love hotel
donderdag 13 augustus 2009 om 14:02
donderdag 13 augustus 2009 om 14:03
Hier kun je voor een uur/paar uur allerlei zeer interessante kamers huren... www.ladybutterfly.nl
donderdag 13 augustus 2009 om 14:05
quote:Kabouter23 schreef op 13 augustus 2009 @ 13:41:
http://www.snuffelcorner. ... per_uur_te_huur_71215.phpbeetje oud bericht he! uit 2006
http://www.snuffelcorner. ... per_uur_te_huur_71215.phpbeetje oud bericht he! uit 2006
donderdag 13 augustus 2009 om 14:26
quote:misspuma schreef op 13 augustus 2009 @ 14:02:
[...]
ow echtttttt!!! maar die belofte is nog niet uitgekomen begrijp ik!!
zou een gouden handel zijn neem dat van mij aan!!We hebben hem nog maar net en de afgelopen drie weken waren wij ermee op vakantie.....
[...]
ow echtttttt!!! maar die belofte is nog niet uitgekomen begrijp ik!!
zou een gouden handel zijn neem dat van mij aan!!We hebben hem nog maar net en de afgelopen drie weken waren wij ermee op vakantie.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
donderdag 13 augustus 2009 om 14:35
quote:Joy4britt schreef op 13 augustus 2009 @ 14:32:
[...]
Goh dames of we even willen helpen bij het vreemd gaan....
tsssss...
Als je niet wilt helpen dan reageer je toch gewoon niet? Ik wil wel helpen maar ik weet niets in die regio, heb je al gegoogled op - hotel per dagdeel, of per uur ofzo?
Trouwens lijkt me niet zo´n fris idee om je camper te verhuren, de wetenschap dat er verschrikkelijk veel in gewipt is en je er zelf weer mee op vakantie gaat.. nee.. zou mij niet aanspreken.
[...]
Goh dames of we even willen helpen bij het vreemd gaan....
tsssss...
Als je niet wilt helpen dan reageer je toch gewoon niet? Ik wil wel helpen maar ik weet niets in die regio, heb je al gegoogled op - hotel per dagdeel, of per uur ofzo?
Trouwens lijkt me niet zo´n fris idee om je camper te verhuren, de wetenschap dat er verschrikkelijk veel in gewipt is en je er zelf weer mee op vakantie gaat.. nee.. zou mij niet aanspreken.
donderdag 13 augustus 2009 om 15:03
quote:Cassy69 schreef op 13 augustus 2009 @ 15:01:
Ik heb vorige week een reportage bij BNN gezien over de love hotels in Japan, nou ..... daar word je echt jaloersig op !!!
Spuiten en slikken op reis
Zelfs leuk als je een vaste partner hebt om daar een paar uur een kamer te huren.
Nu ligt Japan nét niet in de 3 noordelijke provincies
Zat zelf te denken aan een hunebed .......
Ik heb vorige week een reportage bij BNN gezien over de love hotels in Japan, nou ..... daar word je echt jaloersig op !!!
Spuiten en slikken op reis
Zelfs leuk als je een vaste partner hebt om daar een paar uur een kamer te huren.
Nu ligt Japan nét niet in de 3 noordelijke provincies
Zat zelf te denken aan een hunebed .......
donderdag 13 augustus 2009 om 15:51
quote:Bianca40 schreef op 13 augustus 2009 @ 14:35:
[...]
Nee, in een gemiddeld hotelbed ben je waarschijnlijk de eerste......
Mssn inderdaad wel ff een apart matrasje voor regelen
Zo'n draf zal het waarschijnlijk niet lopen. 4 à 5 vaste stellen die af en toe gebruik maken bijvoorbeeld. Koelkastje erin, spoelbakje met stromend water en grote spiegel om naderhand ff weer 'bij te werken'. Ik zie de inschrijvingen wel binnenkomen.......
[...]
Nee, in een gemiddeld hotelbed ben je waarschijnlijk de eerste......
Mssn inderdaad wel ff een apart matrasje voor regelen
Zo'n draf zal het waarschijnlijk niet lopen. 4 à 5 vaste stellen die af en toe gebruik maken bijvoorbeeld. Koelkastje erin, spoelbakje met stromend water en grote spiegel om naderhand ff weer 'bij te werken'. Ik zie de inschrijvingen wel binnenkomen.......
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt