vakantieliefde of ...?

12-08-2009 19:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik zit in een bepaalde situatie maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb een jongen 6 weken geleden leren kennen. Hij was kampleider en ik was daar op kamp. We vonden elkaar gelijk leuk. Elkaar beetje plagen en we konden onwijs lachen. Hij was daar leider dus zoenen mocht niet. Bij afscheid hebben we elkaars gegevens uitgewisseld. We mailen nu want hij woont stuk verder weg dan waar ik woon. In de tussen tijd op vakantie geweest maar hebben wel contact gehad.. De meest lovende woorden uitgewisseld. Nu zegt hij van mij te houden. Oke ik vind dit allemaal vrij snel. En ik vind hem super leuk maar hoe groot is nou de kans dat dit gaat werken. Ik woon aan de andere kant van het land. Ik ben nog jong en kan zo ook niet op en neer gaan reizen als ik dat wil.

Moet ik het contact maar verbreken om me de pijn te besparen of moet ik het een kans geven..

GR.
hoe oud ben je/ hou oud is hij?

En hij houdt van je?
Klinkt als 12-13
Gezien het aantal reacties denk ik dat de forummers hier denken wat ik denk (mooie zin niet). Moeten we dit serieus nemen?
Van jou houden na een kamp van een week bestaat niet.
Contact verbreken, het klinkt alsof hij veel ouder is en toch niet spoort. Wat Zamirah zegt dus.

En Siepeltrien, je zin was heel mooi. En ik vraag me hetzelfde af als MMP

Loveeer, welke argumenten heb je om er wel voor te gaan?
Zodra iemand na een paar weken zegt: ik hou van je....

WEGRENNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TO is naar het tina forum
@Loveeer je hebt toch net een relatie van 1 1/2 jaar achter de rug? Je bent nog maar 16 (zeg je in je andere topic), geniet toch van je vrijheid en stort je niet direct in wat anders. En iemand die zegt van je te houden na één vakantieweek zou ik niet al te serieus nemen.
Als leider op zo'n kamp mag je niet alleen niet zoenen, je mag vast ook niet zeggen dat je van één van de kinderen houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven