Spuitend klaarkomen (als vrouw)
woensdag 12 augustus 2009 om 11:20
Hoi,
Sinds een aantal maanden kan ik spuitend klaarkomen. Ik heb het er wel met wat vriendinnen over gehad, maar tot nu toe niemand gevonden die er ook ervaring mee heeft.
Ik vraag me dus af, of er hier ook vrouwen zijn die dat kunnen /doen.
En dan eigenlijk de vraag erbij of jullie eindeloos kunnen blijven spuiten. Met eindeloos bedoel ik, wanneer je maar wil. Ik kan nl. 2 keer spuiten en dan houdt het op.
En of jullie dan via alleen stimulatie van de G-plek kunnen spuiten of dat jullie ook via de clitoris gestimuleerd 'moeten' worden.
Sinds een aantal maanden kan ik spuitend klaarkomen. Ik heb het er wel met wat vriendinnen over gehad, maar tot nu toe niemand gevonden die er ook ervaring mee heeft.
Ik vraag me dus af, of er hier ook vrouwen zijn die dat kunnen /doen.
En dan eigenlijk de vraag erbij of jullie eindeloos kunnen blijven spuiten. Met eindeloos bedoel ik, wanneer je maar wil. Ik kan nl. 2 keer spuiten en dan houdt het op.
En of jullie dan via alleen stimulatie van de G-plek kunnen spuiten of dat jullie ook via de clitoris gestimuleerd 'moeten' worden.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:33
quote:teachie schreef op 12 augustus 2009 @ 11:32:
Ik kan mijn G-spot ook niet vinden. Ik heb een goede partner die m'n Gspot wel kan vinden.
Mensen,,,hier zijn echt al zoveel topics over, ook met uitleg.
Als je je toch zo verveeld om zoiets te openen, kan je ook wel ff neuzen of er meer over is geschreven.
Ik kan mijn G-spot ook niet vinden. Ik heb een goede partner die m'n Gspot wel kan vinden.
Als je je toch zo verveeld om zoiets te openen, kan je ook wel ff neuzen of er meer over is geschreven.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:35
quote:teachie schreef op 12 augustus 2009 @ 12:21:
[...]
pffffff, dank je
nee joh, jij niet, visvijver natuurlijk!
Sorry als je dacht dat ik jou bedoelde. Ik weet zelf ook wel beter en het is géén urine. Haha, bepaald niet !
[...]
pffffff, dank je
nee joh, jij niet, visvijver natuurlijk!
Sorry als je dacht dat ik jou bedoelde. Ik weet zelf ook wel beter en het is géén urine. Haha, bepaald niet !
thee wijzigde dit bericht op 12-08-2009 12:38
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2009 om 12:45
woensdag 12 augustus 2009 om 12:46
quote:Pannetje schreef op 12 augustus 2009 @ 12:33:
[...]
Als je je toch zo verveeld om zoiets te openen, kan je ook wel ff neuzen of er meer over is geschreven.Pannetje, mijn vraag is ook helemaal niet hoe ik die moet vinden. Dit is een poll over wie er kan spuiten.
[...]
Als je je toch zo verveeld om zoiets te openen, kan je ook wel ff neuzen of er meer over is geschreven.Pannetje, mijn vraag is ook helemaal niet hoe ik die moet vinden. Dit is een poll over wie er kan spuiten.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:49
woensdag 12 augustus 2009 om 12:49
quote:teachie schreef op 12 augustus 2009 @ 11:51:
[...]
Voor mij hoefde het ook niet. Maar ik kan het dan niet tegenhouden. En mijn partner vindt het super. Tja... Dan maar laten komen.
Hey teachie
Schiet me nu net te binnen dat liefje me zei: SJO HEEEEY, dat leek de Niagara Waterfalls wel zojuist
Zou ik dan toch??? .......
[...]
Voor mij hoefde het ook niet. Maar ik kan het dan niet tegenhouden. En mijn partner vindt het super. Tja... Dan maar laten komen.
Hey teachie
Schiet me nu net te binnen dat liefje me zei: SJO HEEEEY, dat leek de Niagara Waterfalls wel zojuist
Zou ik dan toch??? .......
woensdag 12 augustus 2009 om 12:50
quote:Lole schreef op 12 augustus 2009 @ 12:49:
Ja ik kan het ook! Leuk he
Ik heb het heel fout geleerd via "Spuiten en Slikken" die hadden er een item over, en ik samen met m'n vriend gelijk proberen... ja met succes! Ik heb daarna een vibo gekocht voor the g-spot maar daar heb ik geen succes mee! Ik heb er een man (naja hand;)) voor nodig!Gelukkig ben ik niet de enige die niet met een G-spotvibo dat niet kan vinden.
Ja ik kan het ook! Leuk he
Ik heb het heel fout geleerd via "Spuiten en Slikken" die hadden er een item over, en ik samen met m'n vriend gelijk proberen... ja met succes! Ik heb daarna een vibo gekocht voor the g-spot maar daar heb ik geen succes mee! Ik heb er een man (naja hand;)) voor nodig!Gelukkig ben ik niet de enige die niet met een G-spotvibo dat niet kan vinden.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:56
quote:chopper schreef op 12 augustus 2009 @ 12:54:
teachie nou nee want ik wil er alles over weten maar ik moet strax wel gaan ivm mijn eetschema dat heeft te maken met krachttraining
ik vind vind dat spuitend klaarkomen echt intiemMisschien dat Gaston je het eens goed uit kan leggen. En veel oefenen
teachie nou nee want ik wil er alles over weten maar ik moet strax wel gaan ivm mijn eetschema dat heeft te maken met krachttraining
ik vind vind dat spuitend klaarkomen echt intiemMisschien dat Gaston je het eens goed uit kan leggen. En veel oefenen
woensdag 12 augustus 2009 om 12:59
nou gaan jullie lekker samen oefenen en vertel straks je ervaring
ben ik wel benieuwd naar
enne snelle leerlingen vinden hun weg wel
ps zat net ff op telegraaf te kijken ,was een filmpje waarbij een striptease een of andere macho figuur uitkleedde maar die viel flauw
whaha tsja sta je lekker voor paal in de hele wereld
anieway greetzzzzzzzz vond t gesjellie
ben ik wel benieuwd naar
enne snelle leerlingen vinden hun weg wel
ps zat net ff op telegraaf te kijken ,was een filmpje waarbij een striptease een of andere macho figuur uitkleedde maar die viel flauw
whaha tsja sta je lekker voor paal in de hele wereld
anieway greetzzzzzzzz vond t gesjellie
woensdag 12 augustus 2009 om 13:09
woensdag 12 augustus 2009 om 13:34
Hihi ik ben er een tijdje geleden achtergekomen dat ik dat kan, puur bij toeval, had het zelf niet eens in de gaten maar m'n partner wel
Bewust opwekken is me (ons) nog niet gelukt, trouwens.
By the way, Visvijver, de manier waarop je in dit topic reageert zegt meer over jou dan over dan over de andere posters...
Bewust opwekken is me (ons) nog niet gelukt, trouwens.
By the way, Visvijver, de manier waarop je in dit topic reageert zegt meer over jou dan over dan over de andere posters...
anoniem_90341 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 13:37
Reden: aanvuling
Reden: aanvuling
% gewijzigd