man wil mij niet mee hebben met stappen

13-08-2009 15:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
me man wil stappen met andere mannen en ik mag niet mee

moet ik me zorgen maken of moet dit kunnen ???

graag jullie idee hierover
Sonja, scherp is my middle name

Vandaag dan.
quote:liefmeisje_24 schreef op 13 augustus 2009 @ 15:52:

me man wil stappen met andere mannen en ik mag niet mee

moet ik me zorgen maken of moet dit kunnen ???

graag jullie idee hierover

Ik vind het belachelijk als iemand denkt een ander te kunnen verbieden om te gaan stappen. Als iemand denkt altijd mee te moeten mogen, en als iemand in een relatie blijft met iemand die hij/zij niet vertrouwt. Dat is mijn idee.

Dus wens hem veel plezier en ga zelf wat leuks doen (en dan bedoel ik absoluut niet; op dezelfde plaats gaan stappen met je vriendinnen) of genieten van een ontspannen avond alleen.
quote:fleurtje schreef op 13 augustus 2009 @ 16:22:

Stappen is niet het enige probleem he?Ook niet het grootste...
Dit kan niet serieus zijn. Drie topics met ellende over "me man".

Dit is teveel over de top. Je hebt blinde mensen, domme mensen, slimme mensen, depressieve mensen, vreemdgaande mensen in alle soorten en maten maar dit soort domheid geloof ik gewoon niet.
Ik zou je ook niet mee willen hebben!Je opent 3 topics met allemaal spelfouten en geen hoofdletters en punten...Nee,ik zou hartstikke bang zijn dat je tegenover mijn vrienden ook zo dom zou doen...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
waarom zeiken mensen over hoofdletters en punten dit is geen topic om te zeiken over hoe iemand zijn tekst maakt dit is voor problemen advies enz omdat iemand geen punten gebruikt betekent het niet dat iemand dom is !!!! mischien heb ik daar gewoon effe geen zin in
quote:liefmeisje_24 schreef op 13 augustus 2009 @ 16:54:

waarom zeiken mensen over hoofdletters en punten dit is geen topic om te zeiken over hoe iemand zijn tekst maakt dit is voor problemen advies enz omdat iemand geen punten gebruikt betekent het niet dat iemand dom is !!!! mischien heb ik daar gewoon effe geen zin in

Tsja als je zo'n reactie geeft dan verwacht ik niet dat er nog veel mensen ff zin hebben om je raad te geven en te steunen..

Je klinkt erg onvolwassen,snap niet dat je getrouwd bent,1 kind hebt en 2 bedrijven want je klinkt er veel te puberaal voor.
Nou lief meisje, ik vind jou helemaal niet lief!

Je krijgt allemaal goede tips hier en dan reageer je zo!
Hoeveel weken duurt het nog voor je school weer begint liefmeisje?
Oh wat heerlijk vermakelijk weer dit. Zo kom ik mijn vakantie ook wel door
Gosh...

Ik heb het andersom

Mijn lief heeft liever niet dat ik met mijn vriendinnen alleen wegga.

En hij gaat vast ook niet alleen zonder mij...

Maar: Maak je geen zorgen dat je vriend je niet mee wil hebben, waarschijnlijk hoef je je geen zorgen te maken.

Misschien vinden zijn vrienden het niet leuk dat je meegaat?

(bedoelen ze niet persoonlijk, daarvan ben ik wel overtuigd)

Waar ben je bang voor? Bedrog, gelieg, vreemdgaan?
Effe geen zin om punten te typen?

Ik doe dat automatisch.
Maar wat betreft je man heb je gelijk.

Ik zou het vreselijk vinden als ik niet met alleen maar mannen mee op stap mag… Jezus, ik hou nou eenmaal zó van bier hijsen, vloeken, flauwe moppen vertellen en naar konten en tieten kijken, dat ik echt WOEST zou worden als ik niet mee mocht.

Zeg hem dat. Wedden dat je dan wel mee mag?!

waarom zeiken mensen over hoofdletters en punten dit is geen topic om te zeiken over hoe iemand zijn tekst maakt dit is voor problemen advies enz omdat iemand geen punten gebruikt betekent het niet dat iemand dom is !!!! mischien heb ik daar gewoon effe geen zin inJij wilt toch graag dat anderen jouw berichten lezen, toch? Waarom zit jij anders je berichten hier te tikken? Zo ja (op de eerste vraag), gebruik hoofdletters en leestekens; dat leest echt een heel stuk prettiger. Berichten zonder hoofdletters en leestekens lees ik in de meeste gevallen niet, omdat dat vervelend is.
World of Warcraft: Legion

Dan maak je maar zin! Klein kind dat je bent.

Hou op met zeuren en doe normaal of hoepel op en move door naar yes.nl of tina.nl.

Zeurdoos.
Ja, dat vind ik echt.
quote:SonjaS schreef op 13 augustus 2009 @ 16:24:

Fleurtje, wat ben jij scherp vandaag!!Dat was niet zo moeilijk hoor. TO schreef zelf al dat de relatie minder gaat. Dat betekent vaak al dat het niet om kleine dingen als 'balen dat je niet mee mag stappen' gaat.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Twee bedrijven en dan zo schrijven op een forum? Ik neem aan dat je dan ook administratie moet doen, offertes o.i.d. versturen. Die stel je ook zo netjes mogelijk op. Dan ga je niet ineens op een forum alle taalregels aan je laars lappen. Of ben je depressief dat je het niet meer op kunt brengen want ik kan geen andere reden bedenken om taal zo de taal te laten. Tenzij je er echt goed doorheen zit.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Liefmeisje, je klinkt inderdaad als een weliswaar niet zo lief, gezien je boze reacties hier, maar wel als een klein meisje.

En een onzekere ook nog.

(Of we worden hier inderdaad ontzettend in de zeik genomen door iemand die zich te pletter verveeld).

Maar goed even een serieuze reactie dan maar...

Het is héél gezond als je in een relatie de balans weet te vinden tussen samen dingen doen en dingen voor jezelf doen. Als hij behoefte heeft aan stappen, dan moet dat kunnen. Mits jij er ook lekker eens op uit kunt zonder je vent en daar ook geen gezeur mee krijgt.

Als jullie nu helemaal geen dingen samen zouden doen, dan zou ik zeggen dat je een relatieprobleem hebt. Maar is dit niet het geval, laat hem dan lekker.

Het feit dat je zegt dat het al niet zo lekker loopt, zegt ook wel wat. Je bent denk ik een beetje bang dat hij het buiten de deur gaat zoeken en ziet dat stappen als een perfecte aanleiding daarvoor. Nou, mannen kunnen dat op alle manieren hoor. Ook onder je neus.

Hebben ze geen stapavondje voor nodig.

Het toverwoord hier is: werken aan je relatie en PRATEN. Geef aan dat je weliswaar begrijpt dat ie af en toe wat voor zichzelf wilt doen, maar dat je vindt dat het al niet lekker gaat tussen jullie en een beetje bang bent hierdoor. Vraag hoe hij zich voelt en wat jullie evt aan jullie relatie kunnen doen.

Succes!

(Goh, dat leest prettig zo hé? Leestekens en alinea's? Eigenlijk had ik er geen zin in, maar ja )
HULDE ROCKY2008 !

HULDE!

(voor inhoud én leestekens)

Liefmeisje doet mij denken aan nataliedje1983
Mij ook. "Zij" had toch ook eens geen zin in leestekens?
Je zou je zorgen moeten maken als hij niet zonder jou wil stappen.
quote:Zespri79 schreef op 13 augustus 2009 @ 19:50:

Liefmeisje doet mij denken aan nataliedje1983Direct mijn gedachte toen ik alleen al de OP las..
Vandaag lid geworden en dan zoveel topics openen. Mijn virend wil niet met mij stappen. Mijn vriend wil geen 2e kind met mij. Mijn vriend wil zijn bedrijven niet met mij delen.

Ik zou zo zeggen. Wandel eens langs bij maatschappelijk werk. Is helemaal gratis.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoezo brown_eyes?

Mijn lief wil eigenlijk niet zonder mij te stappen, gewoon omdat ik zo'n gezelligerd ben

Maar even serieus; Waarom zou ik me zorgen moeten maken dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven