Spuitend klaarkomen (als vrouw)

12-08-2009 11:20 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds een aantal maanden kan ik spuitend klaarkomen. Ik heb het er wel met wat vriendinnen over gehad, maar tot nu toe niemand gevonden die er ook ervaring mee heeft.

Ik vraag me dus af, of er hier ook vrouwen zijn die dat kunnen /doen.

En dan eigenlijk de vraag erbij of jullie eindeloos kunnen blijven spuiten. Met eindeloos bedoel ik, wanneer je maar wil. Ik kan nl. 2 keer spuiten en dan houdt het op.

En of jullie dan via alleen stimulatie van de G-plek kunnen spuiten of dat jullie ook via de clitoris gestimuleerd 'moeten' worden.

Kun jij, als vrouw, spuitend klaarkomen?

Totaal aantal stemmen: 275

Ja, altijd (10%)
Ja, wanneer ik het wíl (14%)
Nee, ik zou niet weten hoe (41%)
Nee, geen behoefte aan (5%)
Soms (24%)
Anders, ....... (5%)
quote:chopper schreef op 12 augustus 2009 @ 11:52:

anders word ik weer warm :):):) pffffDat wil dus zeggen dat meerdere mannen dat geil en spannend vinden. Ik vond het altijd maar raar en enigszins vies.
.
Ja teachie ik vind het enorm opwindend en nu vind ik het ook nog eens een avondje sex compleet maken

hoe meer vocht hoe geiler ...........het is wel handig om een soort zeiltje ofzo te gebruiken

maar nogmaals voor een man is het uitermate opwindend en ik denk dat er zoveel herkenbaars inzit : het spuiten
quote:Boefje1980 schreef op 12 augustus 2009 @ 11:54:

Ik kan het ook! Per ongeluk achtergekomen....dacht dat ik in bed had gezeken maar mijn vriend veerde helemaal op met WAUW dat was cool

Zo ging dat bij ons ook de eerste keer.

quote:Ik kan het overigens niet zelf. Vriend moet echt erg zijn best doen van onderen en dan nog weet ik niet hoe ik het doe.Mijn vriend is inmiddels al wat meer ervaren dan die eerste keer en het lukt steeds vaker mij te laten spuiten. Dus: veel blijven oefenen dan krijgt het steeds meer in de vingers.
quote:chopper schreef op 12 augustus 2009 @ 11:58:

Ja teachie ik vind het enorm opwindend en nu vind ik het ook nog eens een avondje sex compleet maken

hoe meer vocht hoe geiler ...........het is wel handig om een soort zeiltje ofzo te gebruiken

maar nogmaals voor een man is het uitermate opwindend en ik denk dat er zoveel herkenbaars inzit : het spuiten

Leuk dat je nog ff reageert daarop. Ik vraag me dat echt af, of (bijna) elke man dat geil vindt.

Zeiltje? Daar spuit ik overheen. Hahaha... Ons bed hebben al meerdere malen moeten verschonen na de sex. Tegenwoordig verplaatsen we ons regelmatig naar de badkamer.
Dat klopt Teachie. Ik heb ook een minnaar gehad die mijn gspot snel vond. Later lukte het ook door beffen en neuken.
maar voel je het aankomen dan? hoe voelt het, lijkt het op drang te moeten plassen...zo voelde ik het van de week, en wist nu niet wat wat was....
okee teachie,

dames ik ben weer pleittos....nog ff op andere topics koekeloeren
quote:raspberry71 schreef op 12 augustus 2009 @ 12:01:

maar voel je het aankomen dan? hoe voelt het, lijkt het op drang te moeten plassen...zo voelde ik het van de week, en wist nu niet wat wat was....

Ja, het wordt vaker gezegd dat je voelt alsof je moet plassen. Ik kan me de eerste keren niet meer precies herinneren. Nu voel ik het verschil.

Zorg in ieder geval dat je voor de sex goed geplast hebt, dan zou het toch haast geen urine meer moeten zijn.

En anders gewoon een keer doorzetten in de badkamer. als het urine is, is het daar zo schoon en drooggemaakt.

Het is absoluut een aanrader.
ga het zeker een keer proberen, oefening zal wel kunst baren

huiswerk voor de komende tijd: beider G-spots vinden...
quote:raspberry71 schreef op 12 augustus 2009 @ 12:05:

huiswerk voor de komende tijd: beider G-spots vinden...

Hahahahahaha.... 't is in ieder geval leuker dan boeken uit je hoofd leren.

Succes.
dank je,houd je op de hoogte...
quote:teachie schreef op 12 augustus 2009 @ 12:00:

[...]

Leuk dat je nog ff reageert daarop. Ik vraag me dat echt af, of (bijna) elke man dat geil vindt.

Zeiltje? Daar spuit ik overheen. Hahaha... Ons bed hebben al meerdere malen moeten verschonen na de sex. Tegenwoordig verplaatsen we ons regelmatig naar de badkamer. Enfin, je pist gewoon in je bed als je klaarkomt!
visvijver, NEE, ik pis niet in mijn bed. 't Is absoluut geen urine. Het is niet geel van kleur. Het is gewoon een troebele doorzichtige vocht.
quote:visvijver schreef op 12 augustus 2009 @ 12:15:

[...]

Enfin, je pist gewoon in je bed als je klaarkomt!Eh.....jong, dom, onervaren betwetertje?
klopt teachie was ook op dat filmpje

hè zit ik toch mee te lezen
quote:thee schreef op 12 augustus 2009 @ 12:19:

[...]

Eh.....jong, dom, onervaren betwetertje? pffffff, dank je
quote:chopper schreef op 12 augustus 2009 @ 12:20:

klopt teachie was ook op dat filmpje

hè zit ik toch mee te lezenHahahahaha... toch te interessant hè
proest ....eh ja
Eh.....jong, dom, onervaren betwetertje? 8-O[/quote]

Nee toch niet, ik ben oud, redelijk slim en ervaren maar pis niet meer in mijn bed
quote:chopper schreef op 12 augustus 2009 @ 12:23:

proest ....eh ja

Mijn partner had het wel eens gezien op filmpje en geloofde het niet toen hij dat zag.

Nu weet hij wel beter.
quote:visvijver schreef op 12 augustus 2009 @ 12:24:

Nee toch niet, ik ben oud, redelijk slim en ervaren maar pis niet meer in mijn bedVind ik fijn om te horen. Kunnen we dan nu weer verder on topic?
quote:visvijver schreef op 12 augustus 2009 @ 12:24:

Nee toch niet, ik ben oud, redelijk slim en ervaren maar pis niet meer in mijn bedOuwe zuurpruim dus!
vroeger wel een los/vast contact gehad die vaak even kwam buurten zij was wel ongelooflijk nat in dr broekje

als ik r vingerde , poeheej.....misschien was ze spuitend klaargekomen echt mn hele hand glimde van het vocht
Sorry Visvijver, ben de partner van Teachie, en het is niet zo dat ik mijn vriendin bij wil staan, maar over een ervaring die je zelf niet kent moet je niet op deze manier reageren vind ik. Ze pist absoluut niet in haar bed. Totaal iets anders, en nee, aan plasseks doen wij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven