Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Meissies, jullie zijn allemaal lief

(en daar wilde ik het bij laten, voordat het nog een emo-avond wordt, ook)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ja ik snap het Xen !

Ik wil dat ook zo graag weer. En het liefst dan ook ZSM gevoel erbij. Hoe zou het met GL zijn.....wel raar dat we geen contact meer hebben.
quote:Miss thang schreef op 09 augustus 2009 @ 22:25:

Meissies, jullie zijn allemaal lief

(en daar wilde ik het bij laten, voordat het nog een emo-avond wordt, ook)

aahhhhhh

neem nog een roseetje dan.........

MT sterkte met Missie en qua werk: gewoon beginnen bij het allerbelangrijkste en gestaag doorgaan. Meer kun je niet doen.

Xen, waarom wil je de + eraf halen met R?

Voelt het toch te close ivm de dingen waar je tegenaan blijft lopen? Of ergens anders om?

Klopt dat het mij meer hobbels kost. Weet niet precies waarom. Maar merk elke keer dat een muur die ik denk te moeten accepteren geen muur is maar een hobbel waar we overheen kunnen hobbelen.

Zwaai naar anderen! En jullie zijn niet oud en geen olifanten hoor! En als jullie het wel waren... een olifant is toch een veel prachtiger wezen dan een afgekloven visgraat. Waar of niet?
quote:Miranda01 schreef op 09 augustus 2009 @ 22:27:

[...]

aahhhhhh

neem nog een roseetje dan.........

Goed idee, schenk maar in!
goed van je dat je nix meer hebt laten horen Miran! en nu is t gewoon afwachten wat hij doet, als je dat afwachten maar niet letterlijk gaat doen!

Ik ga zo richting bed, lieve meiden! Thanks voor alle lieve woorden en zo fijn dat ik met jullie mijn broer-blijdschap kan delen!

Allemaal een goeie week, niet zo bloody hot meer gelukkig!

XX
Ah, Xen, je had al geantwoord. Begrijp het helemaal. Zeker als je behoefte krijgt aan mannen en eemmeophetaanrechtenwelmeteen dan is het zonde als R je daarvan weerhoudt.

Fijn dat je met je broer 'deal' hebt van stapje voor stapje. Hou de communicatie open en op tempo waar beiden zich prettig bij voelen. Vind het echt goed van je!

Miran, geen contact meer met GL? Misschien wel even beter, maar wel jammer!
Truste Xen!

Schenk mij er ook maar eentje... onee... ik ging dus opruimen...

(mooi onderschrift trouwens, MT)
Truste Xen!

Ik ga ook meteen slapen (hahaha, dat roseetje gooi ik in 1 slok achterover), heb vannacht maar een uurtje geslapen....

Truste allemaal!
Nog even, dan. Mozz, dank je. Ben groot fan van Paulo Coelho, zijn boeken staan vol van dit soort prachtige levenswijsheden.
Xen...kan ik me voorstellen, dat je niet wil blijven hangen in V+ iets. Ik zou ook niet openstaan voor anderen omdat ik ook zo trouw ben, en daar doe je dan eigenlijk jezelf weer tekort mee omdat je weet dat het met hem niet HET is. Maar je hebt ook fijne tijd met R. en hij is een lieve vriend van je en dat is ook heel wat waard en heel erg fijn. Maar alleen die plus moet ervan af zodat jij weer verder kan...en hij ook?

Mozz...vervelend dat je elke keer die twijfels voelt. Ik had al keer hier gepost dat PD je elke keer aangenaam verrast met hoe hij reageert of met wat hij doet en elke keer loop je toch tegen die twijfels aan. Na aantal maanden zou je toch wel iets meer zekerheid moeten voelen over je gevoel richting hem lijkt mij? Of is het echt iets van jezelf?
Slaap lekker MissT en Xen....sweet dreams! xx
quote:Xenia66 schreef op 09 augustus 2009 @ 22:31:

goed van je dat je nix meer hebt laten horen Miran! en nu is t gewoon afwachten wat hij doet, als je dat afwachten maar niet letterlijk gaat doen!nou nee, 5 jaar lang niet.....haha.....en wat leverde mij dat op, kerels zoals TM....pff gaat niks worden met mij en de mannen vrees ik......
Truste ladies die gaan slapen........ik neem er nog eentje, wie nog meer?
Nee dank je Miran...heb gister al heel veel rose op!
oh jaa...........

dat knuffelt wel lekker he met al die rose....? :-)
Ja echt wel....hahahaha.

Ik ga donderdag ook wel een glaasje nemen hoor.

Ennuh ik herken je gedachten...wordt niks met mij en de mannen. Ik denk het soms ook weleens...het is echt zo ontzettend lang geleden dat ik echt verliefd was. Ik ben ook weleens bang om HET niet te vinden zeg maar. Van de andere kant zijn dit natuurlijke super-irreeele gedachten want ik zie ook wel als iets spannends....wie/wat komt er nu weer op mijn pad ipv dat het een frustratie oid wordt of is, dat is het namelijk te lang wel zo geweest voor mij. Maar ik herken je gedachte wel!
Ja, zo was ik van de week met een vriendin en haar kids naar de dierentuin. Zo leuk om je gedachten te verzetten door een kind van 3 wat je meesleurt het treintje en de draaimolen in. Maarja, die kids zijn waarschijnlijk voor mij niet weggelegd. Niet dat ik zo zeker weet dat ik ze zou willen, want je leven wordt dan echt compleet anders, maar het idee dat je ze biologisch gezien gewoon niet meer gaat krijgen vind ik toch wel gek.
En ik ben op zich best wel verliefd geweest de afgelopen jaren. Alleen de pech gehad dat het uiteindelijk niet wederzijds was (of van mijn kant niet wederzijds) of timing niet goed. Zo jammer want het is zo leuk.....ipv dat gejaag en gedate, gewoon weer iets leuks stabiels.....
Ery, het stomme is dat het telkens weer andere twijfels zijn. Eerst waren het zijn sportsokken, nu is het 'zou 'ie een goeie papa zijn?', alles in de tussentijd blijken tot nu toe voor het grootste deel spoken in mijn hoofd, of onbelangrijk (die sokken kom ik wel overheen ) of samen uit te komen. Of het dus iets van mezelf is? Ik wou dat ik het wist!

Zit er serieus over te denken eens naar een psych te gaan om die te 'raadplegen' over in hoeverre mijn 7jr relatie met ex mij beïnvloed zou kunnen hebben. Nemen we meteen moeder die dingen zegt als: "ik ben nooit verliefd geweest op je vader" (die erbij zat en waar ze nog steeds mee getrouwd is), "niet samenwonen hoor, geen kinderen nemen, het legt je alleen maar vast!" en vervolgens:"ik wil toch best graag oma worden, ik pas wel op je kinderen!" "mannen onderdrukken ons!" etc even mee in het verhaal.
Het is gewoon kut als de keuze voor je gemaakt wordt, dat het niet meer kan vanwege je leeftijd. Ik wil die keuze graag zelf hebben. Nu word ik de laatste enorm veel gespamd met de vraag of ik wel/geen kids wil want ja je bent zo leuk met kinderen en dat wil je toch wel? Uuuh ja maar ik heb geen relatie en dus speelt het niet...echt superrrr-irritant is dat. Ik wil niet dat het een issue wordt in mijn leven of dat het een motivatie is om een relatie te willen.
quote:Miranda01 schreef op 09 augustus 2009 @ 23:00:

En ik ben op zich best wel verliefd geweest de afgelopen jaren. Alleen de pech gehad dat het uiteindelijk niet wederzijds was (of van mijn kant niet wederzijds) of timing niet goed. Zo jammer want het is zo leuk.....ipv dat gejaag en gedate, gewoon weer iets leuks stabiels..... Ja precies...gewoon dat het in een keer klikt, helemaal leuk is, knetterverliefd bent en dat je nog lang en gelukkig samen leeft.
Ery en Miran, niet in de put gaan zitten he!

Snap de gedachte wel hoor (ook al zit ik nu ff aan heel andere kant).
Mozz...misschien is het wel verstandig om het uit te zoeken want het belemmert je wel om je echt happy met PD te voelen. Je hebt elke keer die bevestiging tnodig en die krijg je ook van hem en dan voel je weer dat het wel goed is tussen jou en hem. Dus is het iets van jezelf denk ik dan? En tuurlijk spelen de uitspraken van je moeder wel mee denk ik....word je toch door gevormd.
Ik vind het altijd zo stoer dat vrouwen dan besluiten om in hun eentje een kind te 'nemen'. Gaat die gedachte ook weleens door je hoofd? Of is dat echt van de dames met rammelende eierstokken?

Totaal mee eens dat het kut is dat er voor je beslist wordt door je lijf. Ons leven is nu zo getimed met studie en werk enzo dat het beter uitkomt op je 40e aan kinderen te beginnen, maar dan is het fysiek al lastiger, ook als ze ouder worden. Met je rollator je kind naar de speeltuin brengen enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven