Drie dagen dezelfde boxer, en andere vieze mannengewoontes!

13-08-2009 18:35 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen hebben vaak wat vieze gewoontes. Ik werd er zojuist weer op gewezen dat ook die van mij helaas soms zijn ranzige trekjes heeft: ik deed mijn wekelijkse 60 graden was (handdoeken en ondergoed) en kwam daarbij 8 slipjes van mezelf tegen en 2 (!!) boxers van mijn vriend...

Zijn verweer: "Het zijn toch mijn eigen billen, wat maakt t uit als ik een paar dagen dezelfde boxer aantrek?!"

Ik kan hem maar niet aan zijn verstand brengen dat dat toch echt niet zo hygiënisch is en hij wil eigenlijk ook niet snappen dat ik, aangezien ik datgene onder zijn boxer ook aanraak, het wél op prijs stel als hij iedere dag een frisse boxer aantrekt. (Trouwens, hij doucht wel iedere dag hoor, voor jullie denken dat ik met een zwerver look-a-like in bed lig )

Meer frisse dames met minder frisse vriendjes? Kom maar op met de voorbeelden en hoe je hier iets aan probeert te doen! Wie weet kan ik er nog wat van leren!
Ik had een hele vieze ex. Hij douchte gewoon niet. Pas na ruzie ging hij er wel even onder maar dan wel zonder douchecreme, 'want dat is voor vrouwen'. Als ik hem niet stuurde, ging hij gewoon niet. Ook niet als het 28 graden was, en je dan ging zweten bij elke beweging.

's Ochtend bij het wakker worden, direct kleding en schoenen aan, 10 sec tanden poetsen en zo de deur uit.

Bah.
Mijn man gebruikt geen deo. En hij stinkt niet! Echt heel vreemd, ik ken ook niemand anders die wel zweet maar niet stinkt. Zelfs toen hij nog op de bouw werkte in de brandende zon stonk hij nooit als hij thuis kwam. En ook afgelopen vakantie, 30-35 graden geen stank. Hij gebruikt trouwens wel elke dag een lekker geurtje.

Verder laat hij winden en boeren. Soms als er andere mannen bij zijn of als we bij zijn ouders zijn. Toch jammer....
Kaetje .. ik vond het in het begin ook vreselijk.. Maar ach voordeel is wel weer dat ik ook ongeneerd boeren en scheten kan laten in zijn bijzijn.

Want heej wat hij kan , kan ik natuurlijk 10x beter
quote:Ratteke schreef op 13 augustus 2009 @ 18:50:

Gelukkig is mijn huidige vriend érg schoon op zichzelf. Elke dag schone onderbokse aan en schone sokken.

Een collega van me is wat minder schoon. Ik ben deze week weer begonnen met werken. Maandag had ie een geel shirt aan. Dinsdag ook. En woensdag óók! Dat vond ik wel een beetje vies.

Maar voor het zelfde geld heeft ie 3 gele shirtjes... Ik heb een collega die soms de hele week een zelfde shirt aanheeft. Hij ruikt niet vies geloof ik (ga nooit al te dicht bij hem staan) maar het verbaast me wel... Het is ook niet dat hij geen kleding genoeg heeft, want ik zie vaak genoeg andere shirts.
Vroeger hadden we een jongen in onze vriendengroep die van zijn moeder iedere week een schone handdoek naast zijn bed kreeg. Iedereen wist dat ook van hem. Er wordt nu nog over gepraat, is al een jaar of 15 geleden. Hij loopt ook heel vaak naar feestjes die vrij ver weg zijn (kilometer of 10/15) en dan loopt hij heel snel. Als ie dan aan komt op dat feestje stinkt hij een uur in de wind. Echt zo erg dat je gewoon niet naast hem kan staan. Soms zie je zelfs gele vlekken als hij een wit shirt aan heeft. Hij heeft geen vriendin, niet zo gek ook...
haha, ik zit net op Veronica naar Friends te kijken, begint er een andere serie waarin ze zeggen: Als je jezelf kon pijpen, zou je het dan doen? (en dat om 20:00 maar dat terzijde). In dezelfde vriendengroep was ook een jongen die dat kon. En deed.
ha, nou gaat het over plassen in de douche!
Dat scheten laten is enorm favoriet onder mannen. Ik ken geen man die het niet doe, overal en altijd! Die van mij staat 'smorgens op en loopt linea recta naar de plee, onderweg een knetterende scheet van minstens 10 meter achter zich aan. De oortjes van kat staan dan in zn nek. Ik moet er stiekem om lachen maar irriteer me er tegelijkertijd enorm aan.

Hij heeft ook last van kalknagels. Zit ie in zn blootje op bed te pielen aan die nagels. Hij krabt er stukjes vanaf en laat die dan achter in bed... jakkes....gruwel

Mannen! Zucht....
quote:Samarel schreef op 13 augustus 2009 @ 19:54:

Ik had een hele vieze ex. Hij douchte gewoon niet. Pas na ruzie ging hij er wel even onder maar dan wel zonder douchecreme, 'want dat is voor vrouwen'. Als ik hem niet stuurde, ging hij gewoon niet. Ook niet als het 28 graden was, en je dan ging zweten bij elke beweging.

's Ochtend bij het wakker worden, direct kleding en schoenen aan, 10 sec tanden poetsen en zo de deur uit.

Bah.

Hoe waste hij zich dan?....niet? Gadver ik zou echt op zoiets meteen afknappen.

Mijn vriend trekt vaak zelf nog twee keer per dag een schone boxer aan. Elke dag douchen en deo en parfum.

Ik kan zo even niet opnoemen welke slechte gewoontes hij heeft kwa uiterlijke verzorging. Maar wel de algemene bekende sloddervos gewoontes. Zoals dus ook overal sokken en boxers laten slingeren, dopje van tandpasta tube niet terug opdraaien, vieze vaat op het aanrecht laten staan etc.
ik heb ook een collaga die er (al zeg ik het zelf) best goed uit ziet. Beetje rommelig haar, eenvoudig gekleed maar een lekker lichaam. Laatst zat ik naast hem aan een vergadertafel. Telkens als hij bewoog, steeg er een of andere ranzige urinelucht via zn kruis naar boven.

Meteen genezen van die vent...
Ik herken mij niet in al die verhalen hier.

En zo´n neatfreak ben ik nou ook weer niet
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2009 @ 20:09:

Dat scheten laten is enorm favoriet onder mannen. Ik ken geen man die het niet doe, overal en altijd! Die van mij staat 'smorgens op en loopt linea recta naar de plee, onderweg een knetterende scheet van minstens 10 meter achter zich aan. De oortjes van kat staan dan in zn nek. Ik moet er stiekem om lachen maar irriteer me er tegelijkertijd enorm aan.

Hij heeft ook last van kalknagels. Zit ie in zn blootje op bed te pielen aan die nagels. Hij krabt er stukjes vanaf en laat die dan achter in bed... jakkes....gruwel

Mannen! Zucht....Die van mij doet dat niet (ja, op het toilet). Verder vind ik dat kalknagelverhaal van jouw man ook echt te ranzig. Op die manier kan hij jou trouwens ook besmetten, want het is een schimmel.
Cum non tum age
De vieste huisgenoot die ik had was een meisje. Wel veel douchen en parfum en deo hoor, maar allerlei hygyenisch afval kwam ik constant tegen. Gebruikte wattenstaafjes en erger.....bah. De mannen met wie ik huishoudens heb gedeeld waren wat gedeelde ruimtes betreft een stuk schoner.
als ik lees over de vieze gewoontes van bepaalde exen en scharrels snap ik niet dat je niet meteen op ze bent afgeknapt... gatverjakkebah... dan valt de 3-dagen boxershort toch best mee hoewel dat voor mij ook een behoorlijke afknapper zou zijn als hij na uitleg nog steeds niet snapt dat 't ook anders kan
quote:heejhallo schreef op 13 augustus 2009 @ 20:43:

De vieste huisgenoot die ik had was een meisje. Wel veel douchen en parfum en deo hoor, maar allerlei hygyenisch afval kwam ik constant tegen. Gebruikte wattenstaafjes en erger.....bah. De mannen met wie ik huishoudens heb gedeeld waren wat gedeelde ruimtes betreft een stuk schoner.Oh ja dat geloof ik meteen! Veel vrouwen zijn ook rommelig en laten alles rondslingeren. Ga maar eens naar een openbare toilet, daar zijn de vrouwentoiletten het ergste. Dus in die zin zijn de mannen weer wat schoner.
Nou, openbare mannen wc's stinken toch ook vaak naar pis omdat een hoop er naast spetteren hoor....
Ik heb het niet over pis, maar vieze dingen die rondslingeren. dat mannen spetteren komt wel vaker voor. Maar als ik soms in een openbare vrouwentoilet kom dan denk ik echt van; gaan jullie thuis ook zo met je toilet om? Vieze maandverband op de grond, vies wc-papier naast het toilet of vieze strontsporen in de pot...gadver!

Dat maak je bij een mannentoilet niet snel mee!

Ik maak jaarlijks toiletten schoon op een paarden evenement. Nou je wil niet weten wat ik allemaal bij de dames tegenkom. En dat zijn dan voornamelijk de vrouwen die er kwa uiterlijk heel verzorgd uitzien. Maar dat zijn vaak de ergste...
quote:Zespri79 schreef op 13 augustus 2009 @ 19:46:

Zelfs mijn pup schrikt ervan
Ik biecht op, ik plas ook onder de douche! Want het spoelt toch meteen weer weg, en ik ben 's ochtends te lui om eerst naar beneden te lopen om te plassen en daarna weer naar boven om te douchen

Mijn lover is heul schoon, het enige hygiëne-minpuntje is dat hij razendsnel tandenpoetst.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ochtendurine is de beste remedie tegen voetwratten. Mijn mannen moeten altijd plassen onder de douche (gheghe, ontaarde moeder ).

Goorste wat ik ooit van een man heb meegemaakt was toen ik een kamer in een studentenhuis huurde waar de eigenaar de benedenverdieping bewoonde. Hij had een beenamputatie ondergaan en die wond bleef steeds ontsteken. Overal in dat huis kwam je wattenstaafjes met etter en bloed tegen :puke:
Ik ben het levende bewijs, nog nóóit voetwratten gehad! Maar Sprankelend, toch niet alleen mannen kunnen die krijgen? Dus biecht maar op, jij piest ook onder de douche of niet?

Dat verhaal over dat geamputeerde been is wel heel goor.

Oh, ik bedenk me net dat ik wel een vieze ex heb. Ik kwam er na een tijdje achter dat hij de duizenddingendoekjes niet wegkiepte maar gewoon meewaste op 40 graden. Dus waar hij de ene dag de wc mee had gepoetst kon de volgende dag weer op het aanrecht liggen!
quote:Spijker schreef op 13 augustus 2009 @ 21:50:

Maar Sprankelend, toch niet alleen mannen kunnen die krijgen? Dus biecht maar op, jij piest ook onder de douche of niet?

Sterker nog, die mannen douchen met mij mee, en dan sta ik in hun plas! (Oh quelle horreur!) (Even relativeren voor de mensen met acute kotsdrang: urine is STERIEL).

Maarrr... ik ben niet 100% verdorven. Zoals mijn kinderen levenslang tot hun 18e recht hebben op een moeder die geen sex heeft, zo hebben ze ook een moeder die niet plast natuurlijk. Dus als ze meedouchen dan plas ik zelf niet.

Dat van die doekjes... daar wil ik niet eens over nadenken, zó goor vind ik dat.
Mijn vriend draagt alleen zijn sokken meerdere dagen. Dat snap ik dus niet. Zelfs als er gaten in zitten.

Verder kan ik niks bedenken.

Ja, heb wel een ex gehad die zich maar 2 keer in de week douchte en hij gebruikte ook geen washandje.
quote:Samarel schreef op 13 augustus 2009 @ 19:54:

Bah.Dat je wilt neuken met zo'n man.
quote:Steeninwater schreef op 13 augustus 2009 @ 22:16:

en hij gebruikte ook geen washandje.Geen washandje gebruiken vind ik een pluspunt, ik vind washandjes maar bacteriebroeikasjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven