Herinneringen
woensdag 12 augustus 2009 om 17:57
woensdag 12 augustus 2009 om 18:05
Ik heb hem een paar keer gebeld. En we mailen. En smsen.(faxen kan niet).
En tja, hoteldebotel. Niet zoals toen met die lapzwans met K'dag. Maar anders. Misschien ook juist goed, want toen was ik er ziek van en bleek het uiteindelijk toch een flutliefde.
Maar met hem had ik rust. En een volwassen contact.
Dat klinkt haast een beetje eng, he?
*dat geeft helemaal niet, alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen het contact met je een beetje aan het missen ben..*
En tja, hoteldebotel. Niet zoals toen met die lapzwans met K'dag. Maar anders. Misschien ook juist goed, want toen was ik er ziek van en bleek het uiteindelijk toch een flutliefde.
Maar met hem had ik rust. En een volwassen contact.
Dat klinkt haast een beetje eng, he?
*dat geeft helemaal niet, alhoewel ik wel eerlijk moet bekennen het contact met je een beetje aan het missen ben..*
woensdag 12 augustus 2009 om 19:12
Lieve Kym, het is helemaal niet kansloos.
Weet je ik zie er wel een voordeeltje in eigenlijk
je KAN niet eens hard van stapel lopen al zou je willen.
En was dat nou net niet een van onze grande valkuilen
Het steeds weer veel en veels te hard gaan?
Weet je meis, als het meant to be is.....
Weet je ik zie er wel een voordeeltje in eigenlijk
je KAN niet eens hard van stapel lopen al zou je willen.
En was dat nou net niet een van onze grande valkuilen
Het steeds weer veel en veels te hard gaan?
Weet je meis, als het meant to be is.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 augustus 2009 om 22:44
Helleu,
Nou, eigenlijk heb ik mijn gevoel daarin bepspreekbaar proberen te maken naar hem (ik weiger nu eenmaal mijn gevoel altijd maar voor mezelf te houden) en aangezien hij op een iets ander pad lijkt te zitten dan ik, denk ik dat ik er zelf wel zal moeten stoppen.
Het wordt een grote teleurstelling.
Of naja. Eigenlijk is het gewoon kut.
Nou, eigenlijk heb ik mijn gevoel daarin bepspreekbaar proberen te maken naar hem (ik weiger nu eenmaal mijn gevoel altijd maar voor mezelf te houden) en aangezien hij op een iets ander pad lijkt te zitten dan ik, denk ik dat ik er zelf wel zal moeten stoppen.
Het wordt een grote teleurstelling.
Of naja. Eigenlijk is het gewoon kut.
woensdag 12 augustus 2009 om 22:57
woensdag 12 augustus 2009 om 23:09
Politiek correcte reactie was per mail, Sum. Zoiets als:
"Ik vind het vervelend voor jou dat je dat zo voelt, maar..." (en toen nog meer over mij en ons en vooral zijn bagage)
Kan ik niks mee dus behalve dat ik er agressief van raak.
Hi Zus (ik ken jou ).Op afstand is dit echt drie keer niks nee. Maar ik vind het zo zonde, want dan denk ik steeds, wat als..?
Jouw liefde woont niet bij jou dus? Goh, dat wist ik niet. Moeilijk lijkt me!
"Ik vind het vervelend voor jou dat je dat zo voelt, maar..." (en toen nog meer over mij en ons en vooral zijn bagage)
Kan ik niks mee dus behalve dat ik er agressief van raak.
Hi Zus (ik ken jou ).Op afstand is dit echt drie keer niks nee. Maar ik vind het zo zonde, want dan denk ik steeds, wat als..?
Jouw liefde woont niet bij jou dus? Goh, dat wist ik niet. Moeilijk lijkt me!
woensdag 12 augustus 2009 om 23:13
*ik jou ook*
Nu wel hoor, maar toen nog niet.
Hij woonde in een ander land en ik moest weer terug naar NL zat steeds zo een 6 maanden tussen.
En de laatste keer waren we het zo zat dat we binnen twee weken getrouwd waren, maar hij moest toen ook weer terug.
Uiteindelijk was ik 7 maanden zwanger toen ik hem voor altijd bij me kon laten blijven.
Nu wel hoor, maar toen nog niet.
Hij woonde in een ander land en ik moest weer terug naar NL zat steeds zo een 6 maanden tussen.
En de laatste keer waren we het zo zat dat we binnen twee weken getrouwd waren, maar hij moest toen ook weer terug.
Uiteindelijk was ik 7 maanden zwanger toen ik hem voor altijd bij me kon laten blijven.
woensdag 12 augustus 2009 om 23:16
quote:zusenzo schreef op 12 augustus 2009 @ 23:14:
SD, dat was nog de tijd van brieven (erg hé) en heel veel telefoneren.
Wel heel romantisch, maar dan moet je wel een rotsvast vertrouwen hebben gehad in jullie liefde (hij trouwens ook)
man man man.....dat heb ik met een gewone man hier uit de stad nog niet eens, laat staan als er werelddelen tussen zitten
SD, dat was nog de tijd van brieven (erg hé) en heel veel telefoneren.
Wel heel romantisch, maar dan moet je wel een rotsvast vertrouwen hebben gehad in jullie liefde (hij trouwens ook)
man man man.....dat heb ik met een gewone man hier uit de stad nog niet eens, laat staan als er werelddelen tussen zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 augustus 2009 om 23:43