Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Het oude moderatortopic vinden jullie hier
Dank voor de snelle acties aangaande die ranzige beer. Kreeg kippenvel van die gast. (f)
Kattenpislucht in de tuin. is verplaatst naar thuis.

schoonheid Zuid-Amerika is verplaatst naar mode & beauty.

Sollicitatie!!! is verplaatst naar werk & studie.

Tuin leeggehaald door buurjongetjes is verplaatst naar thuis.

Sesamstraat weer naar half 7! is verplaatst naar entertainment.

Metamorfose!! is verplaatst naar mode & beauty.

YMCA kinder- / zomerkamp is verplaatst naar kinderen.

Rocksong gezocht is verplaatst naar entertainment.

Hoe ontdek ik Amsterdam? is verplaatst naar reizen.

Vragen ranking the stars is verplaatst naar entertainment.

klussende buren, tot hoe laat acceptabel? is verplaatst naar thuis.

Op zoek naar een leuke hondennaam (reu), liefst met een D is verplaatst naar thuis.

Shit! Stekker koffiezetapparaat in bakje water laten vallen! is verplaatst naar thuis.

hoe hang jij je toiletpapier???? is verplaatst naar thuis.

De topics over de "u bent nu geselecteerd" - reclame zijn samengevoegd.

De offtopic reacties zijn verwijderd. Lees vooral even het gelinkte topic in de openingspost!
Ja joh, gooi het maar bij mij over de schutting
Ksst, in je mand, Kikker!
quote:Viva Angel5 schreef op 15 april 2009 @ 23:03:

Kattenpislucht in de tuin. is verplaatst naar thuis.Tssss en ik maar zoeken!
´´Tjetter! Anoniem onzinnig chatten´´ is een reclame topic
Eh, hallo, Angel!

Ik ben kennelijk de 3e die een topic over Susan Boyle geopend heeft (topic-titel: commentaar overbodig; tranen in m'n ogen). Sorry sorry sorry mag-tie-weg?

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wauw, supersnel. Thnx, Angel!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Goedemorgen Vievke5,

topic over sauna

Misschien iets voor Lijf en Lijn? Of een andere pijler waar het beter tot zijn recht komt?

Ps: nog bedankt voor het antwoord op mijn mail. Hersenen werkte gisteravond in ene niet. Dus was blij dat jij het even kon ophelderen. Als ik jou toch niet had
Angel,

Kan je het topic ruilen niet huilen van Varisha sluiten? Er kwam ook echt huilen van dus ik heb nu een gezelligere nieuwe geopend. Bedankt!
@Dushi en Zwieber: done! Bedankt voor het melden!
Angel, dit is even dubbel maar nou weet ik niet waar dit bericht hoort.

Forum liep langzaam, ik heb een nieuw topic voor de Nietjes aangemaakt wat jouw tip was. Zou je de oude willen sluiten?

Bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zal ik doen MV
even een opmerking, weet niet zo goed waar die thuis hoort. Is jullie bekend dat als je via vergrootglas zoekt, je ook op reacties terecht komt van dezelfde persoon, maar andere nick. Dus als ik als vivabiecht iets opbiecht en je klikt op mijn vergrootglas kom je bij alle reacties van arwen uit. Nou heb ik niks gebiecht, en heb ik ook helemaal geen zin om uit te puzzelen via er wel daar biecht dmv het vergrootglaasje, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommigen heel vervelend is. Ik weet ook niet zo goed wat hier aan veranderd zou kunnen worden, behalve misschien een waarschuwing van te voren?
quote:arwen173 schreef op 18 april 2009 @ 17:58:

even een opmerking, weet niet zo goed waar die thuis hoort. Is jullie bekend dat als je via vergrootglas zoekt, je ook op reacties terecht komt van dezelfde persoon, maar andere nick. Dus als ik als vivabiecht iets opbiecht en je klikt op mijn vergrootglas kom je bij alle reacties van arwen uit. Nou heb ik niks gebiecht, en heb ik ook helemaal geen zin om uit te puzzelen via er wel daar biecht dmv het vergrootglaasje, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommigen heel vervelend is. Ik weet ook niet zo goed wat hier aan veranderd zou kunnen worden, behalve misschien een waarschuwing van te voren?Is het niet zo dat diegene dan onder haar eigen nick in het biechttopic heeft gepost? Er staan namelijk niet alleen Vivabiechtpostings in het topic.
quote:Viva Angel5 schreef op 18 april 2009 @ 13:34:

@Dushi en Zwieber: done! Bedankt voor het melden!You're welcome Viev
nee jaschenca, probeer maar eens. Ik kwam erachter doordat ik iets over iemand las bij relaties en daaruit kon opmaken dat diegene op de babypijler onder een andere nick postte, het was toen heel simpel om achter haar nick op de babypijler te komen en toen dacht ik, laat ik dit eens proberen bij het biecht topic en daar lukt het ook. Nou is het wel een gepuzzel, want je krijgt alleen alle topics door waar diegene bij gereageerd heeft en dan moet je dus gaan zoeken, ik zou dit nooit doen, maar je weet niet wie hier allemaal meelezen. Ik dacht ik meld het even...
@Arwen, ik heb even een testje gedaan met Viva Angel5/Sarah Scott. Viva Angel5 moet dus dezelfde topics als Sarah in haar lijst hebben staan volgens jouw theorie, en dat is dus niet het geval. Bijvoorbeeld het topic Sarah's tuin, die staat niet in de lijst met topics waar Viva Angel5 heeft gereageerd.
hmmm, dat is gek, nou ja, ik weet niet hoe het zit en wat wel en wat niet kan, weet alleen van dat voorbeeld van relatie pijler / babypijler en alle topics die opkomen als je onder loepje drukt bij viva biecht, maar goed, het maakt mij verder ook niet uit, ik gebruik maar 1 nick. Gek zeg van angel5 en sarah, dat het daar dan niet werkt. snap niet hoe het zit.
Volgens mij zie ik bij alle Vivabiechts hetzelfde rijtje topics staan.... Ik denk niet dat je zou kunnen afleiden wie er onder die nick gepost heeft. Goede zaak ook trouwens!
minny, je hebt gelijk, overal hetzelfde rijtje, waar dat dan vandaan komt? nou ja, dan werkt het blijkbaar alleen met 2 verschillende nicks vanaf 1 computer ofzo, ik weet het allemaal niet. Maakt niet uit, zinloze opmerkingen dit dus, als het niet zo is. Gelukkig maar, want het zou inderdaad geen goede zaak zijn.
Arwen, maar je bent op deze manier wel achter een tweede nick van iemand gekomen toch? Ik ben toch wel benieuwd hoe je dat hebt uitgevogeld eigenlijk Wil je me eens mailen hoe je dat hebt gedaan? vivaangel5@gmail.com Bedankt alvast!
Gelukkig is er niets aan de hand (voor de mensen die eventueel een 2e nick hebben en zich nu zorgen gaan maken ) Het geval was dat de 2e nick per ongeluk had gereageerd bij het topic waar diegene met de 1e nick in meeschreef. Bericht wel ge-edit, maar niet verwijderd, dus blijft het in het rijtje van de 2e nick staan, uiteraard. Dus een tip; mocht er met een verkeerde nick ingelogd zijn, edit dan niet alleen je bericht, maar mail ons ook even zodat we het bericht kunnen verwijderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven