Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Oh, ongeduld! Dat is inderdaad niet netjes van de marktplaats-meneer!

Ik zal de dingetjes nog even aanpassen en Bloem en Tink weer in de tabel zetten. Wil een van jullie een berichtje via hyves sturen of ze nog eens langskomen hier?
Ik zag wel een reactie van Thinkerbel bij Sweety, dus ik neem aan dat ze nog wel kijken op "onze hyves''.

Hier nog steeds niets. Ja, krampen....
Oh Blink, ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar ik was er bij Nick heilig van overtuigd dat ik ongi ging worden, zo voelde het ook echt, maar dat gebeurde toch ook echt niet!!

Misschien is het ook wel echt een teken van je menstruatie, het blijft toch afwachten. Maar dan liever gisteren nog als vandaag zodat je verder kunt, logisch...

@ Ongeduld: wat een ei**l zeg, en verre van netjes!

Hier een klote begin van de dag. Nick was al om 6 uur wakker en weigerde verder te gaan slapen. Die heb ik net na z'n banaan dus maar weer terug z'n bed in geknikkerd anders heb ik de hele ochtend een sjaggie kind en valt hij tijdens de boterham in slaap (als ie al wil eten...)! Over een uurtje maar wakker maken en dan zien we vanmiddag wel....

Ga zelf ook even een uurtje liggen.
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Blink: Wat spannend meid! Jammer dat de test negatief was maar je leest het...het kan nog....

Ga voor je duimen.

Verder hoop ik dat ik wel gewoon de tabel in mag.

Ook al heb ik soms even genoeg (lees:teveel) aan mezelf.

Ja ik kreeg een hug van Tinkie op mijn hyves maar of ze dan ook op "onze hyves heeft gelezen weet ik niet"

Ik lees wel mee ook al ben ik wat rustiger hoor.

Ongeduld: Wat een bottte reaktie van die kerel zeg.

Je rijdt voor Jan Doeldel en dan nog zo'n mail sturen ook?

@$%^&*( GRRRR!!!!

Nou meiden hoop dat jullie kunnen respecteren dat ik deze keer de keuze anders maak en zelf werk aan verbetering.

Kus voor jullie
Hey Sweet, geen rare dingen zeggen he! Tuurlijk stond jij al in tabel!!

En als je iets alleen wilt doen is dat natuurlijk jouw keuze, als je maar weet dat we je graag helpen als we kunnen!
Dank je wel Zaza!

Supermooie tabel weer trouwens! Alleen ben ik inmiddels 35
Das oud!!
@ Blink, hoe is het nu meid, hebben de krampen doorgezet of nog steeds niks?

@ Sweety, bedankt voor het pakketje, het is vandaag aangekomen! Ook heel erg bedankt voor de überschattige slofjes!!! Ik schoot er helemaal vol van (hormonen!)

En wij respecteren alle keuzes die je maakt, maar tis net wat Zaza zegt, als je maar weet dat wij allemaal voor je klaarstaan, in GT en in ST!

Morgen denk ik ff naar de dokter. Heb sinds zondag dat m'n knie een aantal keren per dag (soort van) 'op slot schiet', heel pijnlijk want ik kan dan meteen dat been haast niet meer belasten. Toch knap lastig als je hoogzwanger bent, zo'n boef hebt rondlopen en manlief is werken. En ik heb volgens mij ook weer een schimmelinfectie... is ook verre van handig (en helemaal als je BV wilt gaan geven en je moet nog bevallen...)

Vandaag toch al wel een kleine aanval van nesteldrang gehad. Babywas gestreken, kasten op de babykamer op- en ingeruimd, adresetiketten gedraaid en de enveloppen geplakt voor de geboortekaartjes. Nu nog ff verdelen in kraamfeest of niet en postzegels erop, dan ligt dat maar vast klaar.

Morgen gaat Nick een ochtend met m'n vader en z'n vrouw op pad; kan ik wat dingetjes voor mezelf doen en 's middags slaapt ie toch.

Nu lekker met de dikke voeten omhoog op de bank hangen, dat heb ik wel verdiend!
quote:_zaza_ schreef op 11 augustus 2009 @ 19:27:

Das oud!! Eej eej, beetje rustig hè! over 'n klein maandje is dat ook mijn leeftijd...
quote:_zaza_ schreef op 11 augustus 2009 @ 19:27:

Das oud!! Euh? Je bedoelde de tabel toch he neem ik aan?
Nadine: Doe je kalm aan? Dat van die knie ken ik en is erg lastig. 3 keer zoveel lastiger als je hoogzwanger bent dus take it easy meis!
Sweet, fijn dat je weer langskomt meis! Goed dat je een goede manier hebt gevonden. Natuurlijk respecteren we dat, maar weet dat we er voor je zijn! Dikke knuffel!!

Ongeduld, had je reactie over die man helemaal niet gezien. Die is gek! Laat het hem maar mooi bekijken!

Nadine, grappig dat nesteldrang. Dat had ik met Vincent ook zo erg! Geniet er nog maar lekker van (als dat lukt met je kwaaltjes). Wel balen van je knie! Ben benieuwd of de huisarts er iets aan kan doen.

Hier nog steeds lichte buikpijn. MAAR geen duivels te bekennen. Bijna 6 dagen overtijd dus. Ik snap er niets van, maar hoop dat jullie gelijk hebben natuurlijk!! Wanneer moet ik nu weer testen? Ik heb echt geen idee. Ook niets meer in huis om te testen trouwens...... Vind het maar vreemd...
quote:Nadine 409 schreef op 11 augustus 2009 @ 19:59:

[...]

Eej eej, beetje rustig hè! over 'n klein maandje is dat ook mijn leeftijd...quote:sweety32 schreef op 11 augustus 2009 @ 20:05:

[...]

Euh? Je bedoelde de tabel toch he neem ik aan?

Dan zijn jullie beide oud!

(laat mn man het niet lezen, die is nog veeeeeeeeeeeeeeeel ouder.. )

Blink, ik blijf voor je duimen. Ik zou zolang mogelijk uitstellen met testen als je geduld kan verdragen.. Dan kunnen eventueel de hormonen echt wat meer worden, anders heb je misschien sowieso weer negatief. Maar ja, moeilijk en spannend!!

Nadine, das vervelend van je knie en echt niet handig! Sterkte!
Helleau!

Sweety: Fijn wat van je te horen! Neem je tijd, maar weet dat je altijd bij ons terecht kunt.

Nadine: Lastig zeg, van je knie! Ik hoop dat de dokter iets heeft voor je! En heerlijk dat je vader Nick morgenochtend even meeneemt!

Hoe is de dag met Nick verlopen? Heb je nog een vrolijke jongen aan hem gehad??

Blink: Tja, weer testen is helemaal aan jezelf. Ik zou nog even wachten, zo rond het weekend weer proberen. MAar ja, dat kan ik heel makkelijk zeggen natuurlijk... Je kunt natuurlijk ook testen via internet kunnen bestellen en dan te wachten tot die binnen zijn.

Guido is vandaag voor het eerst sinds 5 weken weer bij de gastouder geweest. Hij vond het super! Bij binnenkomst speelde hij even verlegen, maar dat was gelukkig snel over.
Ongeduld, ik heb je tip opgevolgd. Nieuwe testen via internet besteld en ga (als het nog steeds zo is) vrijdag of zaterdag testen. Dus..... Voel nog steeds een licht zeurend gevoel onderin mijn buik...... Heb werkelijk geen idee!!

Vind het wel spannend en hoop maar dat er verder niets aan de hand is. Hoop zo dat het raak is!!
Fijn dat het zo goed ging bij de gastouder. Is ook weer even wennen zo na de vakantie.

Nadine, heb je al iets over de kweek gehoord?
Oei oei Blink wat spannend!! M'n duimen draaien op volle toeren hier!!! Ik heb al minstens 4 keer gekeken of je iets had getypt! Maar voelt het nou als ongi worden of niet??? Dat gevoel wat je omschrijft kan ook het oprekken van je baarmoeder zijn hè... Wat zegt je mannetje ervan?? Vind ie 't ook zo spannend??!

Heb verder niks meer over de kweek gehoord. Heb afgelopen maandag wel contact gehad met de ha omdat de antibiotica wel heel snel op was doordat er telkens toch wat verloren ging door het gespuug van Nick en heb toen een nieuw flesje gekregen om tot en met vrijdag te gebruiken. Het was idd een blaasontsteking. A.s. maandag/dinsdag moet ik weer 'n plasje inleveren en als het dan schoon is, is er niks meer aan de hand. Zitten er dan toch nog bacteriën in z'n urine, dan moeten we naar de kinderarts. Heb vandaag geen tijd gehad om naar de ha te gaan, dus ik ga zelf morgen even, zal het dan meteen ff navragen van die kweek. Tis zo shit nu, ik vergeet de helft van al m'n voorgenomen plannen voor 'n dag. moet echt alles opschrijven nu....

Ik ga nog ff wat strijken voordat onze bandiet weer thuis komt...
ennuh.... kweet niet of jullie het al gezien hadden, maar de topictitel is netjes aangepast hè.... Het duurt ff, maar dan heb je ook wat!
Nadine, hopen dat de plas volgende keer helemaal goed is! Ben benieuwd naar de uitslag van de kweek. Hoe gaat het nu met je knie? En nog meer strijk!! pfffff..... haha

Nee, hier nog niets. Ik krijg normaal ook altijd hoofdpijn als ik ongesteld wordt, maar nu (nog) niet. Ik heb echt heel erg onderin mijn buik een vervelende zeur pijn. (moeilijk uit te leggen). Is heel dom, maar ik weet niet meer zo goed hoe het met Vincent ging. Verder geen tekenen dus van komende ongesteldheid. Ik had zelf voor mijn NOD ook wel gevoel dat het raak kon zijn. Ik had zulke pijnlijke borsten. Dat had ik met Vincent wel. Dus toen ik negatief testte dacht ik, ach jammer! Is maar ronde2. Maarja, nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Morgen al een week overtijd!!!

Ongeduld, hoeveel keer had jij getest dan voor dat je op dag 10 postitief testte? Weet je dat nog?

Ik ga nog maar ff wat opruimen. Vanavond weer werken....
Blink, als je het niet volhoudt test je toch gewoon nog een keer? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ie nog een keer negatief is. En dat is niet meer info dan je nu ook al wist.

Het is maar waar je je lekker bij voelt.

Ik duim!
Blink: Het blijft spannend! Ik heb geloof ik maar twee keer getest. De eerste keer toen ik net overtijd was, de tweede keer dus op dag 41. Het was pas de tweede cyclus na mijn miskraam, dus ik dacht dat het nog een beetje in de war was. Ik denk dat ik daarom nog redelijk het geduld op kon brengen.

Oja, ik ben ook wel benieuwd hoe je man erop reageert. Vriendlief is in dat soort situaties altijd irritant nuchter, zo van: ach over 9 maanden weten we het echt zeker.

Nadine: De huisarts had wel wat laten horen wanneer er iets bijzonders uit de kweek was gekomen. Is Nick trouwens weer helemaal zichzelf?

Zaza: Lynn's eerste verjaardag komt er alweer aan! Hoe gaan jullie het vieren?

Jeetje, Guido is boven aan het babbelen en tegen zijn voeteneind aan het kloppen. Maar verder is ie wel tevreden, dus ik reageer er niet op. Soms zou ik wel een vliegje op zijn muur willen zijn...

Had ik al gezegd dat mijn schoonzusje as zaterdag is uitgerekend? Ik vind het zo spannend!
daar ben ik weer!!

Sorry sorry was mijn inloggegevens kwijt en daarna jullie haha een nieuw topic! En wat een spannend moment om hier weer te komen.....

Blink: ik zeg testen! Helemaal eens met Zaza, nee heb je toch al een soort van...kan alleen maar een ja worden. Zou super zijn zo snel!!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Hoe was de high tea afgelopen week?

Nadine, hoe groeit je buik en wat is dat allemaal met Nick? En wat heb je aan je knie

Ongeduld, heerlijk zo'n brabbelend ventje. Hoe is het op je werk?

Zaza: hoe gaat het met jou? Lynn alweer bijna een jaar

Sweety: hoe gaat het met jou en je kleine meid

En natuurlijk ben ik benieuwd hoe het met Utah en Meissie gaat En tinkerbel komt die nog wel eens langs?

Met mij gaat het best goed, even wat heftige weken achter de rug maar goed. Lichamelijk voel ik me best ok, op wat rugpijn en duizeligheid na. Vrijdag weer een echo, de eerste keer weer na de 20 weken echo, dus ben wel weer erg gespannen....Blij als alles weer goed is. Heb vandaag wel een eerste rompertje gekocht

Ben morgen trouwens 26 weken. De bugaboo is binnen en het kamertje is besteld, nu nog klussen en stylen. Kijk dat laatste is het leukste!! Wil met 34 weken alles klaar hebben, moet wel lukken. Is op tijd toch? En dan ga ik met 35 weken met verlof. Buik groeit goed, ben dan ook al 9 kilo aangekomen

Twijfel alleen nog of we volgende week naar spanje vliegen ivm de mexicaanse griep. Wat vinden jullie....reele angst of aanstellerij?

liefs!
Hé Bloemetje!! Wat fijn om weer eens wat van je te lezen, en wat klink je positief!! Ik was al bijna bang dat het niet goed met je ging... Hoe moeilijk het misschien ook voor je is, probeer een beetje te genieten; maar met klussen en stylen in het verschiet, moet dat wel lukken toch? met 34 weken 't kamertje klaar is mooi op tijd! Ik ben net pas klaar en morgen 37 weken....

De high tea was erg lekker en heel gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar dus en het liefst met meer meiden!! (no offense Blink & Ongeduld!!)

Buik?? buik?? Ik ontplof bijna joh! Ik draag erg ver naar voren, heb ruim vruchtwater en ben ook nogal wat kilo's aangekomen (+/- 20 nu) Daardoor (denk ik) dus ook last van m'n knie, al moet ik zeggen dat ie vandaag geen enkele keer 'op slot' is geschoten.

Tja, en dan je Spanje dilemma..... Ik vind het geen aanstellerij. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat ik niet naar Spanje zou gaan. Ik weet niet meer waar ik het gehoord heb, maar ik geloof dat Spanje vrij hoog bovenaan staat als het om overgedragen besmettingen gaat. Wellicht kun je eens informeren bij je HA of je reisburo of net welke gezondheidsinstantie erover gaat.

@ Ongeduld, Nick is echt wel weer zichzelf gelukkig! Het tripje met m'n vader en z'n vrouw was erg leuk geweest vanmorgen en hij zat dan ook vol met verhalen toen ie thuis kwam!

Wat grappig dat Guido zo ligt te kletsen. Doet Nick ook wel eens net voor het slapen gaan. Liggen ze waarschijnlijk toch ff de dag te evalueren met hun knuffels ofzo. Manlief leest Nick sinds 'n klein weekje voor, voor het slapen gaan en sindsdien komt ie ook niet meer uit bed nadat we weltrusten hebben gezegd. 't blijven rare wezentjes die kleine ukkepukken!!!

@ Zaza, wat gaat het snel hè dat eerste jaar! Gaan jullie het nog speciaal vieren zaterdag of gewoon klein?

@ Blink, ik heb nog één zw.test liggen, als ik 'm morgen opstuur, heb je 'm vrijdag. Wanneer zijn je testen binnen via internet??

Ik ga nog ff de uitnodigingen voor Nick z'n verjaardag afmaken en versturen (via Greetz) en dan lekker slapen. Morgen weer vk + liggingsecho, ben benieuwd. Kom natuurlijk meteen verslag doen!

Liefs
Bloem, wat fijn dat je er weer bent! We waren idd al een beetje ongerust over je! Maar gelukkig gaat het goed. Kan me voorstellen dat je op sommige momenten het zwaar hebt, dat is ook niet gek na wat je allemaal hebt meegemaakt natuurlijk. Maar wat goed dat jullie al druk aan het shoppen zijn. Het stylen is idd erg leuk! Komt helemaal goed met je echo!!

Ik zou ook goed nadenken over Spanje. Je hoort dat veel zieke mensen daar op vakantie zijn geweest. Idd even informeren bij je huisarts.

Zaza, Lyn ook weer bijna 1! Gaat zo snel. Ik had je foto's ook even bekeken. Echt een mooi meissie hoor. Ondeugd straalt eraf!

Nadine, veel plezier bij de echo. Hij lag toch al goed?

Nadine, wat ben je ook een lieverd!! Ik kan het best nog volhouden moet ik zeggen. Ik ben zo bang dat het weer negatief is. Maar als het goed is heb ik ze vandaag binnen en ga ik morgenvroeg testen. Dan heeft het HCG 4 dagen de tijd gehad om hoger te worden (als het zo zou zijn natuurlijk). Heel mijn gevoel zegt RAAK! Maar ben zo bang dat er geen streepje komt. Dan ben ik best teleurgesteld denk ik. Vandaag weer niets aan de hand alleen nog steeds wat gerommel en gevoelige borsten. We zullen morgen zien!!

Mijn man is heel nuchter en hoor je er ook niet over. Hij heeft ook zoiets eerst maar eens een streep en dan zien we wel. Maarja, hij voelt al dat gerommel ook niet in zijn lichaam natuurlijk. Maar hij vind het nu het steeds wegblijft wel iets spannender worden volgens mij. Alleen laat hij dat niet echt merken.

Ben wel een beetje ego he de laatste tijd, maar ik vind het zo spannend!!!!
Oooohh Blink, ik vind het haast net zo spannend als jij!!!!! haha!

En het is toch logisch dat je nu ff wat meer ego schrijft! Die dagen hebben we er allemaal wel eens bij hoor!

Baby ligt idd al goed, maar het is tegenwoordig (bij onze vk praktijk en volgens mij bijna overal) standaard dat je met 37 weken een liggingsecho krijgt. Dit om te voorkomen dat er stuitliggingen over het hoofd worden gezien. Dat scheen nogal vaak te gebeuren en als je daar dan bij de bevalling pas achter komt is knap lastig...

Na mijn vk bezoekje dus meer (moet om 10.00 uur)

Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven