Drie dagen dezelfde boxer, en andere vieze mannengewoontes!

13-08-2009 18:35 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen hebben vaak wat vieze gewoontes. Ik werd er zojuist weer op gewezen dat ook die van mij helaas soms zijn ranzige trekjes heeft: ik deed mijn wekelijkse 60 graden was (handdoeken en ondergoed) en kwam daarbij 8 slipjes van mezelf tegen en 2 (!!) boxers van mijn vriend...

Zijn verweer: "Het zijn toch mijn eigen billen, wat maakt t uit als ik een paar dagen dezelfde boxer aantrek?!"

Ik kan hem maar niet aan zijn verstand brengen dat dat toch echt niet zo hygiënisch is en hij wil eigenlijk ook niet snappen dat ik, aangezien ik datgene onder zijn boxer ook aanraak, het wél op prijs stel als hij iedere dag een frisse boxer aantrekt. (Trouwens, hij doucht wel iedere dag hoor, voor jullie denken dat ik met een zwerver look-a-like in bed lig )

Meer frisse dames met minder frisse vriendjes? Kom maar op met de voorbeelden en hoe je hier iets aan probeert te doen! Wie weet kan ik er nog wat van leren!
@ gussie; hahaha!

zo'n hond heb ik ook

oke mijn biecht

ik heb echt een schurft hekel aan tanden poesten en doe t dan ook niet zo vaak,

ik loop vaak op blote voeten, ook buiten en douche alleen 's ochtens (ga dus met mijn zwarte voeten naar bed)

ik douche niet dagelijks mijn kinderen, en ik was ze bijna nooit met zeep.

verder douche ik wel elke dag en draag ik ondergoed maar 1x (sokken draag ik niet) kleding draag ik tot t vies is, soms is dat 1 dag soms een paar dagen maar ik wissel wel af (ik gooi t dus terug de kast in)

(en eerlijk gezegd geloof ik niet zo in al dat overdreven gedoe, mijn gebit is punt gaaf, ik stink niet, mijn kinderen stinken niet we zijn zelden ziek.)

mijn man is trouwens super schoon! (al merk ik wel dat hij dingen gaat over nemen ;))
hi hi gigaluilak, lekker he, zo'n dampende lik in je snufferd! Het schijnt goed voor honden te zijn. Onze hond is al 13 jaar en nooit ziek!

Wassen met zeep is ook niet echt goed voor je huid, dus je bent eigenlijk heel goed bezig!
quote:Zamirah schreef op 13 augustus 2009 @ 22:19:

[...]

Dat je wilt neuken met zo'n man. Dat wou ik dus niet hoor
Maar ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt, in het begin.
Ach ja, al dat handen wassen voor kinderen, ik vind het niet zo nodig. De ietwat smoezeliger kinderen uit mijn klas zijn minder vaak ziek dan de alerschoonsten die elke dag naar wasmiddel ruiken.

Alleen als er een virus op mijn school rondwaart ben ik wat strenger in het handen wassen.

Ik verbaasde me eerlijk gezegd over dat sommigen mensen het blijkbaar vies vinden om 3 dagen achter elkaar dezelfde kleding aan te doen of om een aantal dagen met dezelfde handdoek af te drogen.

Ik doe regelmatig schone kleding aan, maar als de oude kleding nog niet vies is was ik het ook niet hoor. En handdoeken gebruik ik ongeveer een weekje.
Ik ben ook niet zo'n schoon iemand geloof ik haha!!

Ik plas in de douche, gebruik handdoeken inderdaad een paar dagen achter elkaar (maar veeg er dan niet de vloer mee droog), draag sokken soms twee dagen achter elkaar en broeken tot ze inderdaad vies zijn. Maar ik heb nog geen klachten gehad eigenlijk..

Vriendje is hier inderdaad heel anders, die pakt na elke keer douchen een schone handdoek, ook als we drie keer op een dag zijn wezen douchen. Hij poetst dan wel weer veel minder vaak zijn tanden dan ik :(
Ik heb twee exen die 's ochtends meteen na het opstaan een schone onderbroek aantrokken, zonder eerst hun piemel te wassen. Vooral één van de twee had dan 's avonds altijd een plaklul (hij draagt hem nml omlaag). Aan de rest wil ik dan niet eens denken!

W.b. plassen onder de douche, dat doen wij hier ook. Spoelt toch meteen weer weg.

Verder behoorlijk hygiënisch als ik de rest hier zo lees.
Ik herken het ook niet. Mijn ex vriendje was altijd heel schoon met ondergoed, sokken en elke dag een schoon wit shirt onder een schoon overhemd.
Pff ik heb hier van mezelf 7 broekies in de was na een week maar van mijn vriend 14! Die grapjurk trekt ook weer een schone boxer aan als hij naar bed gaat. Als ik 's avonds ook ga douchen bv na fitness of zo, duik ik in mijn blote kont in bed dus ik heb er nooit meer dan 7 in de was in een week maar vriend dus het dubbele.

Handoek gebruik ik maar 1 keer en dan ook 2 stuks (1 voor m'n haar) en de andere als ik afgedroogd ben ook voor de douchewand, even droog maken.

Een (spijker)broek draag ik 2 en soms een enkele keer 3 dagen, een rokje hang ik na 1 keer dragen even uit het raam en dan rustig weer terug in de kast en zorg dat ik hem dan nog max 2 keer draag.

Shirtjes hmz, 1 dag hooguit 2 dagen en bh's 3 dagen max.

Vriend is met spijkerbroeken dan wel weer wat minder fris want die kan hij rustig 4 dagen dragen en dat vind ik dan wel weer wat lang eigenlijk. Shirts doet hij iedere dag schoon aan.
quote:Zamirah schreef op 14 augustus 2009 @ 18:13:

Maar ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt, in het begin.

Ook áls dat zo was, dan wil dat nog niet zeggen dat ik het graag wil doen met een viezerik :s

In het begin zie je niet altijd meteen dit soort viezigheid. Met die wetenschap wil(de) ik dus ook niet 'neuken' met zo iemand.
dubbel
Mijn vriend is juist nog schoner dan ik ben. Ik douche elke dag en 2 x per dag schoon ondergoed en hij douched regelmatig 2 x per dag en heeft altijd schoon ondergoed, sokken etc aan. Ik zou het ook niet uithouden met iemand die een boxer meerdere keren aandoet. Gadverdamme!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven