Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Zwieber schreef op 06 augustus 2009 @ 18:53:

[...]

Niks van aantrekken, gewoon doorgaan. Ik heb nog een nieuwe briljante tip gegeven Zullen we dan effies undercover gaan?
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2009 @ 17:34:

Dank je wel voor het antwoord.

Sorry dat het misschien een beetje wantrouwend over komt, maar ik vroeg het me gewoon af.

Groetjes BarbabellaIk had het niet wantrouwend opgevat hoor! Ik merk eigenlijk pas sinds een maand of 2/3 dat die button wat meer gebruikt wordt, heel fijn, want met een kleine moeite kan je ff een specifiek bericht melden
quote:zonnestraaltje71 schreef op 06 augustus 2009 @ 18:27:

[...]

Omdat ik gewoon heel lollig bezig was, maar men het serieus opvat... is niet de bedoeling. Wil niemand voor z'n hoofd "stoten"Geen gegronde reden tot verwijdering dus hij blijft open
quote:Viva Angel5 schreef op 06 augustus 2009 @ 21:35:

[...]

Ik had het niet wantrouwend opgevat hoor! Ik merk eigenlijk pas sinds een maand of 2/3 dat die button wat meer gebruikt wordt, heel fijn, want met een kleine moeite kan je ff een specifiek bericht melden Bij wie komen die meldingen via die knop eigenlijk binnen?
Er komt een icoontje vóór het topic te staan in de topiclijst. Alleen moderators zien die.
dus eigenlijk alleen voor topics die niet kunnen, anders kan je nog een heel topic doorspitten...
Huh?
Oh!
Er komt een icoontje voor te staan, en in het topic zelf kunnen wij de rapportage(s) aanklikken en zien wat de melding is. Dáár staat dus ook een link naar het "aangegeven" bericht.
nu zie ik ook meld item bij elk bericht, had daarnet alleen bij topic gezien.

my bad

ach, meestal gooi ik berichie in mod topic met linkie
Dank je voor de uitleg
Ik maak dankbaar gebruik van die meldknop. Vinnum wel makkelijk
maareuh, ik heb zo'n knop aangeklikt, en volgens mij is het meld dit item, in plaats van meldT dit item..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Meldt kan ook ook, maar dat gebruik je eigenlijk alleen bij U.

Net zoals in Loopt u maar even mee en Loop jij maar even mee

We worden hier dus heel correct aangesproken
quote:LadyPhoxy schreef op 07 augustus 2009 @ 12:48:

Meldt kan ook ook, maar dat gebruik je eigenlijk alleen bij U.

Net zoals in Loopt u maar even mee en Loop jij maar even mee

We worden hier dus heel correct aangesproken Lekker retro, allerlei oude tijden herleven! Crisis, helpt elkaar koopt Hollandsche waar en vergeet niet je buurman aan te geven misstanden te melden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
In het topic 'wat betekent geloof voor jou' heeft Willem1995 een weinig verhullende anti-islam post geplaatst. Misschien kunnen jullie, angels, een waarschuwing overwegen?

*edit* een meldknop! Die kende ik helemaal niet.... heb die ook aangeklikt op bovengenoemde post.
Anti islam post? Ik lees in het hele topic alleen maar anti christendom posts. Nou en? Jullie projecteren alles en alleen maar op het verfoeilijke christendom. Daar hoor je niemand over. Maar oh wee als het opeens over de islam gaat. Dan is het een melding waard.
quote:zeniiba schreef op 09 augustus 2009 @ 12:50:

In het topic 'wat betekent geloof voor jou' heeft Willem1995 een weinig verhullende anti-islam post geplaatst. Misschien kunnen jullie, angels, een waarschuwing overwegen?

*edit* een meldknop! Die kende ik helemaal niet.... heb die ook aangeklikt op bovengenoemde post.

Heb je deze ook gelezen: Stelletje Farizeeërs, die gelovigen. Niet mijn woorden, maar opgetekend uit hetzelfde topic. En zo staat er nog wel meer onwelriekends in het topic. Maar ja, dat gaat over christenen en wordt niet door willem gezegd.

Fijne zondag verder.
Beste angel,

Net een nieuw topic geplaatst, 'Harde geluiden en een baby'. Was in de veronderstelling dat dat bij Kinderen zou komen te staan, maar het staat onder Overig. Zou je het voor mij kunnen verplaatsen? Dank je, groet van Sterre
Lieve angel 5,

Zou jij de titel van het topic 'het grote help Leo uit haar dip topic' willen veranderen in 'Klets mee met Lé' ?

Er gingen wat stemmen op dat dat de nieuwe naam moet worden van dat heerlijke topic en de dip heb ik echt achter de rug nu weer even

HPL-eke, haske bedankt voor het starten! Vind het nog steeds heel erg lief van je.

quote:Sterre75 schreef op 10 augustus 2009 @ 09:44:

Beste angel,

Net een nieuw topic geplaatst, 'Harde geluiden en een baby'. Was in de veronderstelling dat dat bij Kinderen zou komen te staan, maar het staat onder Overig. Zou je het voor mij kunnen verplaatsen? Dank je, groet van Sterre

Done!

quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 12:36:

Lieve angel 5,

Zou jij de titel van het topic 'het grote help Leo uit haar dip topic' willen veranderen in 'Klets mee met Lé' ?

Er gingen wat stemmen op dat dat de nieuwe naam moet worden van dat heerlijke topic en de dip heb ik echt achter de rug nu weer even

HPL-eke, haske bedankt voor het starten! Vind het nog steeds heel erg lief van je.

Ook done lieve Leo!
quote:Paque_in_Pink schreef op 07 augustus 2009 @ 11:51:

maareuh, ik heb zo'n knop aangeklikt, en volgens mij is het meld dit item, in plaats van meldT dit item..

Hmhm is al (tig...) keer doorgegeven. Geen idee eigenlijk of het nog aangepast wordt

@Willem en Zeniiba; ik ga het topic even in het overleg gooien, bedankt voor de meldingen.
Verplaatst naar:

Actueel

De doodstraf: voor of tegen?

Digi

Boeken kopen via Amazon.com

Hoe heet die site ook alweer??

Lees je weleens mee op andermans forum?

Posten jullie ook op andere fora?

Moeten de avatars groter?

Hoe zie ik of er reactie is?

gecombineerde camera???help

Entertainment

Monopolygeld

Zelf kwartet maken

Eten

Doorsta jij de Rob van der Geus test?

Geld&Recht

Ik bestel nooit meer bij een postorderbedrijf!

portemonee en telefoon gejat

ik heb geld nodig...

Mode&Beauty

Dr. van der Hoog aanbieding

Psyche

Hoe word ik een levensgenieter?

Reizen

Diemen/Amsterdam??

waar heen morgen? tips en ideen?

hoe cijferslot Samsonite instellen?

Relaties

Irritatie/jaloers?

Thuis

Hoe 'prinsessejurk" wassen?

creatief. . wil van stickers een onderzetter maken. Hoe?

Help! Poezen hebben vlooien :-( !

Wespentip

Beestjes, beestjes, beestjes; én fruitvliegjes!

inductie kookplaat

Werk&Studie

webwinkel beginnen
Zo, je hebt het druk gehad lieve angel! Noeste werker van me!

Dank je wel voor de titelaanpas.

Vievke ik zie vaker tRopiCs die op de "verkeerde" pijler geplaatst worden. Nu zie ik je elke keer grote schoonmaak houden. Wil je dat er vaker gemeld wordt dat TrOpiCs verkeerd staan of check je het liever zelf en krijg je graag een enkel berichtje ergens over?

Kortom liever grote schoonmaak in een keer of telkens een of twee meldingen? (en die doe ik dan met de meldknop net zo makkelijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven