eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Meiden, het is gelukt. Dok, supergoed uitgelegd. En nu hopen dat iedereen hem snel vindt!!!

Ik ga naar mijn eerste zwangerschapsyoga!
Hoera gevonden! Soep goed gedaan hoor. Vertel je straks nog even hoe je eerste yoga les was?

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heb hem ook gevonden hoor !! Goed gedaan soep.

Leuk joh dat je naar zwangerschapsyoga gaat, denk dat ik dat ook wel wil (later). En zwangerschapszwem natuurlijk, ben helemaal gek v zwemmen zo ontspannend.

We zijn net een hapje gaan eten met uitzicht op de mooiste vaargeul van vlissingen. Het eten was heerlijk, beetje jammer dat ik toen we buiten stonden me verslikte in het pepermuntje en zo moest hoesten dat ik er van ging !@#@$@#% (om het netjes te houden). Voel me er nog misselijk van, gelukkig aarbeismaak van het toetje en geen zure toellie.

kga nog ff naar de gmail kijken

tot later

bri1976
Ha, gelukkig!

De eerste les ging niet door, misverstandje tussen de juffen. Wel gezellig thee gedronken . We waren pas met 2 meiden, het begint net bij die studio. Volgende week in de herkansing.

Ennuh Bri, ik moest in het begin van mijn zwangerschap ook kokhalzen als ik erg moest hoesten. Maar toen wist ik al wel dat ik zwanger was. Zal ik weer hard voor je duimen????? Ik wil je niet teveel hoop geven.

Wie vroeg er nou naar kwaaltjes? Ik had van alles wat anderen niet hadden en wel hadden. Iedere zwangerschap is anders. Ik heb pas sinds 2 weken gierende honger, was erg misselijk in het  begin. Geen zorgen dus!
Ook gevonden!! Leuke titel!

Spannend Klaver.... ik duim voor je hoor.

Bedankt voor jullie geruststellende mailtjes. Ik zal inderdaad maar blij zijn dat ik niet echt last heb ergens van.

Blond, een meisje, wat leuk!!!! Kan me voorstellen dat je superblij bent!

Vriend is net begonnen in Help! Ik heb mn vrouw zwanger gemaakt, van Kluun. Hij zegt dat het bij hem echt niet zo gaat zijn hoor. Hij wil geen slachtoffer zijn van mijn hormonen. Nou laten we duimen voor hem dat ik daar ook geen last van krijg ;)  maar dat lijkt me een beetje onmogelijk.

Nou meisjes, fijn weekend allemaal, ik ga ook nog even naar de gmail.

Liefs, Wolfje
Wolfje, bij mij valt het mee met de hormonen, maar soms kan ik echt kribbig zijn. Hij veert dan lekker mee. Maar zo is onze verhouding sowieso al, ik ben wat opstandiger, hij is veel rustiger en maakt zich minder snel druk. Dus bij ons klopt het wel. En soms is het voor de man wel slimmer om de vrouw even te laten razen, bij mij is het het dan zo weer over! Succes er mee!

Hoi meiden! Nieuw topic, goed Soepie! Ik was al even niet geweest vanwege de drukte op mijn werk. Al meer dan 1400 berichtjes hebben we geplaatst sinds december!

Yasmine; Fijne vakantie gewenst, wel lang he, 2,5 week zonder ons. Maar er zijn wel internetcafe's hoor! ;)

Wolfje, cliché: Geniet er maar van! Er komt nog genoeg, waarschijnlijk. (6x per nacht plassen, niet kunnen slapen, kramp in je kuiten e.d....)

Ik heb momenteel ook nog weinig te melden. Beetje moe, maar dat komt ook door slaapgebrek. Wat gevoelige tepels. Verder niks. En mijn A-cupje bleef tot het eind een A-cupje (en werd tijdens de stuwing na de bevalling ineens een C, auwtsch!) Nu weer hetzelfde als voorheen.

Mijn hormonen beginnen af en toe wel een beetje op te spelen (emotioneel) en vriendje merkt het ook weleens. Maar die is niet zo van het meeverende soort ;). Meer zo van: Waar heb ik dit aan verdiend? Doe ff normaal en reageer je niet op mij af! Dat helpt mij mij dan juist wel weer om de boel even te relativeren.

Zo! Weer gevonden! Thanx Soepie!

Op naar de volgende 700 berichten!

Wolfje; lekker genieten van het zwanger zijn. Het 'gevoel' volgt ongetwijfeld!

Bri; Heb een goed gevoel bij jou! Ik duim i.i.g. voor je!

Even ego;

Ongi was woensdag al over (erg kort deze keer .....zucht!). Voel nog steeds krampjes in mijn buik. Hoop dat dat snel over is zodat we weer kunnen gaan oefenen! :P

Kus  voor jullie allemaal!
Jusa, ik heb even op de gmail gegokt welke bruiloft het was. Laat even weten of ik goed heb gegokt! Ben nl. heel erg nieuwsgierig!
Heb net ff een testje gedaan, slaat eigenlijk nergens op want mijn NOD is pas ergens tussen aankomende woensdag en zaterdag ofzo. Kreeg dus ook een negatief resultaat, ook geen zwak streepje ofzo. Maarja las later in de bijsluiter dat mijn test pas gebruikt kan worden (op zijn vroegst) op dag van NOD, dus het is niet z'on gevoelige!! Heb er zelf ook een heel goed gevoel bij maar ja de bevestiging blijft nu in elk geval nog uit.
Lily bij jouw al tekenen van zwangerschap of ongi met je NOD van morgen?

Klaver bij jouw al nieuws? Laat die sukkels van het ziekenhuis maar lullen hoor misschien is het gewoon raak deze keer!!!! *;
Gevonden!

Ik zocht om vs 3, maar toen zag ik hier de namen van Soep en Bri staan en dacht toen 'hier moet ik zijn'!

Hier verder geen nieuws. Houd het nog even spannend dus.

Weet niet meer wie het vroeg op het vorige topic (geloof KQ), maar weet echt nog niet wanneer ik weer eens ga testen. Ben ook helemaal niet meer zo bezig met broekloeren. Zorg er wel voor dat ik een broek aan heb en geen stringetje in mijn witte zomerbroek, maar meer ook niet. Dacht zelf eigenlijk op dag 50 ofzo ;) (vrijdag 15 juni).

Liefs en geniet allemaal lekker van het mooie weer (sunblock voor de zwangeren),

Klaver
Parel, zie mail!:)
Jaaa, gevonden!! Leuke titel.

Haha Klaver, dag 50. Je kunt ook gewoon wachten tot volgend jaar februari ofzo. Mocht je dan aankomen in de tussentijd...negeren en gewoon afwachten wat er komt ;).

Bri, wat spannend maak je het. De tekenen zijn er, maar geduld, geduld, geduld.

Lily, heb jij al voortekenen of helegaar niets?

Leuk Soep, zwangerschapsyoga. Wilde ook zoiets gaan doen, maar moet me nodig gaan inschrijven... De tijd gaat echt snel nu, zeg!
Hier kom ik nog op terug
Hihi Bri, moest ook wel een beetje lachen om je verhaal over verslikken in een pepermuntje en dan hoesten tot @@&&&@@@-end toe. Meer omdat ik me kan voorstellen dat je dan denkt: heb ik zo lekker gegeten en dan dit...

Nogmaals, kan echt beetje jaloers zijn op het feit dat jij heerlijk daar in het Zeeuwse woont en gewoon in Vlissingen kan eten, aan zee...super. Mijn droom is het om ooit nog aan zee te wonen.

Maarrr... ik mag ook helemaal niet klagen, hoor. Wij wonen in een erg gezellige stad. Vandaag heel eind wezen fietsen met vriendlief, de stad uit, de bossen in . Dit omdat ik geen hele einden meer kan lopen. Na tien minuten begint alles aan de onderkant zeer te doen, helaas helaas. Dus als ik nog een beetje beweging wil krijgen, zal ik moeten fietsen. Leuk ook om de omgeving te verkennen voor mogelijkheden als we straks met ons kleine meisje ergens heen willen. Weet wel dat  ik nu zo snel mogelijk een goede fiets wil, want op mijn oude stadsbrikkie kan ik niet heel veel kilometers meer maken.

O ja, over hormonen gesproken. Volgens mij valt het bij mij nu wel mee. Af en toe kan ik aan het einde van de dag ineens een onbestemd, verdrietig gevoel hebben. Hoef ik nog net niet te huilen. En ben alleen erg kribbig als ik heel moe ben. Dan moet vriendlief niet gaan zeuren. Vind dat ik met mijn menstruatiecyclus veel meer stemmingswisselingen had en aangezien ik nogal een korte cyclus heb, was het: OG -> week erg vrolijk, goed gevoel, week normaal, paar dagen chagrijnig en/of labiel en teruggetrokken/op mezelf en dan nog 2 dagen normaal, dan OG en dan begon die cyclus opnieuw.

Ben wel evenwichtiger nu volgens mij. 

Hier bij ons in het midden des lands is het trouwens helemaal niet warm ofzo. Continue dreiging van wat regen. Hoe is dat bij jullie??

Liefs van Kingsqueen
Hier kom ik nog op terug
Hee lieve meisjes,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Wederom niet veel geschreven deze week maar ik heb het loeidruk.. jullie vast ook dus geen excuus!

Goeie titel meiden, érg leuk!

Aanstaande heeft vandaag zijn vrijgezellefeest.. benieuwd hoe beschonken hij thuiskomt.. Ach.. laat hem maar lekker genieten.. Hopelijk valt de hoofdpijn morgen mee want dan hebben we familiefeest.. Gelukkig van zijn familie en niet van de mijne; kan ie mooi op zijn eigen familie een goeie indruk maken..haha!

Voel me goed nu het weer weer een beetje normaler is. Dat drukkende vind ik toch vervelend, krijg er altijd wat hoofdpijn van en dat is niet fijn!

Ok, ik ga me lekker op de bank laten zakken en hoef nu niet eens het alleenrecht op de afstandbediening op te eisen.. ook wel eens relaxed!

XXXXXXX tot snel hoor!
OOOHHH hier zijn we ! hi hi, heb zojuist mijn hele verhaal maar op de mail gezet omdat ik niet wist hoe we heetten, en daar zag ik dat dit het was geworden. Nou ja, ik ga in elk geval nu nog even een fotootje mailen en dan gauw slapen want om 03.30 uur gaat de wekker en gaan we naar Schiphol!

Liefs allemaal xx

Hey Yas, je was er al. Ik was al zo brutaal geweest om je stukje te kopieren voor hier, voor degenen die niet op de mail kwamen:

Heyyy allemaal!

Leuk Blond, een meiske! Wij mochten gisteren ook voor de 20-weken echo. Ik was me daar toch een partij zeuwachtig, vooral ook voor het medische deel hoor. Had er geen oog dicht van gedaan. Niet dat ik een aanleiding heb, maar ik vond het zo eng als er iets niet goed zou zijn. En daarbij was ik super-de-super benieuwd wat het zou worden j of m....

En het is geworden, behalve het geweldige nieuws dat alles helemaal gezond is (wat een wonder, snik snik).... een

Jongetje!

Ik viel bijna van het behandelbed af omdat ik al die tijd heb gedacht dat het een meisje zou zijn ) Gelukkig kunnen we nog even wennen aan het idee! Ik ben dus echt megagelukkig. En voor het nodige tegenwicht omdat er hier al twee meisjes zijn, hi hi. Vannacht gaan we voor 15 dagen op vakantie dus kan ik even niet schrijven.

Heel veel succes in de tussentijd jullie allemaal met zwanger-worden, met zwanger zijn en dromen over ukkies.

O ja, ik wilde nog heel even reageren op de vraag van Wolfje omdt je schreef dat je zo weinig 'kwaaltjes' had. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. De meeste kwaaltjes komen later in de zwangerschap (gelukkig maar) en wat de een voelt hoeft de ander niet te voelen, alle zwangerschappen zijn verschillend, geen zorgjes dus maar genieten!

Liefs,

Yasmine 

Dus: Jippie, het eerste jongetje! Gefeliciteerd!

Hee Dok, jij ook op zaterdagavond niks beters te doen ;)?

Leuk dat je Yasmine's stukje er even op hebt gezet.

Yasmine, gefeliciteerd!! Een jongetje, en helemaal gezond. Geweldig!

Hadden jullie nou al een naam bedacht of moet dat nog gebeuren?!

In elk geval heb je nog 20 weken...

En bedankt voor ook jouw geruststellende woorden (en van de andere meiden!). Ik maak me al minder ongerust. Vind het inderdaad wel fijn dat ik niet zo'n last heb. En kan ik mn zusje ook geruststellen want die had ook al zo weinig klachten.

Nou Dok, vriend was niet blij met jouw opmerking over A-cupje dat A-cupje bleef. Hij hoopt natuurlijk dat mijn A/B cup snel een flinke C wordt :P, "dan heeft hij ook nog wat aan die zwangerschap" :D

Ben weer veel op zoek op Franse sites naar hoe het allemaal gaat hier. Ga waarschijnlijk toch in Frankrijk naar een gynaecoloog, en bevallen, scheelt veel in vergelijking met Zwitserland, qua kosten. In Zwitserland krijg ik van de verzekering maar 70% vergoed. En in Frankrijk krijg ik per consult maar 25 euro terug. Consult kost geloof ik tussen de 30 en 60 euro, hangt af van de arts. Maar goed, echo's en andere onderzoeken, en bevalling in ziekenhuis wordt gelukkig wel helemaal vergoed.

Enige probleem is dat je in Frankrijk minder kans hebt een Engels sprekende gynaecoloog te vinden dan in Zwitserland. Maar ja. In het Frans moet het ook wel lukken denk ik. Hoop ik!!

Poussez... poussez... ;)

Nou meiden ik ben nog steeds niet uitgesurft op de Franse sites. Ga weer even verder.

Yasmine, een hele fijne vakantie!!

En Jessel.... hoop dat je aanstaande een goed vrijgezellenfeest heeft! Geniet van je vrije avond!

*; allemaal,

Wolfje
2-1 voor de meiden! Leuk dat er nu een jongen bij is. Voor ons blijft het spannend, we willen het niet weten, dus pas na de bevalling weten we de echte verhoudingen!

Wolfje, maf lijkt me dat, in het buitenland alles regelen. O, en wat ie cup betreft: mijne zijn gegroeid, maar lief mocht er dus echt niet aan zitten. Nu gaat het beter, vanochtend mocht hij er weer gewoon aan voelen zonder dat ik hem wegjoeg. We hebben dus ook weer eens ges*xt :$. Was al weer even geleden, ik was van binnen een beetje anders dan anders, nu voelt het weer als vanouds. Gelukkig maar!

En nu heb ik baby B al een paar uur niet gevoeld en lief maakt zich grote zorgen. We gaan zo verder met de babykamer, dan doe ik weer wat en kan B daarna lekker gaan wiebelen, als ik stilzit. De wieg is er trouwens, maar die kan wel een likje verf gebruiken!!!

Nog 2 nachtjes slapen en dan ook de echo! Hoeraaaa!
Hallo!

Leuk, een jochie erbij! Grappig, Yasmine dat jij ook totaal het tegenovergestelde dacht!

Weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik ben dit weekend helaas weer niet zo fit. (misschien wordt ik toch gestraft voor dat kwaaltjesvrije begin?!)

Denk of last te hebben van bandenpijn, of dat er wederom een griep de kop op steekt, of misschien een combi van beide... Alles doet me zeer, met name mn buik en rug, buik lijkt te worden uitgerekt dus vandaar dat ik denk dat het bandenpijn is, maar heb nog geen verklaring voor het grieperige gevoel erbij.

Lees allemaal tegenstrijdige verhalen over paracetamol gebruik, de ene site zegt dat het is af te raden, andere zeggen weer dat je er tussen de  3 en 6 max per dag mag hebben. Heb er al 2 op vandaag en voel me er schuldig over. Maar voel me ook zo Kl*te dat ik zonder die paracetamol niet weet hoe ik de dag ga doorkomen.

Dit is echt totaal nieuw voor me, ik ben normaal iemand die echt nooit ziek is!!

Maar genoeg geklaagd nu.

Vriend is nu ook bezig met de baby kamer. Hebben dit weekend verf en behang gekocht. Lichtpaars. Kozijnen zijn nu geverfd en het ziet er echt heel mooi uit! Zodat het niet een heel paarsgekleurd geheel wordt behangen we maar een muur, de andere muur hebben we creme wit gelaten (stuctuurverf)

De babyzaak belde vrijdag al of ze het kamertje 26 juni al konden brengen, maar dan zitten we lekker in Sicillie. Wordt dus 2 weekjes later, maar dat is nog steeds best vroeg.

Nou, ik ga even broodjes uit de oven halen!

Fijne dag allemaal!
Lily, kzit hier op de tribune te wachten !!! any news yet?

Heb lekker relaxed weekendje achter de rug. Weinig gedaan eigenlijk. Vanmiddag nog ff bij schoonzus en zwager langs geweest daar mee gegeten en de kleine in bad en bed gedaan.

fijne werkweek allemaal en duim ff voor klaver,lily en mij dat we positief gaan testen de komende dagen !!

liefs bri1976
Hoi Meiden,

SORRIE SORRIE SORRIE dat ik niet alles heb teruggelezen. Zag wel dat Blond en KQ een meisje krijgen en Yasmine en jongen. Echt heel erg tof dat jullie dat nu weten, WOW!!!!

Zelf zit ik er een beetje doorheen. Voel me de laatste paar dagen echt best wel down. Alsof alle positiviteit uit mij gezogen is. (zegt mevrouw met traantjes achter de compu...).

In mijn omgeving zijn er ook een aantal dingen gebeurd met verschillende mensen die niet leuk voor hen zijn. Op de één of andere manier raakt mij dit nu harder dan normaal.

Dus bij deze alvast sorrie dat ik wat dingen over het hoofd heb gezien. Bv. geslachtsverwisseling bij verschillende mensen...

Ik ga deze week weer eens lekker opladen. Iemand nog goede tips?

Liefs voor iedereen van Jules

PS. ondanks downerig gevoel, toch nog ff op de tribune: hoe is het Lily???
Klaver, Lily en Bri; Zit nog een fan op de tribune hoor! Laat snel ff wat horen!

Ik draai m'n duimen duizelig !

Kus

Parel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven