Ervaringen Kinki kapper
donderdag 13 augustus 2009 om 13:02
donderdag 13 augustus 2009 om 13:37
quote:Snoekkie schreef op 13 augustus 2009 @ 12:08:
Kaatje, ik ben nog niet zo bekend in Den Bosch, maarre ik wordt nieuwsgierig van jouw post.. waar zit die straat ongeveer? Is dat in het centrum of ergens daarbuiten?
Midden in het centrum, als je van het station komt loop je zo:
- Naar het centrum, dus over het bruggetje.
- Langs de ABN-AMRO bank
- dan heb je na de bank een straatje aan de rechterkant maar die moet je niet hebben
- dan kom je langs nog een straatje aan de rechterkant, die moet je wel hebben (op de hoek zit nu een kleding outlet)
- Die straat volg je helemaal, helemaal, helemaal.
- Op een gegeven moment zit er aan de rechterkant o.a. Brasserie Meprise, eetcafe DIT, Jade, en dan de Sylvester (strips).
- tegenover de Sylvester ligt het, aan de rechterkant.
Je bent dan in de buurt van de markt!
Kaatje, ik ben nog niet zo bekend in Den Bosch, maarre ik wordt nieuwsgierig van jouw post.. waar zit die straat ongeveer? Is dat in het centrum of ergens daarbuiten?
Midden in het centrum, als je van het station komt loop je zo:
- Naar het centrum, dus over het bruggetje.
- Langs de ABN-AMRO bank
- dan heb je na de bank een straatje aan de rechterkant maar die moet je niet hebben
- dan kom je langs nog een straatje aan de rechterkant, die moet je wel hebben (op de hoek zit nu een kleding outlet)
- Die straat volg je helemaal, helemaal, helemaal.
- Op een gegeven moment zit er aan de rechterkant o.a. Brasserie Meprise, eetcafe DIT, Jade, en dan de Sylvester (strips).
- tegenover de Sylvester ligt het, aan de rechterkant.
Je bent dan in de buurt van de markt!
donderdag 13 augustus 2009 om 13:44
Mik, ervaring in Utrecht met beide Kinki's. Ik vind die op de Nachtegaalstraat een heel klein beetje beter dan de Oudegracht, maar ik vind ze allebei goed. Ik laat het alleen knippen (met mijn kleur is niets mis) en ik heb krullen. Ze knippen het mooi, luisteren goed naar wat je wilt en als je ze de vrije hand geeft (doe ik meestal met randvoorwaarden) komt er altijd wat leuks uit.
Devilish hoor ik ook goede dingen over. Zelf ben ik daar nooit geweest, ik houd het bij Kinki.
Devilish hoor ik ook goede dingen over. Zelf ben ik daar nooit geweest, ik houd het bij Kinki.
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:27