Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik ben nog bezig met die was. Slechts 8 wassen! Waarvan er nog 2 lagen hoor, dus eigenlijk 6. Maar er komt geen einde aan. Alles maar meteen aan het vouwen, anders word ik echt gek.

Gaat Julia vaker uit logeren of is dit de eerste keer? Gezellig stappen! Met je dikke buik, gaat dat nog wel? Of ga je gewoon lekker eten zodat je kan zitten?
Ha gezellig Amalia is er ook weer! Fijn dat je er weer bent en het leuk hebt gehad! (Op L. zijn heimwee na dan...) Ik heb het ook best erg, al is het stukken minder sinds ik kinderen heb. Maar mijn moeder heeft dus inderdaad vaak voor mij gereden 's nachts...

Compu: hè wat naar voor CG... Kan me voorstellen dat het je aanspreekt. Ik ben zelf vroeger gepest en ik wou dat iemand mij had geleerd hoe ermee om te gaan. Ik ging namelijk meteen huilen dus dat was leuk natuurlijk. Daar gingen ze mee door. Verder hadden wij het thuis niet breed dus ik had niet de merkkleding/schoenen die de rest had, haalde goede cijfers dus viel echt compleet buiten de boot. Daar schiet jij natuurlijk niets mee op voor CG want bij 3 jaar ligt het wel wat anders maar jouw stukje greep mij ook aan. Sluit me verder aan bij de wijze woorden die al gegeven zijn... Oh en een kiertje deze kant op... Leuk! Wanneer hoor je mee over de school? Zet je dat liever op de groep? (of even zoeken, misschien kan ik het teruglezen...)

Mal: ook voor jou een vwat dat betreft...

Suus: hé wat zijn de plannen? Leuk?
Oh en Mal, dinsdag beginnen met de medicijnen. Spannend. Hoop dat hij gewoon hetzelfde blijft qua karakter en daarnaast enorme stappen gaat zetten!
Op stap is volgens mij niet hetzelfde als stappen of wel Suus? Ik zie je nu niet echt meer in een overvolle kroeg staan hossen
Haaaai Bridge (reminds me, even bankzaken doen )
Ik ga een weekendje naar Maastricht. Ik zal wel een hoop van de terrassen op het Vrijthof zien schat ik zo in .

Jeetje is wel eens uit logeren geweest maar vaak is het niet. Toch wel een beetje spannend dus. Na ja, papa's probleem als het niet lukt

8 wassen Amaal? Djeezzzz, dat is ook niet leuk! En vouwen en drogen en ook nog veel strijk dan?

Hai Bridge
Haaai!

Klinkt goed Suus! Geweldige stad, Maastricht!

Haai Star! Ah bankzaken. Komt u maar!

Morgen gaat het gebeuren/ of hou je de dame nog iets langer binnen?
Morgen zeg je Bridge? Ben benieuwd. Iedereen belooft me maar data, maar ik ga vandaag ook niet meer redden zoals fleur voorspelde. Jammer jammer.
Haha het was een vraag, ik zal mijn voorspelling hier niet neerzetten hoor! dat doe ik je niet aan!
Hallo!!!

Jullie hebben niet stil gezeten zeg! Maar zo te lezen kan ik zo van de vakantie de tribune op. Nog nieuw baby's in buiken, andere spannende zaken, of heb ik niks gemist?

Vakantie was heerlijk! Jammer alleen dat je er zoveel werk aan hebt. Die 8 wassen van Amaal red ik ook wel en dan waren we de laatste dag in Frankrijk ook al een uurtje of 6 bezig met de vouwwagen schoonmaken/afbreken.

Ik gooi m'n vader's hele medische verhaal even op de groep, dat heeft nog een behoorlijk staartje gekregen.
Heee, welkom terug Mamax! Fijn dat je vakantie zo leuk was. En wat naar van je vader, hoop dat het nu wel beter gaat met hem?
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk dat jullie er weer zijn mamax & Amalia.

Wat naar voor je vader Mamax, gaat het nu wel beter met hem?

Mal: Ik was alweer helemaal vergeten dat ik gezegd had dat je folders kon sturen, haha. Maar ze zijn binnen, Bedankt!

Had jij de slippers nog binnengekregen?
O, dat was ik weer vergeten! Ik ben tussen het forummen door constant aan het werk (2 websites moeten klaar zsm)

Ik vind ze heel mooi geworden!!! maar het model loopt niet zo fijn, want de 2 bandjes lopen te ver naar binnen toe waardoor je op het plastic loopt. Ik weet niet of je aan een ander model kunt komen? M had ze ook even gepast en die vond hetzelfde en die heeft hele andere voeten dan ik. Maar ik heb ze al wel rondom huis aan om te kijken of de opdruk goed houdt. Jonathan vindt ze trouwens helemaal geweldig, die doet ze steeds aan en sloft ermee door het huis wat krijg je terug van mij?
wat krijg ik terug van jou?

Hahaha Cute!

Zitten de bandjes wel goed dan? Ik heb er namelijk zelf geen last van en manlief ook niet en Star heb ik er ook nog niet over gehoord, Star?.Dit is het enige model wat er is.
Nog 1 week en dan begint het "normale" leven hier weer. blij toe.

Redelijk druk weekend gehad: mannen zaterdagochtend wezen zwemmen en ik aan de bak, Smiddags naar opa zijn verjaardag en gisteren maar met 2 druktemakers naar de speeltuin geweest. jemig wat waren die druk zeg even uit laten razen. Bammeis was er van het weekend ook, dus was weer gezellie.
Goedemorgen!

Nu weer rust, Bam?

Vraag me steeds af wie het andere kindje is, maar had het nog niet durven vragen. Nu dan wel..

Bridges, ook niet makkelijk voor jou dan met een klas voor je met evt. pesters. Jij zult het wel goed signaleren en serieus nemen.

Gelukkig gaat er momenteel veel aandacht naar uit met protocollen etc. toch?

Heb er met nog een paar moeders over gepraat en iedereen zou willen weten van pestgedrag van je eigen kind. Dat is wel goed om te weten.

Maar ik ga zeker het meisje plus ouders prijzen die het voor haar opnam!

Wat een rit, Amalia!! Was je bij aankomst niet gesloopt? Toen moest de dag nog beginnnen.. Foto's?

Suze, jij krijgt misschien nu wel een knuffelkousje! Leuk naar Mestreech! Hotelletje?

Mal, succes met de nieuwe medicatie! Zou mooi zijn als het de ontwikkeling niet belemmert.

Mag CG ook bij de knuffelclub? Zij loopt dagelijks blauwtjes of kattenkrabben op hierdoor.. Zal wel ontstaan zijn door gebrek aan communicatie wellicht? Nouja, in elk geval niet agressief gelukkig.

Maakt J. nog klanken momenteel of is hij geheel stil?
quote:compu schreef op 10 augustus 2009 @ 09:39:

Mal, succes met de nieuwe medicatie! Zou mooi zijn als het de ontwikkeling niet belemmert.

Mag CG ook bij de knuffelclub? Zij loopt dagelijks blauwtjes of kattenkrabben op hierdoor.. Zal wel ontstaan zijn door gebrek aan communicatie wellicht? Nouja, in elk geval niet agressief gelukkig.

Maakt J. nog klanken momenteel of is hij geheel stil?Ja, ik geloof wel dat kindjes die slecht kunnen praten, maar wel willen laten merken dat ze iemand leuk/lief vinden, dat ze dat eerder doen met aanrakingen. Jonathan doet ook vaak een kindje aaien of probeert een kusje te geven op het hoofd. Maar kindjes die wel kunnen praten die vinden dat vreemd misschien. Hij maakt wel heel veel klanken en sinds een paar dagen ook weer mama en papa. Maar dat heeft hij wel eerder gedaan en dan ging het weer weg, dus ik wil niet teveel mijn hoop erop vestigen.
Late reactie, Amalia, maar de Sprookjeswonderland CD doet 't niet. Bij de anderen wel?
Hé dat is balen Compu. Ja, bij de anderen (=Hel en ikzelf ) wel. Gek zeg. Jammer, je mist wat!

Haaai Mamax, ook weer back in town? Gezellig. Hier nog 1 was te doen, dan is het klaar! Hoera.

Leuk Suze, Maastricht!

Star, ik ga nog niet op de tribune zitten hoor, ik plof ergens begin september wel neer . Maar het gaat vast veeeeel eerder komen hoor!!!

Zooo, ben blij als de psz weer open gaat. B en L zitten elkaar zo op de huid! Fijn hoor, 2 jochies ha ha. Oh, nu zitten ze weer met zand te klooien met elkaar in de zandbak. Nou, ze zoeken het maar even uit.

Bridges, klinkt niet fijn van dat pesten. Kinderen kunnen hard zijn hè? Het ergste is dat je het vaak je hele leven meeneemt...

Goed, even naar de buurvrouw voor een kop koffie.
Jammer dan Amalia! Maar ik geloof dat vrienden van ons 'm ook nog hebben.

Oeh, die 2 mannen van je. Steeds aan het scheidsrechteren dus?

Star, is het al zakkende? Of zit er geen neerwaartse beweging in?

Mal, goed dat hij in elk geval klanken maakt. Wie weet wat er nog mogelijk is qua ontwikkeling.

Hoe is het met gebaren?
Hier net andersom, die van mij vinden het heel jammer dat ze weer alleen moeten slapen en willen graag samen op een kamer. We moeten de zolder toch nog opknappen, zit nu te twijfelen om ze samen op zolder te laten slapen en dan van Max z'n huidige kamer een speelkamer te maken. We zien wel, dat duurt sowieso nog even.

Bridge, kindjes gepest? Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Haha, Amalia ik zit ook al af te tellen..

Compu: o dat zijn gewoon vriendjes of vriendinnetjes van Juul.

je mag alles vragen hoor, maar of je overal een antwoord op krijgt

Ja nu weer rustig, al hoor ik nu wel een hoop kabaal in de tuin, volgens mij zijn er weer wat vriendjes op komen draven.

Ben aan het werk nu. In ieder geval het moet zo lijken ;)

Goed van je dat je erover praat, ik zou het ook willen weten.

Als ik het ooit hoor van Juul dan is hij nog niet klaar met me. grijns.

O heb ik nog wel iets eigenlijks. Ik leer julian dat donkere mensen donkere mensen zijn en niet zwart. Nu heeft juul een donker vriendinnetje en ik hoor Juul daar nooit over, maar zijn vriendje zei: ohhh zij is zwart, was blij dat ze niet in de buurt was, maar vond het helemaal niet klinken. Ik wist ook niet of ik er wat van moest zeggen, dus heb maar net gedaan of ik het niet hoorde. Maar kan me wel voorstellen dat het voor zo,n meisje niet zo leuk overkomt.

Hoe doen jullie dat?
Ah, ik zie nu dat CG gepest is. Lastig. Hoe oud zijn de kindjes die pesten? Ik zou het inderdaad ook willen weten als het om mijn kind gaat.
Bam, ligt eraan hoe het gaat. Als hij zegt, ze is zwart zou ik dat niet erg vinden. M'n nieuwe schoonmoeder had het laatst over een 'zwartje', dat vind ik wel erg.
Bam, ik zou er juist niet teveel aandacht aan schenken. Dan is het normaal. Pas als ze vragen gaan stellen waarom een kindje een andere kleur heeft, dan vertellen dat we allemaal uit andere landen komen ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven