Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen

Ik hoop het voor J want hij moest om 6 uur beginnen vanmorgen

Rond 16.00 uur kwam ie uit bed,is gaan douchen en na het eten voelde hij zich stukken beter(beetje vette hap :-) )

Ga je ons nog inlichten Mokkie??? Ben nu ook wel benieuwd naar de roddel!

Ik heb ook de hele middag buiten gezeten,lekker een stapel tijdschriften erbij.beter!Jammer dat het weekend alweer voorbij is
Een vette roddel? Ik gok op verhoudingen van leerkrachten onderling??

Zielig voor JD! Hangt ze op de bank? Tv kijken?

Sterkte.

Oh, zij dus ook al geplaagd in de buurt.. Ze willen blijkbaar populair doen naar het andere buurmeisje toe..

Kun je haar al alleen laten spelen in de buurt dan (buiten/binnen)?
Bijna goed Compu

Juultje, dat schiet niet op als je van jezelf al slecht slaapt. Misschien kunnen jullie vandaag allebei nog flink dutten.

MB gaat vandaag naar zijn oma, daar logeert ook een nichtje die hij heel weinig ziet. Hij blijft daar vanavond eten. MV is naar Brabant voor een aantal computers dus ik heb de hele dag het huis voor mezelf, heerlijk!!!
Mokkie, we hebben net al even samen een dutje gedaan. Straks naar de verloskundige, ik heb wel even gebeld of ik wel mag komen met een kind met koorts. Ze hebben me nu aan het einde van het spreekuur gezet, voor de zekerheid.

Blijft MB ook slapen of alleen eten? Lekker dat je even het rijk alleen hebt. Hoe lang heb je nog vakantie eigenlijk?

JD hangt voor de tv, maar heeft ook wel flink wat praatjes. Net wilde ik dat ze haar tanden ging poetsen, wilde ze niet en toen forceerde ze zelf zo'n hoestaanval, grapjas. Daar trap ik dus niet in

Ik laat haar voor ons blokje op de stoep alleen spelen, ze weet dat ze van hoek tot hoek mag en dat ze bij de 4 huizen van ons blokje naar binnen mag en niet verder. Ook gaat ze niet de straat op, het is haar heel duidelijk dat dat niet mag.
JD is nu wel wat zieker, ze heeft anderhalf uur op de bank geslapen en zit nu K3 te kijken.

Bij de verloskundige was alles goed, ze denkt wel dat uk 2 weken voorloopt qua groei. Over 3 weken heb ik een afsrpaak bij de gynaecoloog om de vorige bevalling te bespreken en de groei beter te bekijken. Ook moeten we beslissen of we met de verloskundige in het ziekenhuis willen bevallen of met de gynaecoloog.
Mogge!
Meurning

Ik was zowaar bezig
middag, ik heb het ook zo druk de laasten dagen, NOT..

geen ene ruk te doen, maar ik draai wel twalf uur diensten.

en dat is nu echt heel zwaar. ben je druk bezig dan heb je het niet eens door dat je een lange dag hebt.

daar komt ook nog eens bij dat hassan aandacht wil, vooral s'nachts

de laaste twee nachten maar drie uur geslapen, tja en vanmorgen vroeg was ik het zat, ik dat beest door de woonkamer gejaagt, en leuk dat ie het vondt, hij dook onder de bank en kroop er aan de andere kant weer uit ,ik er achteraan over de bank ,hij speerde de slaapkamer om zich te verstoppen achter het gordijn ,en ik trok de gordijnen open , hij dook tussen mijn benen door de woonkamer weer in. het zag er volgens mij niet uit ik met verwilderde blik, vuurspuwend, briessenten in mijn onderbroek door het huis rennend , en hassan maar denken dat we een spelletje aan het spelen waren, Echt iets voor funny homevideo's. meneer was helemaal in zijn hum, want hij had aandacht. en ik uit mijn hum, en flink chagerijnig. En toen ik om zes uur de deur uit ging om aan een vijftien uurige dienst te beginnen,lag meneer in een diepe onder de dekkens te slapen , grrrrr de rot kat. en er is ook geen gerechtigheid want er is niemand die hem nu uit zijn slaap houdt.

nu kan ik er wel om lachen maar vanmorgen om 4 uur had ik een moord kunnen plegen. ik heb nu ook best wel medelijden met Hassie, wat moet die niet gedacht hebben. Zal hem vannavond wel een extra aai over zijn bolletje geven, en morgen wat lekkers voor hem kopen.
Haha, je had toch wel de gordijnen dicht (licht uit?), Poesie? Anders overburen ook in een deuk..

15-Urige dienst...pffff. Knap hoor. Jij wordt nog eens rijk!

Juultje, ben je er bezorgd om? Ik dacht gelijk, misschien komt het dan ook eerder. Dat zou wel fijn zijn.

Hoe is het nu met JD?

Luni druk?? Wat doe je allemaal??

Mokkie, verhouding leerling-leerkracht natuurlijk!! Leuk koppeltje? Als de leerkracht maar geen partner heeft..

Wat heb je allemaal ondernomen in het stille huis?

Onze ouders zijn druk met oppassen op kindjes uit de family (zelfs kleinkinderen van hun broer en zus). En nu kan ik ze dus bijna niet vragen. Dat is best jammer.
Compu : euh nee de enige gordijnen die ik heb daar zat ie

achter. en ik was op jacht, met de verlichting volop

aan. en in de woonkamer heb ik door omstandig-

heden ( defecte naaimachine) geen gordijnen.

Maar woon op drie hoog, dus valt mee dat de buren

mee gekeken hebben, en tja wie is er om 4 uur nu

wakker. alhoewel ik zit me net te bedenken ik heb

een heel mooi grasveld aan de achterkant, en daar

was natuurlijk mijn schaduw te zien giganties groot
Hahah Poesie wat een verhaal weer, die Hassan toch. Maar ik heb het ook niet zo heel druk dus ook mijn werkdagen voelen lang momenteel en snel moe van het gehang.

Trouwens ik ben het gehang hier thuis van de huisgenoten ook spuugzat. Bleghh ben blij als ze weer werken en naar school gaan. CD werkt wel hoor, een aantal dagen in de week extra tot zij ook weer moet maar CZ én CM hangen echt de hele dag ongewassen rond gatver.

Mokkie meen je dat? Leerling-leraar? Dat zal toch niet he? Op school van CD (waar CZ ook op zit nu) zaten trouwens ook wel leuke mannelijke exemplaren, leraren. Kan me de meiden wel voorstellen dat ze dat leuk vinden maar een verhouding?

Maar goed, volgens mij heb je nog niet bevestigd he .

Luni zowaar een beetje wat te doen op je werk?

Gelukkig met Uk alles in orde Juultje? En op groei voor? Hoe is het met JD dan nu? Ze wordt een gehaaide peutertante lees ik haha.

Comp hoe is het nu met jou en CV dan?

Chadi
Compu, idd (oud) leerling - leraar. Ze is al een paar jaar van school af, en hij is gescheiden dus eigenlijk best onschuldig allemaal. Maar omdat ik ze allebei behoorlijk goed ken, was ik best verrast.

Juultje, ik heb nog 2 weken vakantie.

Donderdag t/m zaterdag gaan we naar mijn moeder. Vrijdag wil ik met ze naar miniatuur Walcheren. Daar ben ik vroeger ook wel eens geweest. Da's net zo iets als Madurodam maar dan alleen Zeeland in het klein.

Compu, jammer dat je weinig beroep kan doen op jullie ouders als oppas.

Chadi, ik had jou berichtje gemist, maar ik heb het nu dus half bevestigd
Haha ja Mokkie bijna gelijktijdig gepost maar ik hem "mijn" antwoord nu hhaha. Kan me voorstellen dat het raar is maar zo is het wel integer. En zoals ik eerder zei; sommige leraren zien er echt zo leuk en jong uit. Kan me voorstellen als je als meid uit een van de hoogste klassen bijv een leuke in de disco tegenkomt dat je dan best zo iemand op kan hemelen, zoiets. En andersom natuurlijk.

Klinkt leuk joh, mini-Zeeland. Ik vond vroeger Madurodam helemaal geweldig. Wij hebben het weekend het jaarlijkse wijkfestival. Erg leuk en vanaf nu ook grote kermis met als klap op de vuurpijl volgend weekend een festival in de stad. Volle weekenden dus. Weekend erna nl ook al vol en dan komen er 2 motorweekenden aan + feest van broer die 50 wordt. Jee ik neem daarna geloof ik maar een week vakantie weer.
Gewoon werk hoor Compu,een reisje,een bijeenkomst en wat bijwerk-werk,niets spannends

Heb je zo vaak oppas nodig? Werk je nog eigenlijk?

Spannend verhaal Mokkie!! Wonen je collega's dichtbij waar jullie zondag waren?

Mijn paspoort is zo goed als verlopen,ik moet dus tijd opnemen om een nieuwe te gaan halen...anders kan ik niet naar dk. Nou ja,heen wel maar terug niet.

Ik had vrijdagavond willen gaan maar na de boodschappen en al was ik het zat,zaterdag niet meer aan gedacht. Ik durf het niet op die 5 werkdagen aan te laten komen :-s
Hee Luni wanneer ga je eigenlijk naar DK. Heb je wel gezegd maar ik ben het al weer vergeten geloof ik. Leeftijd hahha.
Zoek maar terug

22-23 Augustus
Ben ik te moe voor. Ben je nu het p.a. schap al zat hahhaa ...

Ik gok, september ergens in het begin.
Nee hoor,t staat er gewoon,verstopt

Jullie zijn slecht in onthouden zeg

Ik ga de pc uit mikken,truste alvast!!!!
Haha, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen met Hassan, Poesie!

Jammer dat je ouders nu zo weinig beschikbaar zijn als oppas, Compu. Anders vast wat met hen afspreken voor over een paar weekjes?

JD was vandaag weer beter. Gelukkig maar, dan kan ze morgen uit logeren, daar heeft ze veel zin in!

Ik zie er behoorlijk tegenop, Compu. Morgenavond gaan we naar een informatieavond in het ziekenhuis, vandaag intake van kraamzorg gehad, het komt nu wel erg dichtbij allemaal.

Cha, ja uk gaat prima, is heel levendig en wakker, is wel gezellig, alleen zou hij 's nachts wel wat meer mogen slapen... Maar we kunnen ons in ieder geval weer voorbereiden op een grote baby.

Gatver, daar zou ik ook niet blij van worden, van dat gehang en dan ook nog ongewassen... ik doe er ook regelmatig lang over om aangekleed te raken op mijn thuisdagen, maar de hele dag? Neh, dan wil ik toch op een gegeven moment fris gedoucht zijn hoor.

Mokkie, leerling/leraar zou ook mijn gok zijn geweest, leek me alleen niet echt kunnen, leerling zou dan al gauw minderjarig zijn. Maar zij is oud-leerling dus? Of speelde het ook al toen ze nog wel op jullie school zat?
Juultje, het speelde nog niet toen ze nog leerling was. Ze kwam afgelopen jaar terug als stagiaire en toen is het begonnen.

Luni, de collega's waar ik het over had/heb wonen in de plaats waar ik zondag was.

Da's snel al dat je naar dk gaat. Kan me voorstellen dat je dt paspoort snel wil regelen.

Juultje, het gaat nu echt snel he? Spannend hoor.

Cha, heeft CM ook nog vakantie?
Goeiemorgen

Gats Chadi,ga wat aan die mannen van je doen,bah! Hoewel..ze doen het zichzelf aan

Ik had maandag een compli gemaakt tegen een nogal verlegen/aparte colllega over zn t-shirt. Gisteren had ie het weer aan en net zag ik 'm weer in hetzelfde ding voorbijschuiven

Juultje,zeker spannend he,hopelijk gaat het een beetje soepel allemaal dit keer.
CM gaat maandag weer aan het werk, finally. (Dat ongewassen verhaal is wat overdreven hoor, wij douchen ons ons normaal 2 keer per dag en zij nu dus 1 keer, wat later op de dag ...) Klinkt raar maar ik moet er niet aan denken dat hij niet meer zou kunnen werken of zo. Ik zou dan echt mn thuiswerkplek opgeven en 4 dagen naar kantoor gaan. Komt natuurlijk ook omdat ik in de woonkamer zit te werken. Wil wel een plek boven en dat kan miss toch ook wel maar het is daar saai. De woonkamer hier is echt een stuk gezelliger om te zien ....

Hahha Luni die man had jouw compliment echt nodig. Dartelt ie nu ook steeds om je heen om het shirt te showen.

Hee Mokkie, stagaire/leraar, dus toch collega's onder elkaar, lol ...
Haaaaaaa ben er weer, drukte een beetje achter me gelaten, nu ff weer rust tot november (volgende verjaardag)

Ondanks de motregen was de verjaardag van de kids heel erg gesellie. Het zijn echt al pubers hoor.

Hey Mokkie zie dat je ook weer terug bent!

Was zo aan t teruglezen, hahaha snap nu de vraag over t bellen naar mijn kids op hun verjaardag :-))) Ze waren nl. bij hun pa snap je????

O ja ben toch wel heel nieuwsgierig waar we heen gaan met de m. hihihi
Ja heerlijk,zo ' vaak' douchen

Ik was ook gisterenavond uitgebreid gedouched en vanmorgen een snelle opfrisser.

Die man is een beetje zielig maar die hele afdeling is wel een beetje zo,kunnen ook veelal op de 'uglypeople.com'

1tje heeft echt zo'n indianenkapsel,steil haar,lang met een recht(ws zelfgeknipte) pony,meestal ongewassen.Het is een apart stelletje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven