Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar niet reageren op sms vind ik wel wat zorgelijk. Alhoewel ik niet weet of Citro vergroeid is met haar mobiel of hem gebruikt als mijn moeder (bijna nooit dus).

Handstand tegen de muur hihi.
Och jee, Citro! Ik lees het net allemaal pas. Wat ellendig voor Citroman en jou en de kindjes. Ik hoop dat hij snel opknapt nu, en inderdaad dat geen bericht vandaag goed bericht is.

En Sok, lees ook net jouw verhaal op AK, nog maar weer eens een dikke . Gelukkig dat het laatste bezoek in ieder geval beter verliep. En ik kan me wel bij Nippo aansluiten wat betreft het gedrag van je moeder, je moet het misschien meer zien als een symptoom van haar ziekte, of een reactie op de heftigheid van wat ze allemaal doormaakt op het moment.

En Pam, Anky, Nippo: welkom terug!

Ben alweer weg. Trusten!
Ik ook beetje ongerust omdat ze meestal wel terugsmst. Maar goed, kan me ook zo voorstellen dat je hoofd er even niet naar staat.

Sok, wat vertel je tegen Poek? Als oma inderdaad nog maar zo kort te leven heeft, wil je haar daar op 'voorbereiden' dan? Lastig hoor.
ik heb haar verteld dat oma erg ziek is en niet meer beter wordt. dat 'niet beter worden' resulteert in 'dood' heb ik er nog even niet bij verteld en die link legt ze zelf nog niet. Of misschien wel, maar ze spreekt het iig niet uit.

enige 'voordeel' van het overlijden van 'vlekmormel-poes is dat ze al eerder geconfronteerd is met de dood.
Dat hoeft nu ook nog niet denk ik. Laat dit maar even bezinken.
Ik doe een Pammie.

Hoe reageerde Poek op de dood van Vlekmormel destijds dan Sok? Begreep ze dat denk je?

Word een beetje chagrijnig van buren. Kinderen lopen nog steeds rond te stuiteren met erg veel kabaal en buren zelf gooien steeds weer hout op de allesbrander in de tuin, en de wind staat precies richting onze en Kruimel's slaapkamer. Heb bij Kruimel raam al dicht gedaan, anders wordt ie helemaal uitgerookt.
Gadver, ik haat dat ook. Onze buurman heeft er een handje van om de barbeque aan te steken met een liter spiritus. Alles bij óns in huis meurt dan. Hoe moeilijk is het om gewoon wat aanmaakblokjes te gebruiken.
Pammie, en iedereen trouwens, sorry dat ik niet teruggesms't heb vanmiddag, ik stond net te koken (of nou ja, een kliekje op te warmen) en ben het daarna straalvergeten, ben meteen na het eten doorgegaan naar het ziekenhuis. Begrijp dat jullie je wel een beetje zorgen maken, maar het gaat op zich niet slecht. Wel blijft de koorts en dat stelt mij helemaal niet gerust. Ik heb er vandaag zowel vanmiddag tijdens bezoekuur als vanavond een verpleegster bij gepiept. Vanmiddag resulteerde dat in bloedprikken en op kweek zetten, en vanavond kwamen ze uiteindelijk toch tot de conclusie dat er AB moest komen, dus ben blij dat ik er bovenopzit want heb het idee dat de patienten in zo'n groot ziekenhuis wel een beetje in het vergeethoekje zitten soms.. Maar goed. Ik hoop op niet weer een vervelende complicatie, maar iets onschuldigs.

Ik heb met mijn baas afgesproken dat ik alleen kom werken als ik het zie zitten, en als ik dat graag wil, daarin laat ie me helemaal vrij, dus ik ga morgenochtend, met de auto, en race daarna door naar het ziekenhuis voor bezoekuur. Mijn moeder blijft voorlopig ook nog wel even, en in principe heb ik na deze week ook officieel 3 weken vakantie.

Ik ben hier helemaal niet bijgelezen, dus ik als ik iets belangrijks mis, sorry, maar vind het lief dat jullie meeleven en ik houd jullie wel op de hoogte hoor. Geen bericht is meestal wel goed bericht.

Ik had trouwens gisteren vanuit het ziekenhuis Esmee een sms gestuurd, maar ik denk dat ik een oud tel nr heb ofzo? Ik dacht ik zal even iemand iets laten weten en wilde geen mutsen storen die nog half of helemaal op vakantie zijn en ook geen muts die het al druk genoeg heeft met eigen zieke familieleden, maar goed, fout gegokt dus. Zal mijn telefoon eens nakijken op oude nummers.
Niks sorry Citro, we snappen heus wel dat je nu iets anders aan je hoofd hebt. En met zoiets stoor je nooit. Je mag mmij altijd smsen als er iets is en ook als er niets is

Goed dat je er zo bovenop zit in ieder geval. Ik hoop dat de ab snel aanslaat.

Hoe gaat het met de kinderen, hoe reageren ze erop dat papa zo ineens in het ziekenhuis ligt?

Pamman is net pas thuis van zijn 'rondje' motorrijden. Hij had zijn motor heel erg gemist (is dat nou niet schattig ). Ik ga naar bed, ik wil ook nog even mijn nagels lakken, 't ziet er niet uit.

Trusten meisjes.
Ik had Limoen vanmiddag meegenomen, maar die wilde niet dichtbij man komen want "waarom ziet papa er zo raar uit" en "wat zijn al die rare dingen op zijn armen" ? (infuus) Op een gegeven moment wilde ze weer weg, ze wilde spelen en ze vond het maar een saai ziekenhuis zei ze. Thuis was ze heel erg dwars en boos. Ik probeer er wel wat uit te peuteren, maar ze praat er niet heel makkelijk over. Maar ze vraagt wel steeds iets, waarom dit of dat.

En Mandarijn vraagt regelmatig naar man, maar bij hem dringt het niet echt door nog.
ach gut, motor gemist
Arme prul, die snapt er natuurlijk ook niets van.

Nu ben ik echt weg.

Bye!
Fijn dat het niet slechter gaat, Citro. En fijn dat baas meewerkt. Hopelijk gaat hetnu de goede kant op.

Ik heb foon altijd bij me, sms maar raak hoor.
Och gommes, de motor gemist

Voor de kinderen is het natuurlijk allemaal idd erg verwarrend. En een ziekenhuis ís ook saai.
Limoen kent het ziekenhuis vooral van de kinderarts, kno arts etc.. en daar staat de wachtruimte meestal wel vol speelgoed. Dus die zag het meestal gewoon als een uitje. Maar naar een rare zieke papa kijken in bed, tja, dat vond ze niets, en dat begrijp ik ook wel. Ze was echt heel boos vanmiddag. Maar denk toch dat ze wel af en toe meemoet zodat haar fantasie niet met haar op de loop gaat. Neem de volgende keer wel zo'n tekenbord mee ofzo.

(een tip uit Pammie's boek was haar alternatieven bieden om haar boosheid te uiten en ik laat haar nu tekenen hoe boos ze is, of het met haar handen aangeven (alsof je laat zien hoe'n grote vis je hebt gevangen zeg maar) hopelijk helpt dat een beetje want het waarom kan ze nog niet verwoorden
Ik moet dat boek weer eens lezen. We hebben heel wat te stellen gehad met onze 15 6-jarige. Ze deed precies waar ze zelf zin in had of stortte zich vol drama op bed waar ze vervolgens ging liggen snikken dat ze nooit iets mocht van ons. Daarnaast slaat ze erop los en is ze ont-zet-tend bazig. We gaan ze deze week weer in een ritme gieten en de teugels aantrekken en dan kijken of het beter gaat.

Ik ging een uur geleden al naar bed. Maar ik heb geen zin. Maar ik moet echt morgen om 7 uur weer op. Driewerf blegh.
Gelukkig dat het relatief goed gaat Citronella. En ik kan me helemaal voorstellen dat je in de hectiek vergeet te SMS'en (mij zou dat in ieder geval ook overkomen). Helaas komt dat zelf overal achteraan moeten in ziekenhuizen me heel erg bekend voor. Naar is dat, net alsof je verplicht aanwezig moet zijn omdat er anders dingen vergeten worden enzo.
Haha Pamman, die heimwee had naar motor: wat schattig.

Hier sliep uiteindelijk alles om 23 uur. Ben benieuwd hoe lang ze vanmorgen doorslapen . Gelukkig hebben we nu een hor op de kamer van Maby, want ze was echt zielig met die zwellingen van de muggenbulten.

Hopelijk krijgen jullie je pre-puber weer in het gareel Pammie. En sterkte weer op eerste werkdag. Ik zal aan je denken (ben zelf ook de pineut).
Nou, ik zit er weer. Ben vanmorgen het huis uit geglipt, alles sliep nog. Wel lekker om weer eens binnen een half uur na opstaan in de auto te zitten. Dat is lang geleden.

Mannie moet vandaag voor het laatst naar het cb.

Ik ga wat nuttigs doen. Nog een kopje koffie drinken denk ik

Citro, hoe gaat het met Citroman?
Man kan zich gelukkig prijzen met zo'n assertief type als jij Citro. Hopelijk doet de AB snel zijn werk. Wel vervelend dat Limoen zo van slag is trouwens. Maar ook wel te begrijpen. Hoe is het met Citroman zelf eigenlijk? Is hij al een beetje meer aanspreekbaar?

Ik moet dat boek ook eens lezen, lijkt me heel nuttig.

Die Pamman met zijn motor, wat schattig zeg. Koekerd wil zijn racefiets meenemen op vakantie. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil (want: geen ruimte, en een fietstochtje duurt gem. 3 uur, en ik heb geen zin om dan met de kinderen bij de tent te gaan zitten wachten, zwembad is geen optie in je eentje met 3 kinderen zonder zwemdiploma). Vorige week zei hij dat hij hem tóch ging meenemen. Maar ik vind het dus niet goed, als jongetje en meisje een zwemdiploma hebben mag het weer van mij. Dat vond hij stom. Jammer dan.

Succes met alle eerste werkdagen vandaag!
Wat ben jij streng Koek

Mannie is weer goedgekeurd. Hij is 99 cm. en 17 kilo, heeft geen kik gegeven bij de prik, ziet alles goed en kan zonnetjes, poppetjes en lijnen tekenen. Maar dat wisten we al.

Ank, Mannie reageert ook zo vreselijk op muggenbulten. Laatst was hij 8 keer gestoken in 1 arm, zag er niet uit.

Ik ben inmiddels wel nuttig aan het zijn maar met moeite.
ondertussen ook een neiuwe avatar gescoord, Pammie?

fijn dat het beter gaat met Citroman; ik heb vanmorgen toch even de PC aangezet om te kijken hoe het ging. en heel goed dat je er achteraan gaat met die koorts; je zit echt niet te wachten op complicaties nu

hier weer een verslechtering; moeder kan niet meer zelf douchen, moet mijn vader doen. ik heb de huisarts gebeld en die zou er sws naar toe, die gaat hulp regelen. ben beneiuwd hoe lang het duurt voor de hulp er is. ook aangegeven dat moeders over de zeik was en dat zou ze meenemen. had niet het idee dat ik echt iets nieuws vertelde, ook al is dit (weer een andere) vervanger; ze leek me wel adequaat
Die had ik gisteravond al Sok, uitstelgedrag

Jemigdepemig wat gaat het snel achteruit met je moeder Sok Hoe is het met je vader? Hij is ook net geopereerd, trekt hij dit lichamelijk wel? Fijn dat ze een doortastende huisartsen hebben, als je daar ook nog moet gaan lopen leuren. Je hebt zo al genoeg aan je hoofd.
Dat gaat inderdaad snel slechter Sok. Hopelijk komt er zo gauw mogelijk thuiszorg of zoiets, ook voor je vader.

Hoop dat Citroman aan de beterende hand is.
volgens zuslief komt er misschien vandaag al thuiszorg en anders morgen, 3 x per dag; huisarts was zeer doortastend maar schrok van de toestand van mijn moeder.

zus was nogal somber, vader gelijkmatig.

zus twijfelt heel erg of ze nu wel op vakantie moet gaan. zou het persoonlijk niet doen, maar kan me voorstellen dat ze wel wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven