Vriendinnen Amsterdam
woensdag 5 augustus 2009 om 15:26
woensdag 5 augustus 2009 om 19:36
Hoi Marlies,
ik ben 26 jaar en woon in Amstetdam. Ik mis ook wat leuke vriendinnen die in de buurt wonen, waar ik spontaan mee kan afspreken om b.v. ergens wat te gaan drinken.
mij mail adres is: m-adam83@hotmail.com
Groetjes,
ik ben 26 jaar en woon in Amstetdam. Ik mis ook wat leuke vriendinnen die in de buurt wonen, waar ik spontaan mee kan afspreken om b.v. ergens wat te gaan drinken.
mij mail adres is: m-adam83@hotmail.com
Groetjes,
zaterdag 8 augustus 2009 om 17:23
Hoi!
Leuk oproepje!
Altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.
Ik ben dol op theeleuten, lunchen, koken maar vooral natafelen, terrasjes....
Ik ben 35 en woon in Zaanstad.
Mijn mail is mikkiejoor@gmail.com
Groetjes!!
Leuk oproepje!
Altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.
Ik ben dol op theeleuten, lunchen, koken maar vooral natafelen, terrasjes....
Ik ben 35 en woon in Zaanstad.
Mijn mail is mikkiejoor@gmail.com
Groetjes!!
zondag 9 augustus 2009 om 19:15
Hallo allemaal,
Zelf ben ik ook inderdaad vorig jaar vanuit Brabant naar Amsterdam verhuist en ken hetzelfde probleem. Ik zie dat ik wat jonger ben en ik studeer ook nog, dus ik ga gewoon komend jaar lekker bij een kleine studentenvereniging. Misschien ben ik wat wanhopig, had ook al een berichtje op het prokbord geplaatst, maar is er van jullie iemand misschien die tips heeft wat betreft woonruimte. Ik moet alweer mijn kamer uit en ben op zoek naar iets nieuws. Alvast bedankt!
Groetjes
Zelf ben ik ook inderdaad vorig jaar vanuit Brabant naar Amsterdam verhuist en ken hetzelfde probleem. Ik zie dat ik wat jonger ben en ik studeer ook nog, dus ik ga gewoon komend jaar lekker bij een kleine studentenvereniging. Misschien ben ik wat wanhopig, had ook al een berichtje op het prokbord geplaatst, maar is er van jullie iemand misschien die tips heeft wat betreft woonruimte. Ik moet alweer mijn kamer uit en ben op zoek naar iets nieuws. Alvast bedankt!
Groetjes
maandag 17 augustus 2009 om 14:14
zondag 23 augustus 2009 om 15:03
Hoi hoi,
Ik ben Angelique en ik ben 31 jaar. Ik kom uit het midden van het land en woon sinds anderhalve maand samen met mijn vriend in Amsterdam.
Ik ben op zoek naar gezellige vrouwen in Amsterdam waar ik mee kan shoppen, terrasje pakken, hapje eten, gewoon gezellig koffieleuten en kletsen of naar de sportschool kan gaan.
Wie heeft er zin om af te spreken voor een drankje?
Groetjes Angelique
akkie1978@hotmail.com
Ik ben Angelique en ik ben 31 jaar. Ik kom uit het midden van het land en woon sinds anderhalve maand samen met mijn vriend in Amsterdam.
Ik ben op zoek naar gezellige vrouwen in Amsterdam waar ik mee kan shoppen, terrasje pakken, hapje eten, gewoon gezellig koffieleuten en kletsen of naar de sportschool kan gaan.
Wie heeft er zin om af te spreken voor een drankje?
Groetjes Angelique
akkie1978@hotmail.com
woensdag 2 september 2009 om 19:04
@marlies79, Ik ben alweer een jaartje geleden ook vanuit het zuiden, in dit geval limburg, naar Amsterdam verhuisd. En ik moest wel even wennen aan de grote stad, maar geniet nu dubbelop van het bruisende leven hier. Er is zoveel te doen.
Ik mis inderdaad nog wel wat sociaal leven hier en vrienden om spontaan wat mee af te spreken. Ik ga graag naar een concert in de melkweg of paradiso en houd verder ook van andere culturele dingen, kunst, fotografie, films etc.
Gr. Daantje
Ik mis inderdaad nog wel wat sociaal leven hier en vrienden om spontaan wat mee af te spreken. Ik ga graag naar een concert in de melkweg of paradiso en houd verder ook van andere culturele dingen, kunst, fotografie, films etc.
Gr. Daantje