Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Oeh Rebbel, je bent nu in het zh… Denk veel aan je. Hoop dat het allemaal meevalt.

Ely, ben benieuwd hoe het met jou gaat en de kleine meid.

Wel geweldig dat 1 van je kids erbij was.

Gister Maalox gekocht, maar merk nog weinig reactie.

Is bij mij ook lastig. Ik heb geen last van maagzuur, maar echt maagpijn.

Heb de laatste tijd best wel last van duizeligheid. Was vanmorgen ook weer zo erg. Herkennen jullie dit?

Balen Star, van je Starry night. Gelukkig is het bij mij niet zo dramatisch. Alleen het in slaap komen. Ga nu gewoon wat later naar bed en blijf ’s ochtends wat langer liggen.

Zal trouwens eens kijken of ik op Hyves een tabel kan maken met de namen van onze kids er straks in.

Dier, wat ongelooflijk stom van die man zeg. Ben je ondertussen al iets meer gerustgesteld?

6 Pond bij ons kleintje valt idd nog mee, maar ik ben er nog niet. Moet officieel nog 4 weken.

Maar wie weet valt het allemaal wel mee. Hoor je vaker.

Aruba en Aapje, ik moest wel ff de knop omzetten, toen ik gister hoorde dat ik “gewoon” moet bevallen. Maar het is natuurlijk veel beter.

Pauwie, hoe was het bij de vlos? Heb het toevallig net op de kalender gezet, dat ik urine mee moet nemen de volgende keer.

Spannend Lala, misschien weet je vanmiddag dus wel de D-day!!!

Kan de laatste tijd helemaal smelten om Vent. Hij blijft maar vertellen hoe graag hij wilt dat de kleine er is. Liever gister als vandaag.

Dat ‘ie er zo’n zin in heeft en zo.

Vind ik echt lief dat ‘ie zich er nu zo over uitspreekt. Het is nl niet echt een type die veel over baby’s en zo praat. Maar nu wordt het ook steeds echter voor hem.

Ik ga het vandaag lekker rustig aan doen. Helemaal niks afgesproken of gepland. Heerlijk!

Misschien dat ik vanmiddag nog ff bij het touwtrekken ga kijken. Vorig jaar deed de straat ook mee.

Hoop vanaaf weer ff een uurtje mee te gaan naar de feestweek. Is maar een uurtje, maar heb dan toch het gevoel dat ik er geweest ben.

Heb gelukkig vannacht iets beter geslapen. Heb soms het idee een beetje krampjes te hebben. Zal wel voorwerk zijn.

Maar dat is vooral ’s avonds en ’s nachts. Dat vind ik dan wel weer apart.

Misschien zijn het gewoon mijn darmen/maag.
Spannend Lala!!!!!

Hier weer alles ok bij de vk. Had eindelijk degene die erbij was bij Winpie. Dat is zo'n leuk mens.

Bloeddruk 120/75 gaat toch langzaam iets omhoog.....

Plasje en hartje goed!

Toen ze ging voelen zei ze dat ze kon merken dat mijn baarmoeder duidelijk reageerde!! Ik put uit alles hoop , geloof ik.

Volgens mij gaat het nu helemaal goedkomen met mij en mijn hyves-gedoe. Dankjewel.
Hoe zou het met Rebbel zijn... (kan vraagteken niet vinden, toetsenbord heeft om een of andere reden Engelse instelling ineens).. Ben benieuwd of haar kindje deze keer wel meteen vanaf de geboorte een naam zal hebben .

Star - vervelend, wakker liggen. wie weet betekent de buikpijn dat de bevalling niet zo lang op zich zal laten wachten.

Nala - leuk dat je man zo uitziet naar de baby!

Bij mij werkt Gaviscon als een trein tegen brandend maagzuur of een anderszins onrustige maag.

Pauwie - Welkom op Hyves! Leuk om je gezicht erbij te zien.

Lala - spannend vanmiddag!

Mijn ouders belden gisteravond dat ze al in de buurt waren. Ze komen vanavond en blijven hier and around totdat de baby komt.

Vanmorgen controle bij de gyn. Alles was goed. Het te weinig glucoseverhaal van huisarts kon ze niet goed plaatsen, maar omdat ze niet wilde dat ik me ongerust zou maken in deze laatste weken heeft ze een groei-echo laten maken. Vond dat wel erg sympathiek! Baby was volgens echo 2993 gram. Dat is een normaal gewicht voor mijn zwangerschapsduur, maar we iets onder gemiddeld. Het lijkt er op dat he een kleine baby wordt. . Wat wel grappig was was dat hij/zij hele lange benen heeft... Terwijl bij de pretecho met 27 weken de benen juist relatief kort waren. Ik heb zelf vrij lange bovenbenen en mijn broer nóg langere, dus beeeeb heeft het niet van een vreemde.
Nala; duizeligheid heb ik ook gehad (is gelukkig weg) en was bij mij om een paar dingen uiteindelijk; vermoeidheid en te weinig vocht drinken in combi met het feit dat het zomer is. Maar kan ook je hb zijn. Als je er veel last van hebt zou ik even je vk bellen en het navragen of ze evt bloed kunnen controleren. Want duizelig zijn is erg naar. Maagpijn is ook lastig zeg, vooral als de spullen ervoor niet werken. Heb je maalox in vloeibare vorm of tabletten? Kan me voorstellen trouwens dat je in je hoofd even moet omzetten dat je gewoon gaat bevallen. Gelukkig heb je nog 4 wkn.

Pauwie.....haha....heel herkenbaar dat je uit alles hoop put dat het gaat komen. Vanochtend gaf iemand me de tip een flink potje sexen dat dat zou helpen (schijnt ook echt zo te zijn) maar of ik daar nou op zit te wachten...nee, niet echt.

Star; haha...ja hoor, gooi er maar een weddenschapje op los. Inleiden is natuurlijk alleen geen garantie dat je die dag gaat bevallen...maar de kans is wel groot.
Vis; crosspost, wat fjin datje ouders er al zijn. Dan mag het vanaf nu voor jou ook gebeuren (zou toch jammer zijn geweest als ze te laat waren) 6 pond is volgens mij idd gemiddelde voor onze zw duur, fijn dat ze je even gerust gesteld hebben!

Overigens schreef gisteren iemand dat babies nu zo'n 30 g per week aankomen..is neem ik aan een type fout?! Is namelijk tussen de 200 en 300 gram per week......
Zit de hele tijd aan Rebbel te denken! Inleiden lijkt me geen pretje trouwens, hopelijk gaat alles goed....

Zeun is flink ziek (of had ik dat al verteld?). Zesde ziekte. Wel heftig als je 39 weken zwanger bent, want het hele verzorg-gebeuren is flink vermoeiend... Hij moest de hele ochtend veel huilen en is nu uitgeput in slaap gevallen dus ik kan ook even bijtanken....
mmomo; wat naar dat Zeun nu net ziek is! En de zesde ziekte is irritant, hier hebben we die een week of 3 geleden gehad. Sterkte ermee! Ennuh...lang leve de tv in dat geval!
Dat zei Star ja over die 30 gram Lala. Maar volgens mij zei ze 30 gram per dag. Dus dan komt het redelijk overeen.

Ja hoor het was net zover. Moest huilen toen vent wegging. Vind het niet leuk meer om alleen te zijn. Gelukkig is het bijna weekend.

Vandaag en gisteren ook een beetje down omdat ik de kleine man minder voel. Wel nog steeds heel veel volgens mij maar was verwend met soms wel 40 keer per dag beweging. En nu is het ongeveer 20 keer voor mijn gevoel. Zou hij het niet meer naar zijn zin hebben?

Lala: dé datum dus. Zie je er tegenop? Qua het inleiden bedoel ik dan.

Mmomo wat naar voor zoon!

Vis: Vind je het fijn dat ze er zijn? Wel lekker veel afleiding.
Ik moest trouwens ook op de weegschaal bij de vk. Oei!!!

Maar aan de foto's van jullie allemaal te zien , lig ik op schema qua buik.. Misschien ook wel iets vocht met dit weer.

Weet je al een datum Lala?? Of houd je het geheim?

6e ziekte hebben ze hier niet gehad... Iets met of zonder bultjes?
Hoop met je mee dat het vocht is Pauwie
Er is een kind!

Precies om half 6 dacht ik, ik moet nu mijn moeder bellen, was ze in gesprek maar na 2 ingesprektonen kwam weer de gewone beltoon (van het overgaan). Dus ik zei "jeweet zeker al iets?" en zij "Ja, ik weet wel iets, maar niet de naam "

Dus heb ik gauw weer opgehangen en ben nu in afwachting van het telefoontje... Maar 't is dus een meisje neem ik aan, want mijn moeder weet de naam nog niet hahahahahahah
Whatever, I do what I want
ER IS REBBEL KIND!!!!!

Gefeliciteerd met Rebbelientje Rebbel
Jeeeeeej Rebbel baby geboren...ben heel benieuwd! Hopelijk horen we snel meer.

En jaaaaa...ik weet wanneer ons kindje komt...en neee...ik heb besloten het ook voor jullie spannend te houden (prive krijgt ook niemand het te horen, en je weet nooit of iemand mee spiekt hier). Ik ben er blij mee, fijn om een beetje zekerheid te hebben. Het enige wat nog problemen kan geven is als mijn baarmoedermond niet verstreken is op mijn volgende afspraak, dan wachten we nog even, want willen niet met infuus enzo aan de gang, maar enkel met pillen inbrengen.

Ik zie er helemaal niet tegen op om ingeleid te worden. Was vorige keer ook zo, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe een 'gewone' bevalling is.
ze komt jullie zelf vanuit d'r kraamsuite zo meer vertellen
Whatever, I do what I want
Gefeliciteerd Rebbel!!!

Haha, Crini dit is echt het soort bericht dat ik van Rebbel had verwacht (jongen/meisje/naam nog niet bekend ) Dank voor het melden. Jij ook gefeliciteerd als tante!!
Gefeliciteerd Rebbel, kwam speciaal even kijken en dus nieuws! Zal dan inderdaad een meisje zijn > Spannend

Verder even kort!

Vis leuk dat je ouders komen.

Star balen van je nacht.

Lala wat spannend zeg en kan het zijn dat je het morgen opeens wel verteld? Zo ben ik namelijk . Spannend hoor!

Ik hoop niet weer ingeleidt te worden btw maar goed als het niets anders is.

Nala balen van je maag en dat Maalox dus misschien niet werkt. Even afwachten maar....

Nu weer even verder en wacht berichtje af.
Rebel gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter?!
Wauw! GEFELICITEERD!!!

Gaat hard ineens hier....
JJJAAAAA Rebbel, gefeliciteerd!

Das toch wel snel gegaan dan. (hoop niet te snel, qua weeënstorm of zo)

Ben benieuwd naar de naam.

Maak er in de tabel gewoon een dochter van, kan ik altijd nog aanpassen.

Visotsky, das prettig dat je ouders blijven tot de geboorte.

En helemaal super dat de gyn even een groeiecho heeft gemaakt.

Lala, heb Maalox in tablet vorm.

Moet maandag weer naar de vlos. Zal dan sowieso ff vragen of ze mijn hb wil prikken.

Te weinig vocht zou het ook kunnen zijn. Ik weet dat ik meer moet drinken.

Spannend dat je de datum weet wanneer je wordt ingeleid. Zal voor je duimen dat je dan ook ingeleid kan worden.

Das wel ff sjit Mmomo, dat Zeun ziek is. Succes ermee!

Aruba, aan het eind van je zwangerschap kan je baby rustiger worden, als de bevalling eraan zit te komen. Dus wie weet… Als je em nog maar wel iedere dag voelt, das het belangrijkste.
Dusss..... heb heeeeel hard moeten nadenken over m'n wachtwoord - thuis staat ie in pc, hier dus niet - maar zal jullie niet langer in spanning houden: Er is hier vandaag een ZOON geboren!!!! Naam komt wel op hyves, is inmiddels wel bekend

Bevalling was pittig, maar ging snel. Werd om kwart voor tien ingeleid en de weeën kwamen vlot daarna. Tot 13u nog grapjes kunnen maken over o.a. aso-Brabanders hier in de zh-winkel. Toen was het gedaan met de pret. Om 16u is ie geboren na 10 minuutjes persen en zonder knip, Star! 't Is dus waar, wat ze zeggen over 2e kindjes.

Hij heeft al ffies gedronken. 't Is een veel rustiger kind dan dochter, echt grappig. Weegt 3510 gr.

Beetje jammer van Pauwie en Mmomo dat ze er geen stortbevalling tussen hebben gegooid in het kader van het schema volgen, maar goed, ik ben heel gelukkig met onze zoon!
Gefeliciteerd Rebbel

Wat leuk een zoon, was al zo in de veronderstelling dat het een dochter was. Nala ook zag ik in het tabel

Ben heel benieuwd naar de naam. Klinkt als een pittige maar snelle bevalling. Geniet ervan, hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Hahahaha een ZOON dus! En een flinke mannetje. Maar de naam voor een jongen was al wel bedacht toch?

Heeft iemand Star vandaag gezien? Ging ze wat doen?
Jaaa! De tribune staat net, maar toch al lekker wat actie hier. Hartstikke mooi!

Rebbel, gefeliciteerd met jullie zoontje!

Pauwie en Mmomo, jullie zijn aan de beurt!
Loretta is De Mol. Punt.
Rebbel, geweldig!!! En wat een leuke naam zeg!

Fijn dat alles voorspoedig is gegaan!

Hier gaat het ook hartstikke goed. Zemmie doet het geweldig.

Het is een heel zoet meiske. Gelukkig maar, zo had ik haar ook besteld

Zootje en Zeefje zijn (van de spanning?) wel ziekies, dus dat is wel jammer. Verder genieten met hoofdletter G.

Bevalling was wel pittig. Kort en hevig. Had hele erge kramp in mijn benen, rug/buik én beenweeën. Vond het een beetje overdreven.

Maar het duurde ook niet zo lang (heftige weeen vanaf 0.00 uur en om 3.26 uur is ze geboren. Met de helm op, dus ik ben benieuwd naar haar bijzondere gaven

Zootje was er dus bij en heel erg onder de indruk. Machtig prachtig om te zien.

En nu is het gewoon genieten en mag ik relaxed op de tribune zitten en wachten op jullie mooie prachtjes.
*** sluipt even binnen voor Rebbel ***

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Weet nog dat we in het begin van onze zw.schap zoveel overeenkomsten hadden! Lekker genieten nu! Ben wel benieuwd naar de naam, maar geen lid van jullie hyves, pech voor mij...

Ik ben nu 37 weken en alles gaat prima. Zoon zit nog goed en denk dat ie ook nog wel ff blijft zitten... (al mag ie van mij nu wel komen hoor!)

Groetjes Nadine

*** en is er weer van tussen ***
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven