Ervaringen Kinki kapper
donderdag 13 augustus 2009 om 10:36
donderdag 13 augustus 2009 om 10:47
donderdag 13 augustus 2009 om 10:47
Ik ging altijd naar de Kinki Kapper in Amsterdam (Zeeburg) en daar was ik erg tevreden over. Ik heb erg stijl (suf) jaar maar zij wisten er altijd wat 'schwung' in te brengen. Nu woon ik in Utrecht en ben ik op de Oudegracht geweest naar Kinki, maar die vond ik een stuk minder. Ze keken daar veel minder naar mijn haar en overlegde weinig over wat ik wilde. Daar ga ik nu niet meer naartoe (de volgende knipbeurt ga ik de andere Kinki uitproberen)
donderdag 13 augustus 2009 om 10:48
Ik heb ervaringen met het filiaal net buiten het centrum, leuke mensen die goed rekening houden met de vorm van je gezicht. Je kunt het zo gek maken als je het zelf wilt. Ik was erg tevreden, al heb ik altijd dat mn haar na een paar dagen weer in de 'standaard' vervalt.. maar dat is mn eigen schuld.
Volgens mij is die aan de Oude Gracht jonger en 'wilder', dat hoefde van mij niet.
Volgens mij is die aan de Oude Gracht jonger en 'wilder', dat hoefde van mij niet.
donderdag 13 augustus 2009 om 10:53
donderdag 13 augustus 2009 om 11:03
Ja je hebt er 2 in Utrecht he...
Weet je wat het is (al eens verteld hier ), mijn lange extensions (great lengths) zijn eruit gehaald en wat een dun bosje nu zeg... is wel geknipt daarna maar zit nog niet naar wens.
Stijl het nu elke dag. Heb zelf best wel krullen, maar dus erg dun en weinig nu, kijk je zo doorheen
Wil echt even GOED geknipt, zodat weer gezond wordt en kan laten groeien weer... Dus dacht, wat heb ik nog te verliezen, ga naar Kinki...
Maar weenie of ik durf, gaan we samen Bubbelz... ?
Weet je wat het is (al eens verteld hier ), mijn lange extensions (great lengths) zijn eruit gehaald en wat een dun bosje nu zeg... is wel geknipt daarna maar zit nog niet naar wens.
Stijl het nu elke dag. Heb zelf best wel krullen, maar dus erg dun en weinig nu, kijk je zo doorheen
Wil echt even GOED geknipt, zodat weer gezond wordt en kan laten groeien weer... Dus dacht, wat heb ik nog te verliezen, ga naar Kinki...
Maar weenie of ik durf, gaan we samen Bubbelz... ?
donderdag 13 augustus 2009 om 11:05
donderdag 13 augustus 2009 om 11:20
1 keer utrecht, 1 keer den bosch, de rest eindhoven en tilburg. tilburg zit ie niet meer...
maar alle kinki-kappers hebben toch wel een zelfde soort opleidingsbeleid?
ik zeg altijd doe maar iets, want ik hou wel van apart, maar 1 keer werd het zon zelfde soort kapsel als wat kaatje had! hadden ze zeker net in de opleiding geleerd. zag eruit als een militaire pot.
heb het meteen door een vriend laten bijknippen en scheren en heb een maand redelijk voor joker gelopen.
maar alle kinki-kappers hebben toch wel een zelfde soort opleidingsbeleid?
ik zeg altijd doe maar iets, want ik hou wel van apart, maar 1 keer werd het zon zelfde soort kapsel als wat kaatje had! hadden ze zeker net in de opleiding geleerd. zag eruit als een militaire pot.
heb het meteen door een vriend laten bijknippen en scheren en heb een maand redelijk voor joker gelopen.
donderdag 13 augustus 2009 om 11:24
Nou ik heb ook krullen en me eens laten knippen daar, maar heb een halve dag in de badkamer gezeten
Ze hadden het inderdaad zeeeeker niet te lang gelaten, maar echt volkomen verkeerd ingeschat en dus veel te kort. Ik zag eruit als een omaatje/huisvrouw met lekker kort opgeknipt krullenkapsel. Boehoe, krijg alweer een naar gevoel in mijn buik als ik eraan denk..
Inmiddels alweer een hele lange tijd lekker lang haar, zodat mijn krullen er mooi bij hangen
Ze hadden het inderdaad zeeeeker niet te lang gelaten, maar echt volkomen verkeerd ingeschat en dus veel te kort. Ik zag eruit als een omaatje/huisvrouw met lekker kort opgeknipt krullenkapsel. Boehoe, krijg alweer een naar gevoel in mijn buik als ik eraan denk..
Inmiddels alweer een hele lange tijd lekker lang haar, zodat mijn krullen er mooi bij hangen
donderdag 13 augustus 2009 om 11:26
Hihi het kan dus echt erg.....
Wil ook niet TE kort, is nu net op mijn schouders en wil geen kort/bloot nekkie! Maar mag wel iets korter/hipper. Hoop dat ze wel luisteren dan...
Misschien gewoon maar gaan, wat ik zei; nu ben ik ook niet blij, dus wat heb ik te verliezen...?!!!
Bedoel elke kapper waar ik nog niet ben geweest is een gok...
Wil ook niet TE kort, is nu net op mijn schouders en wil geen kort/bloot nekkie! Maar mag wel iets korter/hipper. Hoop dat ze wel luisteren dan...
Misschien gewoon maar gaan, wat ik zei; nu ben ik ook niet blij, dus wat heb ik te verliezen...?!!!
Bedoel elke kapper waar ik nog niet ben geweest is een gok...
donderdag 13 augustus 2009 om 11:29
Ik heb mijn haar jaaaaren door maar 1 kapper laten knippen, maar bij hem moet ik tegenwoordig zo lang van tevoren een afspraak maken dat ik pas maar de Kinki weer eens binnengehobbeld ben, en ik ben heel erg tevreden. Was die aan de Oude Gracht trouwens (waar zit die andere dan?). Had zelfs nog wel wat extremer gemogen van mij (heb nu een behoorlijk assymetrisch bob) maar het valt echt behoorlijk goed, en ik heb echt dramatisch dun haar.
Je zou trouwens ook nog naar Devilish kunnen, Pieterskerkhof, dat is een zaak van oud-Kinki-kappers (of althans, dat was het, maar volgens mij is dat nog steeds zo).
Je zou trouwens ook nog naar Devilish kunnen, Pieterskerkhof, dat is een zaak van oud-Kinki-kappers (of althans, dat was het, maar volgens mij is dat nog steeds zo).
donderdag 13 augustus 2009 om 11:34
Nou Mik, luisteren doen ze bij voorkeur liever niet Het zijn natuurlijk wel ware kunstenaars he, die moet je wel wat vrijheid geven in hun creaties
Over develish (schrijf ik het zo goed?) heb ik inderdaad ook hele goede berichten gehoord. Daar kijken ze echt goed naar je gezicht en wat je haar nodig heeft.
Over develish (schrijf ik het zo goed?) heb ik inderdaad ook hele goede berichten gehoord. Daar kijken ze echt goed naar je gezicht en wat je haar nodig heeft.