Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
.
Wow, wat geweldig! Pff, wat een opluchting moet dat zijn voor je!

Verder nog heel veel sterkte voor alles wat komen gaat!
...
Wat een geweldig nieuws!
O, wat een opluchting moet dat zijn!!! Maar die kerel moet je echt aan de straat zetten, hoor.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:hermione1 schreef op 12 augustus 2009 @ 19:00:

Een kind kan alleen via de moeder besmet worden. En testen over 3 maanden ligt een beetje aan wanneer jullie voor het laatst sex hebben gehad. Tussen besmetting en positieve test ligt ongeveer 3 maanden.Wat dacht je van wondjes, dus bloed, en dergelijke? De kans is wel degelijk aanwezig.

Laat je kinderen testen TO, voor de zekerheid.
Oohh wow! Wat ongelofelijk goed nieuws zeg! Ik ben heel erg blij voor jullie!
Wat ontzettend fijn voor je desenchante!

En wat je man betreft, die zit nu ook in een rollercoaster...

2 dagen geleden hield je bij wijze van spreken nog van elkaar, en nu dit! Ik kan me voorstellen dat je gevoelens naar hem alle kanten opgaan...

Maar voor jou ben ik superblij!
quote:minny schreef op 12 augustus 2009 @ 19:20:

[...]

Wat dacht je van wondjes, dus bloed, en dergelijke? De kans is wel degelijk aanwezig.

Laat je kinderen testen TO, voor de zekerheid.Die kans is nihil.
quote:koeka schreef op 12 augustus 2009 @ 18:58:

Sorry TO, het is absoluut niet mijn bedoeling om hier begrip voor je man te kweken of iets dergelijks. In die zin is mijn post ook ongepast. Excuses daarvoor.Ben blij dat je het zelf zegt, wilde al een heel betoog houden tegen vrouwen die van vreemdgangers altijd maar de echte slachtoffers willen maken met hun (te) verregaande empathie.

Kom zeg...straks komt er nog eentje die vindt dat TO het niet kan maken om bij die vreemdganger weg te gaan want sielug en ziek en zow...

Tssssk...
Wat een goed nieuws!

Heel veel succes en sterkte met alles wat er komen gaat
quote:hermione1 schreef op 12 augustus 2009 @ 19:23:

[...]

Die kans is nihil.Want papa heeft nooit een kusje gegeven op de kapotte knie als kind is gevallen?

Sluit de kans dan 100% uit en test je kinderen. Niet doen is spelen met hun gezondheid.
Wat een ontzettend goed nieuws! Je leven staat nog steeds op zijn kop, maar om de gezondheid van jezelf en de kinderen hoef je je gelukkig veel minder zorgen te maken.

En Koeka, ik vind dat jij en Nellebelletje een punt hebben hoor.

Ook hij gaat door een hel. Dat maakt zijn acties niet minder verwerpelijk, maar het blijft een hel te weten waar hij mee verder moet leven en wat hij gedaan heeft. Geen mens is alleen maar slecht en zo'n situatie wens ik persoonlijk niemand toe, ook al is het aan eigen fouten te wijten.
Mennnn wat een toppie goed nieuws !!

Ben super blij voor je Des !!!

WAUWIEEE , wilde vanavond geen wijntje nemen maar ga nu de hele fles leegdrinken !
Wat een enorme opluchting, zeg! Ik ben zo blij voor jou en voor je kinderen!!
Wat een goed nieuws Desenchante!!!!!!

Sterkte voor al het andere wat gaat komen. Dit gezondheidsgeluksmoment heb en houd je
quote:minny schreef op 12 augustus 2009 @ 19:25:

[...]

Want papa heeft nooit een kusje gegeven op de kapotte knie als kind is gevallen?

Sluit de kans dan 100% uit en test je kinderen. Niet doen is spelen met hun gezondheid.Euhm daar kun je geen HIV mee overdragen hoor.
Jippie, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
WOW wat een heftig verhaal!!!

Ik las het net pas op het forum..

Maar ook WOW dat de test negatief was!!!!

Ik ben zoooo blij voor je!!!

Heel veel liefs,

En ook nog sterkte voor de aankomende tijd !!!
quote:summerbreeze21 schreef op 12 augustus 2009 @ 19:27:

[...]

Euhm daar kun je geen HIV mee overdragen hoor. Euhm...de kans is klein maar wel degelijk aanwezig.

Geef me 1 goede reden waarom ze de kinderen niet zou laten testen.
quote:minny schreef op 12 augustus 2009 @ 19:31:

[...]

Euhm...de kans is klein maar wel degelijk aanwezig.

Geef me 1 goede reden waarom ze de kinderen niet zou laten testen.

Ik zou het ook doen, daar niet van.

Maar je kunt geen HIV overdragen door een kusje op een kapotte knie, daar heb ik echt nog nooit van gehoord!
Ik lees nu net dat je je kinderen kunt besmetten door het geven van borstvoeding.
quote:minny schreef op 12 augustus 2009 @ 19:25:

[...]

Want papa heeft nooit een kusje gegeven op de kapotte knie als kind is gevallen?

Sluit de kans dan 100% uit en test je kinderen. Niet doen is spelen met hun gezondheid.Ook dan is de kans nihil. Kan me wel voorstellen dat het voor TO rust geeft om wel te testen, maar de kans is echt nihil.
Als papa een wondje in de mond heeft en een kusje op de kapotte knie geeft, dan is de kans aanwezig. De kans is heel heel heel klein. Maar hey, wil je het niet 100% zeker weten als het om de gezondheid van je kinderen gaat?

Ik wel.
quote:summerbreeze21 schreef op 12 augustus 2009 @ 19:33:

Ik lees nu net dat je je kinderen kunt besmetten door het geven van borstvoeding.Maar haar man heeft toch geen borstvoeding gegeven neem ik aan?
de kans is klein, maar als pa toevallig een wondje aan zijn lip heeft dat een beetje bloed, is het mogelijk

wat Min zegt dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven