man wil mij niet mee hebben met stappen

13-08-2009 15:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
me man wil stappen met andere mannen en ik mag niet mee

moet ik me zorgen maken of moet dit kunnen ???

graag jullie idee hierover
Waarom vind jij het vervelend dan? Denk dat dat zinniger is om te bespreken, dan wat wij (diverse vrouwen al dan niet met evenzo diverse mannen) er van vinden.
Is hij nooit eerder zonder jou gaan stappen?

en inderdaad waarom vind jij dit vervelend?
Als ik met m'n vriendinnen uitga gaat mijn man ook niet mee. Niet dat het niet mag, maar hij zou het zelf niet eens willen.

Ik zou me wel zorgen maken als de vrouwen van de andere mannen wel mee gaan en jij niet zou mogen. Maar je man mag ook wel eens alleen op stap, toch?
...
Bespreek het eens met jouw man en vraag naar de reden.

ps: het is MIJN man ipv ME man.
anoniem_80033 wijzigde dit bericht op 13-08-2009 15:59
Reden: Wel op typfouten letten als je iemand op haar fouten wijst *kuch*
% gewijzigd
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mag je nooit mee, of wil hij soms alleen gaan stappen? Lijkt me nogal een verschil.

Ik zou het niet echt niet leuk vinden als hij mij nooit mee zou willen hebben.
Zou ik ook niet willen, krijg je dat wijvengezeik.

Wil jij hem er wel bij hebben als je met vriendinnen gaat stappen?

Iets doet me het antwoord al vermoeden (ik heb niet de behoefte met vriendinnen te stappen/ik heb niet de behoefte iets zonder mijn man te doen)
quote:Maeijken schreef op 13 augustus 2009 @ 15:55:

Bespreek het eens met jouw man en vraag naar de rede.

ps: het is MIJN man ipv ME man.ps. het is redeN
Zorgen maken? Waarom? Vertrouw je hem niet?

Als jullie relatie 'goed' zit, moeten dit soort uitstapjes gewoon kunnen hoor! (in mijn ogen dan)
Ps het is reDen

Maar ik zie het probleem niet zo, een avondje stappen met mannen onder elkaar is iets heel anders dan wanneer er vrouwen bij zijn (zo heb ik me laten vertellen... ). Lekker toch, avondje alleen thuis?
Hahha, Ka32, je was net op tijd. Ik had 'm al gequote... ReneN...
...
quote:liefmeisje_24 schreef op 13 augustus 2009 @ 15:52:

me man wil stappen met andere mannen en ik mag niet mee

moet ik me zorgen maken of moet dit kunnen ???

graag jullie idee hieroverNou, kom maar door met het waarom van je vraag...
En het is reden en niet rede;-) Maeijken!

Nog al bot dat je niet mee mag. Ik mag altijd mee, maar na een keer had ik het bekeken;-)! Mijn broer had ook VVV avonden (verboden voor vrouwen), zijn vrouw had daar moeite mee, dus legde hij er extra de nadruk op. Ga lekker stappen met vriendinnen; veel leuker!
quote:Ka32 schreef op 13 augustus 2009 @ 15:56:

[...]

ps. het is redeN typfoutje en al gewijzigd.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik zou me zorgen maken want dit kan echt niet.

Je moet altijd alles samen doen want anders heb je echt geen goede stabiele relatie hoor!

Moest er nog eens bijkomen dat mijn vriend alleen zou gaan stappen of een hobby zou hebben tss
Ik wil mijn man ook niet mee hebben met stappen.. ik denk hij mij ook niet.. prima toch.. ga je lekker met vriendinnen
Mijn man gaat regelmatig met zijn vrienden de deur uit, de vrouwen gaan dan niet mee.

Ik vind dat je ieder ook gewoon met je eigen vrienden uit moet kunnen gaan. Als je overal alleen maar samen heen kan gaan wordt je wereldje alleen maar kleiner lijkt mij.

Is er reden tot zorgen? Of wil hij gewoon lekker eens aan de zuip met zijn vrienden? "Bier drinken en kut roepen" zeg maar daar wil je toch niet eens bij zijn?

Ga jij nooit te stappen of shoppen oid met je vriendinnen?
Zou hem veel plezier wensen.

(gevalletje nataliedje?)

En ja ik weet het dit staat er 3 keer en nee ik klik geen 3 keer

(gevalletje nataliedje?)

(gevalletje nataliedje?)

Liefmeisje, zou jij de hele avond tussen alleen maar vrienden van je man willen staan?

"Mag" je nooit mee?

Ik zelf zou hier geen probleem mee hebben want ik ben geen plakker maar als ik een keer mee wil dan is dat ook altijd prima.
Gaan ze alleen met mannen? Dan zou ik niet eens meewillen! Gaan er andere vrouwen mee dan zou ik me ook afvragen waarom ik niet mee mag.

Maar als hij alleen met mannen gaat en jullie relatie zit goed zou ik me geen zorgen maken.
Ik zou heerlijk genieten van zijn stapavondjes. Thuis. Lekker het huis voor jezelf.
quote:Suzeli schreef op 13 augustus 2009 @ 16:02:

En ja ik weet het dit staat er 3 keer en nee ik klik geen 3 keerJe liegt joh.
Ik reageer wel, maar achteraf denk ik dat dit weer een gevalletje schoolvakantie is. En dan nog wel van iemand die helaas iets te vaak bij nederlands heeft gespijbeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven