Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Bij mij in de tuin zitten echt heeele grote spinnen....en heel af en toe zit er ook weleens eentje binnen. Brrr. Kleintjes vind ik niet eng, maar grote...
hehehe, dat zouden we niet meer doen he, het wachten op de mannen! Hij is vast net zo onzeker als jij, dus hup!

Trouwens, had hij wel wat meer humor nu?
Jullie hebben dus donderdag een date staan Erykah? De hoeveelste date is het? Misschien is hij gewoon geen smser.
Oh ja das waar....wij nemen het roer over van de mannen en wij sms-en

Het was wel stuk relaxter afgelopen woensdag....gezelliger ook dan de eerste keer. Ik merk gewoon dat ik me veel makkelijker openstel tov hem, hij komt net uit een lange relatie. Daarom heb ik ook mijn twijfels hoor....is dit wel wat ik nodig heb, iemand die zijn eigen leven nog in moet gaan vullen of daarmee bezig is?
Niet teveel nadenken/malen in dit prille stadium hoor.. go with the flowwww remember?

Je bent toch (nog) niet hoteldebotel, dus kijk het gewoon even aan. Is toch al fijn te merken dat 2e date leuker was? (haha weet je nog dat ik/wij vonden dat je hem een 2e kans moest gunnen?)
Xen....je hebt wederom gelijk. Ik roep altijd goooo with the flowwww dus ik moet wel practicen what I preach

Ik heb wel heel veel zin om hem donderdag weer te zien.

Ik zit weer Ned. 3 te kijken...echt zon leuk programma!
Die Nick of Simon zingt het liedje beter dan Albert West zelf
quote:Erykah schreef op 09 augustus 2009 @ 20:08:

LM weekje vakantie is eigenlijk veel te kort he? Na dag werken ben je je vakantie al vergeten. Maar het was wel leuk en gezellig je vakantie?

Klopt(helaas). Ja heerlijk gehad hoor, mooi weer ook, dus wel lekker genoten!

Oh en spannend je date!!
Hoi ladies !

Goedenavond, ik leef nog hoor

Heeeeeeerlijke stranddag achter de rug, net thuis, lekker gloeiend.

Kon het goed gebruiken na stressvol weekje op het werk met die k....manager........... :puke:

Heb hier wel een beetje meegelezen, maar had de puf niet om te reageren, so sorry !!
Hai Miran, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ben je gek!

Shit zeg die werkstress! Wel een beetje op kunnen laden voor nieuwe week?

Olive, is alles goed met je? je bent zo stil...
Beetje bijgelezen.....

LM en WM, welkom thuis

Vleer, leuk dat je verkering hebt

Erykah, 2e date, weer zo veel gekletst, moet misschien weer even teruglezen maar is er ook gezoend en zo?

Wow Xen, wat een nieuws heb jij met je broer ! Spannend zeg, maar ook goed om weer bij elkaar te komen. En leuk jurkje !

Rest: haaiii !!
quote:Xenia66 schreef op 09 augustus 2009 @ 21:29:

Hai Miran, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ben je gek!

Shit zeg die werkstress! Wel een beetje op kunnen laden voor nieuwe week?

Thanks Xen ! Ja, het is vreselijk. Hij gaat weg, dus hoef nog een paar weekjes met hem door te brengen, maar hij is vreselijk aan het schoppen en irritant aan het doen, echt pestgedrag en ben zelfs bang voor het gesprek wat ik nog met hem ga hebben deze week. Dat hij uit rancune nog even een negatief formuliertje in mijn dossier gaat doen. Zucht.........

Hoe is het met jou en je collega? Ohw die is nu met vakantie toch? Ga je wel met haar praten over haar gedrag?
ohwwww muizen, die pak ik ook niet hoor ! En dode vogels ook niet, brrrrrrrrr.................is er al iemand geweest om hem weg te halen ?
Heee Miran!! Alles goed met je...afgezien van klotesituatie op je werk. Gelukkig dat ie weggaat maar je zit er wel mooi nog paar weekjes mee. Sterkte!

Lekker naar het strand geweest....scheen de zon bij jou? Hier was het niet echt indezonlig-weer.

En ja heb gezoend enzo met ZB...was lekker joh! hahahaha.....
Pop heeft hetzelfde jurkje besteld he? nou ja, op meetings komen we beiden toch niet

Mn broertje heeft net teruggemaild en hij is helemaal blij met mijn open- en eerlijkheid. Poehee, dacht dat hij misschien nog zou afhaken. Hij biedt nu ook excuses aan voor die ene keer dat hij mij hard heeft afgewezen en vind t heel knap dat ik nu bij psycholoog zit. Voor hem zou het nog een struikelblok zijn geweest als ik nog contact met mn moeder zou hebben, nee dus en dat maakt hem ook opener naar mij toe. Oh ja, heeft 1 zinnetje van mij al ingelijst zegt ie: ik heb wel een vriendje, maar geen relatiemateriaal :-)

Ben helemaal blij!!!!!
Ohwww Xen, wat super voor je !!!

Erykah, ik heb echt je dateverhaal gemist.

Vertel eens hoe en wat, als je wilt.

Wat hebben jullie gedaan en zooo.....
Ooooh Xen...wat super zeg!!! Ik ben helemaal blij voor je! Je broertje is inmiddels ook volwassen geworden, dat hij nu ook zichzelf durft te kijken en zijn fouten inziet.
Ja grotendeels zon en aan zee gaat het dan toch wel hard, ben echt goed verkleurd. Lekker ! :-)
Hier ben ik Xen!

Wat fijn van de mail va je broertje! Zelfs ik krijg er een blij gevoel van! Hoop echt dat jullie weerzien meevalt en dat jullie goed kunnen praten.

Enne... muizen zijn niet eng joh, doen niks. Bij ons op kantoor lopen er heul veul . Spinnen daarentegen... brrrrrrr

Hé Miran... Wat een kut situatie joh! Nog ff volhouden en dan ben je er van af. Was het lekker op t strand? Beetje winderig toch?

Erykah... Sportieveling!

Ik ben af en toe wat stiller op het forum. Dat heeft niets met jullie te maken . Komt puur omdat de orthopeed mijn schouder zo enorm te grazen heeft genomen dat ik met typen veel pijn heb (ook leuk op werk...). Dus zit wat minder achter mijn laptop. Hoop dat dit snel over is, want het is rete-vervelend.
quote:Miranda01 schreef op 09 augustus 2009 @ 21:44:

Erykah, ik heb echt je dateverhaal gemist.

Vertel eens hoe en wat, als je wilt.

Wat hebben jullie gedaan en zooo..... Hij heeft woensdag bij mij gegeten. Ik had een hele fles rose op en hij teveel bier dus hij is blijven slapen. In bed nog wat gekletst en gezoend (was erg ok!) Amper geslapen natuurlijk want ik ben dat niet meer gewend maar vind het wel heeeel fijn om naast iemand wakker te worden. Dus smorgens lekker kroelend wakker worden en ja toen hebben we even ge-enzooo-ed
Mn broertje is idd volwassen geworden (ook op de foto, geloof dat ik er jonger uit zie), leuke meiden heeft ie ook!

Vond t wat te ver gaan om hem meteen het v+ systeem uit te leggen, dus vandaar t vriendje verhaal :-) R heb ik uitgebreid gesproken vanvavond, hij zei meteen dat zn smsje gisteravond dom was, dat vond ik ook wel weer aandoenlijk. We gaan aan de champagne zodra de overdracht plaatsvindt!

Hoe is t met jouw broer trouwens Erykah?

en Miran, ze hebben gefriemeld hoor (geen geheim, heeft ze zelf verteld hier) :-)
hi miran, ik had nou niet echt het idee dat het strandweer was vandaag, maar als ik jou zo hoor, wel dus? Lekker hoor!

Ik ga zo eens richting bed, beetje gaar en voel me niet zo top. Kom morgen wel weer even om het hoekje kijken hier!

Welterusten alvast voor iedereen!
Xenia wat fijn!

Olive, naar van je schouder. Hoop dat het snel beter wordt!
Xen... mannen zijn altijd zoooo zielig... Denk dat R daar ook een beetje last van had. Maare, champagne is een goed vooruitzicht!

Trusten LM
Oh wat shit zeg Olive!! Hoop dt het snel beter wordt! Heel veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven