met de buik? Wanneer ben jij uitgerekend?

*Zonder saus noteren, wat eet jij er verder bij? Salade?*
Ghe ghe ghe, tsja, openbaar forum enzo he

Ik ben pas volgende maand uitgerekend, 24/9 op precies te zijn. Maar Sterretje heeft beloofd dat ik met 38 weken aan de beurt ben (anders was ik er nooit aan begonnen, dat snap je :-)) dus nog een week of 4 nu....

Zonder saus, met broccoli of salade. Of opgeleukte sperziebonen met knoflook en uitgebakken spekjes. Of gewoon een bord vol voor mij alleen (koter en vent lusten ze niet, sukkels..)
Oeh krijg honger van die spekjes...

24-9 is nog best ver weg ja! Kwam Jeetje op tijd of bleef ze nog even bij je hangen?

Ik geloof dat ik 10-8 had gezegd voor Star? Of 20-08?
Jeetje hebben ze er met een inleiding en een vacuumpomp met 42 weken uit moeten trekken..... U begrijpt, daar zitten we dus niet op te wachten.

Star gaat ook met precies 38 weken bevallen, dat lijkt me logisch.

Met joe en de kleine man alles wel he?
Brrrrrr nee dat lijkt me meer iets voor een eenmalig event

Op wat kleine details (geen baan meer en straks geen huis meer) gaat het hier allemaal heel goed!

Ach als we maar gelukkig zijn he
Ik heb Shine a Light aan staan, docu van Martin Scorsese over de Stones. Ceetje: 'Woooooow mama, die meneer is echt goed in zingen'
Nu al verpest
Oooo vertel me eens waar die rompert?
iebeej tuulk
quote:Vishnu schreef op 09 augustus 2009 @ 11:30:

Op wat kleine details (geen baan meer en straks geen huis meer) gaat het hier allemaal heel goed!

Ok... Das minder zeg. Qua baan de crisis zeker? Qua woning al zicht op iets nieuws dan? Is dat een beetje te doen daar?
Hier in de stad geen zicht op huis nee, wel in dorp L hier vlakbij. Vind ik ook wel prima hoor, ben zelf ook in dorp opgegroeid en vond het heerlijk (tot 16 ofzo )

Ik heb toch zo iets moois voor Tsjukkie gezien Star!!! Maar ga je het haar aantrekken ook als alleen Ceetje het waarschijnlijk heel mooi zal vinden??
O jee, het is vast heel erg roze dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven