Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Ben zelf lichtelijk in paniek. Ik had rond 12.30 uur een beetje bruin bloed. ben natuurlijk in alle staten. Ziekenhuis gebeld zonder echte vraag, want ik weet wel dat ze niks kunnen doen. Als het fout gaat, gaat het fout. En voor echo-geruststelling is het nog te vroeg. Als ik het echt niet meer hou, dan mag ik wel. Maar het lost dus niks op. Hopen maar dat het niks is, maar das in mijn situatie heel heel heel erg moeilijk.

Ik ga zo even naar de verjaardag van mijn vader, toch een beetje afleiding. Hij weet ervan, dus dan hoef ik ook geen mooi weer te spelen. Ik hou jullie op de hoogte en duim nog een extra rondje...
Oh Poll.... Brrr....klotebloed altijd! ik hoop dat het nix is meid!
poll, wat een stress meis. duim ook dat het niets is.

hier is modem overigens kapot. zit ondanks 25mb/minuut abo weer op snelheid van een telefoonlijn. wordt pas de 19e gerepareerd dan komt er pas iemand naar kijken. zal wellicht dus komende tijd wat minder hier zijn.
Ooooh Poll, dikke stress meid! Ik hoop voor je dat het meevalt. Vriendin verloor laatst met 8w zwschap (veel) bruin bloed, maar bij haar is het goed gegaan. Kan me alleen voorstellen dat je in jouw situatie bij elk drupje/krampje in de stress schiet. Hopelijk valt het mee meid!
He bah poll, wat een stress!

Weet dat er ook hier heel hard voor je wordt geduimd!
Dank jullie! Toch maar niet naar mijn pa. Stond op de tramhalte te janken. Nu met kop thee op de bank en mag ik van mijn vriend bedenken wat we gaan eten. Iets wat ik heel lekker vind. Helpt natuurlijk niks, maar wel heel lief! Kijkt in onderbroek: heel heel heel klein beetje soort van oud bruine drup.
Wat?? Duurt het zo lang om het gemaakt te krijgen dat internet? Tssss, anderhalve week.
7 september nieuwe p-day....

Is nu geen peil meer op mijn cyclus te trekken met vorige maand 32 dagen en nu 24?!!! Maar het bloed is nu echt losgebroken, dus ik kan er niet meer omheen.

Poll: Ik hoor het heel vaak, bruine smurrie in zwangerschap, maar dat zegt je natuurlijk helemaal niks. Je staat waarschijnlijk al op scherp en zoiets maakt je helemaal van slag. Ik hoop zo voor je dat eht allemaal goed komt meis!
vandaag is geloof ik geen goede dag voor ons.....

annika voor jou. Balen dat het nu ineens zo onregelmatig ook is.

En nog maals voor speec en poll.

En vooruit dan maar ook een voor momo, omdat d'r internet zo traag is!
Dank voor je lieve woorden An, helemaal nu je zelf zo zult balen. Het is toch allemaal niet leuk meer, bah! Knuffel, ook voor jou!
Jemig, neeee, wat een rotdag!! voor jou Annika en ook nog 1 voor Polleke. Komt ie: .

Ik kan niet zoveel zinnigs schrijven, want zit zelf ook nog met brok in m'n keel en steen in m'n maag. Het is gewoon 1 grote PIEP-zooi allemaal!

Morgen dagje fietsen met m'n ouders op Ameland. Lekker de vrolijke dochter uithangen. Pfff.... Nou ja, het biedt wel afleiding.
Heb gauw bijgelezen…En wil een hele dikke aan Speecie geven, wat ontzettend kut lief, gun het je zo!!!

En Poll ik hoop zoo dat alles goed is, duim echt heel hard voor jullie, hele dikke ..

En jij ook, ach arme Annika kom hier voor jou een een dikke :hug;.

Sorry meiden, geen tijd, geen tijd. Heb morgen verjaardag, huis staat nog in de verbouw mode, kuch stof, kuch zaagsel en moet over twee uurtjes klaat zijn want ga vanavond aan de verjaardagszuip. Heel veel liefs van mij…
Hey meiden!

Ff wat bijgelezen.

Getverdemme! Ik baal ook zo van dat vervelende nieuws altijd. Speec en Poll hou vol meiden! Poll ik hoop zo dat alles goed is de 19e. Dat zal een behoorlijke opluchting voor je zijn.

En speec, huilen mag he meisje. Zeker hier. En dat geldt natuurlijk ok voor jou Annika. Heel heel heel veel dikke en kisses voor jullie.

Hier opzich een druk weekje gehad na de nachtdiensten. Donderdag op kraamvisite geweest en daarna gebarbequed bij ons thuis. Druk druk druk.

Gisteren heb ik allemaal maar wat aangerommeld. Ik had nergens echt zin in, dus van alles wat gedaan.

Vandaag weer gewerkt. De meeste wensen hadden ze ingewilligd maar degene waar het meeste druk op ligt hadden ze laten staan. Dus weer maar een mail er tegen aan gegooid.

En ik ben vandaag behang wezen kijken voor de babykamer.

Wat een zoetsappige troep heb je daar over het algemeen van. BAH!! allemaal roze, blauw,mintgroen, lichtgeel, perzikoranje etc.

Ik wil een stoer behang. En dat heb ik gevonden. Nu kijken of manlief het nog leuk vind.

ff mijn gezicht afspoelen. Zit lekker met een masker op de bank na een lekker bad. Heerlijk.

Misschien tot straks

XXXX
Erine, plaats je wel even een foto op hyves als de verbouwing thuis eindelijk achter de rug is? Je hebt er zoveel tijd ingestoken, ik ben nu wel benieuwd!

Yaya, ik vermoed dat mannen al helemaal niet van zoetsappige behangetjes houden, dus dat zal wel goedkomen!

Poll en Annika, hoe is het?

Mijn eerste echte temperatuurmeting is een feit: 36,4.

Man was ook erg teleurgesteld. Hij suggereerde nog om volgende maand iemand naast ons bed mee te laten kijken om te beoordelen of we het wel goed doen....

Nou, verder niks te melden.

fijne dag!
yaya, krijgen we een plaatje van je stoere behang te zien op Hyves? Ik vind van die behangdieren ook heel gaaf. Wel een beetje afgezaagd volgens mij maar goed.

Goed, specu heeft de dagelijkse stand al doorgegeven, ik wacht nog op die van jou momo!

En veel plezier op Ameland specu!

Hier weer aan het werk (mijn voorlopig laatste weekend!), gelukkig een rustig nachtje gehad. En morgen dan eindelijk de echo. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, alhoewel ik het ook weer eng vind dat hier te schrijven.
gisteren 36.3/36,4 vandaag 36,2.

ga zo op verjaardag, daarna statie portret maken tgv 60e verjaardag van mijn moeder. internet is nog drama. zo krijg ik eindelijk Anna Karenina eens uitgelezen. als ik die uit heb maar aan schud en boete beginnen
Moedeloos hier. Ik heb het gevoel dat mijn lijf me in de steek laat. Zo sterk het gevoel dat het m bij mij nooit gaat worden. Op de een of andere manier heb ik dat altijd al een beetje gehad en nu lijkt het ook nog te gaan kloppen.

Ik ga deze week nog ovutesten regelen, want zonder die dingen kan ik mijn cyclus echt niet meer volgen (32 dagen, 24 dagen)?! Misschien dat dat gaat werken...
Rustig hier.....

We hadden net een mexicaanse griep patient op de spoed, vind dat toch een beetje a-relaxed. Nouja, maar iets vaker mijn handen wassen en hopen dat het zo'n vaart niet loopt.

Annika, ik snap heel goed dat je er moedeloos van wordt, maar realistisch gezien zijn er nog genoeg mensen die ook na 8 maanden 'bezig zijn' toch gewoon daarna nog zwanger worden! Probeer je daaraan vast te houden, misschien dat dat iets helpt. Ik had trouwens ook nog even nagevraagd voor je, maar mijn baas kent ook geen verband tussen jou voorgeschiedenis en evt. verminderde vruchtbaarheid, behalve dan dus als je veel verklevingen zou hebben van de operatie. Maar ik denk dat je daar dan wel last van zult hebben gehad in de zin van pijnen. In ieder geval nog even een dikke voor jou.
Sorry, heb niet alles bijgelezen hoor, alleen de laatste 3 pagina's maar even..

Allereerst een hele dikke voor degenen die het zo hard nodig hebben, o.a Specu, Annika, Polleke..

GW: Morgen weer een echo: spannend weer he! Hoeveel weken ben je momenteel?? Las ik van de week ergens van 12??

Heb nu vakantie, dus zal de komende 3 weken niet zo heel veel hier zijn, probeer wel af en toe even mee te lezen en te reageren hoor...

De 19e gaan we er toch nog even tussenuit, even 3 dagen en 2 nachten. Dus de 21e weer terug.

Nog even ego doen:

Pfff vandaag niet zo'n geweldige dag... Behoorlijk in de stress gezeten, want had de hele dag ons kleintje nog niet gevoeld (en volgens de vk moet dat vanaf 28wk wel!)..

Had ook nog eens behoorlijke hoofdpijn, en in combinatie met al dat vocht wat ik vasthoud, en wat last van buikpijn, begon ik me toch al aardig zorgen te maken..

Maar nu sinds een uurtje ofzo, voel ik ons kleintje af en toe weer bewegen en trappelen..

K houd het maar even goed in de gaten, en doe even erg rustig aan..

Houd jullie op de hoogte!
Annika, wat ontzettend klote dat je nu alweer ongesteld bent geworden. En ineens na 24 dagen, wat kan het lichaam toch raar doen ineens. En ik kan wel tegen je zeggen dat het allemaal goed komt maar dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar ik hoop het in ieder geval wel voor je, dat is het enige wat ik voor je kan doen, hopen en duimen draaien en dat doe ik dan ook. Hele dikke knuffel voor jou.

Polleke, ik hoop dat het dit keer allemaal goed blijft gaan. Hoe gaat het vandaag met je? Doe maar rustig aan en denk vooral goed aan jezelf. Laat je niets opleggen door andere mensen hoor. En als je zin hebt om hier even van je af te schrijven dan moet je dat lekker doen. Sterkte en succes!

Specu, gaat het alweer een beetje beter? Beetje afgeleid vandaag?

Justdeb, fijne vakantie! En lekker toch een paar daagjes er tussenuit. Waar ga je naar toe?

GW, kan me best voorstellen dat het een beetje spannend is die mexicaanse griep. Alleen je kunt er zo weinig aan doen natuurlijk. Je kunt moeilijk uit voorzorg in quarantaine gaan hihihihi.

Momo, hopelijk doet je internet snel weer normaal. Ik mis je hier wel hoor! Zijn de foto's mooi geworden?

En de rest...

Fijne avond allemaal.
justedeb, ben morgen 12w en 5 dagen! Waar ga je heen? En idd wel eng als je je kindje niet voelt, terwijl dat volgens de verloskundige wel iedere dag zo zou moeten zijn. Gelukkig vanavond dan weer wat leven!

Vind het spannen voor morgen, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ben morgen al om 8 uur aan de beurt, dus daarna meld ik me!

Rain, ik vind het een heel lief berichtje wat je voor iedereen geschreven heb hierboven!

Ik ben moe, hele dag gewerkt, was continue wel wat, maar ik hoop dat het nu rustig blijft. Weet in ieder geval dat ik van vermoeidheid wel als een blok in slaap zal vallen zo.
Lieve reacties van jullie meiden. Ik zit er gewoon even helemaal doorheen. Komt vast wel weer goed...

Succes morgen GW. Het is vast allemaal ik orde. En naar dat je nu met de mexicaanse griep te maken krijgt op je werk. Is toch wel extra spannend als zwangere vrouw.

Just deb: Naar als je het kindje even niet voelt. Kan me voorstellen dat je dan even in paniek raakt. Gelukkig laat de kleine nu weer van zich horen voelen
jee wat een nare berichten hier dit weekend, hele dikke voor specu, annika en polleke.

en deb bij jou ook al stress, gelukkig voel je je kleintje weer.

polleke hoe istie nu?

gw fijn dat je morgen zo vroeg aan de beurt bent, anders zit je toch in spanning de hele ochtend denk ik. kom morgenvroeg meteen lezen hoe het was!

gisteren hebben we verjaardag van manlief gevierd, was erg gezellig maar wat was ik moe zeg toen om half 2 de laatste visite de deur uit ging.

verder eigenlijk weinig nieuws, was niet zo happy vandaag maar weet zelf niet eens waarom, heb er helemaal geen reden toe... maar ja soms heb je zo'n dag he.

fijne avond nog, ga zo mijn bed opzoeken...

specu en annika vind het zo balen voor jullie, konden we er maar iets aan beïnvloeden met z'n allen... het is jullie zo gegund!
Hi meiden, ff kort, want ik ben doodop van de emoties. Vanmiddag bij het plassen een druppel of vijf helder rood bloed. Verder niet echt iets, maar ik heb er toch erg weinig vertrouwen in. Morgen ff de afdeling vh ziekenhuis bellen om door te geven hoe het zit.

Vanavond even naar het strand gereden om er even uit te zijn. En daar opeens besloten dat we gingen zwemmen. Dat werd dus zonder onderbroek terug in de auto. Was nog best leuk tussen de tranen door.
Succes morgen GW

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven