Good Luck
woensdag 12 augustus 2009 om 10:32
Ha, mijn privéadministratie heb ik gisteren helemaal weggewerkt. Vind het nog wel erg wennen want het is nu natuurlijk gezamelijke administratie. Niet te gevloven wat je allemaal moet afzeggen, wijzigen en aanpassen als je tegelijkertijd verhuist, gaat samenwonen, een ander bankrekeningnummer neemt en een dubbele hypotheek hebt. Maar het eind is in zicht. Volgens mij hebben we alles op orde nu.
woensdag 12 augustus 2009 om 10:54
Ik zit net over de winterjassenkwestie na te denken aangezien Max ook een nieuwe moet (Sam krijgt heel zielig Max z'n afdankertje ), maar is het op die basisscholen niet zo dat bijna iedereen in spul van de Hennes loopt? Dat hoor ik in ieder geval altijd van m'n buurvrouwtje. Mischien niet zo leuk als er 20 kinderen met dezelfde jas rondlopen.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:32
Wel een punt ja, Mamax. Maar die school waar Mare heen gaat is wel een beetje elitair/hipperdepip. Grote kans dat ze de enige is met een H&Mmetje. Aan de andere kant vinden kinderen het zelf vaak juist verschrikkelijk om er "anders" bij te lopen dan de rest - die willen er juist hetzelfde uitzien als hun vriendjes (klein jeugdtrauma ivm creabea moeder....).
Maar je hebt gelijk dat dit soort dingen de komende jaren zeker meer zullen gaan spelen....
Maar je hebt gelijk dat dit soort dingen de komende jaren zeker meer zullen gaan spelen....
woensdag 12 augustus 2009 om 11:35
quote:Star schreef op 12 augustus 2009 @ 10:42:
Klinkt inderdaad reuze gezellig allemaal Hel Ja, vooral omdat vriend alles aan mij overlaat maar wel alles wil weten. Vermoeiend (om te zorgen dat het niet elke keer op ruzie uitloopt ).
Klinkt inderdaad reuze gezellig allemaal Hel Ja, vooral omdat vriend alles aan mij overlaat maar wel alles wil weten. Vermoeiend (om te zorgen dat het niet elke keer op ruzie uitloopt ).
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 12:01
Reden: eh, dat klonk wel erg onaardig ;-)
Reden: eh, dat klonk wel erg onaardig ;-)
% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2009 om 12:44
woensdag 12 augustus 2009 om 13:37
Sportief hoor Mal!
Wij gaan ons vanmiddag toch maar aan de kermis wagen, het is familiedag. En dan daarna maar liegen dat hij weg is als er vragen komen.
Ik had een leuke jas van Esprit gezien. Ga ook nog even bij de WE kijken. Hangen ze al in de winkels of is dat pas eind van de maand?
Hel, voor alle andere kleren maakt het me niet zoveel uit, maar voor ik elke dag met 3 andere moeders in conclaaf moet welke jas van Max is, kies ik toch maar voor een ander merk. Zal zo die jas van Esprit eens plakken.
Wij gaan ons vanmiddag toch maar aan de kermis wagen, het is familiedag. En dan daarna maar liegen dat hij weg is als er vragen komen.
Ik had een leuke jas van Esprit gezien. Ga ook nog even bij de WE kijken. Hangen ze al in de winkels of is dat pas eind van de maand?
Hel, voor alle andere kleren maakt het me niet zoveel uit, maar voor ik elke dag met 3 andere moeders in conclaaf moet welke jas van Max is, kies ik toch maar voor een ander merk. Zal zo die jas van Esprit eens plakken.