Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
erine, van harte met je verjaardag!

gw, succes morgenochtend, ik kan niet wachten tot morgenochtend, jullie allemaal weer bij lezen op kantoor, en vooral van jou nieuws dat alles goed is!

knuf voor allen!
och poll.. pff, leef zo met je mee joh!
Al jullie lieve woorden doen me goed hoor!

Annika, het is moeilijk he, om er nog in te blijven geloven? Het is meestal wel een beetje zoals Rain laatst schreef: je blijft toch niet de hele maand huilen. Vanzelf vind je wel weer de energie om er deze ronde weer helemaal voor te gaan. Die ovutesten (sensitest: 24 testen + 3 zwangerschapstesten voor 25 euro o.i.d.) geven wel rust hoor. Ik vind het fijn als ik weet wanneer HET moment daar is (hoewel die ovutesten bij mij ook niet altijd even helder zijn...)

Justdeb, jeetje, even schrikken! Fijn dat je je kindje wel weer voelt nu. Ga je voor de zekerheid nog langs de verloskundige, of is dat niet nodig?

GW, ik duim voor je morgen!

Husky, hopelijk voel je je morgen beter na een nachtje lang slapen.

Zo Momo, jij bent niet van de simpele damesromannetjes?

Vandaag was leuk. De waddeneilanden zijn altijd zo lekker. We hebben de hele dag gefietst, m'n hoofd gloeit helemaal en m'n benen doen zeer. M'n ouders waren wel een beetje gefocust op kleine kinderen en wezen me herhaaldelijk op hele schattige exemplaren (alsof ik die nog niet had gezien... Ook was er een blik zwangeren opengetrokken op het eiland vandaag.). M'n moeder vertelde dat ze op vakantie zulke schattige babykleertjes had gezien dat ze ze bijna had gekocht. Nou ja zeg!! Hoezo subtiele hint? Maar het voelt wel raar om daar een beetje nuchter op te reageren, terwijl ik gisteren de hele dag jankend heb doorgebracht omdat het niet gelukt is. Op zo'n moment zou ik ze ook best wel willen vertellen dat we bezig zijn, maar eigenlijk wil ik dat ook weer niet. Ik wil ze het pas vertellen als ik zwanger ben. Ik wil ze blij maken met dat nieuws en ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken om mij.

Nou, ik ga de katten even knuffelen. Die hebben vandaag een tekort aan aandacht gehad.

tot later!
Oooh Poll, ik zag je berichtje niet. Was een beetje lang bezig met het mijne...

Dikke !! Wat een stress zeg. Ooh meid, ik hoop toch zo dat het allemaal meevalt. Ik gun het je ZOOOOO ontzettend, echt!
Nou, en hier is bericht 3 op een rij...

Erine, ik wist niet dat je jarig was, maar GEFELICITEERD!!!
Poll: ik hoop zo dat het niks betekent. Kan me goed voorstellen dat je morgen even t ziekenhuis gaat bellen.

Echt mega zere tieten hier. M'n lijf is echt van slag, heb ik normaal nooit tijdens menstruatie...
Geeft niks hoor Speec!

Ik heb vandaag weer elke zwangere vrouw voor kutwijf uitgescholden. In de auto, met het raampje dicht. Voor een zeer select gezelschap dus. Niet aardig, maar het lucht wel op.

Erg he... Want ik vind dat heus niet echt hoor en zeker niet van jullie, niet boos worden op me!!!!!
Nee hoor Poll je mag best ff boos zijn en op me schelden. Heb inmiddels zo'n gladde rug dat ik me daar weinig van aantrek. hahah.

Verder hoop ik dat je morgen terecht kan meid. Getver al die onzekerheid. Ik hoop zo voor je dat alles oke is.

Hou je ons op de hoogte morgen?

Slaap lekker allen en tot morgen.

P.S heb niet echt veel te vertellen. Ik heb een zeer hol van het fietsen van vandaag (35km) en ik ben verrot. Ik zal in ieder geval lekker slapen denk ik.
Haha, dat doen wij af en toe ook hoor (man doet hartstochtelijk mee). Doen we ook richting de tv, als er weer bekend is dat een of andere mutserige BN-er weer zwanger is. Lucht erg op.

(maar voor alle zwangeren hier: ik ben uiteraard wel blij voor jullie!)
haha yaya, nog iemand met zadelpijn!

Lekker slapen straks na zo'n lange fietstocht.
Na vijf dagen internetloos te zijn geweest heb ik weer even kunnen bijlezen... maar ben er een beetje stil van.

Pol, Specu, Annika: een heeeeeele dikke virtuele knuffel, en Pol, ik hoop toch zo dat het goed blijft gaan, echt, vanuit Zuid-Amerika duim ik heeeeel hard mee. GW heel veel succes morgen, het is vast allemaal goed! Justdeb, wat een opluchting dat je je kindje weer hebt gevoeld! En Ik, fijn dat je kleine meiske weer rustig is in de buik! Riz, bij jou ook alles goed he?

Vanaf deze week moet ik elke week op controle bij de gyn. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik krijg niet elke keer een echo hoor. Heb er een gehad bij zeven weken, bij twaalf weken, bij 21 weken en bij 31 weken. Nu is het dus uit met de echo-pret. Kindje ligt al wel keurig met het hoofdje naar beneden.

Ik heb het al vaker geschreven, maar vind het toch weleens vervelend om te schrijven hoe goed het allemaal gaat. Elke maand dat we verder zijn en het bij een aantal weer niet gelukt is, voel ik het toch op de een of andere manier steeds meer beladen worden, ik weet niet of ik het goed uitleg. Ik weet ook wel dat iedereen hier elkaar het beste gunt, maar ik voel me soms gewoon echt heel lullig eronder. Was het maar bij iedereen al raak. Het voelt gewoon zo oneerlijk!! Ik leef heel erg met jullie mee en bij deze: GROUP HUG!!!!!
Erineke, nog van harte!!!!!!!!!!!!
GW, Poll? hoest bij jullie?

Leonor, helemaal niet lullig van je! gewoon lekker kletsen. we zijn hier niet alleen voor de ellende hoor. de leuke dingen willen we ook mee pikken!
Erine, nog Gefeliciteerd, gisteren helemaal vergeten, terwijl ik nog wel niet een reminder via de hyves had gekregen.

Hier net terug van de Gyn en alles ziet er goed uit! Buikje is dicht, nekplooi in normale proporties en een aanwezig neusbotje! Een heel opluchting! Kind ligt wel iets voor qua groei, ik ben nu volgens mij 12w en 5 d maar groei was al voor 13w en 3d. Nou ja, ik en manlief zijn beid niet erg klein, dus daar zal het wel aan liggen.

Volgende afspraak is 20 augustus al , dit omdat dit een extra afspraak was en ik vandaag dus niet mijn pis heb moeten inleveren. Nou ja, het zal wel, we gaan over 10 dagen wel braaf weer heen.

Poll, hoe was het bij jou? Heb je het ziekenhuis nog kunnen bereiken? Wanneer ben je 6 weken? Ik had bij 6 weken een echo met een kloppend hartje, misschien kun je vragen of je dan al een echo kunt krijgen?

Speec, de waddeneilanden zijn de bestemming voor zwangeren geloof ik. Was mij op schier ook al opgevallen.

Leonor, niet wegblijven hoor! Ik snap je gevoel wel een beetje, soms heb ik dat ook wel, maar niemand word er sneller zwanger van als de zwangeren hier wegblijven.
woooooeeeeeeeeeeei! goed nieuws voor GW! *blij is*

nu poll nog....
enne, party, vast onwijs veel plezier op vakantie!!!
yes, gw wat een fijn nieuws! dat zou mij helemaal niks uitmaken hoor om over 10 dagen weer voor controle te gaan. en beter wat harder gegroeid dan te weinig toch!

erine nog van harte gefeliciteerd! heb je een leuke verjaardag gehad gisteren?

pol, heb je al gebeld naar het ziekenhuis? ik hoop dat ze snel iets kunnen zien met een echo of zo.

leonor goed dat je er weer effe bent! kan me je gevoel wel indenken hoor, dat denk ik ook wel eens! maar ik denk dat het pver het algemeen leuker gevonden wordt als iedereen gewoon blijft schrijven wat haar bezig houdt! en als iemand daar even niet op wil reageren is dat ook geen probleem toch.

hoe is het met de zadelpijn specu en yaya?
2x
GW: super dat de echo goed was!! Wat een opluchting weer he! Het is toch elke keer weer spannend...

Polleke: jeej meid, k snap je frustratie.. Heb je het ziekenhuis al gebeld?? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Leonor: k snap je gevoel ook hoor.. Heb ik ook wel eens, dat je je een beetje knullig voelt omdat het bij een ander bv niet zo snel gaat.. Maar gewoon mee blijven schrijven hoor..

Hier gaat ie wel redelijk. Voel t kleintje wel weer een beetje, maar nog niet zo veel en duidelijk als wat het was...Heb er echt een slapeloze nacht van gehad, wat kun je je dan vreselijk onzeker voelen zeg.... Pffff .. Voor de zekerheid toch net even de vk gebeld om te overleggen.. Ze wil me voor de zekerheid vanmiddag toch even zien..
GW, wat fijn voor je! Heerlijk, wat een opluchting!

Justdeb, jee meid, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk is het helemaal voor niks en is de baby gewoon een beetje sloom deze dagen. Voor de geruststelling wel fijn dat je bij de vk langs kan vanmiddag.

Leonor, leuk om weer iets van je te horen. Blijven schrijven hoor! Ik vind het echt oprecht leuk om jullie blije zwangerschapsverhalen te horen. Het is toch fantastisch dat alles bij jou zo goed gaat. Zo hoort het. Ik ben blij voor je! En wat ik (en Polleke) gisteren schreef over dat schelden op iedereen die zwanger is: dat geldt echt niet voor jullie. En bovendien is het natuurlijk ook allemaal met een knipoog bedoeld.

Ik ben flink afegkoeld. Temp was 35,9 vanmorgen.

Polleke, heb je al nieuws??? Ik duim m'n duimen blauw voor je!
quote:speculaas78 schreef op 10 augustus 2009 @ 10:23:

Ik ben flink afegkoeld. Temp was 35,9 vanmorgen.

vergeten te melden! ik was 36.2
@Specu: fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat doet, hahaha. En ook ik gun het iedereen wel echt hoor!!!

@Leonor: gewoon blijven vertellen hoe het gaat, hoor. Ik hoor ook graag positieve verhalen! Soms vergeet ik weleens dat je in Z-Amerika zit!

@GW; fijn zeg; goed nieuws! En dan over 10 dagen alweer een afspraak, lijkt me best lekker.

Vanochtend geen druppels, maar wel wat bruinverlies in onderbroek. Tis niet veel, maar ja.

Ik kan over een half uur pas bellen met de gyn. Ik ben as woensdag 6 weken. Maar wat ik me net bedacht: We zijn nu bezig om de oorzaak te achterhalen van de herhaalde miskramen. Het kan toch juist waardevol zijn om nu een echo te hebben. Als het op het punt van misgaan staat, kunnen ze misschien juist nu goede info verzamelen. Maar misschien slat dat wel nergens op. Ik heb besloten dat ik een echo wil, ook al lost het niks op. Hoop dat ze dat willen doen. Ik hou jullie op de hoogte. Vanochtend van 8 tot 12 gewerkt en nu blij dat ik eerder naar huis ben gegaan. Ik kon bij de kinderen niet langer een zonnig gezicht hebben hoor. Maar het gaf wel even afleiding.
Het moet toch niet gekker worden, bah:

http://www.nu.nl/algemeen ... gen-baby-om-aandacht.html
Pol, ik zou ook proberen vandaag een echo te krijgen als ik jou was, als je woensdag 6 weken bent moeten ze volgens mij vandaag wel al iets kunnen zien zitten in je baarmoeder (wss nog geen kloppend hartje, daarvoor is het denk ik net iets te vroeg).

Justdeb, fijn dat je even langs mag komen, lijkt me ook niet goed als je er de hele nacht niet van hebt geslapen. Dan is een beetje geruststelling wel fijn denk ik. Kan mss wel zo zijn dat je steeds minder gaat voelen omdat het kindje steeds groter word en steeds minder plek heeft?

Fijn dat de dagelijkse waterstanden ook weer zijn doorgegeven. Ik verwacht straks natuurlijk wel mooie tabellen van de dames hier!
Poll, wat knap dat je er een zo positieve draai aan weet te geven! ik hoop echt nog steeds van ganzerharte dat het allemaal paniek en stress om niets is hoor! dikke knuf! ik ben benieuwd wat ze straks aan de foon zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven