Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
ahhhh spelfout
He nieuw begin! Dacht al kan niets posten!

Zaza, lukt het een beetje met de tabel? Vind het knap dat je het wel snapt. Ik ben daar echt niet handig in!
@ Zaza, spelfout is volgens mij ook door een Angel te verhelpen...

Ik zag het ook maar per ongeluk dat van die 3000 posts. Hadden ze wel ff duidelijker kunnen communiceren!

Hier gaat het sinds vandaag weer stukken beter! Nick is echt weer de lieverd die hij altijd is (nou ja, als ie niet aan het uitproberen is dan, haha) Hij eet zelfs zonder te protesteren z'n antibiotica!! Wat een opluchting is dat zeg!!

@ Ongeduld & Blink, tot morgen! Kheb er zin in!

Nu lekker slapen....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Zag net ook die opmerking over 3000 posts. Niet echt duidelijk gecommuniceerd idd.

Nadine, wat fijn dat Nick weer een heel stuk beter is!!

Hier een mannetje met blauw oog. Hij is gisteren op zijn speelgoed garage gevallen. Was gisteren niet veel te zien, maar hij heeft me nu toch een blauw oog! Oei. Gelukkig doet het hem niet echt pijn zo te zien.

Ongeduld en Nadine, tot vanmiddag!!
@ Blink: als ze vallen, zsm smeren met arnikind (VSM)!!! dat scheelt de helft van de genezingstijd!!! Echt superspul is dat. Het wordt bijna niet blauw en er komt ook bijna geen bult!
Ja, had direct bij de angel gepost om de spelfout te laten veranderen.

Nadine, fijn dat het weer wat beter gaat en dat hij de antibiotica nu wel neemt.

Ongeduld, dat zal geen fijn gezicht zijn. Inderdaad, arnikind of vallen en stotengel ofzo doet wonderen!
Het was gezellig gister! Ongelooflijk hoe je zo een paar uur wegkletst! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Blink, hoe is het met Vincents blauwe oog? En hoest verder???

Nadine, zet Nicks herstel door?

Vandaag ben ik een dagje alleen met Guido, vriendlief is naar races kijken op het TT circuit.
Hoi Ongeduld, ja ik vond het ook super gezellig! Zeker een keer vaker doen!!

Ik ga morgenmiddag meteen even zo'n tube halen. Ik had er nog nooit van gehoord. Super tip dus!!

Zaza, had je nog antwoord terug gehad van de Angels over de tabel?

Verder hier nog steeds geen duivels!! Ik vind het nu zelf ook wel spannend worden! Ik ga (als er dan nog niets is) morgenvroeg nog maar een testje doen! Ik ben dan 4 dagen overtijd. We zullen zien.......
Ooh Blink wat spannend!!! ik hoop het zo voor je/jullie! Ik duim me suf! Zou toch ook wat zijn, de tweede keer raak! (net als bij ons...)

@ Ongeduld, ik vond het ook super lekker en gezellig en net wat je zegt, voor herhaling vatbaar en hopelijk dan met meer meiden!

Vandaag lekker uit kunnen slapen. Man heeft vanmorgen voor Nick gezorgd en ik heb lekker uit kunnen slapen tot half 11! Heerlijk!!

Vanmiddag de eerste babywas gewassen. Toch wel weer überschattig al die kleine kleertjes aan de lijn! Heb ook het hemeltje voor het ledikantje gewassen en opgehangen. Kweet niet, kheb zo'n gevoel dat het nu snel klaar moet zijn. Al is het alleen al voor m'n eigen gemoedsrust... Morgen dus veel vouwen en strijken en kasten inruimen.

Nu lekker slapen, tis al weer laat genoeg en morgen weer vroeg op om 't forum te checken hoe de test van Blink was!!!!
Helaas, negatief! Baal er wel een beetje van omdat ik toch wel dacht dat het raak was. Maar niets aan te doen!

Maar goed. Als nu die duivels maar komen. Zit nu al op dag 34. Weet straks helemaal niet meer hoelang mijn cyclus duurt of wanneer mijn eisprong is. Dan kan ik naar ronde 3!

Nadine, dat is de leukste was dat je kunt draaien! Alleen het strijken is dan weer minder.
Hmm Blink, erg jammer, maar ook wel raar. Vriendin van mij had het ook, maar test was pas dágen later (geloof wel twee, drie week overtijd) positief. Maar als het niet zo is, ben je inderdaad maar liever direct ongesteld.

Jullie hebben het gezellig gehad dus? Goed zo! Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.

Nee, nog geen reactie over de tabel, maar ook niet over mn typfout. Misschien is Angel4 op vakantie?

Het is alleen nogal wat werk om de tabel te maken en moet met allemaal codes. En ik weet natuurlijk de eerste code niet meer.

Maar als er geen reactie volgt ga ik nog wel weer aan het knutselen..
Ah, wat jammer Blink! Maar wat Zaza zegt kan natuurlijk, had ik immers ook. Ik testte ook pas op dag 41 positief. Ik blijf voor je duimen!

Zaza, wat zijn ze langzaam! En vakantie is toch geen reden, mijn werk wordt ook gewoon overgenomen... Leuke foto's trouwens op hyves!

Nadine, haha, nesteldrang. Terwijl je vorige week nog zo stellig was dat je er helemaal geen last van had! Maar dat strijken...

Zo, nu snel aan het werk!
Het gaat verder wel hoor. Alleen baal ik ervan dat mijn ongesteldheid dan zo lang duurt als het dan toch niet raak is. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk hebben en ik toch een positieve test mag vasthouden! Maar denk het eerlijk gezegd niet....

Zaza, geen haast met de tabel hoor. Was gewoon benieuwd. Idd erg laat hoor. Precies zoals Ongeduld al zegt.
Hè wat jammer Blink. Hoop dat Zaza en Ongeduld gelijk hebben en dat er gewoon nog te weinig hcg aanwezig is. Maar tis wel begrijpelijk dat wanneer het niet zo is, de rode duivels maar snel moeten komen zodat je verder kunt naar ronde 3! Toch blijf ik duimen voor goed nieuws!!

@ Zaza, de Angels kunnen wel eens laat reageren, wacht nog even met knutselen.... en idd, erg leuke foto's op je hyves! Wat een eigenwijsje wordt die dochter van jullie!

Hier snel verder met de was/ strijk.....
Als iedereen die in de tabel wil, zijn gegevens even dikgedrukt achterlaat.. dan maak ik een nieuwe tabel. Voordeel hiervan is dat deze direct geupdate is dan..

Hmm.. probeerde stukje tabel te maken.. maar zie niets
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/Uitgerekend Bijzonderheden

Zo.. het komt wel goed!

Ik wil graag weten wat jullie vinden..

B80, maar volgens mij ook Tinkerbel heb ik al wel héél lang niet gehoord. Toch?

Zelfde geldt voor Bloemetje.. En geldt dit misschien ook voor Harley? Ik weet dat Harley afstand wilde nemen, maar het is ook wel erg lang geleden.

Ik vind geloof ik dat ze niet meer in de tabel moeten, iedereen die graag terug wil is natuurlijk van harte welkom.

Update: tabel volgens mij zo goed als klaar. Laten jullie weten als er iets niet klopt of als je iets graag anders ziet?
Zaza, wat moet jij een takkeklus hebben gehad aan die tabel! Echt top dat je er elke keer weer helemaal induikt!

Ik ben het overigens wel met je eens. Ik had een berichtje van Bloem dat ze haar inloggegevens kwijt was, die zou ze snel weer opnieuw aanmaken. Iedereen krijgt trouwens de groeten van haar!

Blink, ik herken het zo. Ik was ook zo ongelooflijk aan het balen toen ik overtijd was en maar niet ongesteld werd... Ik duim voor je!

Guido heeft sinds kort last van dwarse buien. Tenminste, wij hebben er last van. Ik moet hem in zo'n bui echt continu bezighouden, anders zet hij het op een krijsen. Meehelpen vindt hij geweldig, maar de tafel is natuurlijk sneller gedekt dat eten gekookt. Wat ie ook doet, is dingen weggooien als ik in de gaten heb dat ie iets heeft wat niet mag. Ik laat het hem dan altijd zelf oppakken en aan mij geven. Bij een echt dwarse bui gaat ie in de hoek. Best lastig hoor. Dus als jullie tips hebben...

Ik had trouwens via Marktplaats een speelgoedstofzuiger gevonden. Ga ik volgens afspraak vandaag langs om hem op te halen (is in Groningen, dus kon mooi na het werk), was er niemand.... Bleken ze het vergeten te zijn... Echt irritant!
Zaza, de tabel ziet er weer goed uit! Idd, was vast een hele klus! Bedankt!

Ongeduld, jeetje dat is echt irritant. Dat heb ik ook al eens gehad. Stond ik daar een hele tijd te wachten voor niets! Heb je weer een nieuwe afspraak gemaakt?

Idd erg moeilijk zulke buien. Proberen door te zetten en consequent zijn. Maarja, dat is af en toe best moeilijk. Vincent is op het moment van het jengelen. Het liefst de hele avond. pffffff. Maar op bed ho maar! Gelukkig ligt hij nu wel net te slapen. Maar weer te laat vind ik.
Tabel ziet er weer goed uit. Vind hem nu ook wel wat duidelijker leesbaar qua kleuren.

Mijn bezoekje aan de gyn van 26/08 klopt niet, dit was denk ik 06/08; mag dus uit de tabel

Bij jezelf staat leeftijd en kind omgedraaid, ziet er wel grappig uit!!

B80 mag er wat mij betreft uit, ook uit hyves Ongeduld; ze is daar vaak genoeg te vinden en ze post nooit wat. Misschien een laatste (privé)berichtje haar kant uit dat ze zonder tegenbericht uit de tabel en van hyves gaat.

Tinkerbel en Bloemetje mogen er wat mij betreft zeker nog wel inblijven. MIsschien ook via hyves anders een berichtje wat ze zelf willen??? Harley heeft zichzelf ook afgemeld van onze hyves en alle vriendschappen opgezegd met eenieder van ons, dus ze mag van mij ook wel uit de tabel. Mocht een van eerdergenoemde dames graag weer in de tabel, of blijven, moeten ze zelf maar reageren. Wat jullie??
Grrrrrrrr

Nou zeg, net wat mailcontact gehad met die verkoper. Ik kon vanavond nog wel langskomen. Maar ik ga natuurlijk geen uur rijden voor een speelgoedje. Dus voorgesteld dat als ie zelf nog in de binnenstad moest zijn, hij het wel op mijn werk kon droppen. Beetje tegemoetkoming voor mijn onzinnige trip zeg maar. Gewoon vriendelijk geformuleerd, het proberen waard, anders was ik van de week weer langsgereden. Nou kreeg ik daar toch een mail op terug. Wat ik wel niet dacht, daar paste meneer voor. En vervolgens heeft hij mijn bod verwijderd met de reden: bieder reageert niet....
Oja, Zaza, ik hou van je! En dan vooral van de leeftijd die je me toedicht! Zou je er 29 van willen maken?

Ik ben het qua tabel wel met Nadine eens. Maar iemand uit de hyves gooien vind ik weer wat anders....Gevoelskwestie, kan het niet helemaal onderbouwen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven