Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo dan ga ik zo maar eens verplicht administratie doen.

Ik kan niet echt drukken vandaag, dus helaas moet ik dan maar die ...adminstratie gaan doen. Eens kijken of ik nog wat kan bedenken om daar onderuit te komen....
Ik zie Juul nog niet in eens Skinny lopen hoor ;)
vanaf 1 sept is de nieuwe colllectie pas te zien online van Z8

Lopen je mannen nog op de sandaaltjes mamax?
Administratie, bleeeugh. Van de week grootste gedeelte gedaan gelukkig.
over Prive hebben we het maar helemaal niet............................

echt zo niet mijn ding.
ben ik wel lekker actief hier ;)
niet dat er wat zinnigs uit komt verder
Prive? Waar heb je het over Bam? Je haktakt
prive administratie denk ik Star.

Mannen zijn erg blij nog met de sandalen. Ze lopen er nog steeds op.
Leuk.

Nee ik hakketak deze reis helemaal niet. priveadministratie idd
leuk van de sandalen bedoel ik.

Zo, Juul krijgt weer zwemles van zijn lievelingsjuf, leuk!!
Ha, mijn privéadministratie heb ik gisteren helemaal weggewerkt. Vind het nog wel erg wennen want het is nu natuurlijk gezamelijke administratie. Niet te gevloven wat je allemaal moet afzeggen, wijzigen en aanpassen als je tegelijkertijd verhuist, gaat samenwonen, een ander bankrekeningnummer neemt en een dubbele hypotheek hebt. Maar het eind is in zicht. Volgens mij hebben we alles op orde nu.
Klinkt inderdaad reuze gezellig allemaal Hel
Ik zit net over de winterjassenkwestie na te denken aangezien Max ook een nieuwe moet (Sam krijgt heel zielig Max z'n afdankertje ), maar is het op die basisscholen niet zo dat bijna iedereen in spul van de Hennes loopt? Dat hoor ik in ieder geval altijd van m'n buurvrouwtje. Mischien niet zo leuk als er 20 kinderen met dezelfde jas rondlopen.
dat denk ik dus wel, dat dat zo is. Lijkt me ook niet zo leuk, als iedereen met dezelfde jas rondhobbelt, maar ja Anderzijds kan je natuurlijk ook niet altijd overal rekening meehouden.
Wel een punt ja, Mamax. Maar die school waar Mare heen gaat is wel een beetje elitair/hipperdepip. Grote kans dat ze de enige is met een H&Mmetje. Aan de andere kant vinden kinderen het zelf vaak juist verschrikkelijk om er "anders" bij te lopen dan de rest - die willen er juist hetzelfde uitzien als hun vriendjes (klein jeugdtrauma ivm creabea moeder....).

Maar je hebt gelijk dat dit soort dingen de komende jaren zeker meer zullen gaan spelen....
quote:Star schreef op 12 augustus 2009 @ 10:42:

Klinkt inderdaad reuze gezellig allemaal Hel Ja, vooral omdat vriend alles aan mij overlaat maar wel alles wil weten. Vermoeiend (om te zorgen dat het niet elke keer op ruzie uitloopt ).
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 12:01
Reden: eh, dat klonk wel erg onaardig ;-)
% gewijzigd
Zo, ik ben echt goed bezig. Net 3 kwartier gefietst met Mr J. Ik probeer de lijn door te zetten van vorige week, zondag ook al een stuk gefietst. Kan ik zo weer zonder schuldgevoel even een lekker lunch naar binnen schuiven
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 11 augustus 2009 @ 22:12:

Bridge 8473 is de kortingscode.

Ik begrijp dat ik nodig moet gaan bestellen want op=op bij H&M meestal.... :-) Gek, ik heb diezelfde kaart gehad, maar bij mij is de code 8499.
Sportief hoor Mal!

Wij gaan ons vanmiddag toch maar aan de kermis wagen, het is familiedag. En dan daarna maar liegen dat hij weg is als er vragen komen.

Ik had een leuke jas van Esprit gezien. Ga ook nog even bij de WE kijken. Hangen ze al in de winkels of is dat pas eind van de maand?

Hel, voor alle andere kleren maakt het me niet zoveel uit, maar voor ik elke dag met 3 andere moeders in conclaaf moet welke jas van Max is, kies ik toch maar voor een ander merk. Zal zo die jas van Esprit eens plakken.
Deze vind ik erg leuk:

En deze ook:

Ik heb de onderste jas besteld vanochtend
Wat grappig Bam! Toch maar niet voor die van Mexx gegaan? Heb je hem in bruin of zwart besteld?
Vind ze allebei erg leuk.
zwart!

Nou dat weet ik nog niet, heb hem gewoon besteld, hij kan in het echtienog wel tegenvallen en dan stuur ik hem gewoon terug. Hier zit geen kinderwinkel van Esprit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven