Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Zaza, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ennuh... je krijgt wat je verdient zeggen ze.... je hebt het super getroffen met het weer! Veel plezier vandaag!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Utah: Oh, schaam! Ook ik heb Bas' verjaardag helemaal over het hoofd gezien! Sorry! Goed te lezen dat jullie een goede dag hebben gehad. En hoe gaat het met het verhuizen? Zitten jullie nu in het nieuwe paleisje omringt door dozen?

Zaza: Gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk zonnetje erbij, lekker genieten dus!

Gister dus mijn verjaardag gevierd. Het was zo heerlijk! Vooraf behoorlijk was gesjees om alles op tijd te regelen, maar het was de moeite dubbel en dwars waard! We hadden natuurlijk ongeloof veel geluk met het weer, dus we hebben de hele dag buiten gezeten. Het was een toplokatie, lekker rustig en sfeervol. Allemaal lieve vrienden en familie zijn geweest, Blink met haar mannen was er ook. Guido & Vincent hebben behoorlijk gespeeld, Guido was helemaal kapot! Vriendlief en ik zijn op lokatie gebleven (was wel koud). 's Ochtends heerlijk buiten kunnen ontbijten. Een superweekend dus! Zie hyves voor de foto's!
JOEHOE!
zwaai, zwaai...

Ik vind het hier ook zo rustig!!

Over alle feestjes. Ongeduld's feestje was erg gezellig op een top locatie! Die gaan we zeker onthouden! Gezellig met de visite gekletst en Vincent en Guido waren leuk aan het spelen. Ze zijn wel aan elkaar gewaagd! Zo grappig om te zien.

Mijn verjaardag was ook erg geslaagd! Lekker in het zonnetje zondag. HEERLIJK! Zaza, jij zat vast ook heerlijk in de tuin!

Vandaag sollicitatie gesprekken voor mijn vervang(er)(ster). Ben benieuwd!! Toch altijd wel weer spannend en hopen dat het gaat klikken.
Blink: Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Had Vincent nog een mooi kado voor je? Vieze chocola??? HAHA

Gister is Guido weer naar de peuterspeelzaal geweest. En dit keer helemaal geen problemen bij het afscheid. Hij had niet eens tijd om de gastouder uit te zwaaien! Heerlijk dat hij zo snel gewend is!

Vandaag mijn vrije dag. Ik had het idee om op de fiets naar de bakker te gaan, maar nu regent het!
Nee, geen chocola! hahaha wat een koppie toen jij zei van vieze chocola! Hij snapte er niets van! Maar die chocotaart was heerlijk!! Ik heb heerlijke douchegel van Dove gekregen, een mooie tekening en ontbijt op bed met een liedje. Wat wil je nog meer!

Goed van Guido!! Dat is idd snel, maar hij vermaakt zich er vast prima!
Effe voor de rest. Voor mijn verjaardag kreeg ik van Vincent een doos met chocolaatje. Toen ik het uitpakte riep ik: Bah, vieze chocola! Dat koppie van het mannetje! Hij snapte het niet! Even later hielp Blink met de taart. Doet een doos open: chocotaart. He bah, roept Vincent! Zo grappig hoe makkelijk ze dingen van je overnemen.
Joehoe!! haha
Oh meiden, wat is het toch rustig hier. Ben ik een heel weekend weg geweest en er is amper een letter getypt!

Ben vanmiddag vrij en de kindjes zijn naar de opvang dus ga straks (waarschijnlijk) een poging doen om wat meer neer te typen...
Hoi Nadine,

Was het leuk? Vast wel het weer was prachtig!

Idd erg rustig hier. Waar is iedereen?

Straks naar de vk. Even hartje luisteren. Altijd leuk. Ook schopt het nu een stuk harder. pffff... mijn hele buik ging tekeer gisteren. Zo fijn om te voelen dat het goed gaat daar binnen!

Hoe is het met de andere dames??
Weekendje was heerlijk! super lekker weer gehad en lekker gegeten en gedronken.

Nu weer druk aan het werk. Als ik zou willen, zou ik handig full time kunnen werken zo druk is het!

Van dat uitgebreid reageren is dus ook weer niks gekomen, sorry!

Nu moet ik er ook weer vantussen de jongens halen!

Doei!
Leuk weekendje weg, zonder kids Nadine? Ik snak er ook naar.

Blink leuk zo'n schoppertje in de buik.

Is er al een uur afgesproken voor de meeting? Ik heb er zin in.

Lekker bijkletsen. Hou niet zo van typen tegenwoordig.
Wat een rust hier op het forum zeg!!

Gelukkig word er wel wat geschreven op onze hyves.
Hoi hoi,

weer even bijgelezen. Leuk om te zien hoe het met jullie is ook al is er weinig actie via forum! Ik was ook sinds lange tijd weer eens aan het rondkijken hier. Hier alles prima. Zaterdag 26 weken onderweg. Zijn kindloos deze dagen, dochter is naar de camping met opa en oma en wij gaan naar een hotelletje morgen en zaterdag naar een groot feest. Heel vervelend. Vandaar dus nu eens tijd voor forum. Fijn weekend allemaal!

Groetjes Buurvrouwtje
Meissie, had je al gekeken op onze hyves? Zat me net te bedenken dat ik je reactie nog niet had gezien voor de meeting.

Buurvrouwtje, fijn dat alles goed gaat!
Ik schrijf toch maar weer even hier!

Vandaag een beetje een tegenvaller bij de vk. Ik moet binnenkort een groei echo, omdat ik nog steeds niets ben gegroeid. Ik ben ook behoorlijk ziek geweest en dat heb ik ook goed aangegeven, maar toch wilde de vk kijken of de baby misschien niet goed groeit. Zit namelijk nog steeds op hetzelfde gewicht als een tijd terug. Dat had ik helemaal niet verwacht dus ben er wel flink van geschrokken. Hartje was verder goed en hij is ook lekker druk dus ik probeer me nog niet te druk te maken. Even afwachten dus... 7 juni moet ik weer heen en dan ook meteen even voor de zekerheid HB prikken.
Jeetje blink, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Zit de kleine nou op hetzelfde gewicht, of jij? Hebben ze nu een echo gemaakt? Makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken! Ik hoop dat je snel wat meer geruststelling krijgt! Dikke kus in ieder geval!
Ik zit nog op hetzelfde gewicht, maar mijn buik heeft ze ook weer opgemeten en daar moest ze flink van twijfelen. Dus ik heb ook gevraagd of ik niet wat eerder die echo mag, maar ze wilde nog 3 weekjes aankijken (omdat ik zo ziek ben geweest) en dus dan op 7 juni de echo doen en daarna meteen een afspraak bij haar.

Gelukkig voel ik hem goed bewegen en was het hartje ook goed, maar het zit toch in je hoofd. Heb wel op het werk aangegeven dat ik nu echt rustiger aan doe. Het is ook zo hectisch op het moment met achterstanden en drukte. Het inwerken van mijn vervanger loopt ook niet echt soepeltjes. Die is ook zoveel aandacht nodig. Ook nog wat stress in de familie gehad, dus daar neem ik nu ook veel meer afstand van. Het kon ook met stress te maken hebben.

Dus moet het maar afwachten....

Hoi! Daar ben ik ook weer eens een keertje...

Maanden weggeweest en slechts twee pagina´s bij te lezen. Apart!

Weet je, Blink, ik kan me echt heel goed voorstellen dat het niet groeien je dwars zit, maar als de dames en heren medici zich echt zorgen zouden maken, dan zouden ze je niet laten wachten tot 7 juni voor een groei-echo. Ik vermoed dat alles gewoon goed komt. Sterkte meis!

(Toen ik in verwachting was van Tim ben ik een periode behoorlijk ziek geweest. Ik was toen bijna drie weken mijn stem kwijt en viel ondanks de zwangerschap zelfs af. Bij het eerstvolgende bezoek aan de verloskundige bleek dat ons 'Bolletje' in die periode zelf juist erg was gegroeid. Ik stond ervan te kijken, maar dat kan dus toch.... O, lees net dat jouw vk juist na het opmeten van de buik moest twijfelen... Sorry, in dat geval hou ik het gewoon bij veel sterkte en succes.)

Nog een leuk nieuwtje: Tim slaapt in zijn logeerbed prima. Het huilen wordt steeds korter en het slapen steeds langer. Ik ben er blij om, want hij verbruikt een hoop energie op een dag. Nu maar hopen dat hij ook weer gaat doorslapen in zijn gewone bed... We leggen hem elke avond en elke middag in zijn gewone bed (meegroei, waar hij zelf uit kan) en zodra het niet goed gaat (uit bed komen) leg ik hem in het logeerbed. Dan is het na vijf a tien minuten huilen stil. Voorlopig vind ik het wel best, maar over een poosje hoop ik toch echt dat het logeerbedje weer in de schuur kan.

En een vervelend nieuwtje: gisteren zijn Tim en ik gevallen met de fiets. Ik wilde een kortere route nemen naar het kdv, maar daarvoor moesten we met een tunneltje onder het spoor door. Tim zat achterop de fiets (op Bas' plek, maar wel stevig vast) en de trap was heel steil. Ik gleed uit, liet de fiets vallen en zodoende viel Tim ook. Ik voelde me zo schuldig! Gelukkig is het bij een paar builen en blauwe plekken gebleven, maar die route neem ik dus nooit meer.

Zo, en hoe is het met jullie?
Utah, het is hier idd rustig.

Wat een schrik vallen met de fiets! Gelukkig is het goed afgelopen, maar zou idd die route niet meer nemen!

Als je zo doorzet met Tim slaapt hij vast snel in zijn nieuwe bed. Echt goed van hem! Is ook niet niets een nieuw huis, nieuwe kamer en een groot bed!

Ik hoop dat alles goed is met de echo en net zo is als bij jou. Maar ik voel de baby goed dus dat is wel fijn!
Hoi meiden

Blink ik hoop dat alles er mooi uitziet op de echo. Mijn schoonzusje is ook heel weinig gegroeid en had echt geen megabuik. Ze is 3 weken geleden bevallen van een ukje van maar liefst 53 cm. Ze had wel te weinig vruchtwater. Maar alles was verder gelukkig goed.

Utah wat een schrik. Ik ben laatst voor het eerst met Charlotte gaan fietsen en vond het supereng. Respect voor al die moeders die met hun kroost de hele buurt door fietsen. Ik doe het voorlopig alleen als er iemand meefietst. Arme Tim. Hoop dat hij niet te erg geschrokken is.

Groetjes
Dames, ik doe toch nog een poging. Gaan we hier ook nog typen of gaan we verder op hyves??

Hoe is het met de andere dames. We horen zo weinig van jullie!!
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven