Theehuis!
vrijdag 7 augustus 2009 om 11:53
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2009 @ 11:34:
Het is echt supervies vandaag, piepels with de bellies I fiel wit joe.
Thanks!
Ben wel niet zwanger, maar er is wel teveel buik momenteel, vind ik.
Lekker, vanavond naar het strand! Mak nog maar wat mooie buikfoto's met ondergaande zon op de achtergrond. Doet het vast goed in het babyalbum!
Het is echt supervies vandaag, piepels with de bellies I fiel wit joe.
Thanks!
Ben wel niet zwanger, maar er is wel teveel buik momenteel, vind ik.
Lekker, vanavond naar het strand! Mak nog maar wat mooie buikfoto's met ondergaande zon op de achtergrond. Doet het vast goed in het babyalbum!
Loretta is De Mol. Punt.

vrijdag 7 augustus 2009 om 14:56
Aaaaaaah dat is lief.
Ik werd weer ontzettend gebokt door kind vanmiddag
Had het met mijn moeder over vliegende mieren, van die gore onweersbeestjes. Dus Cee begint over vliegende muizen waarop ik zeg dat die niet bestaan. Kijkt ze me aan of ik nou echt zo dom ben en zegt: 'Jawel hoor mama, vleermuizen'.
Zucht. Dat kind is te slim voor me
Ik werd weer ontzettend gebokt door kind vanmiddag
Had het met mijn moeder over vliegende mieren, van die gore onweersbeestjes. Dus Cee begint over vliegende muizen waarop ik zeg dat die niet bestaan. Kijkt ze me aan of ik nou echt zo dom ben en zegt: 'Jawel hoor mama, vleermuizen'.
Zucht. Dat kind is te slim voor me

vrijdag 7 augustus 2009 om 15:14
vrijdag 7 augustus 2009 om 16:08
Hmm..
Overweegt maar niet tegen 2e kind te praten, want hier ook een vreselijk bijdehand zijnde spraakwaterval
Hier geen bui gehad nog, wel dreigende luchten.
Zul je zien dat Ier en ik net een avond samen op t strand plannen en het dan gaat onweren en stortregenen
Nu richting mijn moeder
Overweegt maar niet tegen 2e kind te praten, want hier ook een vreselijk bijdehand zijnde spraakwaterval
Hier geen bui gehad nog, wel dreigende luchten.
Zul je zien dat Ier en ik net een avond samen op t strand plannen en het dan gaat onweren en stortregenen
Nu richting mijn moeder
Wat Supersmollie zegt vind ik ook