Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Kinki kapper

13-08-2009 10:27 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de Kinki kapper in Utrecht (stad / centrum)???

Hoor (en lees hier) zoveel verschillende verhalen en het kan nogal verschillen per stad of zelfs vestiging volgens mij...

Hoor graag jullie ervaringen!
Ik ging vaak in Rotterdam naar Kinki. Maar vond het tegenvallen. Ik stond vaak met een truttig kapsel weer buiten. En duuuuuur! Heb nu een betere kapper gevonden. Voor mij geen Kinki meer. Maar wie weet. In Utrecht werken andere mensen dus het kan beter zijn natuurlijk.
*
Kabouter. idd. Als je bij Kinki zegt; 'doe maar wat' verwacht je heel wat. Maar viel mij ook tegen.
Ik zei bij Kinki Eindhoven in 2007 ''doe maar wat''.

Hoe ik buiten kwam?

Een kant lang haar, een kant gemilimeterd haar, en in de overgang van kort naar lang een kaalgeschoren stuk.

Tja.
*
nee, dit ging zonder overleg en zonder spiegel. ''Dan is verrassing des te groter'' aldus de kapper.

ach ik heb best wel gelachen met dat kapsel hoor. En inmiddels is het weer over mijn schouders, maar no way dat ik nog ooit naar Kinki ga. Of ik zeg in ieder geval niet meer ''doe maar iets''.
Ik ging altijd naar de Kinki Kapper in Amsterdam (Zeeburg) en daar was ik erg tevreden over. Ik heb erg stijl (suf) jaar maar zij wisten er altijd wat 'schwung' in te brengen. Nu woon ik in Utrecht en ben ik op de Oudegracht geweest naar Kinki, maar die vond ik een stuk minder. Ze keken daar veel minder naar mijn haar en overlegde weinig over wat ik wilde. Daar ga ik nu niet meer naartoe (de volgende knipbeurt ga ik de andere Kinki uitproberen)
Ik heb ervaringen met het filiaal net buiten het centrum, leuke mensen die goed rekening houden met de vorm van je gezicht. Je kunt het zo gek maken als je het zelf wilt. Ik was erg tevreden, al heb ik altijd dat mn haar na een paar dagen weer in de 'standaard' vervalt.. maar dat is mn eigen schuld.

Volgens mij is die aan de Oude Gracht jonger en 'wilder', dat hoefde van mij niet.
Zo Kaatje. Dat is weer een beetje veel van het goeie. Maar dat hebben ze dan toch wel met jouw toestemming gedaan???

Duidelijk dat de ervaringen verschillen dus.
Haha, niet met toestemming dus..... pfffff, ik zou een rolberoerte krijgen volgens mij.
Nou ja, ik zei dus ''doe maar wat'', dus in feite heb ik wel toestemming gegeven. Maargoed, ik wist ook niet dat het er zo uit kwam te zien

Uit die periode heb ik trouwens ook maar heel weinig foto's

Ach, en ja, het is balen, maar ik denk dan maar zo: het is haar, en dat groeit wel weer aan.
Ja je hebt er 2 in Utrecht he...

Weet je wat het is (al eens verteld hier ), mijn lange extensions (great lengths) zijn eruit gehaald en wat een dun bosje nu zeg... is wel geknipt daarna maar zit nog niet naar wens.

Stijl het nu elke dag. Heb zelf best wel krullen, maar dus erg dun en weinig nu, kijk je zo doorheen :(

Wil echt even GOED geknipt, zodat weer gezond wordt en kan laten groeien weer... Dus dacht, wat heb ik nog te verliezen, ga naar Kinki...

Maar weenie of ik durf, gaan we samen Bubbelz... ?
Ik ben juist heel enthousiast over Kinki (ervaring met 2 filialen). Omdat ik krullen heb, wordt er nogal vaak verkeerd geknipt bij mij, of bijvoorbeeld te lang gelaten.

Bij Kinki houden ze rekening met hoe je haar van nature valt en durven ze er tenminste iets af te knippen (of scheren blijkbaar ).
ga al 10 jaar naar kinki en ze hebben me pas 1 keer verkeerd geknipt...
Ook in Utrecht Rary? En BosAap beide vestigingen goed in Utrecht?

Je hoort namelijk zo verschillende verhalen over in verschillende steden en vestigingen...
1 keer utrecht, 1 keer den bosch, de rest eindhoven en tilburg. tilburg zit ie niet meer...

maar alle kinki-kappers hebben toch wel een zelfde soort opleidingsbeleid?

ik zeg altijd doe maar iets, want ik hou wel van apart, maar 1 keer werd het zon zelfde soort kapsel als wat kaatje had! hadden ze zeker net in de opleiding geleerd. zag eruit als een militaire pot.

heb het meteen door een vriend laten bijknippen en scheren en heb een maand redelijk voor joker gelopen.
Nou ik heb ook krullen en me eens laten knippen daar, maar heb een halve dag in de badkamer gezeten

Ze hadden het inderdaad zeeeeker niet te lang gelaten, maar echt volkomen verkeerd ingeschat en dus veel te kort. Ik zag eruit als een omaatje/huisvrouw met lekker kort opgeknipt krullenkapsel. Boehoe, krijg alweer een naar gevoel in mijn buik als ik eraan denk..

Inmiddels alweer een hele lange tijd lekker lang haar, zodat mijn krullen er mooi bij hangen
Hihi het kan dus echt erg.....

Wil ook niet TE kort, is nu net op mijn schouders en wil geen kort/bloot nekkie! Maar mag wel iets korter/hipper. Hoop dat ze wel luisteren dan...

Misschien gewoon maar gaan, wat ik zei; nu ben ik ook niet blij, dus wat heb ik te verliezen...?!!!

Bedoel elke kapper waar ik nog niet ben geweest is een gok...
Kinki Utrecht is echt niks, tenminste die op de oudegracht.

Als je in Utrecht een kapper zoekt zijn er echt veel betere / hippere en vaak ook nog goedkoper.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Vertel Lola?!!!
ik ken wel een echt supergoede kapper in Den Bosch....misschien kun je er een dagje shoppen achteraan plakken?

En wat je te verliezen hebt? Euh, je haar, je zelfbeeld (als al je vrienden en kennissen in hun broek pissen van het lachen als ze je zien)
Ik heb mijn haar jaaaaren door maar 1 kapper laten knippen, maar bij hem moet ik tegenwoordig zo lang van tevoren een afspraak maken dat ik pas maar de Kinki weer eens binnengehobbeld ben, en ik ben heel erg tevreden. Was die aan de Oude Gracht trouwens (waar zit die andere dan?). Had zelfs nog wel wat extremer gemogen van mij (heb nu een behoorlijk assymetrisch bob) maar het valt echt behoorlijk goed, en ik heb echt dramatisch dun haar.

Je zou trouwens ook nog naar Devilish kunnen, Pieterskerkhof, dat is een zaak van oud-Kinki-kappers (of althans, dat was het, maar volgens mij is dat nog steeds zo).
Ik ben nooit bij Kinki Utrecht geweest, ik bedoelde 'twee filialen van Kinki', niet 'de twee filialen van Kinki in Utrecht'.

Overigens kan ik je Kinki Amersfoort wél van harte aanraden.
Nou Mik, luisteren doen ze bij voorkeur liever niet Het zijn natuurlijk wel ware kunstenaars he, die moet je wel wat vrijheid geven in hun creaties

Over develish (schrijf ik het zo goed?) heb ik inderdaad ook hele goede berichten gehoord. Daar kijken ze echt goed naar je gezicht en wat je haar nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven