Restaurantweek augustus 2009

04-08-2009 22:24 114 berichten
Ik heb vanavond via RTL Boulevard de Steenen tafel in Arnhem kunnen resereven.

Wie gaan er ook eten in de restaurantweek?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, wat balen dat ik gisteren niet op het forum ben geweest! Probeer er nu (op 2 pc's) al een uur door te komen, maar zonder succes. Steeds als ik wil reserveren loopt de site vast. Tja, niet gek..

Stom stom, wist niet dat je eerder kon reserveren..is de 1e keer dat ik dit wil doen. Vorig jaar viel ik nog in de studentencategorie (daar is ook zo'n week voor).

Wel superleuk dat jullie allemaal lekker gaan eten! :-)
Volhouden Bonbonne,het is mij net ook gelukt...na een boel pogingen,maar toch!
Waar ga je heen bieb?
Naar de Zon in Ommen
@ Suikervrij, ik ga zondag 30 aug en jij?
Ik heb ook gereserveerd. Zaterdagavond bij Sucade in Dordrecht. Ik kreeg ook de nieuwsbrief van Diningcity met daarin een link om te reserveren. Ik vind het een leuk concept!
quote:carrie83 schreef op 05 augustus 2009 @ 15:32:

@ Suikervrij, ik ga zondag 30 aug en jij?Ik ook, om 19:00 uur!
Ik ook om 19 uur
Zo,

Wij gaan naar frouckje state,

vorige keer heb ik de koriander moeten annuleren, dus ben benieuwd. Dit restaurant heeft 1 ster.
Koriander in Rotterdam?
Ik heb ook een paar keer gereserveerd tijdens de restaurantweek. Ik krijg ook altijd twee dagen van tevoren dat wachtwoord van diningcity maar deze keer zat er echt nog maar heel weinig tussen. De vorige keer vielen de iets minder dure restaurants behoorlijk tegen dus die heb ik maar niet meer gereserveerd. Ik heb een beetje het idee dat de restaurantweek aan zijn eigen succes ten onder gaat (in ieder geval wel in Amsterdam), jammer.
Nee, koriander in drachten.
ik ga naar villa ruimzicht in Doetinchem!
Hoi,

Hebben jullie een tip voor mij?

Ik neem mijn vader mee as. restaurantweek en er zijn nog heel wat restaurants vrij in omg. Utrecht.

Nu weet ik alleen echt niet welke ik moet kiezen. Mijn vader houdt wel van beetje experimenteel en lekker eten.

Hebben jullie een tip? Wel omg. Utrecht/Zeist/Amersfoort.

Bedankt!
Ik ga 2 keer, wat een luxe! Eén keer uitgebried Japans in Amsterdam en naar Kasteel Spangen in Rotterdam. Ik blijf het een leuk initiatief vinden.
ik wil ook naar tante Koosje in Nijmegen....
quote:Adeline schreef op 11 augustus 2009 @ 13:36:

Hoi,

Hebben jullie een tip voor mij?

Ik neem mijn vader mee as. restaurantweek en er zijn nog heel wat restaurants vrij in omg. Utrecht.

Nu weet ik alleen echt niet welke ik moet kiezen. Mijn vader houdt wel van beetje experimenteel en lekker eten.

Hebben jullie een tip? Wel omg. Utrecht/Zeist/Amersfoort.

Bedankt!

's Soerel in Epe

Eibertje in Nunspeet (vooral geweldig is de kaaswagen!)
quote:luzzeke schreef op 11 augustus 2009 @ 16:20:

ik wil ook naar tante Koosje in Nijmegen....Waarom ga je niet dan? Is nog plek toch?
Ik kon nu voor de 2e keer reserveren via AmEx. Ook dit keer waren de echt goede restaurants in onze regio direct volgeboekt. Ik vraag me af of er voldoende tafels worden aangeboden door die restaurants (die toch al altijd vol zitten).

We hebben nu gereserveerd voor BIHP in Amsterdam. Op de sites lees ik hele verschillende dingen over dit restaurant. Iemand hier ervaring met dit restaurant?
Volg je hart. Dat klopt.
Niet bekend mee, maar lees hier eens.
Heb bij Eau de Vie gereserveerd in Amsterdam. Was het laatste plekje en dus om 18.00 al, beetje jammer dat het zo vroeg is. Maar wil er al een tijd heen dus als het dan toch voor een zacht prijsje kan dan maar om 18.00...
Ik ga al naar Villa ruimzicht maar ga ws toch ook bij tante koosje eten, zo leuk. Of heeft iemand nog een geweldige tip omgeving arnhem-nijmegen?
@suikervrij, volgens mij kom je uit mijn regio.. ik was vorig jaar bij de steenen tafel. Subliem. Werkelijk....
Ik heb ook gereserveerd. Ik ga met een clubje dus gezelligheid was het allerbelangrijkst. Ik heb al een paar x in een sterrenrestaurant gegeten dus dat hoefde niet per se dit x. Ik ga donderdag naar Teppanyaki Nippon en vrijdag naar de Supperclub Boat beide restaurants in Amsterdam.

Ik ben benieuwd, ik hoop niet dat ik kan proeven dat de keuken minder zijn best heeft gedaan om een bijzonder menu samen te stellen.. Ze verdienden er namelijk toch minder op.
quote:guust80 schreef op 12 augustus 2009 @ 17:37:

Heb bij Eau de Vie gereserveerd in Amsterdam. Was het laatste plekje en dus om 18.00 al, beetje jammer dat het zo vroeg is. Maar wil er al een tijd heen dus als het dan toch voor een zacht prijsje kan dan maar om 18.00...Eu de Vie is wel okay, maar je moet niet al te veel honger hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven