LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Ja inderdaad stil hier!

Ik ben aan het schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin meer en zonder mama die achter mijn kont aanzit (en Minieman die bij het minste of geringste ook weer op de bank gaat zitten) is mijn motivatie niet zo hoog meer. We zijn bezig met de kast in de woonkamer, maar omdat er zoveel zooi in zit lijkt het hier alleen maar smeriger te worden.

Ik ga weer door.
Meiden jullie stellen me teleur. Zo kan ik niet met een gerust gevoel op vakantie!! Jullie moeten even flink doorbeppen. En ik heb echt geen tijd. Helaas!

Mien wat ben je toch vreselijk druk. Doe je ook nog wel een beetje aan uitrusten. En inderdaad wel scheetig dat inieminie toch echt zo inieminie is.

Ik heb gister gesmst met Laal. Zal het zo op de groep zetten.
Ja, sorry Pien, maar er meldt zich maar steeds niemand hier (nou ja, jij en Mien dus even) en om nou tegen mezelf te gaan zitten kletsen is ook zo treurig.

Voel me trouwens al een beetje treurig. Heb de plek op het KDV geaccepteerd en opeens zie ik er heel erg tegen op om Sproetekind daarheen te brengen. Dat ik dat kleine mannetje dan 2 dagen daar onder breng en dan thuis ga zitten inpakken enzo. Wil hem helemaal niet bij vreemden brengen! Vrees toch dat ook ik een traantje weg zal pinken de eerste dag (wie had dat gedacht).

Nou ja, we kunnen altijd nog besluiten er van af te zien, kost dan natuurlijk wel wat om te annuleren (ik denk de 2 maanden opzegtermijn). Aan de andere kant, mochten we niet gaan verhuizen dan ben ik dolblij dat we een plekje hebben.
Sjip, wanneer ben jij nu uitgerekend? Het staat nog niet in het schema.
Sproet, ik snap je gevoel wel hoor denk ik. Wij zijn een week of wat terug eindelijk bij het kdv waar we staan ingeschreven gaan kijken; ik vond het helemaal niks ; smoezelig, heel veel kinderen (als in: fabriek), geen leuke leidsters, niet bepaald schoon.... ik werd er helemaal moedeloos van, en had ook echt zoiets van: "moet ik ier mijn baby lozen?" Dan zit ik echt niet lekker op mijn werk. Er lag een baby in een box te huilen, en niemand keek ernaar om, dat vond ik zó zielig. Niet dat ze bij elke kik moeten reageren, maar hij huilde toen we binnenkwamen, en toen we weggingen nog steeds.

Toen hebben we ons, veel te laat, bij het superleuke andere kdv ingeschreven, waar we echt een 1% kans hadden op plaatsing. Het is op 1 km buiten ons dorp op een boerderij met koeien, schapen, geitjes, een hond, een kat met jonkies.... onwijs leuk! Ze gaan in principe elke dag naar de dieren, en elk kindje krijgt zijn of haar eigen klompjes

En je raadt het nooit..... ik krijg net een brief dat onze baby terecht kan op alledrie de dagen dat we willen, per de juiste datum ook nog!!

Goed, heel verhaal over mezelf , wat ik wilde zeggen is dat het heel belangrijk is dat je je kind ergens achterlaat met vertrouwen dat er goed voor hem of haar gezorgd wordt, en dat hij/zij het leuk heeft daar!

Heb net ook een sms van laal gehad, het gaat goed met haar!

Staat op de groep.
Uur later, nog helemaal geen nieuwe posts hier , wat is er met ons aan de hand?

Sommigen van ons moeten de ecnomie natuurlijk nog een beetje draaiende houden, misschien is dat het?

Anyway, nog meer laal updates op de groep!
Sproet geeft helemaal niks toch dat je dan een traantje moet laten. Ik had het al toen ik daar met mijn 8 weken zwanger rondliep en dacht hier wil ik mijn kindje niet achterlaten!!! Toen had ik al zo’n help gevoel. Dus dat je dat voelt geeft niks. Maar wie weet hoe leuk hij het daar vindt. Een kindje van een vriendin is nu 5 maanden en geniet overduidelijk van de dagen bij het kdv, volgens zijn mama dan natuurlijk. Dus het kan ook heel goed voor zo’n kleintje zijn.

Chiek wat een schrik zo’n kinderfabriek. Niet leuk!! Maar wat een supermazzel dat je toch op die andere terecht kan. Tot nu toe wel veel succesverhalen hier overigens. Fijn! Dat geeft een mens hoop.

Maar eh dat kdv van jou klinkt wel heel ideaal. Wat superleuk zeg!! Dat wil ik ook. Wordt wat lastiger in de stad denk ik. Maar superfijn dat je dus op zo’n leuke terecht kan.

Ik ben ook zo hard aan het hopen op goed nieuws van de onze.
Hoho ik ben er nu.

Ben aan het wachten op een lift dus nu kan het even.
Wat fijn Chiek! Klinkt als een heel leuk KDV met al die dieren, daar zou ik Sproetekind later ook graag naartoe brengen. Gelukkig is het KDV waar hij straks heengaat ook heel leuk hoor. Geen dieren, maar wel een moestuintje voor de wat oudere kinderen. Het was echt mijn eerste keus, dus wat dat betreft bof ik. Maar het idee dat hij dar is en niet thuis, vind ik opeens niet meer zo leuk.
Pien, ik zie bij jou in plaats van koppeltekens een vraagteken in een ruitjesvorm, hoe kan dat?

Sproet, ik ken geen enkele moeder die zonder huilen haar kind wegbrengt de eerste keer (was bij chicaatje ook toch?) , en volgens mij is dat ook heel normaal. Jij bent de moeder en jij bent het beste voor hem. Maar het komt heus goed, hij zit vlakbij, met allemaal andere kindjes, wat ook voor hem heel leuk is. En denk eens aan dat blije koppie als je hem komt halen!

Ja, ik ben zelf ook helemaal blij met dit kdv, is echt tussen de weilanden en superleuk!
Ik ben niet de enige dooie pier hier zo te zien. Meisjes, ben zoooooo mooooeeeeee.. Ik weet het, 't hoort erbij en ik knijp in mijn handjes dat ik verder geen klachten heb, maar met elevmeisje erbij is het wel lastig hoor. Soms val ik gewoon op de bank in slaap terwijl zij rondloopt, dat is eigenlijk wel een beetje gevaarlijk. Net heeft ze boven met alle mogelijke cremetubetjes staan spelen terwijl ik op bed half lag te soezen. Resultaat was een spierwit gezicht van zinkzalf.

Chiek, wat een ellende zo'n kdv. En wat superfijn dat jullie op dat andere idyllische kdv terecht kunnen (dat klinkt zeg!), echt heerlijk. Hoe is het trouwens met je stoelgang afgelopen? Ik zit nu ook al een paar dagen dicht, dus ik zou de wondertruc graag horen.. Elevmeisje is niet ziek hoor, het was hartstikke mooi weer gisteren en tegen zessen heb ik haar wat droogs aan gedaan dus.

En wie had dat gedacht inderdaad, nuchtere sproet. Hartstikke logisch natuurlijk, dat je je eigen kleine sproetekind het liefst dicht bij je zou houden, zelfs al ben je hartstikke tevreden over het kdv. Da's instinct.

Mien, wat zijn jullie druk zeg. Mijn vriendin had het vanmorgen ook al over dat haar ouders kwamen schoonmaken. Ik: wat dan? Zei ze: de ramen van binnen enzo. Dit soort nesteldrang heb ik echt nooit gehad hoor, mijn nesteldrang bestond eruit dat ik lijstjes maakte voor man met dingen die hij moest doen.

Neem wat KUT van je statistiek!! Ik hoop écht dat er nog een oplossing voor komt, je kunt het toch niet in één week nog leren (het is sowieso erg raar dat de uitslag en de her zo dicht op elkaar zitten, toch?).

Bengie, vandaag weer een goeie dag? Ik hoop het.
Oh oeps Chiek dat komt omdat het copy paste uit een ander bericht heb gedaan. Geen raar virus op jouw comp dus.

Mijn taxi/lift is onderweg dus ik ben er zo ook weer vandoor. Probeer me in te schrijven voor de pufclub maar dat gaat niet zomaar. Stomme site!!! Morgen maar even bellen.

Oh en mijn lift staat in de file. Nou dan typ ik nog wel even vrolijk door.
Pienie, wat balen dat je nog op je werk zit (of zit je thuis te wachten tot iemand je ergens voor ophaalt?)! Hoe gaat het met je hoofdpijn?
quote:elev schreef op 11 augustus 2009 @ 18:24:

Net heeft ze boven met alle mogelijke cremetubetjes staan spelen terwijl ik op bed half lag te soezen. Resultaat was een spierwit gezicht van zinkzalf.

Foto?! Dat kun je ons eigenlijk niet onthouden. Ze vond het zelf vast ook heel erg mooi.

Enne wees blij dat je er mee wegkomt (nou ja buiten Elevmeisje's kattekwaad om dan) om lekker te snoezen. Gewoon maar overgeven aan de vermoeidheid hoor. Niet dat je je meisje gevaar laat lopen maar ik weet nog dat Chiek tegen mij zei dat ik me er niet zo druk om moest maken en dat hielp echt zo. Alsnog dank daarvoor Chiek. Ok misschien heb ik wel makkelijk praten zonder peuter aan mijn zij.
Ja op mijn werk. Ach ik vermaak me hier nog wel even. Topic vervuilen.

Met de hoofdpijn gaat het vandaag voor het eerst echt goed. Eigenlijk nog geen last gehad. De boel zit wel vast voel ik maar geen hoofdpijn. Heel fijn!!!

Ik denk dat ik binnenkort een speciale zwangerschaps ontspanningsmassage ga boeken. Was even vergeten dat ik daar ook nog een foldertje van heb liggen.
Oh opeens is mijn lift er. Erg verwarrend dit.

Doeg meissies. Misschien tot later en anders tot morgen. Fijne avond allemaal.
Ik ben vooral bang dat een keer iets gevaarlijks bedenkt als ik niet oplet. Ben blij dat er twee dagen zijn dat ze op het kdv is, en hoewel ik natuurlijk wel moet werken, kan ik dan gaan liggen als het nodig is. Denk dat ik haar volgende week maar eens een dagje naar mijn ouders breng.

Het leek me wel leuk om er een foto van te maken, hihi, maar had geen zin om naar beneden te lopen voor de camera, voordat ik het schoonmaakte.. Helaas dus.
Haaaaaai,

ik ben er weer hoor meisjes. Even een lekker tukkie gedaan bij thuiskomst uit het werk en net een door Bengman gekookte maaltijd naar binnen geschoven.

Sjongejonge wat een lekkere stunt van elevmeisje. Kan me indenken dat je bang bent dat ze een keer iets echt gevaarlijks gaat bedenken cq uitvreten terwijl jij zit te doezelen. Maar je hebt je rust wel nodig, dus een dagje uitbesteden aan ouders lijkt me zeker een goed plan.
Elev, wat balen dat mijn darmen besmettelijk zijn zeg

Mijn wondermiddel is Lactulose, voor 3,93 per fles te koop bij de apotheek (misschien heeft een drogist het ook wel). Het is een stroperig goedje, mierzoet, maar het werkt wel. En bovendien is het het enige dat mag als je zwanger bent. Hier gaat het weer als een tierelier! Wat je ook zou kunnen proberen is gebroken lijnzaad, dat kun je bijv door de yoghurt doen, werkt ook goed bij mij.

En die moeheid... je bent al een heel eind moet je maar denken. Kun je niet gaan liggen als elevmeisje haar middagdutje doet?

En zinkzalf op haar gezicht.... dat zag er vast prachtig uit!

Chicaatje, heb je het zo druk? Ik mis je wel een beetje hoor....
Ze doen het uit zichzelf weer, Chiek. Dank voor de tip, en fijn dat bij jou ook alles weer werkt.

En middagdutjes doet elevmeisje dus helemaal niet meer. Eigenlijk vind ik het best fijn hoor, want als ze niet geslapen heeft gaat ze direct na het eten als een lammetje naar bed en hoor ik haar heel de avond niet meer. 's Middags even doorbijten is 's avonds rust, dus.

Maar nu ga ik er zelf ook in, ben doodop! Te moe om me druk te maken om morgen, da's dan wel weer een voordeel.
Ik mis weer de helft... Sorry meisjes, ik kom het echt goedmaken binnenkort.

Vanmorgen naar het consultatiebureau geweest, waar er een hartruisje bij mijn ventje werd gesignaleerd. Ik helemaal in de stress natuurlijk... We zijn smiddags bij de huisarts geweest om het nog even te checken. Volgens hem is het een functioneel ruisje, niks om ons zorgen om te maken, maar sinds de geboorte heb ik elke week wel een stressmomentje gehad en ik ben daar nu wel klaar mee. 1e week hadden we dat gedoe met de aangifte, dat ik pas bevallen naar het gemeentehuis moest...2e week zat ik met keihoge bloeddruk op de eerste hulp.... 3e week dondert mijn baby in het water,4e week horen ze een ruisje waar ze op het CB in eerste instantie best serieus over deden.... Het is nu wel even goed vind ik...
Ach Duft

Baby's hebben best vaak een hartruisje hoor, liefje, en de meesten groeien daar weer overheen. Als je volwassen bent met een hartruis of onregelmatige hartslag hoeft er trouwens nog niets aan de hand te zijn, ik heb het zelf ook. Ik snap je stress, en ik vind ook dat je het verdient om te genieten, maar ik wilde een hartruisje maar even relativeren. Trouwens, bij elevmeis hebben ze ook een keer een hartruisje gehoord op het CB, de keer daarop was er niets te horen. Hecht er maar niet teveel waarde aan dus.

En nu ga ik écht naar bed, met een chocolademuffin en een tijdschrift, mmmm.
Ai Duft, dat is natuurlijk ook wel stressen weer. Ja, je hebt wel al wat meegemaakt in het korte leven van jullie kleine V. Gelukkig dat de HA je gerust kon stellen. Over een maand moet je weer naar het CB toch? Misschien dat ze dan niet eens meer iets horen. Maar ik kan me voorstellen dat de schrik er (opnieuw) weer in zit. Is je bloeddruk nu trouwens weer helemaal onder controle? Oh, ik heb helemaal niet meer gereageerd op je verhaal van die fanatieke trainer. Zou ik het ook van op m'n heupen krijgen hoor.
Ik zou het er niet van op mijn heupen krijgen, maar van op mjin heupen houden - het vet dus he Sjongejonge, een mens zou er toch eng van worden van die peptalks. Verkoop die onzin aan een ander, sporten is en blijft ruk.

Serieuze noot: Duft, ik kan me indenken dat je je afvraagt "houdt het nou nooit op". Genoeg is genoeg idd.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik met 7 verlof-ers de eerste ben om half 11 in de ochtend??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven